All Jackpots Casino - tili lukittu

Kasinoihin liittyvä mielenkiintoinen yleiskeskustelu

All Jackpots Casino - tili lukittu

ViestiKirjoittaja sickkk » 25.11.2009 12:52

Elikkäs talletin kyseiselle saitille n.900€ ja nostin sen pelaamalla n. 2400 euroon. No sit mun tili lukitaan jostain syystä ja muutaman tunnin päästä tulee tällainen selitys:

Dear XXXX,

Thank you for your patience while the financial department reviewed your
account.

I regret to inform you that your account was locked for Card Sharing
since you and another player are sharing the card ending XXXX.

Please note that all successful purchases were voided. Therefore,
documents received have not been approved & account will remain closed.


Tässä ihmetyttää se kun mulla ei oo toista tiliä tuolla enkä oo rekisteröiny omaa Visa-korttia kenenkään muun tilille. Live-chatissa ne jankkaa tota samaa, eikä suostu keskustelemaan asiasta sen enempää. Sain sentään omat 900€ takas, mut kyl harmittaa ku 1,5k€ meni taivaan tuuliin. Tässä ei taida olla mitään tehtävissä vai onko?
sickkk
 
Viestit: 1
Liittynyt:
17.12.2007 15:57

Re: All Jackpots Casino - tili lukittu

ViestiKirjoittaja Kasinosivut » 25.11.2009 15:51

Pystymme valitettavasti auttamaan ongelmatapauksissa vain niiden kasinoiden kohdalta joissa pelaajillamme on pelitili (ja tili perustettu meidän kautta). Ellei jollakin käyttäjälle ole neuvoa asiaan tai et saa enää yhteyttä kyseiseen kasinoon niin tällöin vaihtoehdot voivat olla aika vähissä.
Kasinosivut
 
Käyttäjän avatar
Viestit: 54
Liittynyt:
15.10.2009 22:46

Re: All Jackpots Casino - tili lukittu

ViestiKirjoittaja LongJohn » 25.11.2009 16:12

sickkk kirjoitti:Elikkäs talletin kyseiselle saitille n.900€ ja nostin sen pelaamalla n. 2400 euroon. No sit mun tili lukitaan jostain syystä ja muutaman tunnin päästä tulee tällainen selitys:

Dear XXXX,

Thank you for your patience while the financial department reviewed your
account.

I regret to inform you that your account was locked for Card Sharing
since you and another player are sharing the card ending XXXX.

Please note that all successful purchases were voided. Therefore,
documents received have not been approved & account will remain closed.


Tässä ihmetyttää se kun mulla ei oo toista tiliä tuolla enkä oo rekisteröiny omaa Visa-korttia kenenkään muun tilille. Live-chatissa ne jankkaa tota samaa, eikä suostu keskustelemaan asiasta sen enempää. Sain sentään omat 900€ takas, mut kyl harmittaa ku 1,5k€ meni taivaan tuuliin. Tässä ei taida olla mitään tehtävissä vai onko?


Saitko tuolta jonkun bonuksen? Onko sulla mahdollisesti tili jossain muussa saman ryhmän kasinossa? (Jackpot Factory group)

Tuo kasinohan on lisensioitu Kahnawake'ssa, joten viime kädessä voi yrittää valittaa tuonne:
http://www.kahnawake.com/gamingcommission/
LongJohn
 
Viestit: 795
Liittynyt:
10.10.2005 22:52


Palaa alueelle Yleistä keskustelua kasinoista