3 to 30

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Noikul

3 to 30

Viesti Kirjoittaja Noikul » 22 Joulu 2020, 17:13

Moi Pokerisivut!

Musta tuntuu etten ole kovinkaan hyvä pokerissa (voi johtua viimeaikaisesta 60-70 binin montusta), niin ajattelin aloittaa pienen bankroll-projektihaasteen täällä

1. Hankkiakseni itseluottamusta takaisin
2. Opettaakseni itselleni ahkeruutta ja kurinalaisuutta

Oon pelannut zoomeja viimeiset pari vuotta pääasiassa starsilla 200 ja 500 tasoilla. Winrate on huidellut jossain 4-5bb/100 tienoilla, mutta oon ollut auttamattoman laiska pelimäärällisesti.

Nyt kuitenkin päätin rakeback-syistä vaihtaa partylle ja jatkoin Starsin monttua sukkana 20 biniä lisää. Mukana ollut toki myös huonoa peliä ja nyt kun olen lisännyt pelimääriä niin niihin tottuminen on tuottanut hieman tuskaa. Keskittymisen taso heikkenee jossain vaiheessa ja peli menee autopilotille helposti, mutta tämä lienee tottumis- ja opettelukysymys.

Tavoitteena siis nostaa Partyn rolli 3k€ to 30k€ mahdollisimman tehokkaasti.

Loppuvuoden tavoitteena on opetella pelaamaan hyvällä keskittymisellä 4k jakoa päivässä NL100 ja nostaa to NL200 heti kun rolli sujahtaa yli 8ke. Joulun ympärillä tulee vähän lomapäiviäkin, mutta pääosin varmaan melko tehokasta grindiä.

Partystä sellainen kysymys, että onko tietoa mikä softa näyttää eeveet ja jakomäärät oikein?
Ja onko jengillä jotain salaisia HUDeja käytössä?

ReportAasi

Re: 3 to 30

Viesti Kirjoittaja ReportAasi » 22 Joulu 2020, 18:39

Tervetuloa takaisin! ;)

HM3 näyttää kai eniten oikein, mitä nois nyt pystyy (siellä ilm. jotain ongelmia ollu välillä EV:ssä, jos RIT päällä). HUDii ei itellä ainakaan ollu missään kohtaa käytös, mut oon siinä käsitykses, että sinne on mahista saada. Oman etiikan mukaan sit varmaan toimii ton suhteen, kun toki kielletty T&C:ssa.

Itsehän oon montussa tältä vuodelta käytännös yhdeltä tasolta ja se on Partyn PLO200FF. Oon vielä aika lahjakkaasti sieltä kuopas, mut kai sieltä on jotku suomalaiset voittanuki, joten todnäk. itselläkin oli vaan liikaa pöytii ja pelimäärät liian isoi omiin massagrindauskykyihin nähden. Toki kuulin alkuvuodesta tyypeiltä, keillä ei ihan ekana oo foliohattu pääs, että semihämärältä tuntu välillä ainaki tuol PLO200 meno. Jotain palautuksii sain jossain kohtaa tilille, ku jotain oli bustattu, mut nää oli parinkympin luokkaa.

Joka tapaukses onnee projektiin ja mukavaa joulua!
Aasiallista menoa ja pottiomahaa: https://www.pokerisivut.com/forum/viewtopic.php?f=46&t=22865

Noikul

Viesti Kirjoittaja Noikul » 22 Joulu 2020, 19:25

Mulle on kyllä partyn lyhyellä pelijaksolla tapahtunut sellasia biittejä ja jatkuvaa ownausta että en oo ikinä kokenut mitään vastaavaa. Won@showdown ei oo ikinä ollut noin alhainen noinkaan isolla otannalla ja vaikka mukana olisi huonoa peliäkin niin silti tuntunut uskomattomalta. Eilen ihan oikeasti siirryin läppärille pelaamaan vain sen takia, että ajattelin että josko mun pöytäkonetta vakoillaan.

Ehkä mä sittenkin keksin jonkun muun paikan pelata, sillä ei oo yhtään mukava grindata jos alitajuisesti pelkää kokoajan että jotain outoa on meneillään. Väittämättä että tuossa on todenperää niin oman mielenrauhan takia :beer2:

ReportAasi

Viesti Kirjoittaja ReportAasi » 22 Joulu 2020, 20:02

Joo, ehdottomasti samaa mieltä, et vaikkei oiskaan mitään hämyy, nii jos yhtään menee aivokapasiteettia tollasen kelaamiseen, niin varmasti vaikuttaa peliin. Ootko GG:tä harkinnut? Siel vissiin aika hyvät pelit ja nykyään vähä siedettävämpi rakeki ja RB:tä kai kans paranneltu. Itse käyn varmaan alkuvuodesta testaamas pelit, mut pääpaino silti itellä starsilla. Mut tosiaan, oon biitannu tänä vuonna pelit aika isolla marginaalilla Starsil, et semihullulta tuntuu, ettei vaikuttanu olevan mitään saumaakaan nois Partyn PLO200. Partyn 500 voitinki sit ihan reippaasti sekä fastis et normipöydis. Toki otanta tosta PLO200 vaan joku 80k hanskaa, mut ei oo käytännös ykskään käyrä (sd, nonsd, ev ja tulos) plussalla siltä tasolta. :fish:
Aasiallista menoa ja pottiomahaa: https://www.pokerisivut.com/forum/viewtopic.php?f=46&t=22865

