Turnaukset -mikä määrittää pelaajan parhauden?

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle

Turnaukset -mikä määrittää pelaajan parhauden?

ViestiKirjoittaja Huono » 19.03.2010 17:02

Seuraavat viestit on siirretty strategia-artikkelipuolelta off-topiccina tästä viestistä alkaen. Kyseisellä alueella halutaan pitää keskustelu mahdollisimman tiukasti asiassa. -modet

emeriaa kirjoitti:eiköhän pokerissa loppupeleissä paras pelaaja oo aina se joka tienaa eniten rahaa ja turnausrintamalla 2 tablaamalla jäät niin järkyttävän kaus kärjestä vaikka oisit miten hyvä(jollet munkita jostain isosta turneesta). Mutta jos saat ittes uneen sillä "että mulla on 3.77% parempi ROI ku tolla" vaikka toinen tienaa sen 27x enemmän rahaa ku sä ni ei siinä mitään. Mutta mun mielestä se, että et pysty pelaa ku 2 pöytää on huomattavasti isompi leakki ku jannulla joka ei nyt ihan "ytimessä" oo 3bet stealejen kanssa.

Ja se multitablaamisen taito tulee kokemuksella siinä missä muutkin taidot. Ei kukaan pomppaa suoraan 1 tablesta 27.

Mitä vittua apina selität, ei minua kiinnosta se et nettoat enemmän sen ansiosta et pelaat isompaa määrää pöytiä. En ota pokeria niin vakavasti, olen sen verran laiska tekemään töitä. Anyway 28k viimeseltä neljältä kuulta uppia pikkuturnauksista riittää mulle ihan helvetin hyvin ja sinä saat ihan rauhassa hinkata sitä 20 pöytää ja tienata enemmän, ei vois vähempää kiinnostaa.
Ps. Kyllä mulle muuten kelpais munkittaa joku iso turnaus joskus sen ansiosta et on keskittynyt siihen alusta asti. Kyl mä olisin mielummin vaikka Jamie Goldin housuissa kuin tollasen nörttihiirikyylän.
Huono

Re: MTT - Flippien välttely

ViestiKirjoittaja Interpol » 19.03.2010 17:22

Yritin vastata huonon kahteen viimeiseen viestiin, mut menin sanattomaksi. Kuulostaa vahvasti siltä, että samanlainen winrate tulee jatkumaan hamaan tulevaisuuteen, niin kovasta veturista tässä on oltava kysymys.
Interpol

ViestiKirjoittaja myg » 19.03.2010 17:40

hihihi
Viimeksi muokannut myg päivämäärä 20.03.2010 1:12, muokattu yhteensä 1 kerran
myg

ViestiKirjoittaja NiklasR05 » 19.03.2010 17:47

Huono kirjoitti:
emeriaa kirjoitti:

Mitä vittua apina selität, ei minua kiinnosta se et nettoat enemmän sen ansiosta et pelaat isompaa määrää pöytiä. En ota pokeria niin vakavasti, olen sen verran laiska tekemään töitä. Anyway 28k viimeseltä neljältä kuulta uppia pikkuturnauksista riittää mulle ihan helvetin hyvin ja sinä saat ihan rauhassa hinkata sitä 20 pöytää ja tienata enemmän, ei vois vähempää kiinnostaa.
Ps. Kyllä mulle muuten kelpais munkittaa joku iso turnaus joskus sen ansiosta et on keskittynyt siihen alusta asti. Kyl mä olisin mielummin vaikka Jamie Goldin housuissa kuin tollasen nörttihiirikyylän.

Tuskin emeriaa kiinnostaakaan, että kiinnostaako sua. Mutta pointti tossa viestissä olikin se, että jos sä opetat strategia-alueella ihmisiä maksimoimaan voittonsa vähentämällä pöytämäärää, niin eiköhän se oo ihan oikein oikasta, että sä oot väärässä. Eikä tuskin ketään myöskään kiinnostaa, että paljon sulle on tarpeeks, koska täällä yritetään opiskella sitä optimaalisinta taktiikkaa, eikä sitä taktiikka millä tienaa sun mielestä tarpeeks rahaa... Kuitenkin tää topic on "strategia-artikkelit" -alueella, eikä "näin tienaat vähemmän kuin parhaalla tavalla, mutta silti nimimerkki huonon mielestä tarpeeksi" -osiossa.

