<3 LoveisHell <3

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
josiljosil

Re: <3 LoveisHell <3

Viesti Kirjoittaja josiljosil » 19 Touko 2008, 17:50

Todella hyviä videoita ihan opetusmielessäkin. Analysoit hyvin tarkkaan ja vaikka itse pelaan NL10/NL25 niin uskon kyllä, että tolla pelillä pärjää isommassakin pelissä. Sanoit, että pelaat Ongamella, millä nickilla?

Offtopic: Miten oot saanu Ongamen käsihistoriat Trackeriin? Itsellä PT3 ja en saa käsihistorioita importattua. Käsihistoriat on jossain statistic tiedostossa. Saisiko jotain vinkkiä tai linkkiä, miten saisin importattua hanskat.

EDIT: Koitin siis aiemmin Import from file(s), juuri tuota statistic tiedostoa, eikä toiminut. Nyt kokeilin Import from folder ja siihen Databases ja näytti toimivan. Ihmeellistä.
Viimeksi muokannut josiljosil, 20 Touko 2008, 14:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Stefa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stefa » 19 Touko 2008, 18:25

PT3 ei tue (vielä) ongamea.
There are no badbeats. There is only too little alcohol in the world - Kenna James.

http://www.pokerista.fi/stefa

duffish

Viesti Kirjoittaja duffish » 19 Touko 2008, 19:01

Kyllä se tukee eilisestä lähtien.

Valitset vaan importtaa tiedostosta ja sitten haet sieltä sen ongamen statistic tiedoston. Itsellä ainakin toimii hyvin. Auto-import ei taida vielä olla tuettuna?

e: Onhan tuo auto-import tuettuna mutta en vain aluksi osannut käyttää. ;)
Eipä tuolla PT3:lla ongamella pelaajat tee vielä mitään kun ei siihen ole hudia eikä pahud toimi pt3:n kanssa.
Viimeksi muokannut duffish, 21 Touko 2008, 15:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

