Pokerisivut.com lehti lopettaa

Keskustelua pokerkirjallisuudesta ja -lehdistä, sekä pokeritarvikkeista: kortit, pelimerkit, pöydät...
Pokerisivut
Site Admin
Viesti:

Pokerisivut.com lehti lopettaa

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut » 12 Elo 2010, 17:32

Pokerisivut.com-lehden elokuussa ilmestyvä 12. numero tulee jäämään lehden viimeiseksi. Monissa yhteyksissä maailman tyylikkäimäksikin tituleerattu pokerilehti saavutti kunnioitettavan kahden vuoden iän, ja materiaalia kertyi yli tuhat sivua.

Lopettamisen myötä lehdestä tulee lokakuussa voimaan astuvan uuden arpajaislainsäädännön 1. vaiheen ensimmäinen uhri. Lakiuudistuksen myötä RAY saa laintasoisen yksinoikeuden pokeripelien järjestämiseen ja markkinointiin, ja samalla viranomaiset saavat entistä tehokkaammat keinot kaiken muun markkinoinnin lopettamiseksi. Lehden tekemisestä tulee näin mahdotonta.

Voimassa olevat tilaukset tullaan hyvittämään tilaajille. Hyvityksistä tiedotetaan tarkemmin erillisessä tiedotteessa, joka toimitetaan ensi viikolla.

Pokerisivut.com–lehti haluaa kiittää toimitusta, vierailevia kirjoittajia sekä eritoten uskollisia lukijoitaan näistä kahdesta vuodesta. Vanhoja lehtiä on vielä varastossa, ja niiden pohjalta tullaan varmasti kehittämään jotain kivaa.

saimonsipula

Re: Pokerisivut.com lehti lopettaa

Viesti Kirjoittaja saimonsipula » 12 Elo 2010, 21:23

Harmi homma! Kyllä tämä on ollut arvattavissa siitä lähtien kun metropoli tahi joku muu kuralehti sai sanktiota pokerifirmojen mainoksista. Samoin kuin siitä, että samoihin aikoihin pokerilehden osakkeita tuli myyntiin ja pokerisivujenkin taustalla taisi olla omistajavaihdoksia!?

ItalianFish

Viesti Kirjoittaja ItalianFish » 13 Elo 2010, 15:42

saimonsipula kirjoitti:Samoin kuin siitä, että samoihin aikoihin pokerilehden osakkeita tuli myyntiin ja pokerisivujenkin taustalla taisi olla omistajavaihdoksia!?
Eix nää omistajanvaihdokset enemmän liittyneet siihen että alkoi tää "yhteistyö" Tiedon kanssa? Eli Tieto ja Sivut yhdisty oikeasti (vaikka tätä ei tietty haluttu noin suoraan paljastaa ku osa jäsenistä ois vetänyt herneen nenään) ja puffaavat nyt pää märkän molemmat Coinflip.comia kun aiemmin Tieto halusi ohjata porukkansa Pokeri.comille? :-'

saimonsipula

Viesti Kirjoittaja saimonsipula » 13 Elo 2010, 21:41

Itse en jaksa uskoa muuta kuin, että myynnillä ja osakemyynnillä haluttiin turvata oma talous, kun linjaa pokerimainoksiin oli jo Valtion puolelta otettu. Odotan innolla tulevaa(?!) coinflip.com lehteä.

kumppari

Viesti Kirjoittaja kumppari » 20 Elo 2010, 18:42

Mahtaakohan tämä viimeiseksi jäävä lehti saapua koska tilaajalle? Näkyi olevan kaupan hyllyllä jo tarjolla...

omeli

Viesti Kirjoittaja omeli » 20 Elo 2010, 18:47

No eipä ole täälläkään näkynyt.... :no:

Mulle kyllä tullu aina ns ajallaan ennen tätä...mutta mutta...

