Oon kyl täysin eri mieltä sun raise-call linesta, shoven tullessa esim, ei olla ikinä käytännössä hyvissä.Joukon kirjoitti:Eikö maksu tohon näytä aika heikolta? Ainakin mun silmään. Se lyö 3-streettiä ihan varmasti sen kaikilla kuralla ja vahvalla. Mun mielestä maksulla näytät korttis. jos maksat, maksat loppuun asti. Ei raise-call myöskään hirveän huono, mutta pelkällä maksulla saat sen useammin bluffaamaan riverin.
Tässä tapauksessa ottaisin silti foldin, koska vihu vaikuttaa nitiltä sizingin perusteella.
Raise-call nyt kyllä vaan sattuu olemaan se kaikista huonoin line mitä tässä voi turnilla ikinä ottaa.Joukon kirjoitti:Ei raise-call myöskään hirveän huono
Olin katsonut käden vähän väärin. Luulin että tää oli 100bb stäkeillä eli ei missään tapauksessa raise-call näin deeppinä.ImmaSoGood kirjoitti:
Oon kyl täysin eri mieltä sun raise-call linesta, shoven tullessa esim, ei olla ikinä käytännössä hyvissä.![]()
Vihu vaikuttaa nitiltä sizingin perusteella? Minkä sizingin? Turnin lyönnin?
Luultavasti Liveä. Hero on vain hyvin tarkka määrittelemään vihun statsit ja otoskoonJoukon kirjoitti:Olin katsonut käden vähän väärin. Luulin että tää oli 100bb stäkeillä eli ei missään tapauksessa raise-call näin deeppinä.ImmaSoGood kirjoitti:
Oon kyl täysin eri mieltä sun raise-call linesta, shoven tullessa esim, ei olla ikinä käytännössä hyvissä.![]()
Vihu vaikuttaa nitiltä sizingin perusteella? Minkä sizingin? Turnin lyönnin?
Niin ja tarkotin tosiaan sinun otosta vihusta enkä bet-sizingia.
e: onko tää livenä vai netissä?
Miten olis otsikon lukeminen?Joukon kirjoitti:Olin katsonut käden vähän väärin. Luulin että tää oli 100bb stäkeillä eli ei missään tapauksessa raise-call näin deeppinä. e: onko tää livenä vai netissä?