<3 LoveisHell <3

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
LoveisHell

Re: <3 LoveisHell <3

Viesti Kirjoittaja LoveisHell » 11 Touko 2008, 20:41

Pitkän kamppailun jälkeen olen voittanut teknologian. Sain siis vihdoin pokerivideon tehtyä. Kaikille kiinnostuneille suosittelen Camtasia Studio 4.0:n käyttöä uuden version sijasta (5.0). Staattinen humina kuuluu vieläkin videossa, mutta tulevaisuudessa yritän saan aikaiseksi videoita jossa sitä ei ole. Jos haluatte muuten vinkkejä Camtasia asetuksiin niin lähettäkään YV:tä tai postatkaa kysymys blogiin. Ohjelma tuli aika tutuksi kaiken sekoilun jälkeen.

Itse videosta sen verran, että pelaan kahta pöytää NL25 NLHE:ta Starsilla. Yritän pelata aika perinteistä TAG peliä, joten mitään ylimääräistä kikkailua ei videossa esiinny. Asultaan pätkä on hyvälaatuinen niin videolta kuin audiolta (jos humina unohdetaan) ja kokokaan ei ole kovin iso. Videossa yritin kertoa ajatukseni niin hyvin kuin pystyin ja muutenkin pelata parhaani mukaan. Jossain kohdissa esiintyy jonkun verran sähläystä ja epämääräistä muminaa, mutta yrittäkää päästä sen ohi :D. En ole vielä tottunut tekemään videoita.

Katsoin hiljattain Zamin pokerivideon ja tuntuu että hänellä on hieman ammattimaisempi ote videoiden tekemiseen. Tosin hänen videossaan esiintyy elektronista musiikkia, joka vakavasti alentaa videon valueta :D :D

Ohjeet videon lataamiseen: Avaa linkki, jonka jälkeen kirjoita kirjaimet ylhäällä olevaan laatikkoon. Sen jälkeen siirryt sivulle, jossa odotan sekuntit loppuun ja paina "free download"-nappia.

Video (GameofHearts NL25 Osa1): http://www.megaupload.com/fi/?d=LAP9SKTG

Codec (jos video ei toimi): http://www.techsmith.com/codecs/tscc/default.asp

Videon tarkoitus on auttaa minun peliäni, jos näette virheitä joko pelissäni tai pokeriivn liittyvässä ajattelutavassani. Elikkä jos katsotte videon odotan teiltä jonkunlaista kommenttia pelistäni. Kiitos kaikille katsojille ja muistakaa kommentoida!

PS. Alussa esiintyvässä QT kädessä en huomannut kolmatta pelaajaa. En siis normaalisti c-bettaa tuossa tilanteessa.
We are not here for tomorrow, we're here forever -bigspenda73

duffish

Viesti Kirjoittaja duffish » 12 Touko 2008, 02:14

En tiedä olenko kovin hyvä kommentoimaan koska pelaan vasta NL50 ja oma pelikin kehitysvaiheessa. Toki ongamen NL50 taitaa vastata tasoltaan muiden saittien NL10. No kumminkin, tässä muutamia mielipiteitäni:
Nuo quadsit pelasit hyvin. Ainakin tuolla tasolla saa kaikilta ässiltä valuet 100% varmuudella ja potti oli kumminkin melko pieni suhteessa vastustajan stackkiin.

Sanoit tuossa 77 pari kädessä ettet aio pelata pari valueta kun floppi tuli 442. Itse kyllä lähtisin tuossa tilanteessa katsomaan käteni vahvuutta ketä tahansa vastaan. Luultavasti löisin alle reilun korotuksen, jos vastassa olisi tosi agressiivinen kaveri varmaankin check reissaisin. Pf ei tullut kuin korotus ja cold call joten ei siellä aina 88+ ole. En kyllä ajattelut minkälaisia pelaajia oli vastassa mutta NL50 tasollakin jotkut pelaavat välillä aivan mahdottomilla käsillä, joten ei UTG korotus tarkoita aina vahvaa kättä.

