All Jackpots Casino - tili lukittu

Kasinoihin liittyvä mielenkiintoinen yleiskeskustelu
sickkk
Viestit: 1
Liittynyt: 17 Joulu 2007, 15:57

All Jackpots Casino - tili lukittu

Viesti Kirjoittaja sickkk » 25 Marras 2009, 12:52

Elikkäs talletin kyseiselle saitille n.900€ ja nostin sen pelaamalla n. 2400 euroon. No sit mun tili lukitaan jostain syystä ja muutaman tunnin päästä tulee tällainen selitys:

Dear XXXX,

Thank you for your patience while the financial department reviewed your
account.

I regret to inform you that your account was locked for Card Sharing
since you and another player are sharing the card ending XXXX.

Please note that all successful purchases were voided. Therefore,
documents received have not been approved & account will remain closed.


Tässä ihmetyttää se kun mulla ei oo toista tiliä tuolla enkä oo rekisteröiny omaa Visa-korttia kenenkään muun tilille. Live-chatissa ne jankkaa tota samaa, eikä suostu keskustelemaan asiasta sen enempää. Sain sentään omat 900€ takas, mut kyl harmittaa ku 1,5k€ meni taivaan tuuliin. Tässä ei taida olla mitään tehtävissä vai onko?

Avatar
Kasinosivut
Viestit: 54
Liittynyt: 15 Loka 2009, 23:46

Re: All Jackpots Casino - tili lukittu

Viesti Kirjoittaja Kasinosivut » 25 Marras 2009, 15:51

Pystymme valitettavasti auttamaan ongelmatapauksissa vain niiden kasinoiden kohdalta joissa pelaajillamme on pelitili (ja tili perustettu meidän kautta). Ellei jollakin käyttäjälle ole neuvoa asiaan tai et saa enää yhteyttä kyseiseen kasinoon niin tällöin vaihtoehdot voivat olla aika vähissä.

LongJohn
Viestit: 912
Liittynyt: 10 Loka 2005, 23:52

Re: All Jackpots Casino - tili lukittu

Viesti Kirjoittaja LongJohn » 25 Marras 2009, 16:12

sickkk kirjoitti:Elikkäs talletin kyseiselle saitille n.900€ ja nostin sen pelaamalla n. 2400 euroon. No sit mun tili lukitaan jostain syystä ja muutaman tunnin päästä tulee tällainen selitys:

Dear XXXX,

Thank you for your patience while the financial department reviewed your
account.

I regret to inform you that your account was locked for Card Sharing
since you and another player are sharing the card ending XXXX.

Please note that all successful purchases were voided. Therefore,
documents received have not been approved & account will remain closed.


Tässä ihmetyttää se kun mulla ei oo toista tiliä tuolla enkä oo rekisteröiny omaa Visa-korttia kenenkään muun tilille. Live-chatissa ne jankkaa tota samaa, eikä suostu keskustelemaan asiasta sen enempää. Sain sentään omat 900€ takas, mut kyl harmittaa ku 1,5k€ meni taivaan tuuliin. Tässä ei taida olla mitään tehtävissä vai onko?
Saitko tuolta jonkun bonuksen? Onko sulla mahdollisesti tili jossain muussa saman ryhmän kasinossa? (Jackpot Factory group)

Tuo kasinohan on lisensioitu Kahnawake'ssa, joten viime kädessä voi yrittää valittaa tuonne:
http://www.kahnawake.com/gamingcommission/

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua kasinoista”