Muutenkin ihan naurettavaa päänaukomista, vaikka emeriaa vaan kerto, että miten tienaat mahdollisimman paljon ja ettei se ROI oo tärkein mittari tässä asiassa. Muutenkin jos alat haukkumaan yhtä tän saitin kovinta turnausjyrää (ainakin näin mä oon asian ymmärtänyt) nettihiireks MTT:tä koskevassa keskustelussa, niin wp #-o
PokeriaR05 (at) Hotmail.com
Kuinka ollaan biittaamatta microja:
viewtopic.php?f=46&t=19434&p=328835#p328835
NiklasR05

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Nippel » 19.03.2010 18:01

Jos pokerin tarkoitus on tienata mahdollisimman paljon, tavoitellaan suurinta mahdollista tuntipalkkaa
-> maksimoidaan ROI*volume

Jos tarkoitus on lätkiä huvikseen, on turha neuvoa heitä jotka pelaavat tuoton takia.
Nippel

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja emeriaa » 19.03.2010 18:53

Huono kirjoitti:
emeriaa kirjoitti:

Mitä vittua apina selität......

classy as always #-o #-o

Täytyy kyllä sanoo et olin jo kohtuu varman et nimimerkki "Donkameni" sais tän foorumin "urpoin eva" tittelin mutta aika hyvin oot kyllä kiriny takamatkalta sen mitä 2 tablaukseltas oot ehtiny joten propsit siitä ilman muuta =D>

Mut oikeesti kehut tyyliin jokasessa postissas ittees ja sun SUPER-2-TABLE-SOUL-READER kykyjäs mitä käytätä Bossin LOL fieldejä vastaan. Sitten ku joku sanoo et ehkä on parempikin tapa tehdä asia kuin tapasi niin heti valuu ripulit lahkeeseen ja alkaa hirvee angstailu. Luulis et sen jälkeen ku oot raiskannu 2 tablaamalla TYYLIIN kaikki Bossin mTT:t 10d ja 30d väliltä ois sulle kehittyny hieman itsetuntoa joka kestäis pienehköä kritiikkiä. mutta I was obv wrong #-o

Ja täytyy sanoo et ei oo ennen mua kyllä haukuttu "nettihiirikyyläks" joten propsit omaperäisyydestä. Olet selkestä fiksu ja sympaattinen kaveri jolle tulee pimppiä baarista like every night.
emeriaa

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Huono » 19.03.2010 20:04

Vastataan nyt kerran vielä. :-D

Kirjoitit emeriaa aiemmin, että paras pelaaja on se joka tienaa eniten. Kerro mulle mitä tekemistä sillä on omien pelitaitojen kanssa, että sulla on joka tilanteessa apuna kone, mikä kertoo sulle optimaalisen ratkaisun joka tilanteeseen. Teet tiliä sillä että käytät apuohjelmia, mitä erikoista siinä on?

Olis ihan mielenkiintoista tietää, minkä verran esim. tän emeriaan profitit ja pöytämäärät laskis jos apuohjelmat olis kiellettyjä ja nettipokerissakin pelattaisiin vain ihminen ihmistä vastaan, minkä omasta mielestäni pitäisi olla ihan itsestäänselvää. Apuohjelmien käyttöä voi verrata ihan suoraan vaikka dopingin käyttöön urheilussa, jostain syystä toinen asia nähdään hyväksyttävä kun toinen on kiellettyä.

Vähän veikkaan et pesisin sut livehupissa mennen tullen, kun sulla ei olis tuttuja ja turvallisia peniksenjatkeita auttamassa.
Huono

ViestiKirjoittaja Interpol » 19.03.2010 20:23

Jos ette kestä apuohjelmien käyttöä niin menkää sinne cake-verkkoon mittaamaan pippeleitänne. Tässä ketjussa on tarkoitus keskustella siitä, miten MTT-turnauksissa voi tehdä eniten rahaa, ei siitä kenen isillä on hienoin mersu.

Ps. Odotellaan huonon todistusta taidoistaan livepuolella...
Interpol

Re: MTT - mikä määrittää pelaajan parhauden?