Tuossa 89s kädessä jossa maksoit flopatulla keskiparillasi, olisin korottanut siinä turnilla kun vastustaja näytti heikkoutta. Ainoat paremmat kädet jotka ajattelin vastustajan mahdollisesti sököttävän olisi vahvempi ässä tai turnilla saatu setti. Tuo setti ei kovin todennäköinen ole. Monet pelaajat reissaavat tuon tyylisillä käsillä pf ja lyövät c-betin floppiin jonka jälkeen sököttävät turnin kun mitään ei ole kiinni. Siksi ehkä tuon pöksyissä kannattaisikin sököttää floppi ja mahdollisesti check-reissata jos tuntuu että lyöt positiosta ilmalla. Itsekin olen kärsinyt tuosta ongelmasta että kun olen OOP ja floppi tulee tuommoinen mikä ei todennäköisesti osu millään lailla, lyön aina c-betin johon usein tulee maksu ja sitten ei turnilla tiedä yhtään missä on.

Suosittelisin ehkä kokeilemaan vähän LAGimpaa peliä, sillä tuntuu että osaat kyllä pelata tuolle tasolle melko hyvin. Jos pystyt lukemaan käsiä paremmin kuin vastustajasi, kannattaa luoda imagoa löysällä pelillä. Saa ainakin ongamella todella hyvää valueta kun vastustajat ei usko että sinulla taas on käsi. Naapurisaitin sharkien tekemssä videossa NL50 shortissa tämä käy hyvin ilmi. Teki todella hyvää tuottoa yhtä ilmeisesti regulaaria pelaajaa vastustajaa vastaan joka ilmeisesti otti päiväntyökseen saada trapattua hero. Ei siinä kyllä onnistunut koska hero pystyi lukemaan niin hyvin vastustajan peliä. Muutenkin vaikuttaa että annat aika paljon reskpektiä vastustajillesi. Agressiivisemmin vain vastustajien kimppuun. (Äläkä sitten syytä minua kun otat seuraavassa sessiossa 5biniä pataat tämän neuvon avulla.)

Pelaat mielestäni ihan hyvää peruspeliä, kannattaa ehkä tosiaan kokeilla myös eri pelityylejä. Taisi olla jo toinen silmä kiinni kun katsoin videota ja kirjotin tätä. *sleepy*

Zami80

Viesti Kirjoittaja Zami80 » 12 Touko 2008, 10:23

Noniin vihdoin pääsee videon pariin, kirjottelen jotain typeriä kommentteja tässä samalla kun katselen.

2min QQ tykkäsin, flopin check on hyvä, kuten sanoit saatat saada valueta huonommilta käsiltä ja K:ta vihu ei tietenkään kippaa, boardi on kuiva joten ei tarvitse pelätä oikeastaan muuta kun ässää.
8min 44 CO:ssa, hyvä kärsivällinen foldi OOP 3-bettaajaa vastaan, vaikka 3-bet olikin pieni. Vihun stäkki ei ihan riitä, ja toisaalta vaikea sanoa vihusta mitään kun ei ole statseja/riidejä.
12min 63s BB ja floppaat värinvedon AQJ boardiin, takaposition postaajalla tuskin on ässää kun ei avannut joten liidaisin tässä varmaankin samantien.
13min 54o OTB ja floppaat tripsit, flopilla tykkään maksusta koska jos vihulla ei ole A:ta niin voit saada vielä valueta lisää turnilla, turnilla alkaisin kuitenkin kasata pottia vähän isommaksi, varsinkin kun näyttäisi että vihulla olisi pieni A... Riverin overpusku on hyvä koska vihu ei koskaan kippaa sitä ässää, eikä maksa luultavasti mitään reissua jos sitä ässää ei löydy. (edit: lol sillä oli K kiinni... ei voi käsittää näiden aivotuksia.)
19min 22 ja floppaat setin, ei moitittavaa, flopilla voisi myös laittaa lisää reissua koska jos hertta tulee niin sen lisäksi että vihu saattoi mennä ohi vihukin saattaa pelästyä sitä korttia, mutta ei sitä aina voi pelätä niitä ikäviä kortteja. Standardi peli tuossa lienee kuitenkin laittaa lisää reissua. Tälläiset flopit jossa floppaat bottom tai middle setin ja pöydällä on A on kultaa...
22min heittäisin QJs varmaankin pois OOP agron olosta vihua vastaan.
28min 98s ja koolit ep:n avauksen, pelaisin samalla tavalla. Flopin betti on usein tavallinen c-bet eikä kerro mitään vihun vahvuudesta. Itsekin mietin usein pitäisikö turnilla lyödä, usein checkaan mielummin ja koolin vihun betin riverillä jos se ei ole A tai K. Ehkä tässä pitäisi miksata mukaan välillä 1/2-2/3 potin kokoisia bettejä, tosin jos vihu siihen reissaa niin ei ole enää yhtään kivaa kellään. Riverillä ei ole mun mielestä mitään syytä lyödä, maksut tulee yleensä vain paremmilta. Ehkä vihu voisi maksaa jollain taskukutosilla tai seiskoilla mutta... Mielummin vaan showdowniin ilmaiseksi imo.
39min: teit noten kun vihu liidasi potillisen värinvedolla, huomasit kai että sillä oli bottompari siinä mukana? Itse tekisin ennemmin nootin vihun rumasta preflop maksusta, tosin näkeehän sen statseistakin että any2 sootted = teh nutz.

