Viesti
Kirjoittaja Interpol » 06 Huhti 2009, 13:35
Oon OP:ta vastaan lifetime up KPS/KSP:ssä, kiitos Luganon flippien. Silloin Matokin oli vielä niin aloittelijapaisti, että lähti kivellä sotaan ja sen jälkeen otti vaan koko ajan sakset. Matoa vastaan Paperi-Kivi-Kivi-Kivi-Kivi-Kivi-Kivi-Kivi etc toimi ainakin silloin maailman ääriin.
Käsi 1:
Interpol: "Se on paisti ja aloittaa kivellä"
Mato: "Hmm... minkähän tässä ottaisi... apua enää 3sek aikaa okei öö KIVI"
1-0
Käsi 2:
Interpol: "Se on paisti ja ottaa seuraavaksi sakset, koska olettaa mun vaihtavan kiven jompaankumpaan toiseen, ja sitä rangea vastaan sakset on edellä"
Mato: "Ei se ota kiveä toista kertaa, joten pitää valita vaihtoehto joka pelaa mahdollisimman hyvin paperi-sakset-rangea vastaan... eli hmm.... SAKSET"
2-0
Käsi 3:
Interpol: "Se on paisti ja jatkaa saksilla, koska ei usko minun uskovan että ottaa enää uudestaan saksia, vaan laittaa minut kivi-paperi-rangelle painottuen vahvasti paperiin"
Mato: "En usko, että Interpol uskoo minun ottavan enää uudestaan saksia, joten hän ottanee joko paperin tai kiven, painottuen vahvasti paperiin. Eli hmm... SAKSET"
3-0
Käsi 4:
Interpol: "Se on paisti ja jatkaa saksilla, koska ei usko minun uskovan että ottaa enää uudestaan saksia, vaan laittaa minut kivi-paperi-rangelle painottuen vahvasti paperiin"
Mato: "En usko, että Interpol uskoo minun ottavan enää uudestaan saksia, joten hän ottanee joko paperin tai kiven, painottuen vahvasti paperiin. Eli hmm... SAKSET"
4-0
Käsi 5:
5-0
Jne...