ViestiKirjoittaja Case » 19.03.2010 20:23

Poistin vahingossa käyttäjän aces587 viimeisimmän viestin, pahoittelut.
Case

ViestiKirjoittaja emeriaa » 19.03.2010 21:06

Huono kirjoitti:Vastataan nyt kerran vielä. :-D

Siis ei terve oot oikeesti niin sekasin etten tiiä pitäskö täällä nauraa vai tiltata.

Tiedokseks et mulla ei oo täällä mitään konetta tekemästä päätöksiä mun puolesta vaan kaikki pitää tehdä ite siinä missä sinäkin. APUOHJELMAT kuten HEM tai PT seuraa mun puolesta pelaajia koska en pysty jokaiseen asiaan kiinnittää huomiota johtuen pöytämäärästä. Nää ohjelmat ei todellakaan painele nappeja mun puolesta vaan ainoastaan kertoo esim. kuinka iso VPIP tai PFR jollain kyseisellä ihmisellä on. Tämän jälkeen (usko tai älä) painan ihan ite nappia minkä katson parhaimmakseni.

Dopingia tai ei tällä hetkellä tilanne on, että apuohjelmat on sallittuja. Kysymys kuuluukin, että kumpi on tyhmempi se joka yrittää olla MR.soulread ja todistaa jollekin omaavansa vitun pitkän pippelin, häviten samalla törkeesti rahaa vai se joka käyttää ja ottaa taalat taskuun.

En oo ikinä väittäny olevani mitenkään erityisen hyvä Hu pelaaja(koska en oo pelannu cashia) ja oon livenä pelannu törkeen vähän. Lisäks en pidä itteäni mitenkään erityisen hyvänä POKERIN pelaajana koska oon paska kaikessa muussa pokeriin liittyvässä jollei turnauksia lasketa. Lisäks mulla ei ainakaan omasta mielestäni oo mitään todistettavaa tai tarvetta leijua mun taidoilla. Mulla pokerin tarkotuksena on vain ja ainoastaan RAHA ja kunhan oon saanu kerättyä määrän x voin hyvillä mielin astua syrjään ja keskittyä muihin hommiin.
emeriaa

Käyttäjän avatar

Re: Turnaukset -mikä määrittää pelaajan parhauden?

ViestiKirjoittaja Huono » 19.03.2010 21:37

Koitahan nyt tajuta, että se että pelaat kymmenen kertaa enemmän turnauksia kuin minä tai joku muu ja tienaat sen takia isompia summia ei tarkoita sitä että olisit parempi pelaaja. Ja varmaan ymmärsit pointtini apuohjelmista, vaikka omituisesti koitkin tarvetta vähätellä niistä saatavaa apua. Sinun pitäisi kiittää ja ylistää niitä apuohjelmias, koska ne on se syy mikä sulle hilloa tuo.
Veikkaan et taas kohta tulee liuta tän jannun perseennuolijoita jonossa kielipitkällä puolustelemaan jumalaansa. =D>
Huono

ViestiKirjoittaja NiklasR05 » 19.03.2010 22:27

Huono kirjoitti:Koitahan nyt tajuta, että se että pelaat kymmenen kertaa enemmän turnauksia kuin minä tai joku muu ja tienaat sen takia isompia summia ei tarkoita sitä että olisit parempi pelaaja. Ja varmaan ymmärsit pointtini apuohjelmista, vaikka omituisesti koitkin tarvetta vähätellä niistä saatavaa apua. Sinun pitäisi kiittää ja ylistää niitä apuohjelmias, koska ne on se syy mikä sulle hilloa tuo.
Veikkaan et taas kohta tulee liuta tän jannun perseennuolijoita jonossa kielipitkällä puolustelemaan jumalaansa. =D>

Nä voin olla ensimmäinen tosin en kyllä emeriaa henk.koht. tunne, enkä oo blogia seurannut, tai muutenkaan oikein tiedä ks herrasta mitään, niin en ehkä oo paras vaihtoehto, mutta yritän tehdä kaikkeni, että mun kielestä tulis mahdollisimman ruskea.

