PartyPoker & WPTPoker: Jättietu - $200 freerolli per päivä

Keskustelua Pokerisivut.comin bonuksista ja kampanjoista pokerihuoneisiin
Pokerisivut2
Site Admin

PartyPoker & WPTPoker: Jättietu - $200 freerolli per päivä

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut2 » 28 Kesä 2012, 12:37

POKERISIVUT TARJOAA PARTYPOKERIN JA WPT-POKERIN KANSSA JÄTTIMÄISEN ILMAISTURNAUSKAMPANJAN!

ILMAISTURNAUKSET JATKUVAT TIISTAINA 10.7 JA NIITÄ JATKETAAN 5.8. SAAKKA. TÄMÄ POIKETEN AIKAISEMMASTA OHJELMASTA

- Ensitallettajille $200 ilmaisturnaus per päivä 6.7-5.8.
- $1500 ilmaisturnaus kaikille kauttamme rekisteröityneille asiakkaille
- WPT-POKERILLA TÄYSIN SAMAT LOYALTYT JA PS-PISTEET KUIN PARTYPOKERILLA!

LISÄKSI PARTYN / WPT-POKERIN LOYALTY JA JATKUVAT POKERISIVUJEN KAUPPAPISTEET. EDUT YHDISTETTYNÄ SAAT JOPA 65% PALAUTUKSET

Kuva

Kuva POKERISIVUJEN TARJOAMAT EDUT WPT-POKERILLA:

WPT-POKERI ON PARTYPOKERIN TOINEN BRANDI ELI TOIMII TÄYSIN SAMALLA ALUSTALLA JA SAMASSA VERKOSSA. PELEISTÄ SAAT TÄYSIN SAMALLA TAVALLA LOYALTYT JA POKERISIVUJEN PISTEET KUTEN PARTYPOKERILLA. SIVUJEMME KAUTTA TULEVAT PARTYPOKERIN KAMPANJAT OVAT HEINÄKUUSTA ALKAEN YHTEISIÄ WPT-POKERIN KANSSA.

- PS-kauppapisteitä max 15%
- max 50% WPT Poker loyalty
- Yhteensä jopa 65% palautukset muiden etujen lisäksi!
- $100 ensitalletusbonus
- ETA-lisenssi Gibraltarilla

Kuva AVAA TILI WPT-Pokerille TÄSTÄ

Kuva

Kuva POKERISIVUJEN TARJOAMAT EDUT PARTYPOKERILLA:

- PS-kauppapisteitä max 15%
- max 50% Partyn loyalty
- Yhteensä jopa 65% palautukset muiden etujen lisäksi!
- $500 ensitalletusbonus
- ETA-lisenssi Gibraltarilla

Kuva AVAA TILI PartyPokerille TÄSTÄ

Huom! Jos sinulla on jo tili PartyPokerille muuta kautta, ota yhteyttä Pokerisivut.com-asiakaspalveluun. Viestiin mukaan Partyn Username.

ILMAISTURNAUKSET

Kuva $200 ilmaisturnaus per päivä (ensitallettajat)

Tähän turnaukseen pääsevät ensitallettajat. Ensitalletus 28.6. tai sen jälkeen. Ilmaisturnauksia järjestetään päivittäin 6-5.8. Jos teet ensitalletuksesi esim. 2.7. niin pääset mukaan kaikkiin turnauksiin.

Löytyy: Tournaments -> Special välilehdeltä pokeriohjelmistosta
Nimi: Pokerisivut New depositor Freeroll
Aika: 6.7 alkaen päivittäin klo 20:00 CET (21:00 suomen aikaa) 6-5.8.
Palkintopotti: $200
Vaatimukset: Ensitalletus 28.6. tai jälkeen niin pääsee mukaan turnauksiin
- huomiona jos tallettaa samana päivänä kun turnaus alkaa niin ko. päivän turnaukseen ei välttämättä ehdi mukaan

Kuva $1500 ilmaisturnaus (kaikille)

Tähän turnaukseen pääsevät kauttamme PartyPokerille tai WPT-pokerille rekisteröityneet asiakkaat. Turnaukseen pääsyyn on todella helppo vaatimus, sinun täytyy kerätä 100 Party tai WPT -pistettä ($50 rakena) heinäkuun aikana.

