It's not how you start, it's how you finish!

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Korpisoturi2

Re: It's not how you start, it's how you finish!

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi2 »

Jos vihu ei nittaile tuossa huolella, niin 55 ja A5s molemmat on maksuja.
sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie »

Korpisoturi2 kirjoitti: 30 Huhti 2021, 11:53 Jos vihu ei nittaile tuossa huolella, niin 55 ja A5s molemmat on maksuja.
ok kiitos. ei ollut nitti kyl. Mä näköjään olin
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!
Korpisoturi2

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi2 »

sharkie kirjoitti: 30 Huhti 2021, 11:59
Korpisoturi2 kirjoitti: 30 Huhti 2021, 11:53 Jos vihu ei nittaile tuossa huolella, niin 55 ja A5s molemmat on maksuja.
ok kiitos. ei ollut nitti kyl. Mä näköjään olin
Joo, piti vielä tarkistaa, niin 44 on bottom call ensimmäisessä, ja A4s on be toisessa kohdassa, niin hyvin rajoilla liikutaan. 55 kuitenkin melkeen +0,3 tuotto niin se on aivan ehdoton slam donk ineen. A5s +0,1
Starsailor

Viesti Kirjoittaja Starsailor »

sharkie kirjoitti: 30 Huhti 2021, 11:19
Starsailor kirjoitti: 30 Huhti 2021, 09:47 Ei ongelma ole missään itsetunnon puutteessa, vaan siinä, että hero hakee pikavoittoa epätoivoisilla sijoituksilla. Kyllä noita voisi tehdä, mutta pitäisi suhteuttaa pelikassaan, eikä all-in.
Mikä on pelikassa?
Periaatteessa koko omaisuus, mutta käytännössä järkevällä ajalla rahaksi muutettava. Jos se on luottokortit, niin ei niitä varmaan kannata yhteen kohteeseen sijoittaa?
uuno68

Viesti Kirjoittaja uuno68 »

Sijoitusvinkkiä vappuun;

Hartwall Original® Long Drink. Raikas yhdistelmä käsintehtyä suomalaista giniä ja greippiä. :hooray:
sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Luottokortit meni tammikuussa sileäks jo Vaxarttiin myöhästä enää jossitella
sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Vappupiknikillä
1619789520694241941321990275366.jpg
Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch »

...,
20210430_165951.jpg
...,

Hyvää Vappua koko Perheelle, ...

Selkeä Raketti Sinua seuraa, ...

Saat vaan sen osumaan, ...

...,
www.instagram.com/j.3ss3/?hl=fi
nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe »

sharkie kirjoitti: 30 Huhti 2021, 11:19
Starsailor kirjoitti: 30 Huhti 2021, 09:47 Ei ongelma ole missään itsetunnon puutteessa, vaan siinä, että hero hakee pikavoittoa epätoivoisilla sijoituksilla. Kyllä noita voisi tehdä, mutta pitäisi suhteuttaa pelikassaan, eikä all-in.
Mikä on pelikassa?

Talo-velat?

-13k luottokortit?

Luottokortit -vedonlyöntikassa?

230e tilillä?

Moonaava paskacoini? https://poocoin.app/tokens/0x1f546ad641 ... 7a357276b7
Paras pelikassa on viikon loma.

Vieläköhän ehtisi pooppiin mukaan?

Hyvää vappua
nikkipe
sharkie
Pokerisivut - striimaaja

nikkipe kirjoitti: 30 Huhti 2021, 23:46 Vieläköhän ehtisi pooppiin mukaan?
Hyvää vappua
Siitä 0,03 kun olin boikki niin nyt noussut tonne 0,8 tuntumaan jo reilussa vuorokaudessa. Coingekkoon tuli niin boostas kans hyvin odotellaan vielä coinmarketcappia kai se nostaa kanssa. Hitto kun ois ajoittanut oston 12h myöhäsempään niin olis jo 130k :drunk: .

https://poocoin.app/tokens/0x1f546ad641 ... 7a357276b7

Mut joo teoriassa oisin velaton mies nytkin jo about
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tänään ei päässyt leikkimään turnausammattilaista. Tytöllä 16v synttärit ja jostain syystä halus synttärit pitää parille kaverille kun ei oo 8vuoteen synttäreitä pitänyt. Ite teki kaikki tarjottavat jne ja meidän muiden tehtävä oli jättää talo tyhjilleen.

Joten hero nukkui sen perus 06-10 ensin. Sit kävin katsastaa auton joka ykkösellä läpi. Vieraat saapui kello 15 joten me lähdettiin sitten Kiipulaan heittää kierros kiekkoa ja siellä puoles välis pysähdyttiin tollaselle kodalle tms missä paistettiin makkaraa ja pidettiin piknikkiä. Sopivasti siellä meni sit 4tuntia ja kun palasin niin suoraan nukkuun ja ylös tos kello 23 pintaan.

