Veikkaus Pokeri ja apuohjelmat

Keskustelua pokeriohjelmistoista ja tietokonelaitteistoista

Re: Veikkaus Pokeri ja apuohjelmat

ViestiKirjoittaja jefenho » 18.06.2017 0:33

sharkie kirjoitti:
Naamis kirjoitti:
Toimiiko Hem1 ja Hem2 molemmat?

Ainakin Hem2 toimii,ainut ongelma on että kun pöytä vaihtuu niin table finderilla joutuu ettiin ne statsit siihen uuteen auenneeseen pöytään siinä pelatessa..

Mulla on sama homma ihan iPokerinkin puolella. Ollut jo pitemmän aikaa. Jos tähän jollakin olisi ratkaisu, niin arvostaisin jos tänne kertoisi.
jefenho

ViestiKirjoittaja JOECOOLx » 18.06.2017 3:16

jefenho kirjoitti:
sharkie kirjoitti:
Naamis kirjoitti:
Toimiiko Hem1 ja Hem2 molemmat?

Ainakin Hem2 toimii,ainut ongelma on että kun pöytä vaihtuu niin table finderilla joutuu ettiin ne statsit siihen uuteen auenneeseen pöytään siinä pelatessa..

Mulla on sama homma ihan iPokerinkin puolella. Ollut jo pitemmän aikaa. Jos tähän jollakin olisi ratkaisu, niin arvostaisin jos tänne kertoisi.

Kompataan, jotain hämminkiä ilmestynyt kun aloitin pelit uudestaan iPokerilla ja vaihdoin skinin WilliamHilliin. Välillä ei tunnista pöydänvaihdon jälkeen monenko hengen pöytä on ja välillä jää edellisen pöydän hudi notkumaan, ennen kuin manuaalisesti säätää table finderilla uuteen uskoon. Hudien ollessa täydellisesti on tullut painettua set seat preferred-moodissa sekä use in similiar tables (sekä varmistettua oikea number of seats), mutta silti on vaikeuksia varsinkin pöydänvaihtojen jälkeen. Voisiko toi Veikkaus sotkea eri pöytäkokoineen hemin iPoker-osastoa? Site setupissa kuitenkin kaikki Veikkaus/iPoker -nickit on kuitenkin lokeroitu samaan iPoker-osastoon.
JOECOOLx

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja jefenho » 18.06.2017 18:05

JOECOOLx kirjoitti:Kompataan, jotain hämminkiä ilmestynyt kun aloitin pelit uudestaan iPokerilla ja vaihdoin skinin WilliamHilliin. Välillä ei tunnista pöydänvaihdon jälkeen monenko hengen pöytä on ja välillä jää edellisen pöydän hudi notkumaan, ennen kuin manuaalisesti säätää table finderilla uuteen uskoon. Hudien ollessa täydellisesti on tullut painettua set seat preferred-moodissa sekä use in similiar tables (sekä varmistettua oikea number of seats), mutta silti on vaikeuksia varsinkin pöydänvaihtojen jälkeen. Voisiko toi Veikkaus sotkea eri pöytäkokoineen hemin iPoker-osastoa? Site setupissa kuitenkin kaikki Veikkaus/iPoker -nickit on kuitenkin lokeroitu samaan iPoker-osastoon.

Mulla oli ongelma iPokerilla jo ennen kuin Veikkaus hyväksyi apuohjelmat.
jefenho

ViestiKirjoittaja Kan1s » 18.06.2017 18:45

rebuyt.JPG
Rebuyt

HUD:in pöytä statsien häviämisen lisäksi oon huomannu että noi veikkauksen turnausten rebuyt näyttää jotain ihan mitä sattuu ja näyttää siltä että mun hemiin on tullut tyyliin koko turnauksen uudelleen ostot. Onko mitään hajua mistä tämmönen vois johtuu ja miten saa fiksattua? Noista siis ainakin noi 3 ylintä ei voi pitää paikkaansa tai mun ois pitäny ottaa aika tiuhaan tahtiin ribaria :lol:
Kan1s

ViestiKirjoittaja harko » 20.06.2017 13:20

Itse en löydä HEM2 edes Veikkauksen pokerinikkiäni, mikä auttaisi?
Softa on enkuksi.
harko

ViestiKirjoittaja sharkie » 22.06.2017 1:16

harko kirjoitti:Itse en löydä HEM2 edes Veikkauksen pokerinikkiäni, mikä auttaisi?
Softa on enkuksi.

Ootko painanut veikkauksen softasta sen store hand history locally ruksin ja laittanut hemin importtaan käsiä sit siitä kansiosta?
sharkie

Käyttäjän avatar

Edellinen

Palaa alueelle Ohjelmistot ja laitteet