Juopon koodaajan uhkapelit

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
zagga

English breakfast

Viesti Kirjoittaja zagga » 15 Touko 2020, 03:22

Tehkää palvelus itsellenne ja syökää sitä millä vallataan imperiumi. Kuva Pelihuoneesta. Tän voi syödä myös lounaanakin.

Uusi aktiivisempi pelistrategia muuten toimii. Takana ovat limppaukset hyvän osuman toivossa. Sitä skarppaa paremmin kun vähän pelaakin preflop. Ja tietysti aamiainen on päivän tärkein preflop.
Liitteet
Armeija marssii vatsallaan
Armeija marssii vatsallaan

comakid

Re: Juopon koodaajan uhkapelit

Viesti Kirjoittaja comakid » 15 Touko 2020, 08:32

vallattiin

zagga

Eristyskuoppa

Viesti Kirjoittaja zagga » 17 Touko 2020, 02:47

Juice Leskinen aikoinaan sanoi, että ennen jaksoi kantaa stondiksella ämpärillisen vettä kaivolta mökille, mutta enää ei polvet kestä.

Mietin voiko tää sohvalle syntynyt jatkuvasta istumisesta johtuva kuoppa olla syvempi kuin pokerikuoppa. No ei varmaankaan, koska siitä kuopasta on noustu aika hyvin kun modifioin taktiikoita.

Mun ei tarvitse valitettavasti murehtia erektiosta, kun ketään ei pääse tapaamaan.
Liitteet
pokeri.png
pokeri.png (195.61 KiB) Katsottu 3583 kertaa

zagga

Tein syntiä

Viesti Kirjoittaja zagga » 17 Touko 2020, 21:35

Lopetin pelin kun pankkiautomaatti oli vielä mukana. Pokerijumalat taatusti vihaavat mua tästä synnistä. Tästä jaosta voi päätellä, että muut jaot eivät olleet yhtään täysjärkisempiä. Jälleen kerran tarvitaan uusia kirosanoja kuvailemaan jäätävää perseilyä.

ATM oli tietysti toi A6o. Häpeän itseäni että harjasin siltä vain reilun binin koska ajattelin sössiväni kaiken viinan puutteessa (kaljaa toki on, en mä mikään idiootti ole).

Edit: Niin mä olin toi foldaaja mutta sitä ennen taisin olla melkein ainoa joka tajusi nostaa rahaa automaatista. Joka streetillä minibet. Siis joka streetillä. Ei joskus, ei yleensä, ei tosi usein vaan aina. Maksuja tuli esim. sellaisilta korteilta kuin jätkähai.

Edit2: Jotain kertoo se, että joku neropatti keksi sitten 52o kädellä mennä jakamaan potin sen kanssa. Molemmilla siis 52o. (Lähes nut low)
Liitteet
pokeri.png
pokeri.png (28.24 KiB) Katsottu 3334 kertaa

zagga

Kannattaa paskoa housuun etukäteen

Viesti Kirjoittaja zagga » 18 Touko 2020, 12:15

Tästä ei vaan tule menestystarinaa. Ei sitten niin millään.

Miten hitossa mulla on voinut joskus olla pitkähkö 50bb/100 tahti sitä en käsitä. Onhan siitä kymmenen vuotta ja käsiäkin varmaan vain kymmenen tuhatta, mutta silti.

Jos mä olisin rikas - mitä en ole kiitos tän runin - niin palkkaisin jonkun kirjaamaan joka käden tohon graafiin jossa näkyy nyt vain sessiot. Voisi olla kiinnostavampi.

Onneksi on paskat housussa valmiiksi niin pikku lisä ei tunnu enää missään.

zagga

Maailman tylsin peli

Viesti Kirjoittaja zagga » 19 Touko 2020, 02:27

Sama fiilis voittaa tai häviää.
Liitteet
pokeri.png
pokeri.png (356.17 KiB) Katsottu 3008 kertaa

zagga

Viesti Kirjoittaja zagga » 19 Touko 2020, 23:27

Kaikenlaista voi kysyä. Ei kuitenkaan sitä miksi mä olen niin paska pelaaja, koska siihen en osaa vastata.
Liitteet
pokeri.png
pokeri.png (28.76 KiB) Katsottu 2874 kertaa

zagga

Viesti Kirjoittaja zagga » 20 Touko 2020, 01:41

Tää blogi ei ole tarina siitä miten tullaan rikkaaksi pokerilla vaan siitä miten hallitaan hermoja ja ehkä vähän tienataankin sillä. Edellisen päivityksen jälkeen taas mennyt paremmin.

