Pyttykisailua 2021

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Matus99

Pyttykisailua 2021

Viesti Kirjoittaja Matus99 »

Blogi pyttykisaa varten, päivän saldo 3 pikkuista ja tuo HexaPro. Ilmeisesti Unibetin pyttykin lasketaan kun 40 osallistujaa ja 21 rebuyta?
Party1
Party1
Unibet1
Unibet1
Stars.es1
Stars.es1
5e HexaPro
5e HexaPro
Maikki

Re: Pyttykisailua 2021

Viesti Kirjoittaja Maikki »

Hmmm ei kai koita reboja lasketa vaan re-entryt. Itsekin just eilen pytytin reban mihin tuli 47 tyyppii mutta reboja tosisan aikapaljon . Olin itse ainakin käsityksessä et re-entryt lasketaan.
LongJohn

Viesti Kirjoittaja LongJohn »

Maikki kirjoitti: 10 Huhti 2021, 09:34 Hmmm ei kai koita reboja lasketa vaan re-entryt. Itsekin just eilen pytytin reban mihin tuli 47 tyyppii mutta reboja tosisan aikapaljon . Olin itse ainakin käsityksessä et re-entryt lasketaan.
Unibetilla ei ole varsinaisesti käsitettä re-entry. Mutta turnaukset jossa on rebuy, muttei add-onia vastaavat re-entryä.
latereg ja rebuy (re-entry) on tuossa sama.
Ainoa mikä poikkeaa varsinaisesta re-entrystä unibbetillä on se että pitää heti ostaa uusi pino, eikä voi jättää jakoja väliin.
äksy xxx_yyy_
Maikki

Viesti Kirjoittaja Maikki »

LongJohn kirjoitti: 10 Huhti 2021, 11:15
Maikki kirjoitti: 10 Huhti 2021, 09:34 Hmmm ei kai koita reboja lasketa vaan re-entryt. Itsekin just eilen pytytin reban mihin tuli 47 tyyppii mutta reboja tosisan aikapaljon . Olin itse ainakin käsityksessä et re-entryt lasketaan.
Unibetilla ei ole varsinaisesti käsitettä re-entry. Mutta turnaukset jossa on rebuy, muttei add-onia vastaavat re-entryä.
Ainoa mikä poikkeaa varsinaisesta re-entrystä unibbetillä on se että pitää heti ostaa uusi pino, eikä voi jättää jakoja väliin.
Ok enpä ole tajunnut tuota , olen tuijottanut tuota sulku määrää ja skipannut liian pienenä. :D
Matus99

Viesti Kirjoittaja Matus99 »

Hyvä huomio, eipä tullut edes mieleen että rebuyn ja re-entryn välisellä erolla olisi merkitystä tässä. Moderaattorin tuomiota odotellessa :-'
Korpisoturi2

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi2 »

Komea alku huntille!

Itsekin olin siinä käsityksessä, ettei rebuyta lasketa re-entryiksi. Näin sääntö oli ainakin vanhassa Trophy Huntissa. Taisin jo jättää postaamatta yhden turnauksen tuosta syystä, mutta ei se mitään.
sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie »

LongJohn kirjoitti: 10 Huhti 2021, 11:15 Unibetilla ei ole varsinaisesti käsitettä re-entry.
Olin lukevinani tän turnauksen lobbys( ton kuvan alla ei just näy) että tämä on re-entry turnee. Eli kai unibetkin tuntee termin re entry mut se päätös pitää tehdä heti kun chipit loppuu.

Rebuy turneet on erikseen
Viimeksi muokannut sharkie, 10 Huhti 2021, 13:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!
PS uutistoimitus

Viesti Kirjoittaja PS uutistoimitus »

LongJohn kirjoitti: 10 Huhti 2021, 11:15
Hei,

Yllä on jonkin verran virheellistä tulkintaa. Unibetilla on rebuyt ja re-entryt erikseen, ja niiden ero on täysin sama kuin muillakin sivustoilla. Rebuy-turnaukset löydät aulasta merkattuna kirjaimin r/a (rebuy-turnauksissa on aina add-on, kuten muuallakin), ja re-entryt kirjaimella R. Esimerkiksi oheinen, käyttäjän zebrack postaama pytty on re-entryturnauksesta, ja itse asiassa valtaosa sivuston normaaleista iltaturnauksista on re-entryjä.
zebrackree.JPG
zebrackree.JPG (69.29 KiB) Katsottu 832 kertaa
rebuyreentry.JPG
Oheisessa screenshotissa aulasta rebuy/addon-turnauksia ovat Sputnik ja Sputnik Omaha: Näissä voit tehdä rebuyta, kunhan stäkki on alle aloituspinon, ja n. tunnin jälkeen koittaa add-on. Re-entry taas on käytössä lähes kaikissa "normaaleissa" turnauksissa, eli voit tehdä re-entryn ainoastaan jos merkkisi loppuvat.