Mutta siis en nyt ihan ymmärrä, että onko sillä väliä, että ketä on paras pelaaja jne, jos tarkotus on vaan tehdä mahdollisimman paljon rahaa. Okei, sä oot varmasti hieno mies, ja kaikki pitää sua sankarina, jos et käytä apuohjelmia, ja pelaat vaan kahta pöytää samaan aikaan, mutta mitä vittua sillä on väliä, kun ne apuohjelmia käyttävät multittajat tienaa kuitenkin enemmän? Eiköhän pokerissa oo kuitenkin tärkeintä tienata sitä rahaa. Toihan on melkein sama kuin mä sanoisin, että mä oon kyllä maailman paras pelaaja, ja voittaisin Iveyt jne hupissa, mutta mä en vaan tykkää niistä isommista numeroista, koska ne näyttää rumalta näytöllä, niin sen takia pelaan vaan nl4:sta.

Onhan sekin totta, että jos joku UFC-mestari kohtaa jonkun spurgun kadulla, niin on se UFC-mestari ehkä parempi tappeleen, mutta mitä hyötyä siitä on jos se spurgu ampuu siltä nirrin pois, vaikka se mestari olis halunnut tapella rehdisti nyrkeillä. Parempi tappelija, mutta silti kuollut. Pokeria pelataan sen takia, että sillä tehdään rahaa, ja vaikka sä kuinka itket, että oot parempi kuin kaikki muut, jos ei käytetä apuohjelmia jne, niin ei sillä oo yhtään mitään merkitystä, koska ne apuohjelmat on sallituja ja niitä käyttävät multitblaajat tienaa vaan enemmän rahaa.

Ja ei, mulla ei oo sua mitään vastaan, enkä myöskään jumaloi emeriaa, mutta jos joku oikasee ihan oikein sun pointin, niin voisit ensin vähän mietti, ja sit vasta ruveta aukomaan päätä, jos siltä tuntuu. Ei kai sitä nyt kellään voi niin huono itsetunto olla, ettei kestä olla väärässä.
PokeriaR05 (at) Hotmail.com
Kuinka ollaan biittaamatta microja:
viewtopic.php?f=46&t=19434&p=328835#p328835
NiklasR05

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja ForTheWin » 19.03.2010 22:33

Huono kirjoitti:Koitahan nyt tajuta, että se että pelaat kymmenen kertaa enemmän turnauksia kuin minä tai joku muu ja tienaat sen takia isompia summia ei tarkoita sitä että olisit parempi pelaaja. Ja varmaan ymmärsit pointtini apuohjelmista, vaikka omituisesti koitkin tarvetta vähätellä niistä saatavaa apua. Sinun pitäisi kiittää ja ylistää niitä apuohjelmias, koska ne on se syy mikä sulle hilloa tuo.

Perinteinen suomalainen. Hero on aina oikeassa ja kaikki muut väärässä.
ForTheWin

ViestiKirjoittaja Interpol » 19.03.2010 22:45

Huono on vaan huono provoilija, kannattaa ignoorata. Ja siltä varalta että se on tosissaan niin tässä ketjussa lisää sedän viisaita näkemyksiä: viewtopic.php?f=1&t=16827

Vaikuttaa kieltämättä aika vakuuttavalta, kun kaveri kehuu olevansa muita parempi ja sitten ainoa strateginen argumentti on se, että kannattaa pelata mahdollisimman vähän pöytiä että voi "ownata" vihut. Onnea vaan.

Ps. tykkään vieläkin suuresti tästä:
Itse olen reilun parin vuoden aikana voittanut arviolta 40-50 turnausta missä pelaajamäärä ollut vähintään sata ja binit väliltä 5-100e.
Interpol

ViestiKirjoittaja Huono » 20.03.2010 0:01

Interpol kirjoitti:Huono on vaan huono provoilija, kannattaa ignoorata.

Eikös provoamisen tarkoituksena ole ärsyttää ja herättää keskustelua, näköjään sinulla ainakin tuntuu olevan asiaa jokaiseen viestiini vaikken sinulle kirjoita. :lol:

Minkä takia ei sais sanoa ja kehua olevansa hyvä jossakin? Ihmeellinen suomalainen alemmuudentuntoinen ja kateellinen asenne täälläkin vallitsee, porukka vetää samantien herneitä nenään kun vähän sohaisee.

Jep, jep.. Eipä jaksa palata enää tähän asiaan.

edit: viestiä muokattua poistamalla siitä itse ketjuun liittymättömät henkilökohtaisuudet muita käyttäjiä kohtaan. Pidetään keskustelu aiheessa. - Modet
Huono

Palaa alueelle Yleinen pokerikeskustelu