V***u hoovee! Luuserin päiväkirja

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: V***u hoovee! Luuserin päiväkirja

ViestiKirjoittaja Vanhaomena » 20.04.2017 9:53

KarhuPingviini kirjoitti:edit: Mä tiedän, että ärsytän tosi monia sillä, että kommentoin saavani ihan vitun helposti jotain yhden yön seuraa ja myös useimpien tuttujen mielestä suhteellisen laadukasta sellaista, siitä huolimatta, että oon känniääliö, mut... Jos en aina jostain sais vittuilla joillekin niin emmä jaksais tätä blogia pitää tämänkään vertaa ja koska melkein kaikki pitää aina näitäkin juttuja vain kännikirjoitteluna niin... Kysykää vaikka joltain semmoselta joka on ollu samoilla ulkomaan turnausreissuilla mun kans joskus ;-) Ja kyllä! Mä kirjotin tän editin ihan just sen takia, että haluan aina humalassa kaivaa verta nenästäni. Pidän kans säälittävänä jos joku tämmösiä juttuja joutuu vakuutteleen jossain nimettömässä intterveppiblogissa. Se ei silti haittaa mua.

Oon ollut muuan Bulgariassa todistamassa ettei nuo naisasiat ihan 100% equityllä sentään osu :wink:
Vanhaomena

ViestiKirjoittaja Ketunnaama » 20.04.2017 10:25

Hyvä jos natsaa. Samaa mieltä kanssasi siitä, että ehkä aavistuksen ammattioppilaitos tupakkapaikka kerskailun aihiota jutussa. Heterous kun ei vaan ole trendikästä ATM. Silti jos itsestään hyvin huolehtineet ,nuorehkot kisut vasteettomasti antautuu, niin kannattaa mehustella all the way IMO. Perheellisen isukin onnellisuudesta en osaa kommentoida, mutta siihen pystyt toki aina vaihtaa jos alkaa kiinnostaa. Vastaavasti takas mehustelemaan pääsy vasteettomasti, onkin sitten jo työläämpää kun ikää tulee. Ellei ole Danny.
Ketunnaama

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 20.04.2017 10:45

Vanhaomena kirjoitti:Oon ollut muuan Bulgariassa todistamassa ettei nuo naisasiat ihan 100% equityllä sentään osu :wink:

Muahahaha! Joo ei se aina! :D Se oli hieman "erilainen" reissu muistaakseni muutenkin :D :D

edit: Se tais kuitenkin olla rahallisesti aika hyvä reissu kun muistaakseni kaikki mahdolliset pelit mummorullasta ja ruokaflipeistä lähtien osukin sit melkein sillä 100% equityllä kyseisellä matkalla. Muistaakseni vähän sama oli jollain muullakin suomalaisella ;-)
Viimeksi muokannut KarhuPingviini päivämäärä 20.04.2017 10:55, muokattu yhteensä 1 kerran
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 20.04.2017 10:48

Ja joo. Täs on mopedi taas alkanu hieman keulimaan viime aikoina kun saa tuota alkoholia, mut parempi se kuin se masisvaihtoehto kuitenkin... En edes viime yönä kuvitellu etteikö öiset kännikirjoittelut ois ollu typeriä ja noloja. Humalassa sitä ei vaan jaksa välittää asiasta senkään vertaa kuin muuten. Tänään back to pokeri ja vedonlyönti. Huomenna muuten ekaa kertaa pariin viikkoon töihin. Sitkee flunssa vaivaa vieläkin, mut kai täs jo lyhyen päivän viittii tehdä.

Kohta alkavaan Suomi-Tsekki nuorten matsiin on tulosvedossa 5-1, 6-1, 6-2. Noilla vedoilla lopputulos on melko varma 5-2 kun sen jätin pienen kertoimen takia pois välistä.

Illalla vedot tulee olemaan taas Tapparalle ja katselen kotikisakatsomosta tänään pelit, mut ton finaalin vedoista en osaa vielä sanoa tarkemmin. Päätän sit lähempänä peliä.

edit: Suomi-Tsekki 1,58 Suomelle vaikuttaa jo ihan pelattavalta kertoimelta minusta kun kattoo miten noi joukkueet on pelannu kisoissa...

