Viimeinen taistelu: Projekti 365

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Erotic Razz

Re: Viimeinen taistelu: Projekti 365

Viesti Kirjoittaja Erotic Razz »

Nättiä tekemistä! Urheilun tuomat endorfiinit kompensoi hyvin paheiden vastaavia. Kun rajoitukset hellittävät, mietin tekeväni saman kuin sinä, eli lisääväni uusia lajeja katalogiin. Jos muuten haluat hyvän hien päälle, suosittelen kokeilemaan padelia. Sulkapallon ja padelin jälkeen allekirjo kylpee poikkeuksetta hiessä.

Mitä vedonlyöntihimoihin tulee, suosittelen jättämään väliin kaikki sivustot, joissa on otteluspekulaatioita kertoimineen. Ja kaikki kerroinvertailut flashscoresta jne. Urheilun seuraamista ei toki kannata lopettaa, mutta vedonlyönnillinen puoli on hyvä tappaa kokonaan. Toimii ainakin itselleni kun olen ollut pelaamatta. Parin vkon jälkeen lakkaa yksinkertaisesti kiinnostamasta.
Anyway, Hemingway, aurinko myös laskee.
Summerliu

Viesti Kirjoittaja Summerliu »

Erotic Razz kirjoitti: 11 Huhti 2021, 09:58 Nättiä tekemistä! Urheilun tuomat endorfiinit kompensoi hyvin paheiden vastaavia. Kun rajoitukset hellittävät, mietin tekeväni saman kuin sinä, eli lisääväni uusia lajeja katalogiin. Jos muuten haluat hyvän hien päälle, suosittelen kokeilemaan padelia. Sulkapallon ja padelin jälkeen allekirjo kylpee poikkeuksetta hiessä.

Mitä vedonlyöntihimoihin tulee, suosittelen jättämään väliin kaikki sivustot, joissa on otteluspekulaatioita kertoimineen. Ja kaikki kerroinvertailut flashscoresta jne. Urheilun seuraamista ei toki kannata lopettaa, mutta vedonlyönnillinen puoli on hyvä tappaa kokonaan. Toimii ainakin itselleni kun olen ollut pelaamatta. Parin vkon jälkeen lakkaa yksinkertaisesti kiinnostamasta.
Thänks 😊. Urheilu on jees, padel ois varmasti jees. Diggaan sulkapallosta ja squashista niin sekin ois varmasti hyvä. Ois siisti frendien kaa ottaa jostain vaikka kuukausittainen vuoro jotain mailapeliä. Toinen mitä on ikävä on salibandy.

Ja ei toi vedonlyönti oikeastaan edes himota, mulla vaan tekee siis tehnyt mieli johonkin uhkapeliin töötä rahaa vaikka ”viattomasti” muutama euro. Sillä ”ei se nyt haittaa jos muutaman euron pelaa fiiliksellä”. Lottopotti yritti houkuttaa taas 😂.
Nää on näitä...

Mutta tänään avasin frisbeegolf kauden ja kikkailin kaikkea lasten kanssa leikkipaikalla. Katsoin american ninja -harjoittelua ja kun ne kaverit lentelee pitkin esteitä aiva järkyttävän hienosti. Päätin lähteä hiomaan ninjataitojani ja nyt olen harjoitellut keinun ylärimasta keinuttamalla hyppäämään mahdollisimman pitkälle 🙈. Toinen minkä otin työnalle on ihmislippu, kun katsoin tutorialin siitä. Tänään kokeilin ja lippuun on varmasti pitkä matka. One day 😂. Mutta liikunta on siitä hieno laji, etteivät lajit ja jutut lopu koskaan kesken ja kun on mielikuvitusta edes vähän ,niin joka paikka muuttuu kikkailupisteeksi.
Summerliu

Päivityksen paikka. Aikalailla rupeaa kohta 1/3 vuodesta paketissa ja ai, että tuntuu hyvältä. Sanoisin et se mikä tuntuu hyvältä eniten on se tuntemus elämänhallinnasta ja päässyt keskittymään pieniin asioihin paremmin.

Kun pelasin niin olin silloinkin mielestäni ihan hyvä isä, mutta iltaakohden saatoin kadota jo vessaan pelaamaan tai vähintään ajatuksissa siirtyä jo darksidelle. Aamulla olin aika väsynyt. Eli en voi sanoa omistautuneeni täysin yhteiselle ajalle pl. Ulkona jonne en koskaan ota puhelinta mukaan.

En myöskään enää ole ahdistunut, pahalla tuulella tai väsynyt pelaamiseen tai itseeni.

Mun koko alkuvuosi on lasten kanssa ollut aivan mahtavaa, ei ole ollut kiire pelaamaan ja nauttinut täysin aamulastenohjelmista ja puurosta poikien kanssa. Runsaasta ulkoilusta ja illalla pörrötellyt ihanuuksien päätä pitkän iltasatuhetken jälkeen.

Toki siis tähän vaikuttanut etten ole enää aliupseeri ja työskentelen 95% etänä niin päivien tehokkuus on maksimaalinen kun ei mene aikaa työmatkaan yms.

Toinen osa on toki se, että pelaamisen sijaan mun energia menee liikuntaan ja opiskeluun.
Olen elämäni kunnossa ja aivopuolella ohjelmointi haastaa sopivasti. Silti ehdin lukemaan kirjoja, käymään ajoissa nukkumaan ja suorittamaan aviomiehellisiä tehtäviä (mm. Siivoaminen).

Viikkoon ei ole ollut pelaamillisia ajatuksia tai koitoksia. Vähän joutunut seuraamaan 25k mittelöitä 🤩.

Sain kaverin kautta toimeksiannon tehdä excelillä yritykselle tuotannonohjausjärjestelmän ja tossa muutaman yön ja tän päivää (lapset mummolassa) sitä tehnyt niin se ollut mukavaa ja ensimmäinen versio valmis (tuli aika hyvä 🤣 ainakin omasta mielestä) asiakkaan palautetta odotellessa.

Mun pervous on siis Excel ja SAP ->niitä tullut kymmenisen vuotta pyöriteltyä ja kiihtyvällä tahdilla koko ajan...niin tiedä vaikka tulee esim. Kevytyrittäjänä lätkyteltyä tollasia rojekteja enemmänkin.

Jahka korvauksen saan, niin palkitsen itseni vihdoin niillä uusilla lenkkareilla ❤️ Ennen kuin jalkapohja koskettaa asfalttia 🤮🤣.

Toinen rojekti on ollut Javan servlettejä ja JSPtä App enginellä kikkaillen ja tietokantaa puuhaillen. Siinäkin eka työ saatiin jo tutun opiskelukaverin kanssa palautukseen.

Ensiviikolla linkkarin kautta sovin vetäväni asiasta kiinnostuneen tulevan käsilläseisojan kanssa 45min etätreenin niin pääsempä jakamaan senkin riemua ensi viikosta 😄

Nimenimukaisesti ollut mahtava katsella kesän tulemista. Nauttikaahan grindimonsterit välillä ulkoilmastakin ja jatkakaa pytyttelyä. Onnittelut tällä kertaa erityisesti Torspolle ja Detrulle +Maikille vakuuttavasta Huntin tuhoamisesta(Keep it up).

Mahtavaa ja aurinkoista viikonloppua!
Summerliu

Vähän suvantovaihe menossa blogin suhteen kun pelaaminen on tuntunut pysyvän hyvin taka-alalla. Tai no tänään kun palkka tuli niin käväisi pieni häivähdys pokeriturnausillasta pyörähtämässä. Se läpsittiin pois sellaisella ehkä jo muodostuneella kaavalla:

1. Mieti miten hienoa ollut olla pelaamatta
2. Mieti nyt taloustilannetta vs aiemmat
3. Mieti onnistumisen tunnetta pelaamattomuudessa
4. Mieti pelikrapulaa
5. Totea loppuun: ”Ei v****u enää koskaan sitä fiilistä”

Toiminut hyvin 😊.

Taas erä ulosottoon meni maksuun ja siitäkin positiivinen boosti, koska nyt oli taas ensimmäinen kuukausi kun ei ulosottomaksua ole peritty. 24kk olen maksanut tunnollisesti niin nyt aika roimasti kasvaa aito velkojen lyheneminen/kk 💥

Ajattelin tässä että jos siellä jollain on kysymyksiä niin vastaisin mielelläni ihan mihin tahansa liittyen. Pelaamiseen, mun historiaan, elämään tai jotain ihan yleistäkin. Lupaan vastata kaikkiin.

