huhhuh, 800$ bonari grindattu. Aika maksimi, mihin itse pystyy tällä hetkellä. Toivottavasti eivät ainakaan isonna sitä tuosta enää.
Tällä kertaa oli aika tunkkirunia imo varsinkin z200 ja runoutit eivät keskimäärin suosineet niin jäätiin melkein breikkiin itse peleistä. Toki muutama bini tuli puntattua myös menemään.
Alla panostasot zoom grindaamisen aloituksesta kesästä lähtien ja erikseen z100 ja z200 käyrät:
z100:
z200:
Käsisamplet nyt ovat niin pieniä vielä, että aika vaikea vetää johtopäätöksiä winrateista tai paljon mistään muustakaan. Kaiken järjen mukaan nl100 ainakin on pakko olla mulle +EV, kun katselee mitä veijareita siellä jatkuvasti pelailee. nl200 uskoisin myös olevan +EV, ainakin jos valitsee tarkkaan ajat milloin hyppää altaaseen. z100 ja z200 välillä on imo keskimäärin regut jonkin verran parempia ja varsinkin pre aggrompia. Koitin nyt adjustaa siirtymällä miniavaukseen pre, kun monilla tuntuu olevan 3bet tosi korkea vs mun steal, ja en lopulta usko, että defendaavat kovin paljon enempää minavausta tai 2,25 tai 2,5 vastaan.
Olisin oikeastaan melko tyytyväinen, jos pystyisin pitämään winratea siellä n.4-6 pinnassa pitkällä tähtäimellä, mutta joku tässä hommassa silti mättää. Nimittäin REDLINE, tuo pokerinpelaajan fallossymboli lerpahtaa pahasti. Oikeastaan lopulta mulle on aivan sama tuleeko voitot SD vai NSD kautta. Kuitenkin tuntuu, että jää jotain oleellista huomaamatta poolin tendensseistä ja siitä miten tätä peliä kuuluisi pelata.
Olisi mielenkiintoista saada jonkun redline-murskaajan database tutkittavaksi, niin näkisi konkreettisesti mistä ne erot tulee. Tai vaihtoehtoisesti joku pieni database-valmennus joltain osaavalta. Usein näihin ihmettelelyihin saa vastauksena jotain "bluffaa enemmän" tyylisiä kommentteja. Kuitekin tuntuu, että oon jo nyt monessa spotissa aika bluffheavy. Ehkä kyse voi olla jostain flopin tai turnin checkailuista semivahvoilla käsillä redlinepelaajaa useammin tai riverin valuebettaamisen ohuudesta/betsizingista tai heron taipumuksesta hakea eksploitfoldeja monissa spoteissa. Vai pitäisikö pre 3b nostaa sinne 12 pinnaan ja alkaa barreloimaan vielä enemmän. Tuntuu vaan, että edes nyt ei saa respektiä 3 beteille ja 4bettiä tulee niskaan usein ja vihut pikemminkin overcallaa post kuin overfoldaa

...