MTT - Flippien välttely

Pokerisivut.comin käyttäjien kirjoittamia strategia-artikkeleita
ZoggerX

Re: MTT - Flippien välttely

Viesti Kirjoittaja ZoggerX » 19 Maalis 2010, 15:58

Hiukan asiaan liittyen. Olisko missään hyvää artikkelia siitä, että miten pelata, jos saa siinä turnauksen alkupuolella monsteristäkin? Itelle kun tuntuu shorttistäkin pelaaminen olevan kovin paljon helpompaa kun ison. Joko alan riehumaan liikaa sen ison stäkin kanssa tai sitten tiukennan peliä liikaa.

tpsjyraa

Viesti Kirjoittaja tpsjyraa » 19 Maalis 2010, 16:02

joku laitti että 0-10bb on puskustäkki, ja 11-20bb restealstäkki. mun mielestä aika useissa tilanteissa ilman anteja jopa 15bb stäkin voi puskea hyvinkin tuottavasti, ja antejen kanssa jopa 25bb stäkin. restealia sen sijaan en tekis jollain 12bb stäkillä, koska vihu saa melkein 2:1 pot oddsit, eli meillä pitää olla aika tiukka imago, ja sillä pitää olla tosi paska käsi että tohon kippaa reissukätensä.
Viimeksi muokannut tpsjyraa, 18 Tammi 2011, 19:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

emeriaa

Viesti Kirjoittaja emeriaa » 19 Maalis 2010, 16:29

Huono kirjoitti:
Interpol kirjoitti: Vielä kun osais myllyttää pöytiä niin taktiikka varmaan toimis hienosti, mut minkäs teet kun on tällainen lifenit.
Mitäs jos vähentäisitte vähän niitä pöytien määriä kun..............
Tällä ajattelulla pitäsi pokerisivujen uutisoinninkin vaihtaa hieman lähestymistapaa. High steak peleistä voisi vaikka jatkossa uutisoida tyyliin ->

Ziigmundilla uskomaton päivä -> Pelasi 33bb/100 hands 1000 käden otoksella.

Ja vuoden lopussa voidaan aina parhaat pelaajat laittaa samalla sapluunalla jonoon ->

Ivey = 5bb/100 hands
Pate = 4.77bb/hands
durrr= 4.3bb/hands

#-o #-o #-o

or not...eiköhän pokerissa loppupeleissä paras pelaaja oo aina se joka tienaa eniten rahaa ja turnausrintamalla 2 tablaamalla jäät niin järkyttävän kaus kärjestä vaikka oisit miten hyvä(jollet munkita jostain isosta turneesta). Mutta jos saat ittes uneen sillä "että mulla on 3.77% parempi ROI ku tolla" vaikka toinen tienaa sen 27x enemmän rahaa ku sä ni ei siinä mitään. Mutta mun mielestä se, että et pysty pelaa ku 2 pöytää on huomattavasti isompi leakki ku jannulla joka ei nyt ihan "ytimessä" oo 3bet stealejen kanssa.

Ja se multitablaamisen taito tulee kokemuksella siinä missä muutkin taidot. Ei kukaan pomppaa suoraan 1 tablesta 27.

Tämä viesti aiheutti sen verran reippaan OT-keskustelun, että vastaukset ohjattiin uuteen ketjuun. Moderointi strategia-artkkelit alueella on muuta foorumia tiukempaa. -modet

Huono

Viesti Kirjoittaja Huono » 19 Maalis 2010, 16:43

Interpol kirjoitti:Mitä jos kuitenkin maksimoitais tuntipalkka eikä ROI? Ja kyllä mulla ainakin havainnointikyky riittää useammallakin pöydällä, + hudit on keksitty.
Milta ajalta ne hudit näyttää niitä vihujen prosentteja? Sen kyseisen turneen, sen pöydän ajalta vai laajemmalti? En käytä itse mitään ohjelmia, mut kiinnostais tietää.

JapaJ

Viesti Kirjoittaja JapaJ » 19 Maalis 2010, 16:56

Huono kirjoitti:
Milta ajalta ne hudit näyttää niitä vihujen prosentteja? Sen kyseisen turneen, sen pöydän ajalta vai laajemmalti? En käytä itse mitään ohjelmia, mut kiinnostais tietää.
Riippuu miten filtteröit. saa näkyviin lukemat vaikka koko pelihistoriasta, kyseisen blindi tason aikaset tai vaikka viimeset 25 kättä tai vaikka vain sen turnauksen aikaiset statsit. eli saat näkyviin lukemat niinkuin itse parhaaksi näet..
It's gonna be legen-

Huono

Viesti Kirjoittaja Huono » 19 Maalis 2010, 17:11

JapaJ kirjoitti: Riippuu miten filtteröit. saa näkyviin lukemat vaikka koko pelihistoriasta, kyseisen blindi tason aikaset tai vaikka viimeset 25 kättä tai vaikka vain sen turnauksen aikaiset statsit. eli saat näkyviin lukemat niinkuin itse parhaaksi näet..
Tattista, kai se on sitten hommattava tollanen kans. Vaikka hieman kyrpiikin nettipokerissa kaikenmaailman apuohjelmat ja niiden käyttäjät, niiden avulla voittavien pitäisi todistaa taitonsa myös livepuolella.

kent
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kent » 27 Huhti 2010, 03:36

En siis niinkq tiiä näist pokerijutuist, mut ois iha vitu jees, ei siis pommi jopa, jos nää artikkelit ois kirjakielt jopa. Siis jopa pommi jos ei ois. Jopa.

silakkasose

Viesti Kirjoittaja silakkasose » 27 Huhti 2010, 13:05

Imo on mukava lukee näitä juttuja mutta sitten tulee toi saatanan "imo" ekaa kertaa ja sen jälkeen 99x vielä niin alkaa hajottamaan kun se kuulostaa niin saatanan tyhmälle AINA. Ihan vaa imo oli tää ... :-k
Cant get lucky all the time .. but you can be smart every day.

You must not fight too often with one enemy, or you will teach him all your art of war.
Napoleon Bonaparte

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Strategia-artikkelit”