Kokonaisuutena erittäin hyvää peliä ja kuten olen sanonut ennenkin, pärjäisit ehdottomasti jo ylempänäkin. Suosittelen että grindaat pari kk jossain rakebackin tai bonusten kanssa ja kasvatat siten kassan sopivaksi $0.25/$0.50 peleihin asap.

PS. vieläkin sulla on nuo tumma taustaiset kortit tummalla pöydällä, vaihdappas ne pikapikaa, täältä löytyy ilmanen patchi: http://psthemes.com/forum/index.php?act ... dl=item164 (vaatii ilmaisen rekisteröinnin sivun käyttäjäksi ensin)
Ainiin ja valitit mun videon elektromusiikista, ja kuitenkin itelläs on tuollainen dark-ambient raita koko videon ajan taustalla! :-D

PPS muista että oon shorttipaisti.
Cash game rules everything around me

fausto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fausto » 12 Touko 2008, 11:45

moro!

kattelin videon nopeeta, joten jotain kohtia jää varmaan huomaamatta.

QQ olisin c-betannut tuohon K-high boardiin. Olet positiossa ja käsi on helppo pelata jos pelaat suoraviivaisesti. Olitisko kipannut jos vihu olisi liidannut turnin? entä jos vihu olisi liidannut turnin ja riverin? jos saat maksun c-bettiin, voit checkata turnin perässä ja jos vihu checkreissaa voit tietty foldata.

samaa mieltä zamin kanssa siitä, että värinveto A-high floppiin on aika helppo liidi kun vihu on limpannut lp:stä.

54o on aika marginaalinen reissukäsi, mutta ihan hyvä kun bb on 1,5bb deep. bingo floppiin ja hyvä smooth calll. turnilla olisin pistänyt lisää rahaa pottiin. vihu ei ole pääsemässä A:sta irti ikinä. hyvinhän siinä nyt sitten kävi kun sait shoveen maksut riverillä kun se paritti vihun roskat :-D

Tykkään myös 22 flopatulla setillä pienestä slowaamisesta, eli että otat vaan maksun c/r:een

QJs maksan lähes aina myös OOP:stä normaalia reissua vastaan.