Käyttäjän postaamassa Wormhole-pyttykuvassa pelaajia oli siis 61. Sääntöjä lainaten:

Turnauksessa on oltava vähintään 50 pelaajaa, jotta se lasketaan kisaan mukaan. Re-entryt lasketaan lukemaan mukaan omiksi pelaajikseen (eli esimerkiksi 36 pelaajaa + 15 re-entryä = 51 pelaajaa).

Lisäys: Vaikuttaa tosin, että termit on suomenkielisessä aulassa jostain syystä käännetty samaa sanaa käyttäen suomeksi. Täytyy laittaa palautetta eteenpäin.
LongJohn

Viesti Kirjoittaja LongJohn »

PS uutistoimitus kirjoitti: 10 Huhti 2021, 13:44 ...
Tämä on virheellistä tietoa.
...
En nyt tiedä mikä oli virheellistä tieto. puhuin lähinnä clientissa näkyvistä tiedoista.
Ei tuossa clientin näkymän ohjeessa ole mitään sanaa re-enteristä:
re-entry.jpg
re-entry.jpg (51.85 KiB) Katsottu 761 kertaa

Eikä unibetin verkossa edelleenkään pysty tekemään re-entryä jos latereg-ajalla pudottuaan ei osta heti uutta pinoa.
äksy xxx_yyy_
PS uutistoimitus

Viesti Kirjoittaja PS uutistoimitus »

LongJohn kirjoitti: 10 Huhti 2021, 14:37
...
En nyt tiedä mikä oli virheellistä tieto. puhuin lähinnä clientissa näkyvistä tiedoista.
Virheellisiä olivat myös toimituksen quote-taidot, pahoittelut! Ja on kyllä hölmösti tosiaan ilmaistu turnausaulassa, palautetta lähti eteenpäin. Tuo ei osunut aulasta silmään sääntöjä laatiessa, olisimme toki muuten asian vielä erikseen korostaneet.

No, eiköhän asia nyt selvinnyt, laitoimme samat infot myös FAQ-ketjuun.
Korpisoturi2

PS uutistoimitus kirjoitti: 10 Huhti 2021, 14:52
...
Virheellisiä olivat myös toimituksen quote-taidot, pahoittelut! Ja on kyllä hölmösti tosiaan ilmaistu turnausaulassa, palautetta lähti eteenpäin. Tuo ei osunut aulasta silmään sääntöjä laatiessa, olisimme toki muuten asian vielä erikseen korostaneet.

Tämä sama systeemi on muuten käytössä 888pokerilla, joten molemmissa pitää muistaa erikseen katsoa rebuy määrä sekä pelaajamäärä.
sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie »

Korpisoturi2 kirjoitti: 10 Huhti 2021, 14:58

Tämä sama systeemi on muuten käytössä 888pokerilla, joten molemmissa pitää muistaa erikseen katsoa rebuy määrä sekä pelaajamäärä.
Rebuy vai re-entry?

Kai tohon joku selventävä kommentti tarvii että lasketaanko joku 8 pelaajan rebuy turnee jossa pelaajat tekevät 40 rebuyta ja 8addonia niin onko se sit 8+40+8=56 mitat täyttävä.

Vai onko lisäostot mukana vain re-entry turneissa?
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!
Korpisoturi2

sharkie kirjoitti: 10 Huhti 2021, 17:45
Korpisoturi2 kirjoitti: 10 Huhti 2021, 14:58

Rebuy vai re-entry?

Kai tohon joku selventävä kommentti tarvii että lasketaanko joku 8 pelaajan rebuy turnee jossa pelaajat tekevät 40 rebuyta ja 8addonia niin onko se sit 8+40+8=56 mitat täyttävä.

Vai onko lisäostot mukana vain re-entry turneissa?
Niin se re-entry lukee 888 softassa sanalla rebuys made. Noi 2nd chance turneet kun toimii Unibetin tyyliin, että re-entry pitää tehdä heti tai ei ollenkaan. Eli turnauksen nimi / tyyppi määrittää, onko se rebuy vai hyväksyttävä re-entry turnaus käsittääkseni.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”