KalPa-Tappara löin ihan kans kannustusvedot 1-2, 1-3.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Mufler » 20.04.2017 14:23

Vähän kateellisenakin joutuu näitä lukemaan. Ois se kiva joskus ottaa itekin se viikon ränni, mutta työssäkäyvänä perheenisänä ei enää tuohon ole käytännön mahdollisuutta.

Joskus opiskelijana tuli kyl kupitettua senkin edestä ja nykyään jos ottaa, olotilat on kaks päivää niin kaameita ettei ees halua ottaa sitä kuutta annosta enempää viikonloppuisin.

Keep on pinguin.
Born to lose, live to win. -Lemmy Kilmister-
Mufler

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja jippee » 20.04.2017 14:49

Alkaa näyttämään siltä, että känni postauksillasi onnistut kaivamaan verta nenästä lähinnä selvältä itseltäsi. :D

jippee

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 21.04.2017 4:52

jippee kirjoitti:Alkaa näyttämään siltä, että känni postauksillasi onnistut kaivamaan verta nenästä lähinnä selvältä itseltäsi. :D

Siis kokolailla niinhän minä sen tarkoitinkin. Emmä kännissä välitä.

Tonne aiempaan viikon ränneistä se, että pääsiäisenä tuli juotua kolmena päivänä, mutta muuten ei ole noin 9 viikkoon yli yhden päivän "putkea". Tai kahden jos muutama korjaava seuraavana päivänä lasketaan putkeksi. Ei kestä maksa ottaa enempää kuin päivän tai pari viikossa, mutta veriarvot ja maksan toiminta on tuolla määrällä jopa korjaantunut huomattavasti kun oon toisaalta syöny puhtaasti, treenannut paljon ja käyttänyt ihan tarkoituksella maksaa puhdistavia ruokia ja lisäravinteita. Semmosia viikkoja kyllä on, että oon ottanu esim. keskiviikkona ja sit uudestaan lauantaina ja muutaman korjaavan sunnuntaina, mut peräkkäisiä päiviä terveys ei kestä. Tein tuon pääsiäisen kolmen päivän jälkeenkin pari päivää sen verran kuolemaa, että ei tee hetkeen mieli ottaa uusiks. Ja liikaa se on ottaa edes yhtenä päivänä joka viikko, mut pyrin jatkamaan sillä linjalla, että määrät ois vähenemään päin. Pitkällä tähtäimellä ne on keskimäärin sitä ollukin jo pitkään. Ajoittaista aaltoliikettä toki vähän.

...
Eiliselle oli vähän kaikenlaisia vetoja lopulta. Kaikki väärin. Tänään uutta yritystä. Tein pelitilin viimesellä 2 eurolla jonkun naurettavan yli 1000-kertoimisen rekan jossa osu mm. ManU-Anderlecht tasapeli ja itseasiassa kaikki muukin lukuunottamatta Genkin peliä jossa kotijoukkueen ois pitäny voittaa. Jäi siis maalista kiinni. Suunnitelmissa pokeria kans, mut kattoo nyt taas, että miten se sit menee. Jos joku kutsuu johonkin joka kuulostaa kivemmalta kuin istua kotona pelaamassa pokeria niin sit mä varmaan lähden.
Tänään meen ekaa päivää pariin viikkoon töihin. Aikamoinen flunssa edelleen. Kestäny nyt jo 16 päivää, mut en viitti enää hakee saikkua kun ei oo lämpöö ja kevyt työpäivä tänään. Nenä vuotaa, yskittää ja kurkku kipee, mut ei muuta. Eiköhän tää ohi oo menossa pian. Kunhan en tötöile koko viikonloppua pitkin kyliä. En ajatellut...