98s hyvä maksu vihun UTG reissuun, olisit voinut ehkä myös 3-betata. hyvä floppi, turha miettiä että ottaakko maksu vai ei, maksu aina, jos ei reissua. turnilla voi vaihdellen käyttää sekä check perässä, että vihun pelaaminen pois potista, riippuu tekstuurista ja vihusta. riverillä menetät todella usein valueta checkaamalla perässä. oot 99% varmuudella paremmissa kuin vihu ja sun käsi näyttää vedolta, saattaisin vihun asemissa maksaa sut ässällä. entä olisitko maksanut vihun betin riverillä jos river olisi ollut Q tai J?

aika standardi peliä joka tapauksessa, pelaan itse vaan hieman aggressiivisemmin ja ehkä myös hieman loosemmin. (voi johtua taustasta isommissa peleissä :P )

Muuten oon vähän miettinyt itsekkin trackerin ja hudin hommaamista. Pitääkö se $55 trackerista maksaa vain kerran vai onko se voimassa esim vuoden? entä maksaako hudi jotain?

ja nyt vähän väärään viestiin mutta menköön, saako trackerista mitään hyötyä esim. heads up cash gamessa jota tulee myös välillä hakattua? siinähän aika nopeasti näkee kuinka vihu pelaa muutenkin.
"Ei mua skuupattu"

LoveisHell

Viesti Kirjoittaja LoveisHell » 12 Touko 2008, 12:27

Sanoit tuossa 77 pari kädessä ettet aio pelata pari valueta kun floppi tuli 442. Itse kyllä lähtisin tuossa tilanteessa katsomaan käteni vahvuutta ketä tahansa vastaan. Luultavasti löisin alle reilun korotuksen, jos vastassa olisi tosi agressiivinen kaveri varmaankin check reissaisin. Pf ei tullut kuin korotus ja cold call joten ei siellä aina 88+ ole. En kyllä ajattelut minkälaisia pelaajia oli vastassa mutta NL50 tasollakin jotkut pelaavat välillä aivan mahdottomilla käsillä, joten ei UTG korotus tarkoita aina vahvaa kättä.
Siirsin pöydän toiseen näyttöön ja oikeastaan c/r flopin, jonka vihu maksoi. Turnin sökötin, ja vihu potitti ja jouduin luovuttamaan. En siis tehnyt sitä mitä sanoin videossa jostain syystä.
Suosittelisin ehkä kokeilemaan vähän LAGimpaa peliä, sillä tuntuu että osaat kyllä pelata tuolle tasolle melko hyvin
Thx, olen yrittänyt avata peliäni Ongamella. Viime aikoina on mennyt vähän paremmin.
12min 63s BB ja floppaat värinvedon AQJ boardiin, takaposition postaajalla tuskin on ässää kun ei avannut joten liidaisin tässä varmaankin samantien.
Näin ongelmana tässä sen että vihu ei luultavammin foldaa osumaa, vaikka se olisikin pieni. Ajattelin että on hyvä pitää potti pienenä. Jos liidaan flopin niin minun on pakko liidata turni myös?
13min 54o OTB ja floppaat tripsit, flopilla tykkään maksusta koska jos vihulla ei ole A:ta niin voit saada vielä valueta lisää turnilla, turnilla alkaisin kuitenkin kasata pottia vähän isommaksi, varsinkin kun näyttäisi että vihulla olisi pieni A... Riverin overpusku on hyvä koska vihu ei koskaan kippaa sitä ässää, eikä maksa luultavasti mitään reissua jos sitä ässää ei löydy. (edit: lol sillä oli K kiinni... ei voi käsittää näiden aivotuksia.)
Tässä lähdin sillä liikenteeseen että yritän saada mahdollisimman paljon valueta kädeltäni ja pelkäsin korottamisen karkoittavan vastustajan. Olisiko potti turnilla ollut hyvä ja pusku riverillä? Mutta toisaalta jos vihulla on ässä kiinni flopissa niin se ei päästä siitä irti riverilläkään. Mielestäni turnin maksu oli ihan ok peli, koska jos vihulla on ässä saan rahat sisään varmasti.
19min 22 ja floppaat setin, ei moitittavaa, flopilla voisi myös laittaa lisää reissua koska jos hertta tulee niin sen lisäksi että vihu saattoi mennä ohi vihukin saattaa pelästyä sitä korttia, mutta ei sitä aina voi pelätä niitä ikäviä kortteja. Standardi peli tuossa lienee kuitenkin laittaa lisää reissua. Tälläiset flopit jossa floppaat bottom tai middle setin ja pöydällä on A on kultaa...
Juuh, jälkikäteen tajusin tämän. Hertta voi tappaa ikävästi actionin. Yleensä korotan tässä, mutta väri tulee vaan kerran viidestä ja minulla on positio, joten ajattelin että saan trapattua agressiivisen vihun tässä.
22min heittäisin QJs varmaankin pois OOP agron olosta vihua vastaan.
Joskus taidan vähän rakastua tuollaisiin käsiin ja uskon postflop taitoihini liikaa..
28min 98s

