Palataan pienen yhteskunnallisen rönsyilyn jälkeen taas juurille. Alun Blogi-innostus on hieman hälventynyt ja vaikka välillä olisikin tehnyt mieli jotain kirjailla, niin en ole facebook-maisuuden takia lähtenyt tänne tunkemaan. Eli aika pitkä aika ilman syväluotaavampaa tilannepäivitystä ja analyysiä.
Ekat asiat ensimmäiseksi, pelaaminen. Ei käy juurikaan mielessä ja pari viikkoa sitten olleet polttelut on kokonaan jäänyt pois. Ei ole tehnyt mieli ollenkaan eikä millään tavalla. En ole juuri lukenut pokeriuutisiakaan tai avannutkaan twitchiä. Syitä tähän on ehkä monia, mutta ehkä tärkeimpänä ollut se päivittäinen ilo, kun mulla on ollut tilillä rahaa

. Ei paljon, mutta niin paljon, että halutessani olen voinut ostaa vaikka Omar-munkin, jos toisenkin. Se on muuten aivan taivaallinen herkku....
Toinen syy lienee se, että tuntuu siltä, että on vihdoin saanut oman "paskan" kerrankin kasaan. Töissä hyvä meininki. Kotona hyvä meininki. Hain AMK Tieto- ja viestintätekniikan insinööriksi. Palaset tuntuu loksahtelevan. Tässä on käynyt jollain tavalla psykofyysisesti järkyttävän iso muutos. Ja se tuntuu kyllä mahtavalta.
Rupesi kyllä muutama viikko sitten tuntumaan jo vähän överiltä mun meininki. Nuuskaton, herkuton, alkoholiton, pelaamaton, iltasyömätön. Näytin itselleni, että osaan hallita itseäni ja lopetin nyt nuuskattomuuden ja herkuttomuuden kyttäämisen. Juhlistin tätä päästöä OMAR-munkilla ja nuuskalla

. Jatkan hamaan loppuun saakka pelaamattomuudella ja vähän näyttää siltä, että iltasyömättömyydestä on tullut tapa elää.
Muutama sana siitä.En tarkalleen ole laskenut kauan olen vetänyt siis sillä tavalaa, että syön 0730-1730 välillä kaikki päivän ruoat. Eli mun päivän sisäänmenevät kalorit ovat laskeneet noin 50%. Iltaisin juon kaikkea vain.
Iltapaino ennen tätä oli pahimmillaan 103kg, pääosin 100-102kg. Nyt paino huitelee siellä 94-95kg.
Ei ole oikeastaan itaisinkaan kärsimystä. Päivisin syön niin paljon kuin jaksan. Aamupala on suurentunut, kun oikeasti on nälkä. Samoin päivällinen on tukeva. Vatsa on rauhoittunut, uni on parantunut ja rasva tuntuu palavan. Aivan nerokas juttu, suosittelen kaikkia koklaamaan ihan hyvinvointimielessä. Mulle ainakin toimii.
BJJ-sali kiinni ja painia on kovasti ikävä. Juossut nyt melkein joka toinen päivä noin 5km lenkin ja 2x viikossa on käsilläseisontaa. Siinäkin näkyy hienosti kehitystä. Mulle on tullut lapaluiden ympäristöön ihan uusia lihaksia.
Meillä oli armeijassa "juttu", että työkavereitten kanssa jumppailtiin merikonteilla ja piti hypätä ja vetää itsensä niiden päälle. Olin ihan saakelin huono siinä, kun musta tuntu, ettei selän puolelta ta kyljistä löydy mitään voimaa. Nyt sekin taito taitaa saada tehoreeniä.
Eli boogie on hyvä ja tärkeimmissä tavoitteissa ollaan oikeilla raiteilla ja nyt on se alun bootcamp-itsekuurin on tehty. Aika tehdä tästä kaikesta vain ja ainostaan mukava ja kivuton elämäntapa.
Mahtavaa viikonloppua!
Olisi muuten mahtava kuulla muiden peliriippuvaisten tarinoita omasta historiastaan, oivalluksia ja kokemuksia. Jos tuntuu hyvältä idealta niin antaa palaa <3.