edit: Maksaa puhdistavista jutuista sen verran, että "koutsi" käski alkaa ottaa aamusin tyhjään mahaan NAC, alfalipoiini, 1000 mg c-vitamiini -kombon ja se teki melko nopeasti ihan ihmeitä ololle positiivisessa mielessä. Aika jännä. NAC:ta ei saa käyttää kun pari viikkoa kerrallaan ja sen jälkeen pari viikkoa taukoa. Lisäks päivitin lisäravinteeni (esim. b, d, mankku, omegat jne. jne.) hyvin imeytyviin versioihin ja semmosiin joita keho osaa ylipäänsä käyttää tehokkaasti. Samoin poistin sieltä mm. keinotekoisia makeutusaineita tai turhia väriaineita sisältävät. Niiden ajoitukseen on kans panostettu ja tässä kaikessa on ollu alan huippuasiantuntija apuna. Oon pyrkiny tekemään niinkun on opastettu enkä oo pahemmin nähny tarvetta kyseenalaistaa, toisin kuin yleensä teen vähän joka asiaan. Sit esim. juon paljon ite sitrushedelmistä puristamiani mehuja, marjoja ja yleensäkin tosi paljon kaikenlaista mikä kasvaa maassa, puussa tai pensaassa.

Niin ja tietty se, että en syö käytännössä mitään eineksiä ja roskaruokaa korkeintaan kerran viikossa, viime viikkoina vähemmän. Ainoa roskaruoka mitä muutenkin edes syön on kebab, mut sitä tarttee saada aina joskus. Ainakin krapulassa. Ostin muuten 2 viikkoa sitten töistä tullessa pari suklaalevyä. Niistä toinen on edelleen syömättä kun ei tee mieli. Kola- ja energiajuomien käyttöö oon kans vähentäny huomattavasti, mut niitä menee edelleen jonkin verran, valitettavasti. Pyrin kyl siihen, että joisin lähinnä vettä ja ottaisin kofeiinin tarvittaessa tabletteina. En muista, että mitä mä näistä jutuista oon täällä jo sanonu ja kertaus on opintojen äiti niin mainitaan nyt vielä sekin, että suoliston toiminnan kannalta tärkein yksittäinen juttu on ollu tehokkaan maitohappobakteerin ottaminen pari kertaa päivässä ja illalla ennen nukkumaanmenoa psylliumia ison vesimäärän kanssa. Käytännössä kaikki suolisto-oireet katos ruokavaliomuutoksen jälkeen tuolla.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 22.04.2017 8:02

Hyvin nää vedot ny menee taas. Eiliselle oli varmaan joku 6-8 vetoa. Kaikki väärin. Ei mul muuta. Kova flunssa ja ei tää mitään oo ohi menossa. En jaksa grindata, en pysty treenaamaan eli ei oikeestaan mitään asiaa. Kolme viikkoo ollu pesuaineet, rätit ja ämpärit keskellä olohuoneen lattiaa enkä jaksa ees siivota...
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja kasperi » 22.04.2017 12:50

Sun pitäs pelata sitä Veikkauksen kaikki tai ei mitään peliä :)
kasperi

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 22.04.2017 15:18

kasperi kirjoitti:Sun pitäs pelata sitä Veikkauksen kaikki tai ei mitään peliä :)

Ei oo tullu kokeiltua :P

edit: Iso yleisö on taas tulosvetokertoimien perusteella reagoinu voimakkaasti parin ekan ottelun lopputulokseen ja nää finaalipelit on lähtökohtaisesti tosi vähämaalisia ja tiukkoja pelejä. Esim. tuloksilla 1-0 (jopa 49,2 !!!) ja 2-0 Tapparalle on tällä hetkellä selkeät markkinatopit Veikkauksella. Kokeilen.

edit: Lopullinen kerroin 1-0 tuloksella 42,85; mut koppasin tuolla markkinatopilla. Nyt, ajassa 34 minuuttia, tämä ainakin näyttää vielä oikein hyvältä. Lisäksi on tulokset 2-0, 2-1, 3-1. Nuo kaikki oli Veikkauksella siellä ihan markkinoiden kärkikertoimien tuntumassa niin en viitsiny säätää monen lafkan kans kun tämmösiä hupivetojahan nämä on vaikka oonkin varma, että ainakin tuo 1-0 on ylikerroin.

Vakion bonuskierrokselle tein kans rivin, mut siellä näyttää melko heikolta.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja tupomas » 22.04.2017 18:19

Eikö pokerit enää nappaa? Oot tyyliin ainoa Suomalaisilla forumeilla kuka pystyy olemaan koko ajan poikki, ja aina nousemaan sieltä. Vedonlyönnillä varmaan sulle viihdevaluet vaikkei +ev oliskaan.
tupomas

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 22.04.2017 18:42

tupomas kirjoitti:Eikö pokerit enää nappaa? Oot tyyliin ainoa Suomalaisilla forumeilla kuka pystyy olemaan koko ajan poikki, ja aina nousemaan sieltä. Vedonlyönnillä varmaan sulle viihdevaluet vaikkei +ev oliskaan.