Nimi: Pokerisivut $1500 freeroll
Aika: Keskiviikko 8.8. klo 19:00 CET
Palkintopotti: $1500
Vaatimukset: 100 PartyPoker tai WPT-Pokerin pistettä pokeripeleistä heinäkuun aikana

Ilmaisturnauskampanjan yleiset säännöt
- PartyPoker, WPTPoker ja Pokerisivut pidettävät oikeuden muutoksiin Freeroll-kampanjassa ilman eri ilmoitusta.
- Mikäli joku ilmaisturnauksita epäonnistuu tai pelaaja ei pääse mukaan jostain syystä niin tästä ei järjestetä uusiintaa tai anneta erillistä hyvitystä

MUIDEN ETUJEN LISÄKSI SAAT POKERISIVUJEN PISTEITÄ TAULUKON MUKAISESTI

Etu on identtinen molemmissa Pokerihuoneissa. WPT-Poker on partypokerin toinen brandi ja toimii täysin samalla alustalla sekä samassa verkossa. Partypoker ja WPT -pisteet kertyvät täysin samalla lailla eli ei ole merkitystä kumman paikan valitset peleillesi.

Kuva

-VIP-pistepalkinnon kohdalla on kokonais VIP-pistemäärä jonka pelaaja saa rajan saavutettuaaan
-Suluissa oleva summa tulee automaattisesti pelaajan Pokerisivut.com tilille rajan kohdalla.
-PartyPoker / WPTPoker -pisteet ovat taulukossa peruspisteitä ilman mitään kertoimia
-Taulukko on kuukausikohtainen ja jokaisen kuun alussa lähdetään nollasta liikkeelle.
-Taulukossa seurataan pokeripeleistä kertyneitä pisteitä

Kuva AVAA TILI PartyPokerille TÄSTÄ

Kuva AVAA TILI WPT-Pokerille TÄSTÄ

Pokerisivut2
Site Admin

Re: PartyPoker & WPTPoker: Jättietu - $200 freerolli per päivä

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut2 » 05 Heinä 2012, 10:23

Kuva $200 ilmaisturnaus per päivä (ensitallettajat)

Tähän turnaukseen pääsevät ensitallettajat. Ensitalletus 28.6. tai sen jälkeen. Ilmaisturnauksia järjestetään päivittäin 6-31.7. Jos teet ensitalletuksesi esim. 2.7. niin pääset mukaan kaikkiin turnauksiin.

Nimi: Pokerisivut New depositor Freeroll
Aika: 6.7 alkaen päivittäin klo 20:00 CET (21:00 suomen aikaa) (6-31.7)
Palkintopotti: $200
Vaatimukset: Ensitalletus 28.6. tai jälkeen niin pääsee mukaan turnauksiin
- huomiona jos tallettaa samana päivänä kun turnaus alkaa niin ko. päivän turnaukseen ei välttämättä ehdi mukaan

Tälle päivälle on aikataulutettu yksi ensitallettajien turnaus. Tämä on virheelisesti laitettu, mutta jos pääsee mukaan niin turnauksen voi pelailla.

LouisstWulf

Viesti Kirjoittaja LouisstWulf » 06 Heinä 2012, 15:19

Tein aamupäivällä tilin WPT:lle, talletin ja onnistuin rekkaamaan aulassa näkyneisiin kolmeen tämän sarjan turnaukseen. Nyt nuo turnaukset ovat kadonneet aulasta ja myös 'My tournaments'-listasta. Mahtaako kukaan muukaan nähdä näitä turnauksia ja vika olla siinä etten vielä ole noita oikeutettu pelaamaan vai toimiiko tämä nyt taas yhtä luotettavasti kuin nämä freeroll-kamppanjat aina ennekin? :no:
* * * I got lost somewhere between here and now. * * *

Torcha

Viesti Kirjoittaja Torcha » 06 Heinä 2012, 17:09

LouisstWulf kirjoitti:Tein aamupäivällä tilin WPT:lle, talletin ja onnistuin rekkaamaan aulassa näkyneisiin kolmeen tämän sarjan turnaukseen. Nyt nuo turnaukset ovat kadonneet aulasta ja myös 'My tournaments'-listasta. Mahtaako kukaan muukaan nähdä näitä turnauksia ja vika olla siinä etten vielä ole noita oikeutettu pelaamaan vai toimiiko tämä nyt taas yhtä luotettavasti kuin nämä freeroll-kamppanjat aina ennekin? :no:
Ei näy turnauksia ei.

