Taistelua kohti Highstakes MTT

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Erotic Razz

Re: Taistelua kohti Highstakes MTT

Viesti Kirjoittaja Erotic Razz »

Huh. Iso arvostus, onnea! :yes:
Anyway, Hemingway, aurinko myös laskee.
nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe »

On se kova
nikkipe
LongJohn

Viesti Kirjoittaja LongJohn »

Menit sitten häviämään brassille HUPin? :unsure:

Taisi olla diili.

Eiku aikuisen oikeasti "Näkee ketkä pärjää". Well done.
*-O-* *-O-* *-O-*
äksy xxx_yyy_
jarppa1

Viesti Kirjoittaja jarppa1 »

Nice one :clap: *-O-* *-O-* :tup:
ReportAasi

Viesti Kirjoittaja ReportAasi »

Aasiallista menoa! Gratuleranderan!
Omahan Leo-Pekka Tähti.
Korpisoturi

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

Kiitos kaikille onnitteluista!!!
Ennenkin on tullut hienoja scoreja, mutta opiskelu taitaa kannattaa aina?
Se on juuri näin!
Note to self, GGllä voi voittaa.
Tätä en itsekään uskonut, mutta näköjään se on mahdollista. :crazy:
Menit sitten häviämään brassille HUPin? :unsure:

Taisi olla diili.

Eiku aikuisen oikeasti "Näkee ketkä pärjää". Well done.
Kaksi kertaa pääsin kyllä arpomaan täydestä voitosta, mutta brassi napautti molempiin tuplat. Näiden jälkeen 15bb efektiivisesti ei huvittanut 12 000 flipata. :-D

Tosiaan blogi ollut aika hiljaiselolla viime ajat, mutta pelit ovat rullanneet tuotakin skorea ennen oikeen mainiosti. Kesäkuussa lomailin lähes koko kuukauden. Oli energiat niin vähissä keväältä, että otin suosiolla aikaa kesästä nauttimiseen. Heinäkuussa palailin peleille semi vola kuukaudella, ja tuloskin oli oikein hyvä. Tuolloin meni myös GG:ltä kiva napukka päätyyn, kun voitin 88 daily specialin ja siitä tuli 7k.

Elokuun alussa aloitettiin henkinen valmistautuminen series rumbaan. WSOP + WCOOP + Winamax Series + UOS, voiko nettipokerinörtille mitään parempaa olla?
Ollut ihan super hauskaa pelata lähes joka ilta jotain isompia pelejä ja sweattailla rannekkeita. Viime sunnuntaina oli ihan hauska fiilis, kun näytöllä oli 530 Wcoop, 525 Big shot, 500 WPT, 1k WSOP ja tuo 200d Wsop. Kohti highstakesia pikku hiljaa.

Swingit on tietysti ollut ihan valtavia itselleni isojen sisäänostojen takia. Vedin alkukuusta itseni suoraan muistaakseni jopa lähes 6k monttuun, sieltä noustiin tonni plussalle, ja sitten taas paineltiin komeasti 4k montulle. Nyt tietysti noustiin taas rakettina ylös.

Mentaalisesti olen kyllä todella paljon kehittynyt entisestä, mutta silti tässä kuussa isompiin peleihin häviäminen 10 päivää putkeen teki kyllä olotilan, jossa peli hieman kärsi. Aloin myös ajattelemaan, että tässä on pieni downswing menossa. Tuosta Kissy hyvin sanoikin, ettei ikinä pitäs ajatella, että on downswing. Lauantaina tein mentaalista työtä, lopetin valittamisen, ja sitten tulikin Winamaxilta 3x top3 sijoitusta ja sunnuntai kruunaantui tuohon WSOP... Lisäksi 500 WPT 1m takuu kanssa ITM day 2.
Tästä tein loppupäätelmän: Ajatelkaa, että olette upswingissa. Jos downswingin ajattelu triggeröi lisää downswingiä, niin toistepäin tuo on paljon mukavemmin toimiva kombo. :-D

Pieni krapula tällä hetkellä päällä, niin skippaan tämän päivän opiskelut, ja pistetään tuossa about 10.15 pieni tonnin bonushuntti rullaamaan: https://www.twitch.tv/korpisoturi2

Tulkaahan seuraamaan, jos onnenpelit kiinnostaa!
KiraKirAxu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KiraKirAxu »

Korpisoturi kirjoitti: 24 Elo 2021, 09:37
Tästä tein loppupäätelmän: Ajatelkaa, että olette upswingissa. Jos downswingin ajattelu triggeröi lisää downswingiä, niin toistepäin tuo on paljon mukavemmin toimiva kombo. :-D
Onnea paljon! Tuohan on aivan valtava rahastus!! *-O-* Onko peräti isoin tähän asti?