Aika samoilla linjoilla ollaan tämän kanssa. Turni jäi juuri vähän epäilyttämään.
39min: teit noten kun vihu liidasi potillisen värinvedolla, huomasit kai että sillä oli bottompari siinä mukana? Itse tekisin ennemmin nootin vihun rumasta preflop maksusta, tosin näkeehän sen statseistakin että any2 sootted = teh nutz.

Tässä olet täytsin oikeassa. En ollut tarpeeksi tarkkaavainen.
Ainiin ja valitit mun videon elektromusiikista, ja kuitenkin itelläs on tuollainen dark-ambient raita koko videon ajan taustalla!
Repesin aika huolella :D :D Kokeilen tuota korttipakkaa. Thx
Muuten oon vähän miettinyt itsekkin trackerin ja hudin hommaamista. Pitääkö se $55 trackerista maksaa vain kerran vai onko se voimassa esim vuoden? entä maksaako hudi jotain?
Käsitin että saat nyt PT2:n+ HUDin ilmaiseksi, jos ennakkotilaat PT3:sen. Suosittelen ostamaan, koska se on niin pieni, mutta hyödyllinen sijoitus. Ikuinen voimassaolo käsittääkseni.

Zami80

Viesti Kirjoittaja Zami80 » 12 Touko 2008, 12:29

fausto kirjoitti: Muuten oon vähän miettinyt itsekkin trackerin ja hudin hommaamista. Pitääkö se $55 trackerista maksaa vain kerran vai onko se voimassa esim vuoden? entä maksaako hudi jotain?
Kertamaksu. PT3 ilmestyy 3 päivän kuluttua, hintaa tracker + hudille tulee joku 80 taalaa muistaakseni, jos et omista ennestään PT2 tai PA-Hudia. Jos PT3 tilaa ennakkoon niin mukaan saa nuo vanhemmat versiot ilmaisiksi, niille voi olla käyttöäkin koska PT3 ensimmäinen virallinen versio ei tue kaikkia verkkoja.
fausto kirjoitti: QQ olisin c-betannut tuohon K-high boardiin. Olet positiossa ja käsi on helppo pelata jos pelaat suoraviivaisesti. Olitisko kipannut jos vihu olisi liidannut turnin? entä jos vihu olisi liidannut turnin ja riverin? jos saat maksun c-bettiin, voit checkata turnin perässä ja jos vihu checkreissaa voit tietty foldata.
Aina välillä tuohon voi tietty bettiäkin, mutta pointti on siinä että eipä vihu taida kovin usein check-callia huonommilla. Nyt kun checkataan floppi perässä niin maksetaan ainakin turnin betti ja luultavasti riverinkin, tällä tapaa vihulta saatetaan saada rahaa pottiin huonommallakin kädellä. Kuitenkin aika way ahead/way behind tilanne, jolloin tuo flopin check on yleensä hyvä. Flopilla jos betit niin tarkoitus on kai vaan voittaa potti samantien jos vihulla ei ole kurkoa tai parempaa?