En nyt odota mitään suurta menestystä tästä, mutta olisi kiva saada jotain ulkoista inputtia tähän tai sitten olla vain hiljaa kunnes on maailmalle jotain isompaa annettavaa 😂 ettei mene nyt ihan pelkäksi treeniblogiksi ja itsensä viikottaiseksi olkapääntaputteluksi jo ehkä muodostuneella kaavalla:

1. Pelaamisen suhteen ei paljoa
2. Hyvä meno
3. Treenikuulumiset ja jotain liikuntamambojamboa
4. Opiskelu kivaa ja jotain ohjelmointimambojamboa
5. Foorumilaisten score onnittelut
6. Hyvät viikonlopun toivotukset

😂
esskung

Viesti Kirjoittaja esskung »

No kun halusit kysymyksiä

Millaista on asioida ulosottohenkilöiden kanssa? Käsittääkseni, siis kaverit ovat kertoneet :) , että ulosottajat ovat keskimäärin yllättävän mukavaa ja joustavaa porukkaa. Ulosotto ei muutenkaan ole niin kauhea mörkö kuin monet luulevat, ei ne ihan heti televisiota ja tietokonetta tule takavarikoimaan

Ulosottoviranomainen on näköjään oikea termi

silti aina tulee tämä mieleen
ulosotto.jpg
ulosotto.jpg (41.18 KiB) Katsottu 377 kertaa
Summerliu

esskung kirjoitti: 23 Huhti 2021, 02:43 No kun halusit kysymyksiä

Millaista on asioida ulosottohenkilöiden kanssa? Käsittääkseni, siis kaverit ovat kertoneet :) , että ulosottajat ovat keskimäärin yllättävän mukavaa ja joustavaa porukkaa. Ulosotto ei muutenkaan ole niin kauhea mörkö kuin monet luulevat, ei ne ihan heti televisiota ja tietokonetta tule takavarikoimaan

Ulosottoviranomainen on näköjään oikea termi

silti aina tulee tämä mieleen

ulosotto.jpg
Ai, että fingerpori on parhautta. Niin on myös ulosottomiehet. Ekan kierroksen ulosotossa silloin 18venä hoisin aika persiilleen, enkä ollut juuri yhteyksissä ulosottolaitokseen. Nyt toisen kerran sössittyä soitin ulosottomiehelle jo ennen kuin mikään velka oli perinnässä, että lähteekö meiltä nyt sitten ASO-koti alta.

Sieltä Mikael sanoi, että lätästään maksusuunnitelma sitten pystyyn ja sanoi ettei hätää. Kun hoidan homman niin koti ja kaikki muukin pysyy ja saatiin järkevä kuukausierä (silloin tulot vaihteli sotaharjotuksista johtuen). Samalla rauhotteli et hei, se on vaan rahaa ja hän tukee ja jos joskus auto menee rikki tai lapset tarvitsevat isompaa niin vapaakuukaudet järjestyvät jne.

Oon soittanut Mikaelille useamman kerran ja hän on ihan super 🤩. Pitänyt vaihtaa maksusuunnitelman eräpäivää kertaalleen, vapaakuukausi viime keväänä lomautusten johdosta.

Näkee ja kuulee, että heitä liian vähän suhteessa velallisiin, mutta mun kohdalla voi Ulosottolaitokselle antaa 10+.

Ja ei lähde pleikkarit, autot tai tililtä yllättäen. Veronpalautukset ymmärrettävästi katoavat 😄Toki tilanteita erilaisia, mutta ainakaan siinä kun mahdollista oli tehdä suunnitelma, jolla velat myös oikeasti lyhevät eli ollut tuloja millä hoitaa.Lunastukset ovat se viimeinen keino sitten.

Se piti myös huolen, että mun velkaantuminen loppui ja korotkin laskivat ( eli paljon parempi laittaa velat ulosottoon kun yrittää maksella ilman). Toki oikeudenköyntikuluja ja kaikkea shaibaa tulee roimasti.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”