Nimenomaan se on noin. 90% kaikesta on mentaalipuolesta kiinni. Jos ajattelet että olet upswingissä ja loistava pelaaja ja pelit menee loistavasti niin sitä vedät puoleesi. Jos taas ajattelet päinvastaista niin... Sitä vedät puoleesi.
Seksualisoi pelisi - Pimppi- ja pippelipitoinen näkökulma pokeriin -kirja saatavilla: https://www.bod.fi/kirjakauppa/seksualisoi-pelisi-kira-contender-9789528018957
Korpisoturi

KiraKirAxu kirjoitti: 24 Elo 2021, 21:22
Korpisoturi kirjoitti: 24 Elo 2021, 09:37
Onnea paljon! Tuohan on aivan valtava rahastus!! *-O-* Onko peräti isoin tähän asti?

Nimenomaan se on noin. 90% kaikesta on mentaalipuolesta kiinni. Jos ajattelet että olet upswingissä ja loistava pelaaja ja pelit menee loistavasti niin sitä vedät puoleesi. Jos taas ajattelet päinvastaista niin... Sitä vedät puoleesi.
Kiitos! Mitäs Kiralle nykyään kuuluu? =)

Tais olla jaettu isoin, sillä olin kuitenkin 50% myynyt, niin puolet tuosta meni muille onnellisille.

Ajattelin vähän kirjoitella elokuusta, sillä tämä oli itselle uran ensimmäinen oikeasti aika valtavien binien kuukausi.
Tuli pelattua kaikki texu WSOP:t 1,5k buy-iniin asti vähintään 1 bulletilla, todella monta 530 wcooppia ja yksi 2k versio myös. 100-200d sideista lähes kaikki, mitä peli-iltoina oli tarjolla.
WSOP:t ovat olleet rumaa kyytiä tuota sivuosumaa lukuunottamatta, onkohan tullut pari min cashia ja nekin 400d colossus + 50d big... Eipä Wcoopeissa ole myöskään kauheasti positiivisia tarinoita, mutta opiskelupuolella olen solvaillut semi hyvän määrän näistä isommista tulleita käsiä. Olen kyllä oppinut paljon asioita juurikin sinne epämukavuusalueille, johon tosi regut tykkäävät vastustajia heittää.
Ylipäätään on se omankaltaselle nettipokerinörtille vaan niin hieno fiilis painaa vihdoin hyvällä omallatunnolla noita isompiakin, että fulli sukkakaan ei hymyä laske.

Kuukauden tulos oli käytännössä tuon yhden osuman verran ylhäällä. Voitin kyllä muutamat ihan hyvät nappulat 50d/e peleistä, mutta noihin isoihin tuli varmasti 5figs sukattua. Mutta eipä se buy-ineissa ole kuin 10-15kpl.

Syyskuu on alkanut itselle 2 päivän lomalla. Oli pakko hetki levähtää series hullunmyllyn keskellä. Mutta nyt on taas täysi energia painaa eteenpäin. Viikonloppuna on itselle varmaan kaksi odotetuinta WSOP-eventtiä, kun on 16.00 starttaavat 777d ja 888d eventit. Noissa päiväajan WSOP:ssa ollut todella usein erittäin herkullisia fieldejä. Laitoin noista myös gamblipinnoja myyntiin, jos jengiä kiinnostaa. Re-entraan kyllä molemmat eventit tarvittaessa, joten muistakaa mahdollinen missaustuska pinnoja ostaessa.