-omeli-
Jos huomoot, ettäoot kuopassa, niin toppoo ihmeesseä kaevuu

NikkiX

Viesti Kirjoittaja NikkiX » 20 Elo 2010, 18:55

saimonsipula kirjoitti:Odotan innolla tulevaa(?!) coinflip.com lehteä.
voihan se olla että odottavan ajasta tulee käsittämättömän pitkä 8-[

bet-a-pot

Viesti Kirjoittaja bet-a-pot » 20 Elo 2010, 18:58

kumppari kirjoitti:Mahtaakohan tämä viimeiseksi jäävä lehti saapua koska tilaajalle? Näkyi olevan kaupan hyllyllä jo tarjolla...
Ei ole tullut vielä tännekään, sen sijaan useille kavereille pudonnut jo luukusta.

tuta_

Viesti Kirjoittaja tuta_ » 06 Loka 2010, 10:37

Hmm..

Mitenköhän niiten hyvitysten laita on? Ei ole huomannut mitään tiedotetta siitä?

Case

Viesti Kirjoittaja Case » 06 Loka 2010, 10:42

tuta_ kirjoitti:Hmm..

Mitenköhän niiten hyvitysten laita on? Ei ole huomannut mitään tiedotetta siitä?
Vilkaseppa tuosta uutinen: http://www.pokerisivut.com/news/pokeris ... oista.html

Overhouse

Viesti Kirjoittaja Overhouse » 06 Loka 2010, 20:37

Ehdottomasti Coinflip.com-lehti pystyyn. Just tänään lueskelin vanhaa numeroa ja kyllä tää on paras pokerilehti mitä on tullu luettua. :)
Take what you can! Give nothing back!

Yakutat

Viesti Kirjoittaja Yakutat » 06 Loka 2010, 22:59

Case kirjoitti:
tuta_ kirjoitti:Hmm..

Vilkaseppa tuosta uutinen: http://www.pokerisivut.com/news/pokeris ... oista.html
Siellä ton myös osoite mistä voi kysyä montako lehteä jäi uupumaan. Mulle sanottiin vaan ettei yhtään...En kyl ite tiiä, vaikka oon kstotilaaja ollu.

LouisstWulf

Viesti Kirjoittaja LouisstWulf » 07 Loka 2010, 11:57

Onkohan joku jo saanut noita hyvityksiä? Itse täytin lomakkeen heti kun se ilmestyi, mutta mitään ei ole asiasta kuulunut.
Eli minkälaisella aikataululla nuo hyvitykset on tarkoitus maksaa?

Vai tuleeko nämäkin samalla tavalla kun itse lehdetkin, eli vasta sitten kun asiakaspalvelusta sitä hoksaa erikseen pyytää? :-k
* * * I got lost somewhere between here and now. * * *

VIP-Shop

Viesti Kirjoittaja VIP-Shop » 08 Loka 2010, 10:45

LouisstWulf kirjoitti:Onkohan joku jo saanut noita hyvityksiä? Itse täytin lomakkeen heti kun se ilmestyi, mutta mitään ei ole asiasta kuulunut.

Vai tuleeko nämäkin samalla tavalla kun itse lehdetkin, eli vasta sitten kun asiakaspalvelusta sitä hoksaa erikseen pyytää? :-k
Hyvityksia on jo alettu maksamaan ja kaikki jolta jäi tilauksestaan uupumaan tulevat varmasti sen myös saamaan.

LouisstWulf

Viesti Kirjoittaja LouisstWulf » 22 Loka 2010, 11:00

VIP-Shop kirjoitti:
LouisstWulf kirjoitti:Onkohan joku jo saanut noita hyvityksiä? Itse täytin lomakkeen heti kun se ilmestyi, mutta mitään ei ole asiasta kuulunut.

Hyvityksia on jo alettu maksamaan ja kaikki jolta jäi tilauksestaan uupumaan tulevat varmasti sen myös saamaan.
Missä vaiheessa hyvitysprosessi on menossa? Itse en ole ainakaan saanut hyvityslomakkeen täyttämisestä mitään palautetta, vaikka asiasta on jo pitkälle toista kuukautta aikaa.
* * * I got lost somewhere between here and now. * * *

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pokerikirjallisuus, -lehdet ja -tarvikkeet”