Sanoppa muuta! Ja tää on tässä 8 vuoden lopettamisyrityksessä aina mennytkin persiilleen. Ollut pitkiäkin aikoja ilman ja ilman kummempiakin taisteluita. Jossain vaiheessa kokeilu on kuitenkin voittanut.Starsailor kirjoitti: ↑07 Tammi 2021, 13:56Yleensä ei kannatta yrittää lopettaa liian montaa asiaa samaan aikaan, koska sortumisen riski kasvaa ja sitten on helpompi lipua niissä muissakin. Tästä syystä kannattaa ottaa se pelaaminen pääkohdaksi ja muut sellaiseksi "olisi hyvä jos onnistuu", mutta ei ota niiden suhteen stressiä. Riippuvuudessa (myös pelaaminen) on aluksi vaihe, että kemikaalitasapaino rauhoittuu. Siihen menee viikkoja tai muutamia kuukausia. Sitten tulee aika, jolloin riippuvuuden negatiiviset tunteet ja asiat katoavat, jolloin sitä voi sortua taas koittamaan. Jatkuvasti tulee hetkittäisi "jos sitä vähän koittaisi" tuntemuksia. Niistä ei pääse varmaan kuin useissa vuosissa eroon, jos koskaan.
Tangamash, kiitos kun jaoit. Jos haluat niin olisi mahtava kuulla tarkemmat ajatukset repsahduksesta: alkoiko kohtuupelaamisen mahdollisuus pidempään houkutella, oliko stressipurkaus vai mikä siihen saattoi? Mahtaa olla harmittinut fiilis ja sanon sulle mitä toivoin monta kertaa jonkun sanovan mulle : ” Ei se repsahdus kaikkea nollaa ja aloita alusta. Pelaamattomuuden ketjussa se on 4 eteenpäin menneen askelen jälkeinen yksi askel taakse.”tangamash kirjoitti: ↑07 Tammi 2021, 17:55Mulla oli keinona irrottautua 15 vuoden pelaamisesta se, että pelejä miettiessä käänsin ajatuksen siihen tunteeseen ku on pelannu ja ahistaa ja hävettää ja on pettyny itteesä. Parisen vuotta meni ja onnistuin. Nyt olin tossa 1.5vuotta pelaamatta, tänä jouluna kokeilin kympillä ja karkas käsistä kaheks päiväks...projekti jatkuu
Syy oli sama kun varmaan aika monella kaltaisella; lomalla, huono treenaaminen, huono ravinto. Overall aika levollinen fiilis oli ,mut kontrolli petti. En ajatellu edes pelaamattomuutta tai pelaamista. Deposin vaan kympin ja pelasin. Heti ekojen pyöräytysten jälkeen tuli paska fiilis mut sitä vaan pelas. Ei menny merkittäviä summia mut parin päivän palkka. Pelit oli pyöriny ehkä kerran viikossa mielessä.Summerliu kirjoitti: ↑07 Tammi 2021, 18:06Tangamash, kiitos kun jaoit. Jos haluat niin olisi mahtava kuulla tarkemmat ajatukset repsahduksesta: alkoiko kohtuupelaamisen mahdollisuus pidempään houkutella, oliko stressipurkaus vai mikä siihen saattoi? Mahtaa olla harmittinut fiilis ja sanon sulle mitä toivoin monta kertaa jonkun sanovan mulle : ” Ei se repsahdus kaikkea nollaa ja aloita alusta. Pelaamattomuuden ketjussa se on 4 eteenpäin menneen askelen jälkeinen yksi askel taakse.”tangamash kirjoitti: ↑07 Tammi 2021, 17:55Mulla oli keinona irrottautua 15 vuoden pelaamisesta se, että pelejä miettiessä käänsin ajatuksen siihen tunteeseen ku on pelannu ja ahistaa ja hävettää ja on pettyny itteesä. Parisen vuotta meni ja onnistuin. Nyt olin tossa 1.5vuotta pelaamatta, tänä jouluna kokeilin kympillä ja karkas käsistä kaheks päiväks...projekti jatkuu
Onnea projektiin ja sulla on jo noin mahtava pelaamattomuus niin ei muuta kuin eat, sleep and repeat. Kiitos myös hyvästä vinkistä!
Kas. Toteanpa tässä vain, että ollaan saman kokoisia. 184 cm ja 99 kg täällä. Ja polvessa vaurioita kierukassa kans. Tosin itselläni ulompi kierukka aikoinaan kahdesti lievästi revennyt (ei vaatinut leikkausta) ja nyt siellä on arpikudosta joka muistuttelee vihlaisuina olemassaolostaan kun yritän juosta...
HahahKarhuPingviini kirjoitti: ↑09 Tammi 2021, 11:50Kas. Toteanpa tässä vain, että ollaan saman kokoisia. 184 cm ja 99 kg täällä. Ja polvessa vaurioita kierukassa kans. Tosin itselläni ulompi kierukka aikoinaan kahdesti lievästi revennyt (ei vaatinut leikkausta) ja nyt siellä on arpikudosta joka muistuttelee vihlaisuina olemassaolostaan kun yritän juosta...
Se on meillä rouvan suosikki ja ois itsellä ollut kyllä seuraavana listalla. Se on kivan raikkaan kirpsakka. Ja juuri näin, pullosta!Sinappikaasu kirjoitti: ↑09 Tammi 2021, 12:15
Oma ylivoimainen suosikki Heinekenin 0,0. Lasipullosta, ei tölkistä!![]()