Viesti
Kirjoittaja KarhuPingviini » 22 Joulu 2020, 15:31
Mulla on tässä just koneella vähän tylsää kun odottelen, että sisko alkaa tekemään lihapasteijoita ja pääsen vetämään niillä joulunajan toistaiseksi vasta toiset ruokaöverit. Sen verran vähän aikaa, että en viitsi nyt aloittaa grindejä niin aloitanpa viikkoa etuajassa uuden blogin kun tämmöinen blogien aloittelu on nyt näköjään kovasti ollut täällä viime aikaisena trendinä muutenkin.
Mitä tavoitteita vuodelle 2021? Aina kiva läpällä heittää jotain semmoista, että "voitan miljoonan" tai "laihdun 10 % rasvoihin", mut en mä niitä kovin vakavissani ole pitkään aikaan sanonu. Semmoinen tavoite mulla on, että vuonna 2021 haluaisin treenata tavoitteellisemmin ja kehittyä, pelata pokeria ammattimaisemmin ja ansaita sillä hyvän elannon, juoda vähemmän alkoholia ja sekoilla vähemmän, syödä terveellisemmin ja jättää semmoiset hölmöt överifiilismätöt mahdollisimman vähiin. Jos parannan noissa asioissa tähän vuoteen verrattuna niin lopputulos on luultavasti mua oikein hyvin tyydyttävä.
Tosin tänä jouluna en vähennä överimättöjä koska mulla on ihan liikaa kaikkia herkkuja ja isällä on taas parina päivänä notkuvat joulupöydät ja kaikki lähisuvussa osaa tehdä ihan liian hyvin maistuvaa ruokaa. Ja eihän sitä ruokaa nyt voi pilaantumaankaan jättää silloin kun sitä on paljon. Eihän?
Joulun jälkeen oon taas kerran syönyt itseni palloksi niin siinä vaiheessa on hyvä mitata alkustatsit joista alkaa kohentamaan kuntoa ensi vuonna ja joihin voi verrata. Rahaakin mulla on mennyt tähän jouluun aika paljon kun oon ostanut lähinnä itselleni kaiken mitä oon keksinyt tarvitsevani. Vielä puuttuu urheiluauto ja uusi kilpapyörä, mutta ajattelin jaksaa grindata sen verran tunnollisesti, että ostan ne sitten keväällä jos pelit sujuu hyvin. Ei tässä nyt sentään liian jalat maassa aleta painaltamaan.
Tykkään jotenkin vähän liikaakin kaikesta numeromuotoisesta datasta niin tulen kyllä ensi vuonnakin seuraamaan tarkasti pokeri- ja vedonlyöntitulosta, painonpudotusta ja kehonkoostumusta, unenlaatua, treeni-intensiteettiä ja vähän kaikkea mahdollista numeroissa mitattavaa varmaan tässä blogissakin. Kyllä mulla mielessä on jotain sellaisia tulostavoitteita joita haluaisin saavuttaa, mutta parempi kun ei niitä huutele täällä ollenkaan ettei niistä tule liian konkreettisia. Tavoitteet voi aina muuttua ja muokkautua asioiden ja elämäntilanteen mukaan ja aina voi pyrkiä vähän parempaan.
Mä ostin muuten äsken kaupasta luultavasti kalleimman yksittäisen lihakimpaleen toistaiseksi elämäni aikana. 2820 grammaa kotimaista naudan sisäfileetä maksoi 121,12 euroa. Huh! Kallista on liha nykyään, mutta kun ei meillä oikein koskaan ole kinkkua syöty niin tästä on tullut tämmöinen jouluinen traditio. Eikä toi nyt ole rahassa kuitenkaan kun yksi korona-aikaisen lyhyt baari-ilta niin tämähän on tavallaan sillä tienattu kun jätän väliin seuraavan baari-illan kun kaverit sellaiselle pyytää ja tekisi mieli lähteä. Täytyy vaan saada iskostettua itselleen tästä joku sisäfilee-baari -mieliassosiaatio tai semmoinen nyt. Semmoista sanaa kuin "mieliassiosiaatio" ei muuten taida olla olemassa ja se on vain assosiaatio, mut kunhan nyt tuli sit vahingossa kirjoitettua tollain. En kirjoita noin jatkossa. Toivottavasti.
Tässä vaiheessa suunnitelma on siis, että elätän taas jatkossa itseni pääasiassa pokerilla, mutta se voi hyvin olla, että saankin vaikka kevään aikana hyvän ja mukavan työpaikan ja pokeri jää siinä sitten tuottavaksi sivutyöksi tai harrastukseksi. Ja jos se siinä vaiheessa tuntuu hyvältä niin hyvä sitten niin. Sit pitää arvioida tavoitteita taas uudella tavalla.
Mä näin muuten jouluostoksilla kiertäessä yhdessä näyteikkunassa sellaisen kellon joka jäi jotenkin pyörimään mieleen ja huomasin haluavani sen, mutta en oo vielä raaskinut ostaa sitä ja sen verran pitää lyhyen ajan välitavoitteita aina laittaa itselleen, että jos mä jaksan tammikuun alkupuoliskolle asti grindata suht säännöllisesti ja pelit menee hyvin niin mä käyn ostamassa sen siinä vaiheessa. Joskus siinä loppiaisen jälkeen. En kerro vielä, että mikä kello ja missä liikkeessä ettei vaan kukaan sen takia käy ostamassa sitä mua ennen jos niitä ei vaikka olekaan siinä liikkeessä enempää. Mulla on varmaan jostain ihan ala-asteen ekalta lähtien ollut aina kädessä semmoinen rannekello josta tykkään ja joka ei oo koskaan ollut mitään ihan halpaa rihkamaa niin tosta mä kyllä taas otan tosiaan sen seuraavan, muutaman viikon päässä siintävän, porkkanan. Mistään tosi kalliista merkkikelloista (4-figs+) mä taas en toisaalta sit tiedä yhtään mitään eikä tää välitavoitekellokaan sentään ihan siihen hintaluokkaan mene.
Mut mennään näillä. Jouluna mä en varmaankaan päivitä blogia kun ajattelin lähinnä maata ja lihoa, mut palataan grindien merkeissä tänne viimeistään siinä joulun jälkeen. Tulipa nyt kirjoitettua tämmöinen spontaani bloginavaus sit vähän etuajassa. En sinänsä taas tätäkään mitenkään etukäteen suunnitellu...
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!