Ässä on Kuningas

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
esskung

Re: Ässä on Kuningas

Viesti Kirjoittaja esskung »

Yks tablasin supernovaa. Kiinnostus lajia kohtaan vähissä, kun toivoo että pääsis flippaamaan itsensä ulos turnauksesta.

Olympian kisoissa oma suosikki on Sinem Kurtbay. Katiska vei gastin, itse olisin lähettänyt Järvisen kisoihin.

Melkein olin jo unohtanut tämän hienon biisin. Kuka muistaa sivun kääntämisen kohdassa 1:02

esskung

No nyt niitä luvattuja pokeripäivityksiä. Itseasiassa oli hauskaa pelata tällä kertaa

ipoker/PT4 yhdistelmä on vaikea, aina joutuu jotain säätämään hudin kanssa. ipoker muutenkin niin paska, että taidan tiputtaa pois omista saiteista. Uskomatonta kyllä, mutta 888poker toiminut aika hyvin ja jopa hudilla.

Tavallaan ihan peruskäsi, mutta näitähän tulee koko ajan turnauksissa.
ipokerin 5e rebuy, 3 pöytää jäljellä eli icm vaikuttanee. Mitäs tehdään 88? Open fold melko nittiä. Allin varmaankin plus ev, mutta onko järkeä. Jos avataan minraisella, joudutaan kai kippaamaan kaikkiin puskuihin, ehkä bb maksetaan? Mitä käsiä tässä voi avata?
Hudi ihan sekaisin tossakin, mutta ei siellä mitään kovia sekoilijoita ollut pöydässä :-D

iPoker - 10,000/20,000 NL - Holdem - 8 players
Hand converted by PokerTracker 4

UTG: 24.69 BB
Hero (UTG+1): 20.38 BB
MP: 28.62 BB
MP+1: 23.16 BB
CO: 20.83 BB
BTN: 45.74 BB
SB: 21.06 BB
BB: 15.49 BB

8 players post ante of 0.08 BB, SB posts SB 0.5 BB, BB posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 2.14 BB) Hero has 8:spade: 8:diamond:

fold, Hero raises to 2 BB, fold, fold, CO raises to 20.75 BB, fold, fold, fold, fold

CO wins 6.14 BB
nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe »

Kun avataan minraisella, päästään kai koppaamaan kaikkiin puskuihin
Korjasin vähän postausta.
nikkipe
esskung

nikkipe kirjoitti: 28 Heinä 2021, 12:19
Huolestuttavaa nittailua oma peli, jos nikkipekin on innoissaan raisecallin ottamassa tässä.
nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe »

esskung kirjoitti: 28 Heinä 2021, 15:04
nikkipe kirjoitti: 28 Heinä 2021, 12:19
Huolestuttavaa nittailua oma peli, jos nikkipekin on innoissaan raisecallin ottamassa tässä.
On eri asia kärsiä henkisesti kun joutuu ottamaan flipin ja panoksena on turnauselämä. Raice call on väittämäni mukaan karvan tappiollinen, mutta vähemmän tappiollinen kuin raice fold.

Toki "3 pöytää" ei kertonut kuinka kovassa ICM paineessa ollaan. Onko jo rahoilla, onko semi buble etc..
nikkipe
esskung

nikkipe kirjoitti: 28 Heinä 2021, 16:26 On eri asia kärsiä henkisesti kun joutuu ottamaan flipin ja panoksena on turnauselämä. Raice call on väittämäni mukaan karvan tappiollinen, mutta vähemmän tappiollinen kuin raice fold.

Toki "3 pöytää" ei kertonut kuinka kovassa ICM paineessa ollaan. Onko jo rahoilla, onko semi buble etc..
Olemme rahoilla, about 350 aloitti ja nyt nämä noin 25. ICM paine ei ole kova, vai onko sittenkin
esskung

Pelailin pitkästä aikaa Suomen ainoalla pokerisivulla. Mielenkiintoisia käsiä olisi vaikka muille jaettavaksi, mutta yllättäen en saanut PT4 toimimaan.
esskung

Ihme viiveitä näissä viesteissä. Ei toki Pokerisivujen vika, mutta ei näillä viiveillä raportoida olympialaisia. Kommentoin äsken nikkipe blogia, mutta ei mennyt perille. Miksi?

A) Helvetin pitkä viive
B) Bännättiin mun viesti
C) Hävisi bittiavaruuteen
D) Sekoilin itse
Detru
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Detru »

esskung kirjoitti: 01 Elo 2021, 03:12 Kommentoin äsken nikkipe blogia, mutta ei mennyt perille. Miksi?
A) Helvetin pitkä viive
B) Bännättiin mun viesti
D) Sekoilin itse
Todennäköisesti vastaus A) valitettavasti syynä, kun yleistä hitautta konehuoneen puolella ollut viimeaikoina :unsure:
Discord: Detru #0001
Twitch: detruTV

Suomen suurin pokeriyhteisö nyt myös Discordissa.
esskung

Maailman parhaatkin tilttaa, ei tarvi olla huolissaan.

Helppo kannattaa tätä sympaattista serbiä.

Sharkien keyboard paskaksi on kyllä vielä kovempi klippi.

Itse tilttaan tähän, että miten voi joka päivä se tasan yksi kärpänen päästä asuntoon.
esskung

Detru kirjoitti: 01 Elo 2021, 10:22
esskung kirjoitti: 01 Elo 2021, 03:12 Kommentoin äsken nikkipe blogia, mutta ei mennyt perille. Miksi?
A) Helvetin pitkä viive
B) Bännättiin mun viesti
D) Sekoilin itse
Todennäköisesti vastaus A) valitettavasti syynä, kun yleistä hitautta konehuoneen puolella ollut viimeaikoina :unsure:
Oli kai sittenkin D :fish:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”