Kissyn blogista innostuneena voisin tähän loppuun vielä laittaa oman päivärytmin pelipäiville, josta itse seuraan erityisen tarkasti vain ensimmäistä 2 tuntia. Sen jälkeen suuntaa antava:

12.00 Herätys
12.10 Aamupala
12.15-13.00 Opiskelu/hengailu

13.05 - 14.05 Sauvakävely metsässä
14.05 - 14.10 Kuntopiiri
14.20 Ruoanlaitto
15.00 Ruokaa + Opiskelu
16.30 Päikkärit
17.00 - 17.30 Valmistautuminen

17.30 - 3.00 Pokeria
3.00 - 4.00 Iltapala + Vapaa-aika
Nukkumaan 3-4.00

Herätys tosiaan swingaa huono unisella melko paljon, mutta se ei hirveästi haittaa, kun tärkeintä on itselle tuo ensimmäisen 2h toteutus.
Tämä aamun opiskelu tosiaan yleensä hyvin kasuaalia opiskelua. Enemmän sellasta pohtivaa, ehkä vähän aiheiden pohdintaa päivää varten. Jos yöllä on ollut solver lasku ajossa, niin sitten sen tutkin heti aamukahvin kanssa. Ja lopuksi laitan vielä yhden piokäden ajamaan päivän oikeita opiskelutunteja varten.

Ruoanlaiton takia tuo loppupäivä ei pidä paikkaansa, sillä tietysti ruokaa tekee aina useammaksi päiväksi, niin ei sitä joka päivä tarvitse tehdä ruokaa. Ja tietysti ihana puoliso tekee aika usein ruokaa, niin siitä saa ylimääräisen 40minuuttia opiskeluun aikaa.

Muistan, kun aikanaan mietin, että lukukalenteri elämä on paskinta paskaa. Sitten tajusin, kuinka kovaa todella kilpailu on, ja kuinka tiukassa siinä kilpailussa on aika, ja vaihtoehdot flowsta lähtivät pois. Mutta kyllä silti rakastan edelleen välillä lipua vaan flown mukana, ja katsoa mitä tapahtuu.
Korpisoturi

Tänään oli ensimmäistä kertaa yli 10k buy-init pelipäivään. Ja jäätiin voitolle! Ei paljoa, mutta satasia kuitenkin! Ja pari day 2:sta huomiselle tuomassa pientä lisätienestin toivetta.

Tuli aloitettua pelit jo 11.30 pehmeimmällä day 1 legillä 5k WSOP mainiin, siitä ei tällä kertaa tullut sen kummempaa menestystä. Setti loppui 5 maissa, joten ihan miehekäs 17,5h "Never miss a Sunday" - sessio saatiin aikaiseksi. Huh. Vielä ois pari viikkoa kovinta series rumbaa jäljellä.
5kmain.png
Laitetaan muistoksi kuva, kun ekaa kertaa oltiin WSOP Mainissa mukana. Näistä jutuista haaveiltiin vielä vuosi sitten.
Korpisoturi

Grindiä, grindiä, grindiä... Onko sitä syksyllä muutakaan tekemistä?

Pientä väsymystä kyllä ilmassa, mutta tämä kyllä hoituu yhdellä vapaapäivällä. Tietysti toinen kysymys on, milloin sen vapaapäivän malttaa pitää.

Isoihin peleihin on taattu montutus jatkunut, ei ole vielä osunut noista 1k+ peleistä cashia. Maini meni aika sukkana sisään, samoin tiistainen 2k bounty. Onneksi muut pelit ovat sujuneet hyvin: 250e super moonista sija 2, 250e ko championshipistä sija 6, 109d kickoff päätyyn ym. end gameja. Kuukausi onkin oikeen hyvässä tuloksessa, vaikka isoihin onkin tehty jo solidi kuoppa.

Tänään illalla olisi luvassa tuo 1,5k fifty stack. Tykkään fifty stackin rakenteesta, niin houkuttaisi kyllä pelata. Mutta katsotaan jaksamisen mukaan. Pe-su pelejä ei ainakana voi missata, ja silloin luvassa on taas sessiot alkaen kello 15.30.

Onneksi nyt jotain ihan muuta kuin pokeria, kun veljen ja veljentytön kanssa tramppapuistoon hyppimään. Itse tuolla helposti tunnin aikana jo vähän kyllästyy, mutta lapsen kyltymätön into tuo tuohon hommaan ihan erilaista hauskuutta.