The issue has been escalated to the respective department of ours and as soon as they provide resolution I will contact you back.

Ei ole vielä kuulunut mitään :)

M78

Viesti Kirjoittaja M78 » 07 Heinä 2012, 07:52

Hei,

Avasin tilin ihan noita freerolleja varten. Ei vaan löydy yhtään? Voisiko joku Pokerisivuilta kommentoida, että missä mättää?

Pokerisivut2
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut2 » 07 Heinä 2012, 12:48

Party / WPTpokerilta kommentoivat asiaa, että turnaukset tulevat takaisin viikonlopun jlk ja niitä jatketaan 5.8. saakka. Aikaisemmista turnauksista oli unohtunut asentaa varsin tärkeä ominaisuus eli "PrizePooli". Joutuivat ottamaan kaikki virheellisesti asennetut turnaukset pois.

Palkinnot hyvitetään manuaalisesti niille jotka osallistuivat turnauksiin jossa ei ollut prizepoolia.

Toah

Viesti Kirjoittaja Toah » 07 Heinä 2012, 14:53

Piti oikein tarkistaa onko sallittua että on tunnarit "molemmilla" saiteilla, sekä partyllä että WPT:llä.
Koska partylla minulla jo oli tunnari,ja nähtävästi tilin liittäminen ei jostain syystä onnistunut, ja minua
kiinnostaa tuo PSVIP etu..
Joten tässä vastaus kaikille samaa miettiville..
Kyllä on.
Tässä vastaus heidän supportiltaan..

Koodi: Valitse kaikki

With regard to your query, note that even though PartyPoker and WPTPoker belong to the same company ("bwin.party"), they are different and separate, which means you are allowed to have accounts on both platforms. This will not cause any issues on our end.

vertsi

Viesti Kirjoittaja vertsi » 09 Heinä 2012, 13:07

Mikä ihme tuolla Wpt pokerilla on kun kirjautuminen ei onnistu! Vaikka on rasti tuossa "remember me" kohdassa niin noiden tunnareiden kohdalla on jotain siansaksaa :evil: Ja mitään ei tapahdu kun kirjoittaa oikeat tunnukset..

edit. latasin softan uudelleen jolloin onnistuin

Chiee

Viesti Kirjoittaja Chiee » 10 Heinä 2012, 09:52

poitäskö rakeseurannan pelittää tääl?

Pokerisivut2
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut2 » 10 Heinä 2012, 10:02

Party ja WPT pokerilla seurannassa ovat pokeripeleistä kerätyt party / WPT pokeri pisteet. Saamme tilastoja yleensä kerran viikossa ja kun klikkaa seurantaa niin pääsee tarkemmalle sivulle josta löytyvät pisteet. Rakemäärän saa kun jakaa pistemäärän kahdella.

Aanselmo

Viesti Kirjoittaja Aanselmo » 17 Heinä 2012, 08:10

Oonkohan sittenkin möhlinyt jossain kohtaa tiliä tehdessä kun WPT:ta ei vieläkään näy tuolla oikean yläkulman rakeseurannassa...? Tilin teosta on yli viikko aikaa.
Ei tuu lasta eikä paskaa, kun ottaa e-pillerin ja imodiumin.

Pokerisivut2
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut2 » 17 Heinä 2012, 08:55

Meillä tilastoissa viivettä niin toistaiseksi ei ole saatavilla tuloksia kuin 8.7. saakka. Koht puolin tulee uudet tilastot.

Aanselmon tili on kunnossa.

Interpol

Viesti Kirjoittaja Interpol » 17 Heinä 2012, 23:16

En suosittele WPTPokerille tilin tekemistä kenellekään. Ei oo vuosikausiin yksikään saitti källännyt mua näin pahasti kuin WPTPoker. Yhden session pelata ja reilut 3 kiloa se mulle maksoi. En ikinä enää koske pitkällä tikullakaan tohon lafkaan, enkä suosittele samaa kenellekään muullekaan omista rahoistaan kiinnostuneelle.