LoveisHell

Viesti Kirjoittaja LoveisHell » 21 Touko 2008, 13:51

2min AQ kaveri limp call ja ehkä paskin mahdollinen floppi. Pieniä kortteja koordinoitu johon en olisi lyönyt.
Olet oikeassa. Yritin pelata vihun ulos kädestä, mutta olisi pitänyt ymmärtää että floppi voi osua vihulle hyvin.
4.30 elä edes harkitse K9s tiputtamista kahden limppaajan jälkeen. Halvalla pääsee kädellä josta on 'helppo' irrottaa actionin mennessä hapokkaaksi mutta tekee rumaa jälkeä kun osuu kunnolla. Aina notesit kaverista joka limp AA shortissa ug.
Taas oikeassa. Pitäisi katsoa floppi ja sitten irroittaa, jos ei osu. Myöskin note olisi ollut kohdallaan.
6min olisin maksanut positiosta KJs kahta vastaan. Haetaan väriä, suoraa tai rattaita muuten tiputetaan hapokkaaseen actioniin. Maksat kuitenkin oop ministäkkiä vastaan KTo vaikka saat paskemmat kertoimet ja implarit yms. Puske se pf allin tai kippaa.
Juuh, en vaan tuntenut että saisin tarpeeksi implareita. Milloin tuo KTo tapahtuu?
7.13 KK lyö ja, jos tulee maksu niin jätä jatkossa lyömättä. 8 parittaa ja pöydällä on naula ilman mitään vetoa. Siellä on se naula tarpeeksi usein ollakseen -ev lyödä lisää.
Tämä käsi jäi harmittamaan. Mitä variaatiota tähän käteen olisi? Check flop ja lyö turnilla. Lyö flopilla check turn, ja check/call river riidien mukaan. Olisiko väärin pelata käsi sökönä kaikki streetiti. (Pieni käsi, pieni potti). Silti flopilla on mielestäni usein hyvä sököttää, koska kyseessä on way ahead/way behind tilanne.
13min pöydät tiukentuu niin rangea vaan auki. KTo ug raise A7 ug raiseeeee. Blindit kotiin, jos ei muille kelpaa. Tiukat kaverit kunnioittaa melko paljon ug raisea joten käytä sitä hyväksi. Esim. nostat 64s co:sta koska blindeissa on tiukat pelaajat. Koko pöytä on täynnä heitä joten 64s toimii myös ug.
Mielelläni pelaan tuollaiset kädet kuten 64s positiosta. Säästän UTG rangeen useimmiten vain vahvimmat kädet.
Minkälaista UTG-rangea voisit suositella semi-tiukka pelissä?
25min vihu joka pelasi edellisessä kädessä 83s lyö alle ja maksaa reissun patapöytään jonka jälkeen liidaa turnin. Kippi eläkä saatana ikinä kysy mitä siellä oli. Jäät vaan märehtimään sitä ja menee päivä pilalle. Kokeie joskus pelata ilman sättiä niin huomaat kuinka vapautunutta peli on kun ei tarvitse lukea muiden marinoita.
Heh, tämä käsi jäi myös harmittamaan. Tilanteessa olisi kovasti halunnuttietää mitä vihulla oli. :D
26min vieläkin nit pöytä ja Kx menee pakkaan buttonista. Raiseeeeee.
Yritän parantaa tapani jatkossa. Millä rangella avaisit tässä? Mitkä menee pakkaan?
29min en kippaisi TJ buttonia vastaan.
Hmmm.. Eikö ole aika weakia maksaa OOP tuollaisella kädellä? Floppi menee usein ohi ja c/f on kurjaa..
30min sama nit pöytä ja A3s raiseeeee. Porukka antaa koko ajan walkeja toisilleen. Oli vielä 5 kätistä.
Ihan oikeasti A3s reissua UTG:sta, vaikka peli olikin 5 kätistä? Eikö tuota ole aika hankala pelata postflop OOP? Mityä mieltä muut on tästä?
37.11 nit pöytä ja Kx buttonista pakkaan. Raiseeeee. Heti perään sb maksaa ja sulla Kx raiseeeeee. Jos sillä ei ole kättä millä reissata ei sillä ole kättä millä maksaa varsinkaan, jos vastassa on mielestäsi hyvä pelaaja.
En ole vielä tottunut pelaamaan noin löysää peliä, mutta tulevaisuudessa otan mahdollisuuden huomioon.
37.55 J9s raiseeee.
J9s UTG:sta pöydässä jossa on shortteja ja varmaan jotain löysiä maksajia. Eikö nuo kädet toimi paremmin positiosta. Korkeammalla tasolla pelin miksaus on tärkeämpää varmasti, mutta en näe syytä betsata tässä.
39.17 edelleen niitä nittejä 79o co raiseta nyt prkl. Saat kyllä sen napin kun siinä istuu Jennifer Harmania tiukempi pelaaja.
Käsi oli 75o, joten oli vähän liian heikko käsi tuohon avaukseen.

Saat kyllä sen napin kun siinä istuu Jennifer Harmania tiukempi pelaaja
Heh :D
42.13 mennyt oppi perille ja 89s raise ug. En usko sekuntiakaan, että siellä olisi Q koska donkkaa. Donkki on yleensä muuvi jolla otetaan selville missä mennään. Raise ja lyönti turnista olisi tiputtanut (fiksun) pelaajan pienen poketin. Vähän ristiriita sen kanssa, että pystyt lyömään A high floppiin kaksi kertaa tasolla missä A on nuts mutta nyt olet 100 varma rouvasta. Kyllä se naula on mun mielestä todennäköisempi kuin rouva. Mutta hyvä peli millä tuli taas hitunen imagoa lisää. Raise 89s ja nosto donkkiin ilmalla.
Kiitos neuvoista. Käsitin jälkeenpäin että siellä luultavammin on kutonen tai sitten PP alle Q:n. Olisitko ottanut valuen riverillä? "En usko sekuntiakaan, että siellä olisi Q koska donkkaa", tämä neuvo paransi hieman käsienlukutaitoani.
47.3 olisin limpannut tai raisettanut KTo yhden limpun jälkeen. Samaan aikaan toisaalla olisin checkannut turnin perässä. Ilmaiseksi ohittaminen on aina niiiiin kivaa. Tuossa sulla ei kuitenkaan ole mitään kiinni mutta semihyvä veto etkä johda käytännössä mitään
Käsi oli KJo. En tykkää oikein korottaa tässä, enkä myöskään limpata. Siksi päätin foldata. Juuh, ei olisi pitämut kasvattaa pottia turhaan turnilla. Harmittaa kun vihu työnsi minut pois kädeltäni.

