Starsailor kirjoitti: ↑19 Tammi 2021, 21:43
Jos ei yllytä pelaamiseen, niin kerro tarkemmin miten sait 50k kassan Olybetillä aikaiseksi. Mistä aloitit, mitä pelimuotoja, miten kauan kesti?
Ei yllytä. En aivan tarkkaan muista kun endorfiinit ja mania sotkee hieman.
Tapahtui kahden vuorokauden (tai yhden aikana). Muistaakseni pelasin turnauksia ja omahaa alkuun jollain 50€ depolla. 10€ turnauksia ja 20€ omahaa olisiko ollut. Omaha pöytä nousi muistaakseni johonkin 125€ ja nousin pöydästä. Reggasin muistaakseni 50€ turnaukseen ja 50€ omppupöytään. 25€ ajattelin kokeilla slotteihin kun olin hyvissä. Töräytin sen Prince of olympukseen ja se oli anteliaalla päällä ja maanisen riippuvaisesti nostelin panosta. En muista oliko panos 10€ vai 50€ vai jotain väliltä, mutta sain bonuksen jossa tulee se jättimäinen wild. Voitin jotain 10000-40000€ väliltä. Jatkoin jonkin aikaa lätkyttämistä ja painelin sitten muistaakseni suoraan 5K omaha pöytään. Tai kahteen tai neljään. Saatoin pelata isompaakin. Sivussa täräyttälin jotain toista olympus slottia jollain panoksella. Omahat menivät jossain vaiheessa maagisesti ja slotitkin taisivat mennä hyvin, en muista olinko isommassa pöydässäkin pelaamassa omahaa. Mutta parhaassa vaiheessa mulla oli 120k pelitilin saldo. Sitten taisin hävitä joku 30k aika sukkana Omahaan ja vitutti. Mut osasin lopettaa. Kello taisi olla aamu 0600 ja silmät slurppien menin vaimon luo kertoman et ollaan rikkaita

. Taisin laittaa 90k kotiutukseen ja 10K jättää pelitilille. Sit hävisin seuraavana päivänä 10k muistaakseni 100-300€ kierroksin johonkin marvelin slottiin vaikka mulla piti bankroll olla kunnossa ja printtan nyt rahaa

Sit peruin noston ja pelasin 40k omahaan ja slotteihin ihan hirveällä pelillä. Sit nostin sen 50k ulos (kesti piinaavan pitkään).
Yritin äsken katsella näkisnö olybetiltä historiaa mut ei löytynyt muu kuin tämä:
ois ollut kiva katsoa muistanko yhtään oikein.
Ai, että kaksi päivää rolleissa. Hyvä muistutus et vaikka voittaisin miljoonan niin peliriippuvaisena mulla tuskin olisi siitä vuoden päästä senttiäkään jäljellä.
Sit suljin tilin, mutta sain hassuja rahoja jälkikäteen. Muistaakseni pari viikkoa/kuukautta myöhemmin tuli 2000€ takasin vielä kun olivat löytäneet botteja joille olin hävinnyt ilmeisesti. Sit vielä pari kuukautta perästä tuli 200€. Ja muistaakseni tuli vielä kerran perästä päin samasta syystä muutama kymppi