LoveisHell

Viesti Kirjoittaja LoveisHell » 12 Touko 2008, 13:38

Minun line tuohon QQ tilanteeseen oli check/callia loppuun, jos vihu ei laita mahdottomia bettejä. Mutta jos vihu ei betsaa turnia, kun sökötän flopin, niin voin saada valueta huonommalta kädeltä. Niin kuin Zami sanoi "way ahead tai way behind". Joskus vihu myös bluffaa turnilla.

fausto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fausto » 12 Touko 2008, 13:39

fausto kirjoitti: QQ olisin c-betannut tuohon K-high boardiin. Olet positiossa ja käsi on helppo pelata jos pelaat suoraviivaisesti. Olitisko kipannut jos vihu olisi liidannut turnin? entä jos vihu olisi liidannut turnin ja riverin? jos saat maksun c-bettiin, voit checkata turnin perässä ja jos vihu checkreissaa voit tietty foldata.
Aina välillä tuohon voi tietty bettiäkin, mutta pointti on siinä että eipä vihu taida kovin usein check-callia huonommilla. Nyt kun checkataan floppi perässä niin maksetaan ainakin turnin betti ja luultavasti riverinkin, tällä tapaa vihulta saatetaan saada rahaa pottiin huonommallakin kädellä. Kuitenkin aika way ahead/way behind tilanne, jolloin tuo flopin check on yleensä hyvä. Flopilla jos betit niin tarkoitus on kai vaan voittaa potti samantien jos vihulla ei ole kurkoa tai parempaa?[/quote]

Varmasti sen pitäisi ollakin näin, mutta väitän että keskiverto nl25 pelaajalta saa tuohon maksun vielä miltä tahansa parilta. En muista floppia, mutta sanotaan sen olleen K93. En pitäisi ollenkaan kummallisena tälle tasolle vaikka vihu maksaisi flopin betin A3:lla. En väitä, että check behind on väärä peli tuossa flopilla, mutta kerroin vain kuinka itse olisin tuon pelannut.
"Ei mua skuupattu"

Zami80

Viesti Kirjoittaja Zami80 » 12 Touko 2008, 13:43

fausto kirjoitti: Varmasti sen pitäisi ollakin näin, mutta väitän että keskiverto nl25 pelaajalta saa tuohon maksun vielä miltä tahansa parilta. En muista floppia, mutta sanotaan sen olleen K93. En pitäisi ollenkaan kummallisena tälle tasolle vaikka vihu maksaisi flopin betin A3:lla. En väitä, että check behind on väärä peli tuossa flopilla, mutta kerroin vain kuinka itse olisin tuon pelannut.
Samaahan tässä nimenomaan teen, eli kerron miten ja miksi olisin itse jotakin tehnyt :-D Anyway, haluatko kuitenkaan valuttaa joka streetin QQ:lla? Joku streetti luultavasti menee checkinä kuitenkin, en haluaisi kasata isoa pottia tuossa juuri ikinä.

fausto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fausto » 12 Touko 2008, 13:53

Zami80 kirjoitti:
fausto kirjoitti: Varmasti sen pitäisi ollakin näin, mutta väitän että keskiverto nl25 pelaajalta saa tuohon maksun vielä miltä tahansa parilta. En muista floppia, mutta sanotaan sen olleen K93. En pitäisi ollenkaan kummallisena tälle tasolle vaikka vihu maksaisi flopin betin A3:lla. En väitä, että check behind on väärä peli tuossa flopilla, mutta kerroin vain kuinka itse olisin tuon pelannut.
Samaahan tässä nimenomaan teen, eli kerron miten ja miksi olisin itse jotakin tehnyt :-D Anyway, haluatko kuitenkaan valuttaa joka streetin QQ:lla? Joku streetti luultavasti menee checkinä kuitenkin, en haluaisi kasata isoa pottia tuossa juuri ikinä.
totta, en valuttaisi joka streettiä. Bettaisin flopin lähinnä säästömielessä: vihu luultavasti reissaa flopilla kaikki akkaparia paremmat kädet, joten menetät vain yhden betin, eli sen 1,5$. Jos taas checkaat perässä, niin mielestäni joudut maksamaan turnin ja riverin ja silloin häviät 1,5$ + Riverin bet. Flopin checkaamisen puolesta kyllä puhuu se, että jos vihu on aggressiivinen, hän saattaa yltyä bluffaamaan molemmat streetit, jota hän ei tekisi jos tekisit c-betin, eli tässä tapauksessa c-betillä menettäisi valueta. Olen silti vakaasti sitä mieltä, että nl25:ssä bluffaajia on vähemmän kuin esim. nl100:ssa :-k

