LIVEARTISTIN UNIIKIT POKERISEIKKAILUT

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Uniikki

Re: LIVEARTISTIN UNIIKIT POKERISEIKKAILUT

Viesti Kirjoittaja Uniikki »

Tänään striimataan taas Pokerisivujen Twitch-kanavalla 1930 alkaen, pieni mies iso value!😁 Tulkaahan seurailemaan❤️

https://twitch.tv/pokerisivut

PS. Vastailen teiän kysymyksiin hieman myöhemmin ja niitä sa tulla esittämään myös striimiin!
Grinder 4 life <3
luomustin

Viesti Kirjoittaja luomustin »

Pentele kun ei ihan kerenny saamaan vanhaa tiliä auki, kun oli vielä noi extrabonaritkin tarjolla. No ehkä ens streamin yhteydessäkin jotain kivaa tarjolla. :)

Mutta olipa ilahduttavaa kuulla mitä ukko puhu Echart Tollesta siinä sun kirjassa. Siis ylipäänsä, että joku ottaa tämän kaverin esille positiivisessa valossa. On kaiken maailman yksittäisiä tai trendikkäitä juttuja self-helpin alueella, mistä saatetaan hehkuttaa. Kun tässä olis se perusta ja pohja, mikä ei varmasti suurimmalla osalla ole kondiksessa. Ei toki itselläkään. Mutta työstetään jatkuvasti. :boxing:

EDIT. Mä laitan vielä pienellä varauksella suosituksen, mikä vois toimia, jos ei ole jo ennestään tuttu. Taavi Kassilan lukemana Bhagavad-Gita (Jumalainen laulu).

P.S. Eka tunti tästä hieman raskasta.

Peace!
Uniikki

Joo ens kuussa tulossa UOS-striimejä ainakin pari kappaletta ja varmasti myös uusia bonareita tulossa!

Ja tosi kiva kuulla, tuo Läsnäolon Voima oli itselle kyllä käänteentekevä kirja, koska ennen tuppasin todella pahasti ahdistumaan tulevaisuuden uhkakuvista niin läsnäolon opettelu on keventänyt tuota taakkaa hurjasti.

Lisäksi mun mielestä tuota voi soveltaa myös pokeriin, koitan aina olla myös pöydässä keskittynyt ja puhelmellä teen lähinnä noteja. Jengi ketkä hengaa somessa yms samalla missaa hurjan määrän informaatiota.

Samaan syssyyn voisin suositella kirjaa jonka sain juuri päätökseen, Haemin Sunim "Rakkaus on sitä että että hyväksyy". Tässä käsitellään nimenomaan suhtautumista omaan itseensä, mulla on ollut tapana olla liian ankara itseäni kohtaan ja munkkien opeilla saanut käännettyä mun sisäistä puhetta myös lempeämmäksi. Tää reflektoituu suoraan positiivisesti myös ihmisiin mun ympärillä. Tosi helppolukunen ja täyttä asiaa imo.

Ja pitää tsekata tuo Taavin kirja, kiitos!
luomustin kirjoitti: 21 Elo 2021, 12:33 Pentele kun ei ihan kerenny saamaan vanhaa tiliä auki, kun oli vielä noi extrabonaritkin tarjolla. No ehkä ens streamin yhteydessäkin jotain kivaa tarjolla. :)

Mutta olipa ilahduttavaa kuulla mitä ukko puhu Echart Tollesta siinä sun kirjassa. Siis ylipäänsä, että joku ottaa tämän kaverin esille positiivisessa valossa. On kaiken maailman yksittäisiä tai trendikkäitä juttuja self-helpin alueella, mistä saatetaan hehkuttaa. Kun tässä olis se perusta ja pohja, mikä ei varmasti suurimmalla osalla ole kondiksessa. Ei toki itselläkään. Mutta työstetään jatkuvasti. :boxing:

EDIT. Mä laitan vielä pienellä varauksella suosituksen, mikä vois toimia, jos ei ole jo ennestään tuttu. Taavi Kassilan lukemana Bhagavad-Gita (Jumalainen laulu).

P.S. Eka tunti tästä hieman raskasta.

Peace!
Grinder 4 life <3
Uniikki

Viikko sitten palattiin Tallinnasta. Oli todella mahtavaa päästä pitkästä aikaa liveturnausviikolle ja nähdä pokerikavereita yli vuoden tauon jälkeen. Pakko todeta taas että meillä on täällä suomessa ihan huippuyhteisö! <3

Turnausmenestystä ei tullut, 220€ deep stack ui kakkospäivälle mutta lähtö tuli prenä JJ<QQ<KK. 330€ hi lo eteni finuun asti mutta tuli bublattua A289ds < AKK3ss. Käteisistä sitten hieman uppia, total reissu -900€. Tuntui kyllä että oma peli oli ihan tikissä eikä tullut hölmöiltyä mitään.

Seuraavana kalenterissa IPO Dublinissa 22-25.10 eli Irlannin lipun metsästykseen!

Sitten vähän self promoa :D

Uusin Pokerikoulu jakso: https://www.youtube.com/watch?v=63THDKd4OJQ&t=12s

Mun uus biisi "Karuselli": https://open.spotify.com/track/1e7hCJxeOpU99ZNF0muuAC

Lisäksi tulevana perjantaina taas mun megavaluen Striimi Pokerisivujen Twitchissä, tiedossa mm. freeroll huikein palkinnoin ja striimaillaan UOS-turtsei. Kiitos vielä Lindalle ja chatille viime striimistä, oli mahtava meno! :tup:
Grinder 4 life <3
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”