Yritän parantaa peliäni siirtyessäni NL50-tasolle. Hyviä vinkkejä sulla.
Mulla on hudissa myös fold 2nd barrel tjsp. eli tippuuko viimeistään turnista. Samoin vihun 2nd barrel. Jos vihu lyö cbetin 85% mutta 2nd barrelin 15% voit viedä positiosta ihan pirusti potteja. Eli co:sta buttonista koppeja ja floattia kehiin.
Elikkä jos vihu c-bettaa usein, mutta ei laita 2nd barrelia niin kannattaa flouttaa floppi ja turnilla viedä potti pois. Mitä tarkoitat kopeilla tässä? Starsilla minulla on nykyään enemmän statseja, mutta Ongamen minipöytään en saa mahtumaan tarpeeksi statseja. Onko kenelläkään hyvää layouttia Ongamelle?
Kyllä se siitä lähtee ja samalla pelillä tulee varmasti tulosta myös NL50.
Thx, kiitos kun jaksoit katsoa videon ja kommentoida.
Loveishell, mihis muotoon pakkaat kun teet ton videon? Eli millä siis pakkaat ton .avin?
En tiedä tarkoitatko tätä, mutta teen videot Camtasia Studiolla. Sitten jos haluat avin niin laitat Custom astukset ja sieltä avin. Nykyään taidan käyttää wmw-muotoa. Siihen minulla on hyvät asetukset jos tarvitset.
We are not here for tomorrow, we're here forever -bigspenda73

duffish

Viesti Kirjoittaja duffish » 21 Touko 2008, 15:23

Joo näyttää siltä että tuo .wmv on parempi. Ottaa siitä vaan sen suositellun vaihtoehdon (recommended), niin tulee ihan hyvän laatuista. Ainoa minus että kestää niin julmetun kauan tuo tiedoston renderöinti. Meniköhän minun koneella jossain 4.5min pätkässä 30 minuuttia rendeöitäessä. Asentelen vielä tuon encoderin ja katselen noita asetuksia tarkemmin. Kerron sitten mihin tulokseen päädyn noiden asetusten osalta.

E: Noniin. Paras laatu tulee tosiaan tuolla recommended asetuksella. Tunnin pituinen nauhoitus on koo'oltaan noin 100 megaa hieman alle 1600*600 resolla (kaksi 800*600 pöytää vierekkäin). Pahud statseista saa hyvin selvää ja puhe on hyvänlaatuista. Asetuksia varmaan pystyisi vielä alemmaksikin laittamaan mutta mielestäni tuo 1h/100Mt on ihan hyvä suhde. Kannattaa muuten ennen videon renderöintiä ottaa tuo taustasuhina pois. Sen saa Camtasia 5:ssa vasemmasta laidasta Edit - Audio enhancements. Loveishellin videot ovat tuplaten isompia kooltaan mutta eipä nuokaan liian isoja ole.
Viimeksi muokannut duffish, 22 Touko 2008, 01:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Stefa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stefa » 21 Touko 2008, 21:52