GL kaikille series rumban toiseen puoliskoon!
Korpisoturi

Isoimmat seriesit ohi! Vielä nyt on galacticia jäljellä, mutta muuten isoin biniralli loppuu.

Tulos oli hyvä, mitä tietysti voi olettaa, jos naputtaa 17k euroa yhdestä turnauksesta. Lopullinen tulos oli jossain 35-40k välimaastossa uppia euroissa.

1k+ pelit jäivät 5 figs montulle. Niistä tuloksena oli ihan suora puhdas sukkamonttu. 0 Cashia! Tuli pelattua niin 5k maini kuin useampi 2k taistelu.
Nämä olivat silti uskomattoman arvokasta kokemusta. Ylipäätään tämä series toimi loistavana opiskelu- ja taistelukenttänä.
Kovat harjat kun tuppaavat laittamaan asteen vaikeampiin spotteihin kuin 50e monster stackin vihut.

241512733_212517704237945_4503879403861823795_n.jpg

Kävelin tuossa muutama päivä sitten Kaupin rantoja pitkin, ja mietin, että hitto se on hienoa olla onnellinen. Ei siitä ole kuin vajaa 2 vuotta, kun todella mietin lopullisia ratkaisuja.
Masennus + ahdistus kun rakentuu riittävän pitkään, niin se tunne tuntuu ylitsepääsemättömältä. Ainoa toivo noissa
tilanteissa on oman käden oikeus itseensä. Tämän takia olen itse aina ollut erittäin tulistunut ihmisille, ketkä sanoo itsemurhia itsekkäiksi teoiksi. Se on minusta paras esimerkki siitä, ettei pysty edes 1% samaistumaan noissa olotiloissa olevien mielenmaailmaan.

Toinen rannalla randomisti mieleen juolahtanut asia oli, että älkää ikinä sanoko kunnolla masentuneelle edes millään kiertoilmaisuilla, että kannattaa miettiä omia tekoja tai katsella peiliin siinä syvimmässä vedessä.
Sillä voi saada vain kahdenlaista vaikutusta aikaan: Joko suurempaa epätoivoa siitä, että minä itse tämän aiheutin ja minun itse pitää täältä nousta, johon en pysty.
Tai sitten se dramaattisempi, minä tämän aiheutin, minä tämän lopetan. Tuota jälkimmäistä ajatusta pyöritin hirveän paljon mielessä kävellessä satunnaisia teitä pitkin Tampereen yössä monena iltana. Parisuhde taisi olla ainoa asia, joka lopulta tuon ratkaisun itseltäni esti.
Nuo on vaarallisia vesiä itseni kaltaiselle itsemurharomantikolle...

Olen paljon nuorempana ollut tuon kanssa paljon lähempänä. Niin lähellä, että varmaan toisessa ulottuuvudessa se olisikin jo tapahtunut.
Kärsin aika paljon sosiaalisesta ahdistushäiriöstä, joka on mielentilani/päivän mukaan paremmin / huonommin hallittavissa. Olen käytännössä aina ahdistunut isoissa / uusissa
porukoissa. Ei se vaadi kuin 2 vanhaa kaveria ja yhden uuden kaverin, niin olen vähintään lievästi ahdistunut.
Armeijassa tämä ahdistus oli itselleni liikaa, enkä ymmärtänyt edes sitä olotilaa. Aina olin suoritutunut kaikissa hyvin, jopa erinomaisesti, mutta armeijassa saatoin käydä itkemässä yöllä stressiäni.
Pikku poika ei kestä inttiä... Niinhän sitä sanottiin. Armeijan sosiaalityöntekijäkin uhkaili, että jos lähden sivariin, niin saatetaan vaikka heittää kotoa ulos.
Lopulta 2,5kk siellä taisteltuani oli pakko päästä pois, kun en jaksanut osastolla diapamien kanssa nukkua. Tieni vei samantien 12 lonkeron kanssa junasillalle.
Siellä tuli pyörittyä pitkään, ja kyllä siellä kaiteen toisella puolella tuli pidempään seisottua. Onneksi kuulin, että isoveli oli tullut käymään kotona, ja menin avautumaan, ja isoveli auttoi hoitoon. Kiitos siitä on ikuinen.
Hoito itsessään ei ollut kovin hyvää. En ollut siihen valmis + julkisen puolen psyko puoli Riihimäellä ei ainakaan silloin vakuuttanut. Joka tapauksessa sieltä noustiin pikku hiljaa parempaa tietä kohti.

