Pokeria on lätkitty enemmän tai vähemmän tosissaan jo yli 10 vuotta voitollisesti, mutta ei koskaan ammatikseen kuitenkaan. Alkuaikoina lähes pelkästään 6 max NLHE, mutta viime vuosina myös eri kokoisia turnauksia satunnaisesti. Kesällä lueskelin erään suomalaisen käteispelimurskaajan blogia RIOlta ja ajattelin, että josko tästäkin lajista olisi vielä jotain roposia saatavissa, kun tuo aikuisopintotukikin loppuu pian. Starssilla tarjosivat grindattavia 40% rakeback-bonareita niin laitoin sitten pienen depon starsille ja lähdin kokeilemaan zoom nl25 ylöspäin tuon edellä mainitun pelaajan pre-statseja jäljitellen.
Graafit ja statsit kesästä lähtien, positioittain z50-z200

Aikaa ei ole tosiaan liikaa käytettävissä elämäntilanteen takia, mutta tavoitteet tiskiin:
-pelata käkkyä netissä mahdollisimman hyvällä winratella. Laatu>määrä! starsilla luultavasti jatkan zoomia, ainakin jos bonareita satelee vieläkin. Tällä hetkellä shotteja z200 vain, jos erityisen hyvä pooli.
-Turneita en juuri ollenkaan ehdi pelaamaan (ja olen niissä aika kala varmaan), mutta tavoite on satlata johonkin isompaan ja binkata turneesta 5-figs rahastus, netti tai live. Tähän mennessä enkat 6,9 k€. Yllättävän paljon "saumoja" on ollut kun suht pienillä satlaamisilla oon päässyt pelaamaan muutaman vuoden sisään 1 kpl 2k, 3kpl 1k ja 3 kpl 500-600 buyin turnauksia. Eilinenkin starsin 530 oli niiiiin pehmeä ja lupaili jo hyvää stäkkiä 2 päivälle, mutta viimeinen 1,5 h oli uskomatonta infernoa ja yhtäkkiä oltiinkin out.
-postata random pohdintoja käsistä ja strategiasta. Hommasin äskettäin GTO wizardin lisenssin ja vaikka siinä ei ihan viimeisen päälle ainakaan vielä ole kaikki simmit niin ajankäytöllisesti mulle ainut järkevä GTO-työkalu tällä hetkellä.
Ehkä täältä jotain vertaistukea ja sparrausta tähän mun peliin voi myös saada. Koitan pelata mahdollisimman eksploittaavalla strategialla siis, kunhan ensin keksin miten sen saan tehtyä. Joku vois vaikka neuvoo, miten saan W$WSF yli 50%. Ylipäätään jollain crushereilla tuntuu olevan myös wtsd lähempänä jotain 28%... Heittäkää jotain ideoita mitä statseja voisin tutkia tai mitä tehdä toisin, kun mulla on aina ollu se lähempänä 24-26. Tai mikä on se suurin syy, että redline dippaa. Toki otos on pieni vielä, mutta kai siitä jotain vois saada ongittua.
Palaillaan!