Baarinomistaja soitti kaverille ja tarjosi vanhoiksi meneviä makkaroita joten huomenna pataruokaa niistä.

zagga

Viesti Kirjoittaja zagga » 20 Touko 2020, 11:28

Heräsin siihen kun näin unta että nukuin kun piti foldata ja olin unissani maksanut. On tää joskus tämmöistäkin.

zagga

Viesti Kirjoittaja zagga » 20 Touko 2020, 11:56

Mistä tulikin mieleen että mitäköhän Interpolille kuuluu. Se linkitti legendaarisen hyvään biisiin missä kaiken muun koomisuuden ohella on tarina miehestä joka näki unta että se oli unta kun erottiin.

"I dreamed it was a dream that you were gone"

Doofus

Viesti Kirjoittaja Doofus » 20 Touko 2020, 15:34

zagga kirjoitti:
20 Touko 2020, 11:56
Mistä tulikin mieleen että mitäköhän Interpolille kuuluu.
Eikös herra oo epävirallisen virallinen uutistoimittaja tällä sivustolla? :-'

jefenho

Viesti Kirjoittaja jefenho » 20 Touko 2020, 16:26

Doofus kirjoitti:
20 Touko 2020, 15:34
zagga kirjoitti:
20 Touko 2020, 11:56
Mistä tulikin mieleen että mitäköhän Interpolille kuuluu.
Eikös herra oo epävirallisen virallinen uutistoimittaja tällä sivustolla? :-'
Ja Twitterissä aktiivinen, valtakunnan ykköskorona-asiantuntija.

zagga

Blackjack tai jotain...

Viesti Kirjoittaja zagga » 21 Touko 2020, 15:49

Pidettiin sitten aiemmin mainitussa pelihuoneessa - jota joku voisi kutsua ruokailuhuoneeksi - pitkä sessio Blackjackia.

Ihan kiva peli kun jakaja vaihtuu niin että se joka saa blackjackin on seuraava pankki.

Ongelma on se että tuhannen promillen kännissä yrittää bluffata ja korotella.
Liitteet
pokeri.png

zagga

Paras sitaatti aikoihin

Viesti Kirjoittaja zagga » 21 Touko 2020, 16:20

Turnauspelaajan kanssa jutellaan tässä jälkijatkoilla. Sanoin että cash pelit on niin rentouttavia kun saa tehdä mitä huvittaa verrattuna turnauksiin missä blindit nousee ja joka ratkaisu tuntuu kohtalokkaalta.

"Joo, jos on kiinnostunut pokerista niin se voi olla ihan kiva" sanoi aktiivinen turnauspelaaja ja mun turnaus-mentori.

zagga

Avoin talo

Viesti Kirjoittaja zagga » 22 Touko 2020, 13:00

Oon aina haaveillut siitä että olisi kartano jossa mulla olisi pari huonetta missä olisi omat tilat ja aamulla tulisin yleisiin tiloihin missä saattaa olla pokeripelit käynnissä ja ehkä aamiaista tulemassa. Noh, mulla nyt on se miinus yksityiset tilat. Siis en tarkoita uutta kämppää vaan että tää on se meininki.

Turnaus-sensei jäi pariksi yöksi ja apassi toi taas aamulla viiniä. Harmi kun unohtui pyytää kaljaa, mutta sehän kipittää kivasti sitten tarvittaessa kaupasta hakemaan. Puutarhuri oli lähtiessään ottanut tavalliseen tapaan vara-avaimen mukaan joten on tulossa takaisin iltapäivällä.

Tyhjiä tölkkejä on sen verran että panttirahoilla voisi elättää pienen afrikkalaisen kylän viikoksi tai juottaa meidät kaikki peräti muutamaksi tunniksi. Valitsen meidän juottamisen.

Kokki tulee iltapäivällä käymään mutta tarvitsee vain uunia omiin tarpeisiinsa. Sen kotona ei ole uunia ja vuokra tietysti matchaa sen kanssa. Hän on tyytyväinen järjestelyyn.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”