Joten kohta saunaan ja sit käkkyä aamuun

edit->keventelin riskiä vähän pois ja myin silleen et 6000dollaria nyt binancecoinia etten nyt ainakaan tohon paskaan voi mennä boikki vaikka mitä kävis
RisingSun

Viesti Kirjoittaja RisingSun »

Vaikka särjellä ois 100kilon rollit pokeriin ja särki grindais tasasta tuottoa käteisestä niin joka tapauksessa se olis katki paskaraketteihin ja coineihin parissa kuukaudessa. Jotenkin puuttuu kärsivällisyys koko hommasta kun tavoitteena saada mega mahdollisimman nopeasti tuurilla ja hävitä se takaisin vielä nopeammin.
Pokrec

Viesti Kirjoittaja Pokrec »

RisingSun kirjoitti: 01 Touko 2021, 01:57 Vaikka särjellä ois 100kilon rollit pokeriin ja särki grindais tasasta tuottoa käteisestä niin joka tapauksessa se olis katki paskaraketteihin ja coineihin parissa kuukaudessa. Jotenkin puuttuu kärsivällisyys koko hommasta kun tavoitteena saada mega mahdollisimman nopeasti tuurilla ja hävitä se takaisin vielä nopeammin.
Tätähän minäkin olen toitottanut jo pitkään...ja sitten Särki vetää maton alta ja kertoo domppakuukausista :lol: Mä luulen että se on koko ajan oikeasti katki, mutta edes tällainen Paasosta 24/7 seuraava ei pysy millään mukana missä mennään. Mutta nytkin taitaa olla taas 100 kilon rollit, en tiiä, mutta pääasia että hero tietää :tup:
sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Pokrec kirjoitti: 01 Touko 2021, 02:28 Tätähän minäkin olen toitottanut jo pitkään...ja sitten Särki vetää maton alta ja kertoo domppakuukausista :lol: Mä luulen että se on koko ajan oikeasti katki, mutta edes tällainen Paasosta 24/7 seuraava ei pysy millään mukana missä mennään. Mutta nytkin taitaa olla taas 100 kilon rollit, en tiiä, mutta pääasia että hero tietää :tup:
:-D :-D :-D

Enhän mä kato tiiä itekkään kun ei mulle kerrottu sitä että miten se rolli lasketaan?

Jos joku finninaama propelli pää asuu vuokrayksiössä ja nussii piopulveria 3vuotta ja maksaa 700e vuokran ja 1000e asumiskulut per kk ja samaan aikaan voittaa 3v vuodessa niin että tilillä on 500k€. Ollaan varmaan sitä mieltä että sillä on 500k€ rollit?

Sit se finninaama miettii että mitäköhän vittuu tällä rahalla tekis mitä kertynyt tilille ja näkee etuovella kolmion Kruununhaasta 500k ja päättää ostaa sen pois.

Nyt sil on hilut tilillä mutta 500k kämppä.

Onko sen rollit nyt 500k vai 0?

Mulla on omistuskämppä 250-300k
sijoituskämppä arvo 28-35k josta velkaa 31k joka lyhenee vuokralaisen vuokrasta kuukausittain
13k luottokorttivelkoja
about 15k dollaria kakkakoineissa
395,06€ Pokerihuoneella
100€ talletettuna Olybetille vuoristorataan
reilu 200 tilillä odottamassa maanantain lainan lyhennystä

Ni onko mun rollit sen 250k vai oonko mä breikis?

Sen mä tiedän etten taloa vastaan ainakaan saa lainaa pankista kun ei oo tuloja(no ehkä just jonkun 10k voi saada mut ei saanut 130k).

Sen tiedän myös että toi luottokortin 13k vipu on itelle aika tärkee kikkailuun mutta sitä ei ois hyvä pitää norskin ison koron takia op visan ei oo läheskään niin paha. Mut sen myös tiedän et jos toi 13k menis eikä ois rahaa niin sit ois aika kusi sukas jos ei lainaakaan sais eikä taloa hetkes myytäs. Et siinä mieles aina ainakin henkisesti ihan busto tos vaihees olis.

Sen myös tiedän että emännän vappukuohujuoma meni kupoliin kun ihan väsynyt niin ne aamun käkyt ehkä kannattaa jättää väliin :-D Ja ehkä ottaa toinen drinkki ja koittaa nukkuu pidemmät kuin 3-4h unet.
Pokrec

Viesti Kirjoittaja Pokrec »

Muista myös että aina kun maalämpöpumppu ei hälytä vikaa, se on rahanarvoinen peli...mutta vian kanssa arvo on 0. Eli rolli elää koko ajan \:D/
RisingSun

Viesti Kirjoittaja RisingSun »

Jos särjellä olis 250k rollit niin pelaisko 1 euron turnauksia ja 5 euron käteistä?
Tilttaisko 100 euron ohivetoihin ja tilteissä 250k euroo kiinni seuraavaan paskacoiniflippiin?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”