LoveisHell kirjoitti:Juuh, en vaan tuntenut että saisin tarpeeksi implareita. Milloin tuo KTo tapahtuu?
Muistaakseni samoihin aikoihin toisaalla tai sitten vaan höpisin omiani. Pieniä asiavirheitä voi tosiaan olla kun yritin kirjoitella samaan aikaan kun peli pyöri toisella näytöllä.
LoveisHell kirjoitti:Tämä käsi jäi harmittamaan. Mitä variaatiota tähän käteen olisi? Check flop ja lyö turnilla. Lyö flopilla check turn, ja check/call river riidien mukaan. Olisiko väärin pelata käsi sökönä kaikki streetiti. (Pieni käsi, pieni potti). Silti flopilla on mielestäni usein hyvä sököttää, koska kyseessä on way ahead/way behind tilanne.
Lyön itse aina cbetin koska vihu tippuu ilman naulaa. Joku vähän yli puoli pottia riittää. Tämän jälkeen halpaa sd tai riidien perusteella c/f. Harva näillä tasoilla alkaa kuitenkaan bluffaamaan pf reissaajaa vastaan ilmalla A high floppiin.
LoveisHell kirjoitti:Mielelläni pelaan tuollaiset kädet kuten 64s positiosta. Säästän UTG rangeen useimmiten vain vahvimmat kädet.
Minkälaista UTG-rangea voisit suositella semi-tiukka pelissä?
22+ KT+ A6+ Axs+ 89s+ Tosi tiukoissa tulee sitten reissattua nämä 64s kädetkin. Tässä on juuri se hyvä puoli, että kun vihut alkavat pelaamaan takaisin on heillä usein oikea käsi. Hieman tiukennat ja saat sitten valueta oikeasti kovillekin käsille. Porukka kunnoittaa ug reissuja muutenkin niin paljon, että tiputtavat (liian) usein cbettiin elleivät osu kunnolla.
LoveisHell kirjoitti:Yritän parantaa tapani jatkossa. Millä rangella avaisit tässä? Mitkä menee pakkaan?
Range on tosi laaja. 22+ kaikki AKQx kädet 23+. Ei niillä korteilla niin väliä kunhan osaa tiputella tarvittaessa marginaalisissa tilanteissa kun tulee actionia takaisin.
LoveisHell kirjoitti:Hmmm.. Eikö ole aika weakia maksaa OOP tuollaisella kädellä? Floppi menee usein ohi ja c/f on kurjaa..
Floppi 269 rb ja c/r niin vihu tippuu tarpeeksi usein ollakseen +EV.
LoveisHell kirjoitti:Ihan oikeasti A3s reissua UTG:sta, vaikka peli olikin 5 kätistä? Eikö tuota ole aika hankala pelata postflop OOP? Mityä mieltä muut on tästä?
Ei se mun mielestä ole. Lyöt cbetin ja katsot mitä tapahtuu. Jos pöydän vpip huitelee jossain 15 tietämillä niin A3s on nuts pf. Todella harvoin porukka kuitenkaan maksaa paremmalla naulalla vaan 3bettaa ja voit kiltisti tiputtaa.
LoveisHell kirjoitti:JJ9s UTG:sta pöydässä jossa on shortteja ja varmaan jotain löysiä maksajia. Eikö nuo kädet toimi paremmin positiosta. Korkeammalla tasolla pelin miksaus on tärkeämpää varmasti, mutta en näe syytä betsata tässä.

Käsi oli 75o, joten oli vähän liian heikko käsi tuohon avaukseen.
Varmaankin ihan totta. Olen vaan tottunut laittamaan noita nittejä nippuun juuri näillä J9s virityksillä kun ne ainoastaan maksaa QQ positiosta ja menee poikki J93 rb boardiin.
LoveisHell kirjoitti:Olisitko ottanut valuen riverillä? "En usko sekuntiakaan, että siellä olisi Q koska donkkaa", tämä neuvo paransi hieman käsienlukutaitoani.
Hyvin suurella todennäköisyydellä. Lue http://forumserver.twoplustwo.com/showthread.php?p=5776

Eipä kestä kiitellä. Vedin itsekin pitkästä aikaa kunnolla NL50 shorttia ja ei siinä kummoisia taitoja tarvita, että biittaat sen. Välttelet marginaalisia tilanteita ja kovilla käsillä huolella valueta.
There are no badbeats. There is only too little alcohol in the world - Kenna James.

LoveisHell

Viesti Kirjoittaja LoveisHell » 21 Touko 2008, 22:15

Olen nyt pelannut Starsilla ja OngamellaNL50 pöytiä ja täytyy sanoa että Starsin pelit ovat aika hankalia verrattuna sen NL25-tasoon. 3-bettejä tehdään paljon enemmän ja varastuksissa tullaan usein kylkeen. Lisäksi c-bettejä check-reisataan todella usein. On hankalaa saada aikaiseksi tulosta siellä, vaikka olen pelannut mielestäni hyvää peliä. Olen löysentänyt peliäni todella paljon, koska pelit ovat täynnä 17/14 pelaajia.
Fisuja on aika harvassa..
Ongamella pelit ovat olleet aika pehmeitä. Pitää varmaan alkaa pelaamaan siellä enemmän, kun kerta Stars petti..

Zami, jos luet tätä niin olisi kiva, jos voisit auttaa minua saamaan sen deckin toimimaan. Kiitos.

Stefa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stefa » 22 Touko 2008, 18:57

Jenkit ovat kyllä tosi agroja ainakin ftp:lla ja tuntuvat bluffaavankin melko herkästi. Oli aikamoinen shokki kun meni ipokerin nutpedlaamisesta tuonne ottamaan koppeja milloin milläkin lapuilla.

