Herra kirjoitti:[/img]
Whats up doc?
Ei ookkaan vähään aikaan tullut päiviteltyä. Suurin syy löytyy unirytmeistä, jotka ovat integroituneet kotikadulla hengaavien lepakoiden vastaaviin. Oon heräillyt ihan järjettömiin aikoihin ja ollut sen takia aika saamaton viime aikoina. Eilen kuitenkin sain vihdoin kunnollisen allnighterin painettua, joten nyt varmaan viikon tai pari saa elettyä vähän normaalimpaa elämää.
Tossa parvekkeen tuntumassa tosiaan kaikuluotailee öisin muutama lepakko. Pari päivää sitten ei ollut slaagi kaukana, kun yks näistä yön ritareista päätti lepatella siihen parvekkeelle häiritsemään mun haurasta tupakointihetkeä. Siivekäs pamahti siihen melkosella vauhdilla ja meinasin hypätä lasiovesta sisään kun "väistin" sitä. Harmittomia otuksiahan nuo muuten on, mutta raivotauti ei oo kuitenkaan mun toivelistan kärkipäässä.
Nää pidemmät sesongit ulkomailla tuntuu olevan todella hyviä laihduttamisen kannalta. Oon jojotellut aikuisiällä enemmän kuin pentuna ja naamataulu alkaa vihdoin muistuttamaan taas jotain muutakin kuin norsupalloa. En oo käyttänyt itteäni puntarilla, mutta
vähintään kymppi on lähtenyt tässä 1,5kk aikana. Urheiluminuutit näyttää kiikareita, mutta päivittäin tulee kuitenkin liikuttua ihan normaalien asioiden vuoksi enemmän kuin Suomessa. Roskaruokaakin menee vähemmän kuin kotona, jossa kynnys kebabin tilaamiseen on huomattavasti matalammalla. Läskien palamista ei myöskään hidasta se, että en oo juurikaan ottanut alkoholia koko reissulla. Viimeseen kuukauteen taitaa olla yhdet kännit vedetyän. Vihdoin kesäkuntoon 2014?
Koitan päivitellä vähän tiheempään nyt kun tulee todennäköisesti touhuttua enemmän kun ei mee päivät nukkuessa.