Mielenkiintoinen (ja yleinen) käsi, mutta keskustellaan tästä kyllä varmaan väärässä paikassa :P
"Ei mua skuupattu"

LoveisHell

Viesti Kirjoittaja LoveisHell » 12 Touko 2008, 15:02

Mielenkiintoinen (ja yleinen) käsi, mutta keskustellaan tästä kyllä varmaan väärässä paikassa
Just hyvä vaan. Tällä tavalla saan sivuja lisää blogiini ja se lisää vaikutelmaa että joku lukee tätä blogia :D

mer

Viesti Kirjoittaja mer » 12 Touko 2008, 15:59

aika peruspeliä. en mä huomannu tosta juurikaan muuta kuin että blindeistä pelaat _todella_ tiukkaa vaikka implareitakin luulisi olevan. sitten nämä K6o eristykset on mielestäni huonoja.

kieltämättä tuo valitsemasi ääniraita alkoi jossain määrin ärsyttää loppua kohden. onko integroitu äänikortti? jos kyllä niin syy todennäköisesti siinä. syy voi olla myös halvassa mikissä mutta silloinhan hurinaa ei pitäisi kuulua silloin kun mikki on kiinni.
#pokerisivut.com @ quakenet

LoveisHell

Viesti Kirjoittaja LoveisHell » 12 Touko 2008, 17:49

Mer, voisitko antaa tarkempia tilanteita jossa olisit pelannut toisin. Esim 23 min kohdalla jne..

Nyt tänään tajusin yhden jutun staattisesta huminasta. Minulla on langattomat kuulokkeet, jonka päälaite sijaitsee viritinvahvistimen päällä. Suljin sen siis pois päältä ja humina on nyt mielestäni loppunut täysin. Elikkä tälläinen juttu tällä kertaa. Kiitos kaikille avusta. Haluaisin silti ostaa uuden mikin. Palautin juuri ostamani mikin, koska en pitänyt sitä hyvänä. Mitä mikkiä voitte suositella`

Taidan postata uuden videon pian, koska viime videssa ei tullut mielestäni tarpeeksi vaativia tilanteita.

fausto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fausto » 12 Touko 2008, 18:18

ei välttämättä kannata hakea väen väkisin niitä "vaativia" ja vaikeita tilanteita, vaan yrittää kysyä neuvoja peruspeleihin, tai jos ei neuvoja niin ainakin uusia näkökulmia. mun mielestä peruspelissä suurimmat rahat kuitenkin tehdään, sillä vaikka erot voivat olla marginaalisia, ne toistuvat usein. Tälläisenä esimerkkinä voisi sanoa vaikka tuon K6o:lla eristäminen, vaikkakaan itselläni ei pistänyt silmään, saatoin missata sen nopeeta kun kattelin.

Ei silti, mielenkiintoistahan se on saada vähän vaikeempia käsiäkin analyysiin, niissä on usein vähän isommat rahat kyseessä, mutta ovat harvinaisia.
"Ei mua skuupattu"

Zami80

Viesti Kirjoittaja Zami80 » 12 Touko 2008, 18:23

fausto kirjoitti:ei välttämättä kannata hakea väen väkisin niitä "vaativia" ja vaikeita tilanteita, vaan yrittää kysyä neuvoja peruspeleihin, tai jos ei neuvoja niin ainakin uusia näkökulmia. mun mielestä peruspelissä suurimmat rahat kuitenkin tehdään, sillä vaikka erot voivat olla marginaalisia, ne toistuvat usein. Tälläisenä esimerkkinä voisi sanoa vaikka tuon K6o:lla eristäminen, vaikkakaan itselläni ei pistänyt silmään, saatoin missata sen nopeeta kun kattelin.
Mäkin oon varmaan missannut tuon, saattoi olla joku pieni duunijuttu siinä ohessa häiritsemässä tai jotain. En tosiaan myöskään lähtisi tuollaisilla tumpuilla eristelemään.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”