<3 LoveisHell <3

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Krenjuussa
Viesti:

Re: <3 LoveisHell <3

Viesti Kirjoittaja Krenjuussa » 08 Helmi 2010, 22:43

1. käsi
http://www.pokerhand.org/?5163602

En näe syytä maksaa splitin toivossa.lisäksi sulla ei ole vielä paljon mitään sisällä. Saat paremmankin paikan katkoa vihu jos se pelaa noin. vihun pitäisi olla todella sekaisin pelatakseen huonommat kuin jx noin.

2. käsi
mielestäni tuo line millä olet vetänyt on oikein hyvä.Turnin voisi lyödä mutta useammin kyllä yrittäisin viedä halpaan sd. Vähän nihkeet kortit tuli ja sd valuesi ei ole kovin hyvä enää mutta sinun on vaikea loppupeleissä repata kauheasti ja vihu saattaa kopata sinut 7. Overbettaaminen olisi mahdollisuus mutta se polarisoi rangesi totaalisesti ja tekee joillekkin vihuille kopin helpommaksi. tavallisen betsiin en usko vihun irrottavan mitää parempaa kovin usein joten toivoisin vain että 5x riittää ja chekkaisin perässä.

fausto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fausto » 09 Helmi 2010, 08:59

1. käsi. Vaikeahan tuota on kipata kun meillä on hyvä fulli tollasta vihua vastaan, mutta quadsi comboja on kuitenkin 46. Aika paljon siis, enkä ottaisi tältä vihulta mitään pois rangesta. Saatto tietysti valuttaa sua huonommalla täpöllä mutta on tuo niin sekasin että ehkä parempi tosiaan kipata.

2. Käsi. Mäkin tykkäisin muuttaa tän bluffiks turnilla. Vihulta pitäis tippua kahdella barrelilla 8x.Tietysti toinen tapa on viedä showdowniin. Turnin vois lyödä siinäkin tapaukesssa, että sais ilmasen showdownin.
"Ei mua skuupattu"

xxINeedMoneYxx1

Viesti Kirjoittaja xxINeedMoneYxx1 » 16 Helmi 2010, 08:35

Ootko lähiaikoina tai jossakin vaiheessa tekemässä vielä huppi videoita tänne blogiin?
Meinaan olen itse pitänyt noista vanhemmista videoista ja olis kiva saada vähän uutta katsottavaa ja opittavaa.

LoveisHell

Viesti Kirjoittaja LoveisHell » 16 Helmi 2010, 12:28

Ootko lähiaikoina tai jossakin vaiheessa tekemässä vielä huppi videoita tänne blogiin?
Meinaan olen itse pitänyt noista vanhemmista videoista ja olis kiva saada vähän uutta katsottavaa ja opittavaa.
Voisin katsoa jos ehdin viikonloppuna laittaa jonkun videon kokoon. Thanks for watching
We are not here for tomorrow, we're here forever -bigspenda73

fausto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fausto » 16 Helmi 2010, 12:55

Tee video missä pelataan vastakkain? Haluun kuulla kuinka regut adjustaa muhun.
"Ei mua skuupattu"

halko80

Viesti Kirjoittaja halko80 » 16 Helmi 2010, 15:06

fausto kirjoitti:Tee video missä pelataan vastakkain? Haluun kuulla kuinka regut adjustaa muhun.
+10 . Loistava idea. NL600 ja 6 pöytää.

Tai vaikka playmoney +mahd. sivuveto jos tuntuu paremmalta, kunhan vedätte tosissaan. Jos ei Faustoa niin joku tuntemattomampikin paisti menee.

Videota ajatellen. Leakit pelissä huomaa varmaan parhaiten sillon, kun pelaaja perustelee ratkasunsa, miten riidit vihusta vaikuttaa sekä joissain paikoissa miten pelaisi täysin toisenlaista vihua vastaan. HUssa tärkeintä on adjustoida vihun mukaan eikä ABC:llä ole niin paljoa väliä. Jos pelaaja kertoo miten adjustoi, mitä tekee ja MIKSI, niin muiden on paljon helpompi huomata virheitä ajatusprosessissa ja auttaa. Samalla tietysti myös katsojat oppivat enemmän, mikä ei välttämättä ole jokaisen videon tarkoitus ;)

Jos ne non-SD voitot on pakkomielteenä, niin voi perustella parissa (ei itsessään selvässä) paikassa MIKSI foldaa eikä floattaa. Tai MIKSI foldaa eikä reissaa. Tai jos floattaa niin MIKSI, ilman hyvää syytä kun tahtoo tulla vaan isompaa non-sd kuoppaa.
I used to be younger

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”