Noikul

Viesti Kirjoittaja Noikul » 23 Joulu 2020, 01:06

ReportAasi kirjoitti:
22 Joulu 2020, 20:02
Joo, ehdottomasti samaa mieltä, et vaikkei oiskaan mitään hämyy, nii jos yhtään menee aivokapasiteettia tollasen kelaamiseen, niin varmasti vaikuttaa peliin. Ootko GG:tä harkinnut? Siel vissiin aika hyvät pelit ja nykyään vähä siedettävämpi rakeki ja RB:tä kai kans paranneltu. Itse käyn varmaan alkuvuodesta testaamas pelit, mut pääpaino silti itellä starsilla. Mut tosiaan, oon biitannu tänä vuonna pelit aika isolla marginaalilla Starsil, et semihullulta tuntuu, ettei vaikuttanu olevan mitään saumaakaan nois Partyn PLO200. Partyn 500 voitinki sit ihan reippaasti sekä fastis et normipöydis. Toki otanta tosta PLO200 vaan joku 80k hanskaa, mut ei oo käytännös ykskään käyrä (sd, nonsd, ev ja tulos) plussalla siltä tasolta. :fish:
Kävin mä sinne yhden depon katkomassa joskus kesällä. Voitin ekana pelipäivänä 20 biniä, mutta sen jälkeen en saanut tyyliin yhtäkään voittopäivää. :D

Lähtöuhkausjinxit toimi ja päädyin voittamaan tänään Partyltä! Seuraavaa päivitystä joskus joulun jälkeen, joten hyviä jouluja!

Expertti-Bluffaaja

Viesti Kirjoittaja Expertti-Bluffaaja » 23 Joulu 2020, 14:46

Nl200 grindaamiseen suosittelisin kyllä Partya. Leaderboardien ja normi-rbn kanssa jo pelkällä rakebackillä pystyy tienaamaan sen 5-10k kuussa grindimotivaatiosta riippuen. Salaisia hudeja oli toissa kesään asti, kun "sessiohudit" oli vielä sallittuja, mutta en oo kuullut sen jälkeen että semmosia olis tarjolla tai että joku niitä käyttäis.
Nl500ff on taas ihan toinen elukka. Ilmeisesti kovimmat luut tekee siellä jonkun 2bb/100 ja oon nähnyt niin oksettavia käyriä sieltä että joutuu sovitella foliohattua päähän. Normipöydissä meno huomattavasti pehmeempää, mutta actionia vaikeeta saada kun öisin.

Noikul

Viesti Kirjoittaja Noikul » 30 Joulu 2020, 11:58

Expertti-Bluffaaja kirjoitti:
23 Joulu 2020, 14:46
Nl200 grindaamiseen suosittelisin kyllä Partya. Leaderboardien ja normi-rbn kanssa jo pelkällä rakebackillä pystyy tienaamaan sen 5-10k kuussa grindimotivaatiosta riippuen. Salaisia hudeja oli toissa kesään asti, kun "sessiohudit" oli vielä sallittuja, mutta en oo kuullut sen jälkeen että semmosia olis tarjolla tai että joku niitä käyttäis.
Kiitos vinkeistä! Painellaan tää alkutaival nyt ainakin Partyllä kun siellä pyörii tuo NL100 kokoajan. 200 vähän huonommin ainakin aamupäivällä/päivällä niin voi olla että siirryn ainakin osittain jonnekin missä pelit pyörii paremmin.

2021

Voisin tässä koittaa listailla tavotteita uudelle vuodelle. Muutokset omaan grindikäyttätymiseen on melko suuria, joten näistä tulee melko haasteellisia enkä aio niitä missään tapauksessa väkisellä viedä maaliin jos se ei tunnu järkevältä

[ ] Joko 1M jakoa zoomeja tai siihen vastaava määrä normi- tai omahajakoja.
(tunneissa 1500-1600 hujakoilla)
[ ] 5+ evbb/100
[ ] päivitellä blogeja ainakin kuukausittain projektin jälkeen
[ ] Suunnitella ja toteuttaa joku Omaha-projekti sideprojekti keväällä

ReportAasi

Viesti Kirjoittaja ReportAasi » 30 Joulu 2020, 20:57

Jos kiinnostaa omahaprojektin tiimoilta käydä käsiä läpi tms., oon mielelläni messissä! GL tulevalle vuodelle!

Noikul

Viesti Kirjoittaja Noikul » 20 Tammi 2021, 18:57

ReportAasi kirjoitti:
30 Joulu 2020, 20:57
Jos kiinnostaa omahaprojektin tiimoilta käydä käsiä läpi tms., oon mielelläni messissä! GL tulevalle vuodelle!
Kiitos, oon heti kyselemässä tyhmiä kun laitan omppuprojektit tulille!

Projekti on edennyt kakkosvaiheeseen, eli jossain 8 ja 9 kilon välimaastossa mennään. Jakomäärät ei ole vieläkään oikeen toivotulla tasolla, mutta runit tuntuvat kääntyneen ja käsimääriin nähden binejä on napsunut oikein kivasti. Koitan laittaa tänne jotain viikkotavoitteita että on jotain seurattavaa ja päiviteltävää.

- Tän viikon tavoite saada 15k jakoa täyteen. Alkuviikko oli sen verran vähäisillä peleillä, että tuohon riittää hieman kirittävää.

Alkuvuosi graphina.Tavoitteena on nyt tosissaan olla ahkerampi vaikka tuosta kyllä puuttuu arvioilta 10k jakoa GGpokerilta
Results.png

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”