Olen jälkikäteen miettinyt, että tuon aikainen masennus oli varmasti pääosin todella syvästi verhoutunutta ahdistusta, joka riittävän pitkään jatkuessaan vie masennukseen. Todella syvä ahdistus on erikoinen olotila. Siinä et oikeen saa itsestään missään mitään irti.
Ei se tuolloin vaatinut kuin pari kuukautta olla "turvassa", niin tuo olotila alkoi helpottamaan. Ja kesän lopussa ensirakkaus tietysti avasi aivan uuden onnellisuuden verhon.
Mutta en olisi uskonut, että noihin vanhoihin olotiloihin tulen vielä myöhemmin palaamaan. Sen minkä ohitat käsittelemättä, se iskee jossain vaiheessa uudestaan alitajunnasta.
Olen varmaan kantanut 10 vuotta noita samoja haavoja tuolta ensimmäisestä masennuksesta, ja vasta muutaman traumaattisen kokemuksen jälkeen ne ponnahtivat pintaa.
Tämän takia tämä nykyinen projekti oli paljon pidempi toipumisen osalta, mutta toisaalta se on johtanut tärkeimpään, eli onnelliseen mielentilaan nyt. Sosiaalista ahdistushäiriötä se ei ole poistanut, mutta olen nykyään sen kanssa paljon enemmän sinut kuin ennen.
Ja olen myös sinut sen kanssa, että en viihdy isoissa juhlissa, joten kieltäydyn niistä yleensä jo ennakolta. On se sitten hyvä tai huono ratkaisu, niin siihen en osaa tällä hetkellä sanoa juuta tai jaata.

Tällä hetkellä kirjoitan tätä haikein silmin, mutta hymyillen. En olisi uskonut, että nämä kokemukset muuntuvat vielä jossain vaiheessa voimavaroiksi. Kun kohtaa end gamessa biitin, niin naurahdan. Onneksi siinä oli panoksena vaan rahaa, enpä tolle asialle anna ees ajatuksen verran murheellista voimaa.

Muistakaa kuunnella vaikeuksien kanssa painivia. Kysykää, miten voin auttaa? Neuvominen houkuttaa, mutta älä tee sitä! (h)

Kaikille voimaa Syksyn murheisiin ja nautintoa Syksyn iloihin!
nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe »

Loistava avautuminen, kiitoksia.
nikkipe
futsal4ever

Viesti Kirjoittaja futsal4ever »

Nimimerkkinsä arvoinen mies. Kovan taistelun on soturi voittanut. Hyvää syksyä ja onnekkaita kortteja tähtibloggaajalle :fishing:
sumutorvisieni

Viesti Kirjoittaja sumutorvisieni »

Moi,
hienoa tulosta & vielä hienompaa kerrontaa asioista joista monet eivät tiedä mitään. Itselläni tämä ei ole omalla kohdalla konkretiaa ainakaan tällä hetkellä, mutta lähipiirissä erittäin aktiivistisestikin läsnä olevia asioita. Upeaa että sulla tuntuu asiat lutviutuvan. Nää on kyllä sellaisia hommia, etten ikinä itse noin rohkeasti uskalla puhua asioiden oikeilla nimillä edes nimimerkin takaa.
Megascoreja viikonloppuun!
Sumutorvi
sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie »

futsal4ever kirjoitti: 17 Syys 2021, 15:00 Nimimerkkinsä arvoinen mies. Kovan taistelun on soturi voittanut.
Itel sellanen fiilis että nää sodat on sellasia jotka voi ehkä kestää koko loppuelämän ja välillä menee paremmin ja välillä huonommin. Huonoilla hetkillä pitää vaan koittaa ammentaa voimia niistä hyvistä muistoista,ystävistä ja rakkaista (h)

Rohkeasti jaettua ja hienoa että olotilat nyt hyviä. Voimia jokaiseen päivään!
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”