Oon ollu reilut pari viikkoo niin kovassa flunssassa ettei jaksa alottaa turnauksia. NL25 zoomia grindailen aina välillä Starssilla ja se kulkee ihan hyvin, mut ei sieltä oikein oo mitään kerrottavaa...

Semmonen 1000-1500 kättä oon pelannu niinä päivinä kun oon viime aikoina jotain grindannu. Tunteja ei oo tällekään viikolle kun ehkä joku 10 grindituntia. Ok tuntipalkoille on päässy.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 23.04.2017 3:59

No joo jos jotain nyt sit kiinnostaa!!

Tästä saa kaikessa rauhassa kopioida tännn!!!

Antaa olla sit ja vittu siihen loppu ja turpa kii!!!

Tiedän kuka mä olen.

Tää jätetään tähän ja ei muulla väliä =)

Kaikki on turpa kii tai tajuaa mitä mä just sanoin.

Voi lähteä vittuileen omalla nimellä jos haluaa.... =)
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 23.04.2017 4:00

Tulee muuten sit valokuva siitä... =)

edit: lupaan, että tulee kuva siitä joka omalla nimellä tulee seuraavaks vittuileen... Ei tuu olemaan kaunis kuva, mutta kuva kuitenkin :P Ennen kun alkaa avautuun mulle niin kannattaa miettiä, että kannattaako, ennen kun sillä on oikeesti jopa jotain väliä! =)
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 23.04.2017 4:32

ja siis... CMC ja mä en edes tykkää niistä ääliöistä ;-)

Vittu tää näppis toimii vammasesti kun ei voi painaa shiftiä ja vaikka c:tä niin, että se toimis jotenkin järkevästi.

Mulle on ollu ihan suoraa tappouhkausta CMC:n toimesta. Oon hoitanu sovitut asiat sillon ja on annettu asian olla.

Minun henkilöllisyyteni teilläkin on tiedossa. Niinkun minullakin tuttujen teidän. Lakataan olemasta ääliöitä??

Ja siis ei ne teidän prospektit, saatika hangaroundit, ihan välttämättä puhu totta! Multa on uhkaamalla pyydetty rahaa ihan vitun tekaistuilla syytöksillä. Onks koskaan tullu mieleen, että tyypit ei saa nimeä muutenkun uhkailemalla tuntemattomia ja syyttömiä?

Mä seison kyl ihan joka sanani takana! Moni sieltä ei voi sitä tehdä...

Vittu niin! Minä olen Antti Tiusanen, Akaasta. Ja puhun totta ainakin siitä, että minulta on yritetty kiristää rahaa täysin väärin syytöksin CMC:n toimeta. Cannonballiksikin heitä voitaneen kutsua. Oon itekin mokaillu elämässäni, mut silti... Onks koskaan tullu saatana ihmisille mieleen, että se mitä netiissä sanotaan, ei ehkä oiskaan se vitun todellinen fakta??? Siis häh?!? Juu ei vittu voi olla mahdollista!

Voin omasta puolestani tulla keskustelemaan kasvotusten asiasta jonkun järkevän kans jos joku katsoo tarpeelliseksi. Vittu niin! Laitanko mä tähän vielä puhelinnumeroni? Jos joku sitä käyttää väärin niin sit tulee multa palautetta joka saattaa olla tulkittavissa väkivaltaiseksi, mut: 050 464 1616 ja jos joku käyttää tota pilapuhelumielessä niin mä havainnollistan mitä tarkoittaa joutua vastuuseen tyhmäilyistä.

Mä pystyn elämään näiden asioiden kanssa ja 99% ihmisistä jotka lukee näitä, ei ees tosissaan tajua yhtään, että mistä on kysymys... Se ei oo mun ongelma. Älä tee siitä omaasikaan. Tää ei ollu uhkaus, mut... Mulla alkaa olla toleranssi kännivittuilujen suhteen sit aika täynnä...
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit