Pokeri - mitä sen jälkeen?

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Detru
Moderaattori

Re: Pokeri - mitä sen jälkeen?

Viesti Kirjoittaja Detru »

Joo ihan sillä halusin tarjota vaihtoehtoja, että koko blogin poistaminen viesteineen on lopullista, mutta piilotus vaan hävittää blogin näkyvistä ja se voidaan tarpeen vaatiessa palauttaa. Pelkkä lukotus pitää blogin luettavana, mutta blogiin ei pysty kukaan vastaamaan :)
Discord: Detru #0001
Twitch: detruTV
mystikala

Viesti Kirjoittaja mystikala »

Kiitos vaihtoehdosta. Katsotaan nyt kesäkuun loppuun asti miten äänet menee. :)
Erotic Razz

Viesti Kirjoittaja Erotic Razz »

Mitä suotta lopettamaan, vaihtelu sisällöissä virkistää. Jos jotakuta ärsyttää, skipatkoon. Ja hyvin tämä blogi on luonut keskustelua asioiden ympärille 😊
Anyway, Hemingway, aurinko myös laskee.
Otra vez

Viesti Kirjoittaja Otra vez »

Päätä itse jatkosta :yes:

Oma mielipide (joka ei saa vaikuttaa :-D ):
Ei jatkoon.
Ellei tule hiukan pokerisisältöä ja/tai enemmän keskustelua ilosanoman jakamisen tilalle.
scorpio78

Viesti Kirjoittaja scorpio78 »

Vastaan nyt tähän blogiin sitten kun kerta kysyttiin suoraan kaikilta että haluaako jatkoa. Tässä on siis sellainen ongelma että ne jotka eivät oikein kiinnostu sisällöstä, ei ehkä tänne tule valittamaankaan. Ja sehän on sinänsä hyvä asia. Enkä myöskään halua millään muotoa estää henkeviä keskusteluja, tai loukata kenenkään uskoa. Minusta vaan pokerisivuilla olevilla blogeilla pitäisi olla vähän myös pokeri- tai edes uhkapelisisältöä.
Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch »

Minusta olet mukava lisä Sivustolle, vaikka Tyylisi kirjoittaa on vasta Kehityksen Asteella, kirjoita Vuosi Sivustolla, &, näemme missä olet silloin, ei täällä tosiaan Kaikki kirjoita edes ensimmäistä sanaa, Sivustolla on yleisesti Hyvä Henki, &, Anteeksi Omasta puolesta, että yritän tietyllä tavalla Haastaa Uskontoasi / Opetettua " Totuutta ", ...

Voit välillä laittaa Lukkoon Kirjaimet jos haluat pitää vähän Lomaa kirjoittamisesta, ...

Ehkä pitää vain Minunkin Ymmärtää, että Yksin Olentona Ihminen hakee vain sisäistä Voimaa Uskonnosta Itselleen, että olisi helpompi selvitä Huomiseen, niin kuin Miljardit toiset Olennot Koti - Planeetalla Tuhansia Vuosia, &, Uudelleen Miljardit Olennot sukupolvesta toiseen, ...

Se on Opetuksesta kiinni, ...

Me olemme joskus Esi - Historiallisia Esi - Isiä, jotka varmasti Kloonataan DNA : sta, ...

Voimia sinne, ...

Me pärjätään aina, ...
Viimeksi muokannut Angelarch, 29 Kesä 2021, 22:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
www.instagram.com/j.3ss3/?hl=fi
sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie »

En oo kyyberiä nähnyt missään näin aktiivisena joten jatkoon
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!
vorlon1

Viesti Kirjoittaja vorlon1 »

Voiko joku väkivaltaisen jumalolennon orja olla noudattamatta herransa tahtoa ja olla julistamatta sanaa tälläisella pakanafoorumilla? No ei. :wink:
mystikala

No niin hei nyt sitten vain. Äänestys meni 4-2 siten että blogi jatkuu, kiitos vain jokaiselle ketkä äänesti ja antoi hyviä perusteluitakin.

Yksi asia minkätähden suunnittelin blogin poistoa oli etten saa siitä tehtyä ihan sellaista mitä olisin toivonut. Olen pettynyt siinä mielessä että osassa teksteissä tulee ilmi omia ongelmia ja huomaan miten iso osan elämästä se vie ja kaikki tarpeellinen ja hyvä jää sen varjoon. Aivan kuin se olisi kohta minkä kautta arvioin ympärillä olevaa maailmaa ja täten se jää suppeaksi ja ahtaaksi. En ole varma onko arvioni oikea, olen todella itsekriittinen kaikessa mitä teen ja se hankaloittaa elämää. Kun taas tässä tapauksessa haluaisin tutkistella asioita itseni ulkopuolelta Jeesuksen uskon näkökulmasta. En haluaisi tätä suppeaa, ahdistunutta ja pelokasta ihmistä tuoda esille koska siinä ei yksinkertaisuudessaan ole mitään minkä vuoksi blogia pitää.

Sen suhteen tämä on ollut raadollisen rehellistä nähdä miten nämä ongelmat on vielä isoja elämässäni mutta todella teen työtä että pääsisin eteenpäin näillä alueilla. Ja tähän rukoukseen Jumalakin on ihmeellisesti vastannut. Voisin sanoa että saan tällä hetkellä parasta mahdollista apua omien ongelmien selvittelyyn. Ja voin laittaa tämän rukousaiheen ihan teidän tietoonnekin mihin on vastattu. Eli oon rukoillut Jumalalta uskovaa terapeuttia aika kauankin, mielellään kognitiivista terapiaa, nimenomaan elävässä uskossa olevaa henkilöä. Jumalani kuuli tämän rukouksen ja vastasi minulle että nyt olen pari kuukautta viikottain ollut tähän kyseiseen henkilöön yhteydessä ja millä tavalla Hän vastasi!😁 Hiljattain eläkelöityt, uskova psykiatrian erikoislääkärin joka keskittynyt juuri kognitiiviseen terapiaan. Tekee mieli sanoa vain tähän asiaan. Jumala ei anna hyvää, Hän antaa parasta. Uskomaton asia ja vielä uskomattomampaa että saan tätä hoitoa täysin ilmaiseksi! Ei minulla olisi varaa maksaa tämän tason hoitoa, minulla kumminkin pienet tulot.

Ongelma kohtia on löydetty ja ne koitetaan saada pois päiväjärjestyksestä. Ensin ne tunnistetaan ja sitten suunnitellaan miten väärä ajattelumalli voidaan korjata toisella, tässä meidän tapauksessa totuudella. Paljon voimia vie ja erätappiotakin tullu mut myös voittoja. Kyse on mielen uudelleen ohjelmoimisesta. Näistä lisää sit joskus ehkä.

Kiitos pokerisivuille että saanu blogia pitää ja se on totta kuten tuossa joku totesikin että skippaa koko blogin ne keitä nämä asiat niinkään kiinnosta. Saattaa olla että blogitan harvemmin mutta pyrin ottamaan vastaukset paremmin huomioon. Anteeksi kaikille ketkä ootte kokenu etten ole teidän kysymylsiin vastannut. Koitan jatkossa keskittyä tähän paremmin. Ei muuta ku öitä.
Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch »

mystikala kirjoitti: 01 Heinä 2021, 00:28 No niin hei nyt sitten vain. Äänestys meni 4-2 siten että blogi jatkuu, kiitos vain jokaiselle ketkä äänesti ja antoi hyviä perusteluitakin.

Yksi asia minkätähden suunnittelin blogin poistoa oli etten saa siitä tehtyä ihan sellaista mitä olisin toivonut. Olen pettynyt siinä mielessä että osassa teksteissä tulee ilmi omia ongelmia ja huomaan miten iso osan elämästä se vie ja kaikki tarpeellinen ja hyvä jää sen varjoon. Aivan kuin se olisi kohta minkä kautta arvioin ympärillä olevaa maailmaa ja täten se jää suppeaksi ja ahtaaksi. En ole varma onko arvioni oikea, olen todella itsekriittinen kaikessa mitä teen ja se hankaloittaa elämää. Kun taas tässä tapauksessa haluaisin tutkistella asioita itseni ulkopuolelta Jeesuksen uskon näkökulmasta. En haluaisi tätä suppeaa, ahdistunutta ja pelokasta ihmistä tuoda esille koska siinä ei yksinkertaisuudessaan ole mitään minkä vuoksi blogia pitää.

Sen suhteen tämä on ollut raadollisen rehellistä nähdä miten nämä ongelmat on vielä isoja elämässäni mutta todella teen työtä että pääsisin eteenpäin näillä alueilla. Ja tähän rukoukseen Jumalakin on ihmeellisesti vastannut. Voisin sanoa että saan tällä hetkellä parasta mahdollista apua omien ongelmien selvittelyyn. Ja voin laittaa tämän rukousaiheen ihan teidän tietoonnekin mihin on vastattu. Eli oon rukoillut Jumalalta uskovaa terapeuttia aika kauankin, mielellään kognitiivista terapiaa, nimenomaan elävässä uskossa olevaa henkilöä. Jumalani kuuli tämän rukouksen ja vastasi minulle että nyt olen pari kuukautta viikottain ollut tähän kyseiseen henkilöön yhteydessä ja millä tavalla Hän vastasi!😁 Hiljattain eläkelöityt, uskova psykiatrian erikoislääkärin joka keskittynyt juuri kognitiiviseen terapiaan. Tekee mieli sanoa vain tähän asiaan. Jumala ei anna hyvää, Hän antaa parasta. Uskomaton asia ja vielä uskomattomampaa että saan tätä hoitoa täysin ilmaiseksi! Ei minulla olisi varaa maksaa tämän tason hoitoa, minulla kumminkin pienet tulot.

Ongelma kohtia on löydetty ja ne koitetaan saada pois päiväjärjestyksestä. Ensin ne tunnistetaan ja sitten suunnitellaan miten väärä ajattelumalli voidaan korjata toisella, tässä meidän tapauksessa totuudella. Paljon voimia vie ja erätappiotakin tullu mut myös voittoja. Kyse on mielen uudelleen ohjelmoimisesta. Näistä lisää sit joskus ehkä.

Kiitos pokerisivuille että saanu blogia pitää ja se on totta kuten tuossa joku totesikin että skippaa koko blogin ne keitä nämä asiat niinkään kiinnosta. Saattaa olla että blogitan harvemmin mutta pyrin ottamaan vastaukset paremmin huomioon. Anteeksi kaikille ketkä ootte kokenu etten ole teidän kysymylsiin vastannut. Koitan jatkossa keskittyä tähän paremmin. Ei muuta ku öitä.
Asia Tekstiä, ...

Älä pelkää Elämää / Ihmistä, ...

Oot varmasti Mahti Olento, ...

Voitat varmasti epävarmuutesi, &, kauppa reissut hymyillen, ...

Tulevaisuutta kohden, ...
www.instagram.com/j.3ss3/?hl=fi
mystikala

Kiitos Angelarch kannustavasta viestistä.

Koitan jotain pientä mutusteltavaa ja mietittävää laittaa teille ystävät hyvät. :)

Tänään tuossa tuli mieleen et missähän eri ihmisten turva on? Siis tässä elämässä johon turvautua. Tätä asiaa kun ajattelee niin ajatuksiin tulee läheiset ihmiset, raha, sitä tarvii elämässä elämiseen mutta voiko sekään lopulta auttaa vaikka sitä paljon olisikin? Elämästä tulee tosin helpompaa kun ei tarvi laskea niin tarkasti menojaan mutta voiko ajatella että se olisi turva minkä varaan rakentaa elämä? Mulle raha oli tärkeä kun pelasin pokeria mutta samalla se toi muita lieveilmiöitä esiin. Esim. fokus oli jatkuvasti peleissä, tai siis mieli oli niissä. Kyllähän sitä muutakin toki teki mut takaraivossa nuo kumminkin jylläs. Jos oli vaikka voittanut itselle suuren summan niin halus kovasti vaan pelaamaan, välittämättä esim. niinkään ajasta mitä vaimon kans viettää. Taas jos isot tappiot oli tullu, veti sekin fokuksen niihin.

Matt. 6:21
Sillä missä sinun aarteesi on, siellä on myös sinun sydämesi.

Tämä pitää niin paikkaansa. Se mikä sinulla on oma aarre, siellä on sydämmesikin. Tämä voi vaihdella elämän eri aikoina. Jos vaikka rakastuu kovasti toiseen henkilöön, tämä henkilö on jatkuvasti mielessä ja kyseisen ihmisen sydämmessä.

Voidaan ajatella myös näin että se, kenelle tai mille uhraat aikaasi, se on sinun aarteesi. Siellä missä sydämmesi on. Se voi olla harrastus, ihan mikä vain mille sydämmesi on antautunut. Se voi olla aate, vaikka unelma mitä varten elää mikä ei ole vielä tapahtunut tai tuleekaan tapahtumaan.

Mutta kun mietitään asioita syvemmälle, mikä kestää rajan tuolle puolelle? Ne oman sydämmen halut ja mitä on laittanu tärkeälle sijoille elämässä, nehän voi oikeasti ollakkin hyviä asioita. Mutta sitten tulee se tärkeä kysymys... Auttaako ne ajalliset, tärkeätkään ja hienoimmatkaan ajatukset rajan tuolle puolen? Vastaus on ettei ne auta. Kuolema viimeistään nielee kaiken sen ja jokaisella se on jossain vaiheessa elämää edessä. Sitä ei kukaan ole voinut paeta eikä voi vaikkakin kaikenlaisia syväjäädytyksiä sitä nykyäänkin jo on olemassa.

Ja kun mennään näille syvien ajatuksien ääreelle niin sitä voi ajatella että mikä silloin auttaa? Jos kerran kuolema meidät jokaisen joskus tavoittaa. Vastaus on tämä. Turvaamalla Häneen joka kerran voitti kuoleman. Hän nousi kuolleista

Room. 10:13
Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".

Jos sinulla on kuolemanpelkoa, tai olet epävarma mitä kuoleman jälkeen on, käänny Hänen puoleensa joka kerran pystyy sinun sielusi pelastamaan. Hän antaa sielullesi levon ja saat uuden toivon ja näköalan elämääsi.

Vielä eräs Raamatun kohta ystävä rakas.

Mar. 8:36

Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi vahingon sielullensa?

Vaikka saisit koko maailman rikkaudet, mutta saisit vahingon sielullesi, mitä se hyödyttäisi? Iankaikkisuus on niin iso asia ettei sitä pysty tarpeeksi korostamaan.

Olen sen huomannut kun olen asioita tänne jakanut, niin tämä asia aina tulee lopulta esille. Kertoa Jeesuksesta ja pelastuksesta. Hän on minun sydämmeni aarre. Hänestä haluan kertoa ja puhua. Olen saanut niin paljon Häneltä vaikka vaikeitakin jaksoja elämässä on ollut. Monet vaikeudet ovat tulleet kumminkin omien väärien valintojen ja ajattelumallien kautta. Hän on auttanut minua noissa vaikeissa elämän hetkissä ja rohkaissut jatkamaan tällä tiellä. Ja Jumalalle kiitos että olen saanut tälle tielle aina palata. Jeesus on antanut anteeksi kaikki syntini ja ottanut iloiten vastaan.

Näin Hän toimii kaikkien ihmisten kesken. Hän ilolla armahtaa ihmistä ja toivoo että Hän pääsisi ihmisen sydämmeen, olemaan se aarre ihmiselle. Täyttäen hänen sydämmensä kaipauksen ja tyhjyyden.

Ystävät, olen sen kokenut omakohtaisesti. Tämä maailma ei anna lopulta mitään. En tiedä oletko sinä vielä siinä pisteessä mutta lopulta ne synnit mistä ennen piti, ne eivät annakkaan enään sitä iloa. Elämä tuntui itsestä niin turhalta. Tätäkö tämä on? Eikö tälle oikeasti ole suurempaa määränpäätä? Miksi edes olen täällä? Ei minulle ole merkitystä.

Jos painit samanlaisten asioiden äärellä, käänny Jeesuksen puoleen rukouksin. Voit pyytää Häntä elämääsi ja näyttämään tien mitä kulkea. Ole siunattu ystävä hyvä. Hän on sydämmesi ovella. Aukaise vain ovi Hänelle ja pääset sisälle suureen Jumalan perheeseen.
Erotic Razz

Viesti Kirjoittaja Erotic Razz »

Kirjoitin pitkän raapustuksen, katosi, tiivistän.

Suht standardinormeilla varustettu uhkapeluri tuntee huonoa omaatuntoa ainakin kahdesta asiasta:

1.) aika jonka on käyttänyt peliin versus mihin muuhun sen olisi voinut käyttää
2.) moodi tappion jälkeen ja miten se on heijastunut lähipiiriin.

