Elikkäs oon 21 ja kotoisin Laviasta. Nykyään asun Porissa ja opiskelen liiketaloutta Satakunnan ammattikorkeakoulussa. Historiasta sen verran, et innostus pokerii kohtaan heräs aikaslailla vuosi sitten melko basic-tyyliin WPT:n finaalipöytää vahdatessa. Samaan aikaan olin intis, josta löyty muitaki innostuneita. Eihän sillon ollu oikeestaan mitään käsitystä millai tulis pelata ja turpaan tulikin, mut hauskaa oli.

Vuoden vaihtees intistä päästyä aloin hakkaan leikkirahapöytii ja freerolleja ja siinä meniki pari kuukautta pelaamaan opetellessa. Sit joskus maalis-huhtikuun tietämis tein Starsille ekan talletuksen, jonka kans mentiin luonnollisesti katki.
Sen jälkeen tuli pieni breikki, jonka aikana taottiin pari kirjaa päähän ja ei muutaku uuteen yritykseen. Ja sillä depolla ollaan viä liikentees.
Siitä pääsemmekin tähän päivään. Eli pelaan pääasias Starssil NL25 tasol. Pelaan yhtälailla niin shorttii ku fullii useimmiten 2-3 pöydällä. Turnauksii pelailen kans melko usein, oikeestaan jopa enemmän ku cashgameja. Jos jonkinlaisii meriittejä aletaan luetteleen, ni suurimmat lienee tässä vaihees kaks kertaa voitettu 180 hengen sit&go turnee, joista napsahti kummastakin 216 egee.
Mut ei siinä mitään, pyrin postaamaan tänne mahdollisimman usein niin käsihistorioita kuin muitakin juttuja pokerista(miksei sen ulkopuoleltakin). Loppuvuoden tavoitteiksi oon ittelleni asettanu, et tason sais nostettua lopullisesti NL50-tasolle ja sen lisäksi pari hyvää sijoitusta mtt-turneista. Se on morjens!
p.s Alkaa kans pikkuhiljaa kyrsii ku kannettava käytiin hakemas 2 kuukautta sitten, mut Elisan velikullat ei oo viäkään saanu sitä aiemmin tilattuu nettii toimitettua. Eli pelaamiset on tähän asti hoidettu viikonloppusin pikasessioina iskän ja äiskän kotikoneella.