Taustatietona oon pelannut PartyPokerilla turnauksia noin 250 päivää vuodessa vuodesta 2010. Eli jotain 600 sessiota takanapäin, jonka aikana mulla on tasan kerran ollut teknisiä ongelmia, ja silloin Partyn support hyvitti mulle vuorokaudessa ICM-valuet takaisin.

WPTPokerilla eka sessio, ekat 5h menee ihan hyvin. Lopulta mulla on 5 turnausta auki loppuillasta ja todella syviä runeja:

$99+rebuy super monday, alkustäkki 3k, mulla on 46k
$120 turbo, alkustäkki 3k, mulla on 48k
$55 fo, alkustäkki 3k, mulla on 21k
$22+rebuy, alkustäkki 3k, mulla on 12k
$33turbo jossa mulla on 3k alkustäkki edelleen.

Tosta voi jokainen varmasti laskea että noiden stäkkien arvot on PIKKUISEN isommat kuin se alkuperäinen sijoitus... kahdessa ensimmäisessä mulla oli molemmissa 4x average. Tossa 120 turbossa esim oli yhteensä 348k chippiä koko turnauksessa eli mulla oli 1/7 merkeistä vaikkei oltu lähelläkään rahoja.

Mitä sain takas: $309. Oon nyt vääntänyt 20 emailia back and forth supportin kanssa ja niiden final word oli että enempää ei korvata (sivuhuomiona en tiedä miten ne laski tän $309, huomioiden että edes buyinit ei oo noin vähää, mulla oli pelkästään 99r:ssä buyinejä $279 sisällä).

Mä niin arvasin että tässä käy jotain tällaista paskaa kun tollasessa källipuljussa pelaa, joten kuvasin camtasialla kuinka mulla rullas 8 muuta saittia auki ongelmitta, yritin myös 2 eri koneella antivirukset päällä ja pois ja tyyliin kaikkea mahdollista eikä mikään toiminu ennen ku olin blindautunut ulos kaikista. Supportista vielä sanottiin että ne vahvistaa kyllä sen että vika oli siellä päässä, mutta oikeita summia ei kuitenkaan korvata koska eihän koskaan olisi voinut tietää miten olisi käynyt!

Ja tosiaan vastaava tilanne käynyt 1x/600 sessiosta Partylla ja ne korvas välittömästi oikeat määrät. WPTPokerilta lähti rollit pois ja aion kertoa jokaiselle kaverilleni että tuolla ei kannata pelata koska minkäänlaista oikeusturvaa ei ilmeisesti ole. Oikeiden summien korvaaminen ois maksanut jo pelkästään mun kohdalla WPT:lle itsensä 2 kuukaudessa takaisin reikkinä mikä meneekin nyt takaisin Partylle, puhumattakaan siitä jos toivottavasti saan jonkun muunkin välttämään tuolla lafkassa pelaamista.

Aanselmo

Viesti Kirjoittaja Aanselmo » 18 Heinä 2012, 15:30

On muuten melko hyödytön paikka tuo WPT tällaisille satunnaiselle mikrokynyttäjille sen jälkeen kun on ensitalletusbonuksen hoidellut pois alta, siis jos ei tahdo ihan ilmaiseksi pelata. Kellotin reilussa viikossa vähän päälle 600 pinnaa kasaan, meinaa siis sitä, että maksoin lähinnä plo kympin pelaamisesta tuonna aikana päälle $300. Nyt kun menin sitten katsomaan wpt-kaupasta nuita käteisbonuksia niin pisteet riitti peräti yhden $10 käteislunastuksen ostoon :-D . 500 pistettä maksoi tuo eli palautus vastasi niinkin hurjaa kuin 4% rakebackia :lol: . Kotiutin kaikki ulos enkä tuolla pelaa enää muuta kuin nämä psivujen hassun hauskat frollit.
Ei tuu lasta eikä paskaa, kun ottaa e-pillerin ja imodiumin.

flint
Viesti:

Viesti Kirjoittaja flint » 18 Heinä 2012, 16:05

Aika ihme kun yritin äsken mennä pelaamaan niin WPT pokerin ohjelma sano et jenkit ei voi pelata :D Pari minuuttia kun venailin niin taas päästi pöytään.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pokerisivut.com bonukset”