Ensimmäiseen kohtaan tein fiksun ratkaisun, ja jätin kännykän aina pois, jos skidien kanssa liikkeellä. Ei tule enää vilkuiltua flashscorea sivusilmällä. Sellaista kvasi-läsnäoloa.

Toinen on paha. Pitäisi pelata tarpeeksi pientä, ettei mood heittele, mutta koska harva meistä pelaa ammatikseen, grindaamisen sijaan haetaan tunnetta harmaaseen arkeen. Paha sanoa mikä tähän toimisi. Jos vedot kyseessä, tulosten katsominen omalla ajalla ehkä.
Anyway, Hemingway, aurinko myös laskee.
mystikala

No niin raapustellaanpa nyt jotakin... Tällä hetkellä kiitollinen olo. Siitä että on saanut valoa omaan tilanteeseen ja olo on parempi ja kevyempi. Ja se rauha minkä Jumala antaa, on saanut tulla takaisin mikä on paras asia. Tästä en halua enään luopua vaikka sitä koitetaankin saada pois. Olen opetellut ajattelemaan uudella tavalla, vielä toki vaiheessa mutta tuloksia jo näkyvissä. Tästä hyvä jatkaa.

Tämmöisiä kysymyksiä oli vuodatus blogilla mutta kun oli ajatusta että kirjoitan blogiini niin vastaan jotain tänne. Ja koitan tämän aihepiirin pitää omassa blogissani mitä vastailen.

1.) Onko olemassaolemattomuus erilaista sen jälkeen, jos on kertaalleen käynyt jakamassa atominsa maan päällä? Siis verrattuna objektiin/subjektiin, joka ei ole ikinä ollut olemassa. Jos on, miksi?

2.) Onnellisuus ja kultainen keskitie ovat oman elämäni kivitaulut. Olisiko perusteltua valita joku muu linja? Jos kyllä, miksi?

3.) Vituttaako tavallisia oravia liito-oravat ja niiden kyky vetää Raybanit päässä oksasta oksaan?

1. Viittaat tällä ilmeisesti kuolemaan? Mutta en aivan pääse kärrylle haetko tällä objektilla Jumalaa tai muuta suurempaa voimaa? Mutta jos näin on niin ajattelen ettei voida sanoa etteikö Jumalaa olisi olemassa. Luomakunta todistaa itsestään ja kaikki monimuotoisuus ja vaikka ihminen itsessäänkin on niin monimutkaisesti ja hienosti rakenneltu ja vaikka otetaan silmä miten pelkästään se on vaatinut tarkkaa ja täsmällistä suunnittelua. Toisekseen jos ajatellaan että minä en uskoisi tiettyyn asiaan, otetaan nyt selkeä esimerkki vaikka painovoimaan jota olen aiemminkin käyttänyt, ei minun epäuskoni painovoimaan mitenkään saa painovoimaa pois olemasta vaan se on olemassa, aivan kuten Jumalakin on olemassa uskoin häneen tai en.

Ja tuo olemassaolemattomuus, tähän olen vastannut aiemminkin ettei ihmisen elämä kuoleman jälkeen ole olemassaolemattomuutta vaan jos voidaan jotain päätellä esim. kuolemanrajakokemuksista, joihin tietyllä varauksella suhtaudun, ovat nämä ihmiset kertoneet että kun on ollut irti ruumiista ovat he kokeneet olemassaolonsa vielä todellisemmaksi kuin ruumiissa ollessaan.

Mutta totuus myöskin Raamatun mukaan että elämä jatkuu kuoleman jälkeen eikä todellisuus vain laka kuoleman jälkeen olemasta.

2.) On toki tärkeää tässä elämässä kokea onnellisuuttakin ja tietynlainen kultainen keskitie elämän asioissa on varmasti hyvä linja. Tuo onnellisuus on aika iso aihe. Tohtisin ehkä sanoa näin rohkeasti tiivistetysti että tietynlainen onnellisuuden tavoittelu on mielestäni kumminkin tietynlainen ansa... Pitemmän päälle. Sitä tavoittelee onnellisuutta ja voi sitä kokeakin, mutta jos se on vain ainut tavoite vain päästä hyvään fiilikseen elämässä ja olla onnellinen, eläen tämän elämän täysillä jää se tärkein asia helposti väliin. Jos yrittää sulkemalla sulkea korvat kuulemasta Jumalan ilmoitusta Jeesuksesta, se on suurin onnettomuus ihmiselle.

Ihmisellä on suurin kaipaus sydämmessä, vaikka sitä ei tiedä mitä se on. Sitä yrittää sitä kaipausta täyttää erilaisilla asioilla riippuen ihmisestä. Joillakin se voi olla extreme lajien harrastamista, matkustelua, uusien tavaroitten tavoittelua yms. Se sydämmen kaipaus ei vaan täyty näistä asioista. Ne tuottaa hetken aikaa hyvää oloa mutta ne ei täytä sydämmen kaipuuta, sydämmessä on tyhjiö mitä yritetään täyttää kaikenlaisilla tavoilla.

Mutta tämän tyhjiön täyttää VAIN että ihminen saa yhteyden luojaansa, Isäänsä. Kun tämä yhteys on palautunut Jeesuksen avulla, ihminen saa kokea että sydän saa rauhan. Ei tarvitse enään hakea kokemuksia muualta vaan sielu saa rauhan ja hän voi vain ihmetellä sitä lepoa mitä saa sisimmässään kokea. Hän voi edelleenkin harrastaa erilaisia asioita elämässään mutta se etsintä ja irrallaan/hukassa oleminen on saanut väistyä.

Siksi sanoisin että kun elämässä on vaikeuksia, tai elämä tuntuu merkityksettömältä kannattaa pysähtyä. Kysellä Jumalaa. Ottaa aikaa että etsii totuutta eikä koittaa sulkea sydäntään ja kiristää vain tahtia. Ne ovat erityisiä Jumalan kutsun aikoja yhteyteensä jolloin ihmistä kutsutaan Jumalan yhteyteen. Kaikille tulee näitä hetkiä, kaikkia Jumala kutsuu, siihen tarvitaan vain nöyryyttä ottaa pelastus vastaan. Myöntää syntinsä ja se ettei yksin selviä.

Liian moni kulkee näitten kutsujen ohitse ja kovettaa sydäntään entisestään. "Kyllä minä pärjään." Se on ylpeyttä. Jumala on ylpeitä vastaan mutta nöyrille Hän antaa armon. Uskoisin Erotic Razz että olet tämmöisessä herätyksen tilassa. Kyselet ja etsit. Löydät kyllä vastaukset jos rukoilet Jeesusta näyttämään onko Hän todellinen. Hänen aikanaan Hän vastaa sinulle jos sydämmessäsi haluat päästä totuuden tietoon. Tsemppiä sinulle!

3.) En usko. :-D

Edit. Kalevi Lehtisen puhe - Uskonto orjuuttaa, mutta Jeesus vapauttaa
https://m.youtube.com/watch?v=PVSYhR1tl ... 8a&index=5
Pokrec

Viesti Kirjoittaja Pokrec »

Mahtavaa :drunk:
Kyyberi

Viesti Kirjoittaja Kyyberi »

sharkie kirjoitti: 29 Kesä 2021, 22:44 En oo kyyberiä nähnyt missään näin aktiivisena joten jatkoon
Oho. Kyllä mä oon aktiivinen, kun on mielenkiintoista aihetta. Pokerista ei ihan kauheasti löydy vängättävää enää tänä päivänä, ku pulverit pisti kaikki ruotuun. Ja toisaalta peli on lopulta puhdasta matematiikkaa, ainoa mikä muuttuu on arviot vihun rangesta. Ja ne taas on aina arvioita, vähän sama kun keskustelisi musiikkimausta.

Itse asiassa tää blogi taitaa olla yksi niistä harvoista, jossa tulee yhtään pidempää keskustelua. Muutenhan blogit ovat pääsääntöisesti raporttialustoita, joihin tulee silloin tällöin kommentteja.

Internetissä on se kiva puoli, että käytännössä tilaa riittää kaikille. Esim. keskustelu siitä, pitäisikö tämän blogin jatkua vai ei, on mun mielestä vähän hassu, kun kysytään muiden mielipidettä. Jos mystikala saa tästä jotain +EV itselleen, niin ehdottomasti kannattaa jatkaa. Se kun ei ole keneltäkään mitenkään mitään pois. Jos jotakuta ei kiinnosta, skippaa vaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”