Voiko jo tilin tehnyt saada sopimusta?

Apua tilien avaamiseen pokerihuoneille Pokerisivut.comin kautta. Kysy mitä tahansa!
tuta_

Voiko jo tilin tehnyt saada sopimusta?

Viesti Kirjoittaja tuta_ » 05 Loka 2009, 21:36

Sellasta ajattelin kysellä, että voiko pokerisivujen kautta tehdä mitään sopimusta/rakeback diiliä, jos on jo rekisteröitynyt jollekin saitille?

Pokerisivut2
Site Admin

Re: Voiko jo tilin tehnyt saada sopimusta?

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut2 » 05 Loka 2009, 21:53

Joissakin tapauksissa tämä voi olla mahdollista, mutta ei kovin monen huoneen kohdalla. Yleisesti ottaen voidaan sanoa, että jos tili on tehty esim. toisen sivuston kautta siirtäminen ei enää onnistu, mutta jos tili on tehty esim. suoraan pokerihuoneelle se on useammin mahdollista toteuttaa. Tästä syystä suosittelemmekin kaikkien pokeritilien perustamista heti alusta lähtien Pokerisivujen kautta, koska näin usein varmistaa myös jatkossa pääsynsä tarjoamiimme erikoiskampanjoihin.

Yksittäisten huoneiden kohdalla siirtomahdollisuutta kannattaa tiedustella suoraan asiakaspalvelusta tai laittaa kysymys pokerihuonetta koskevaan foorumiketjuun.

kauppari

Viesti Kirjoittaja kauppari » 06 Loka 2009, 14:53

Ainahan voi tehdä niin että käskee asiakaspalvelusta sulkemaan nykyisen tilin ja tekee sen jälkeen uuden esim pokerisivujen kautta?

Pokerisivut2
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut2 » 06 Loka 2009, 15:27

kauppari kirjoitti:Ainahan voi tehdä niin että käskee asiakaspalvelusta sulkemaan nykyisen tilin ja tekee sen jälkeen uuden esim pokerisivujen kautta?
Tämä onnistuu hyvin harvoin jos koskaan. Tilin saa kyllä usein helpostikin suljettua, mutta uutta tiliä ei voi perustaa tämän jälkeen, vain avata vanhan.

kauppari

Viesti Kirjoittaja kauppari » 06 Loka 2009, 16:50

Hmm...itse kysyin vanhan tilin lukittuani että voinko avata uuden tilin niin vastaus oli mielestäni aika selkeä

"Please be kindlyy advised that you can open a new account, unless you have in total, on all licensees within the IPN (Boss Media) Poker Network, already three accounts registered.

However, if you allow me to notice, you have just closed an account with us on the 6th of September. You may want to consider re-opening of this account instead of opening a new one."

Eli tuon mukaan voi sekä avata vanhan tai sitten tehdä uuden.

Pokerisivut2
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut2 » 06 Loka 2009, 18:29

Bossilla on (mukamas) sääntö joka estää useampien kuin kolmen tilin avaamisen kyseiseen verkkoon (asia voidaan kiertää yksinkertaisesti tekemällä peliti toiselta koneelta, josta ei ole kukaan avannut kahta enempää). Eli neuvovat sinua sulkemaan tilin ja näin saisit oikeuden yhteen uuteen tiliin. Tämä toki onnistuu, mutta et voi perustaa uutta tiliä niihin pokerihuoneisiin joissa sinulla jo on olemassa tili. Eli tuskin hyväksyvät jos teet uuden tilin samalle pokerihuoneelle vaikka olet sieltä aikaisemman jo sulkenutkin tai jos tämä onnistuu tieto on meillekin uusi.

kauppari

Viesti Kirjoittaja kauppari » 06 Loka 2009, 18:47

Kyllä minä niin ymmärsin että nimenomaan onnistuu tekemään samaan huoneeseen. Heti kun tili oli suljettu lähetin vain viestin.

"Hello,

And now i can create new account opoker?"

Ja tuo äsköinen tuli vastaukseksi. Aikaisemmassa viestissä jonka olin sähköpostilla lähettänyt oli tullut jo selväksi että minulla oli aikaisemmin tili Opokerilla mutta suljin sen. Ja tämän jälkeen siis kysyin että voinko avata uuden tilin teille (opoker). Kaikki keskustelut kävin siis Opokerin kanssa. Ne vaan tykkäsivät toistella tuota 3 accountin maksimi määrää jostain syystä.

zebrack

Viesti Kirjoittaja zebrack » 01 Touko 2014, 19:19

Heips,

Löysin uusia kampanjoita Pokerisivuilta jotka pelataan Pokerihuoneella ja Unibetilla. Molempiin olen perustanut tilin jo useampi vuosi sitten (varmaan suoraan softan kautta) enkä siis Pokerisvujen kautta, en muista varmasti. Onnistuuko tilien siirto vielä / tarkastaa löytyykö nickit Pokerisivujen listoilta?

NikkiX

Viesti Kirjoittaja NikkiX » 01 Touko 2014, 19:53

mun pokerihuone ainakin onnistuttiin syksyllä liittään kun en ollut avannut sitä minkään muun affin kautta vaan vuosia aiemmin suoraan ph sivulta,samoin betsafe liitettiin PS alle

kysyin asiaa ensin molempien pokeriskinien aspalta,että oonko jonkun affin alla ja jos en,niin voitteko liittää mun ps alle,ja asia oli sillä selvä sitten.

Pokerisivut
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut » 02 Touko 2014, 17:15

zebrack kirjoitti:Heips,

Löysin uusia kampanjoita Pokerisivuilta jotka pelataan Pokerihuoneella ja Unibetilla. Molempiin olen perustanut tilin jo useampi vuosi sitten (varmaan suoraan softan kautta) enkä siis Pokerisvujen kautta, en muista varmasti. Onnistuuko tilien siirto vielä / tarkastaa löytyykö nickit Pokerisivujen listoilta?
Voisitko laittaa meille viestiä support (at) pokerisivut.com ja ilmoittaa kyseisten saittien käyttäjätunukset ja email osoitteen niin voimme tiedustella tilannetta. PS-tunnuksesi perusteella ei löytynyt rekisteröinteja Pokerisivujen kautta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kysymykset koskien tilin avaamista”