Korpisoturin blogis oli mielenkiintoinen turnauskäsi koskien vihun AA checkkiä. Lähinnä ittee kiinnosti toi käteispelaajan näkökulmasta 100bb deeppinä mutta ajoin ton vielä pienemmilläkin stackkikoolla ja laitan tähän kun en kehtaa toisen blogii sotkee.
Koitin Korpisoturilta kysellä mitä rangeja käytti tossa bbllä. Mulla on turnauksiin RYE ranget saatavilla mutta jotka ei kuulemma gto vaan Benin omasta päästä kehittelemät. Joten ne ei validit. BBZ rangei mulla ei ole mutta sain yhdeltä highstakes mtt kaverilta tohon rangeja joita käytin laskuis
Tossa effektiiviset oli 25bb ja mun saamat ranget oli 20bb ja 30bb. Korpparin oma käsi ei tullut mukaan 30bb mut tuli sit 20bb kartois
Mä halusin lähinnä selvittää tuleeko se check range iplle millä stackkikoolla vastaan. Kun jotenkin luonnollista on että ohkasimmilla stackeilla ei hirveitä virheitä voida tollasiin spotteihin esim ylipareilla tehdä.
Ainakin tällä 30bb effektiivisillä rangeilla PIO löytää tähän jo checkkejä (avaajalle käytin Korpparin rangea)
Itellä lähinnä yllättävintä AA osalta että checkkiin käytetään ennemmin AA jossa ei ole herttaa(pitää miettii tätä kun paremmin hereil). Muutenkin noi shortti strategiat aika mielenkiintoisia miten ranget kehitetään pre esim kun käteisessä 3beteissä on enempi suitti käsiä kun taas esim bbssä turnauksissa mieluummin 3bet niitä offareita ja flataan niitä suittareita niin on sit se pelattavuus parempi turn ja river. Kun taas käkyssä maksellaan esim KQo bbstä kun KQs on useammin 3b kun turneissa toi on sit vaan helppo pelaa esim osumiin/vetoihin kun ei hirveesti voi virheitä tehdä bet callaamalla.
Kuitenkin ei tos sit merkittävää ev eroa ole lyötkö pienesti vai checkkaatko kun sulla on naulat ilman fd. Enempi missaa evtä sit jos jättää lyömättä sen A

40bb ranget ja 40bb effektiivinen potti
Näyttää aika samanlaiselta pikkasen isompaa lyöntiä alkaa suosii. Meiltä alkaa löytyä rangesta jo jotain settejäkin. Mut edelleen AA ja KK haluaa jonkun verran checkkailla.
Toi on ehkä mielenkiintonen sitten että jo näissä syvyyksissä alkaa tuleen se että evn ero checkin ja betsin välil ei oo tossa AAlla iso vaikka sul ois A