Samppanen

Viesti Kirjoittaja Samppanen » 26 Touko 2008, 13:35

Millon odotuksemme palkitaan ja pääsemme katsomaan NL50 -harjausta videon merkeissä?

LoveisHell

Viesti Kirjoittaja LoveisHell » 26 Touko 2008, 14:24

Tällä hetkellä sankarimme on hieman tiltissä.. Olen saanut turpaan PokerStarsilla aivan uskomattomalla tavalla. Aluksi huomasin että NL25 ja NL50 ovat Starsilla aivan eri pelejä. Aloitin pelaamaan paljon LAGimpaa peliä mihin olen tottunut ja saattaa olla että en ole vielä tottunut sellaiseen pelityyliin. Kuitenkin eilen sain pelini sujumaan ja voitin ihan hyvin, kunnes hävisin kaksi isoa pottia kahta fisua vastaan. Uskon että peli lähtee tästä sujumaan, mutta olen huolissani rollistani, jos laskua tulee vielä.. Osa tappioista on ollut setuppeja, mutta myös hieman tilttailuja on ollut takana. Pokeri on julma peli.. Heti kun saan pelini kasaan niin voin yrittää vääntää videota. Aion myös tulevaisuudessa pelata Ongamella enemmän, koska taso on siellä paljon heikompaa. Siellä olen jonkun verran voitolla samasta tasosta.

Starsin NL50-statsit.
Kuva
Huomatkaa muuten että käsimäärä on suhteellisen pieni.
Viimeksi muokannut LoveisHell, 27 Touko 2008, 08:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

roskatassu

Viesti Kirjoittaja roskatassu » 27 Touko 2008, 06:45

Huoh no kiitti pt-kuvasta, ei tunnu niin pahalta...Vaikka 2000 hanskaa ei kyllä kerro mitään...Mun Toukokuun bb/100 on ehkä 2, huhtikuun 20..., ei nappaa. Pitäs kai olla iloinen kun pelaa edes break-eveniä (noh parisataa e plus) mutta...Tuntuu että nl50 tullaan kylkeen aika helpolla ja peli on tosi aggroa... Noh oon kyllä ihan hiton scared money:; ei mitääm hajua et miten se qq pitäs pelata 3-bettiin...

-tassu
Ginsbergin teoreema:

1. Voittaa ei voi
2. Tasoihin ei voi päästä
3. Peliä ei voi edes jättää kesken

LoveisHell

Viesti Kirjoittaja LoveisHell » 27 Touko 2008, 19:44

Blogipäivitys. Stefan opit ovat alkaneet vaikuttaa minuun ja olen viimeaikoina alkanut vaihtamaan tyyliä TAGista hieman löysempää TAG tyyliin. En oikein osaa selittää miten pelini on erilaista, mutta jos saan sen videon tehtyä joku päivä niin siitä luultavammin tulee näkemään muutoksen. Pelaan kuitenkin edelleen alkupositiosta tiukkaa, mutta miksaan peliä erilaisilla käsillä nykyään paljon enemmän. Tärkeimpänä muutoksena on loppuposition (CO, BTN) agressiivinen avaaminen ja varastelu. Napilta avaan oikeastaan melkein millä tahalla kädellä, jos tilanne on sopiva. Tämä luo minulle hyvin aggressiivisen imagon ja joskus jopa hieman maniacin maineen. Saan kuitenkin paremmin maksuja isommille käsilleni. Tämän pelityyli vaatii mielestäni että avaan standardiavauksena 3xBB +1 per limper, eikä 2+2 standardi 4xBB +1. Tällä tavalla saan potin pidettyä pienenä, joka mielestäni antaa minulle enemmän vapauksia postflop, etenkin potin koon (minulla usein positio vihuihin, joten voin kontrolloida pottia) ja ilmaisten korttien suhteen. Potin koon kontrollointi on erittäin tärkeää, koska käteni tulevat olemaan aika usein heikot, mutta position avulla saan potin koon suhteutettua hyvin käteni vahvuuteen ja voin hakea hyvin valueta näin. Myös preflopissa 3xBB avauksessa on hyötyä se että jos joudun luovuttamaan 3-betteihin niin se on halvempaa kumulatiivisesti,. Lisäksi jos tiukka pelaaja 3-bettaa niin saan paremmat implarit settin. Esimerkissä yritän todistaa tämän.

