Turnee meni vituiks. Nostin tasoa, shortitan nyt nl10. 4$ poytaan, 8$ ulos. Poydat etenkin nain yosta ja aamusta ihan notkuu valuee, mutta tuntuu silti etten saa ihan optimia vaihdetta paalle, tai en edes lahelle oikeestaan. Pitais nousta tasasesti ylospain, mutta ihmeellinen heiluriliike jatkuu. Parit ikavat ohivedot toki, mutta alan epailla yha vahvemmin etta siina on heron pelillakin tekemista, koska sama jatkuu tunnista ja paivasta toiseen.
Alan itse asiassa hahmottaakin jo etta mika se mun ongelma saattaa olla. Teen kaks tai kolme isompaa virhetta sessiossa, mutta ne on aina todella isoja ja johtaa jarjestaen binin menetykseen. Kyse ei niinkaan oo tilttaamisesta kun enemmankin jostakin crying shoven tyyppisesta. Joka session alussa sanon itelleni etta ala tee niita virheita talla kertaa, ja joka kerta kellontarkasti ne teen. Siita on paastava eroon. NL2 paasin jo siita eroon, mutta nl10 toi sen takas. Taa taas kertoo etta mita isompaa pelaan sen hermostuneempi olen ja mita hermostuneempi olen sita herkemmin painan sita punasta nappia aina sillon tallon. Hyi hyi, ottakaa se pois multa.
Rolli noussu kumminki ihan hyvin. Se on nyt 172,82$
Ois kiva saada Pokertracker 4 toimimaan. Onko jollaki ollu samanlaisia ongelmia sen pgSQL softan kanssa? Mulla edelleen kaikennakosten toimenpiteiden jalkeen Pokertrackerin pikakuvakkeessa on pieni windowsin palomuurin kuva, ja kun koitan avata trackeria sanoo windows ettei haluu paastaa sita apusoftaa lapi.. "Please check configuration" tms. Miksi, MIKSI VITUSSA???!!!
Lisaa pokeria