Esimerkki 1. NL50, effektiiviset stackit 100BB:

Avaan 1.5$ (3xBB) ja vihu 3-bettaa 5$, joudun maksamaan 3.5$, jotta näen flopin. Oletetaan että muut foldaavat.
Vihulla on stackissa alussa 50$ (100BB), joten 50/3.5$ = 14.3, eli saan 14x implarit. Yleensä haluan 15x implarit, mutta 14x käy hyvin. Minkälaisia implareita suosittelette tähän tilanteeseen? Voiko hyväksyä pienemmät imparit kuin flatcalliin?

Avaan 2$ (4xBB) ja vihu 3-bettaa 6.5$, joten joudun maksamaan 4,5$, jotta näen flopin. Oletaan taas että muut foldaavat.
Vihulla on stackissa alussa 50$ (100BB), joten 50$/4,5$ = 11.1, eli saan 11x implarit. .

Saan siis paremmat implarit, kun avaan 3xBB kuin 4xBB. Mielestäni tästä on eniten hyötyä, kun heikko pelaaja 3-bettaa OOP ja minulla on positiossa hyvät implarit sisältävä käsi. Silti mikroihin suosittelen 2+2 standardia, koska vihu maksaa keskimäärin heikommilla käsillä. Antakaa kommenttia ajatuksistani ja sanokaa olenko ihan hassu kun perustelen tämän näin :D

Ostin juuri äskettäin Skalanskyn kirjoista pokerin teorian, tournament poker for advanced players ja theory and practicen. Kaikki ovat englanniksi, mutta sain kirjat erittäin hyvään hintaa käyttäjältä McDonald. Kauppa sujui hyvin ja mutkattomasti. Yritän tällä kertaa tosissaan ymmärtää tuota pokerin teoriaa ja opettelen vaikka razzia, jotta ymmärrän ne esimerkit :D En pelaa turnauksia, mutta niitäkin olisi mukavaa opetella pelaamaan, joten ostin myös turnauskirjan.

edit: lukuisat kirjoitusvirheet korjattu

Stefa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stefa » 27 Touko 2008, 20:17

Ihan hyvät perustelut tuolle 3bb+1/limp. Ei mun 'opetuksia' toisaalta kauhean vakavasti kannata ottaa koska olen paisti shortissa. Tilttaava sellainen.

Tournament poker for advanced players on mielestäni aika heikko teos. Kannattaa harkita 2+2 kautta huoraamista Harringtonien muodossa. http://www.twoplustwo.com/bonus/ ite olen pelannut tuolta 10 kirjaa ja hyvin ovat tulleet perille asti. Esim. everestille ei tarvitse pelata kuin pari kättä ja samoin wpt:lle.

LoveisHell

Viesti Kirjoittaja LoveisHell » 27 Touko 2008, 23:59

Ei mun 'opetuksia' toisaalta kauhean vakavasti kannata ottaa koska olen paisti shortissa. Tilttaava sellainen.
Heh. Samaa peliä pelataan kuitenkin, joten neuvoja on aina hyvä kuulla.
Kannattaa harkita 2+2 kautta huoraamista Harringtonien muodossa. http://www.twoplustwo.com/bonus/ ite olen pelannut tuolta 10 kirjaa ja hyvin ovat tulleet perille asti. Esim. everestille ei tarvitse pelata kuin pari kättä ja samoin wpt:lle.
Erinomaista. Olen halunnut Harringtonin kirjat jo pitkään, mutta ylimääräistä rahaa ei oikein ole ostaa niitä realipelissä (oikeassa elämässä :D). Minulla on jo tili everestillä, joten voitko selittää miten saan kirjat WPT:llä? Mitkä ovat ehdot ja miten suoritan ne?

Edit: Katsoin että 100MPP pistettä tulisi saada ja saan sillä 100$ bonuksen ja viisi kirjaa. Ihan uskomattoman hyvä bonus jos pisteet on helppo saada. En tosin ole varma onko se niin helppoa. Voitko sanoa kuinka kauan tuo kestää NL50-tasolla? Tuossa taulukko MPP pisteistä.

http://www.worldpokertour.com/Play_Poker/MPP.aspx

duffish

Viesti Kirjoittaja duffish » 28 Touko 2008, 01:44

Itse pelasin juuri tuolla WPT:llä ja ei siinä nyt kovin kauan mennyt. Ei siis mikään kovin suuri vaiva kerätä noita pisteitä jos kirjat vain kiinnostaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”