Rakeback partylle

Keskustelua liittyen Pokerisivut.comin rakeback-tarjouksiin.

Re: Rakeback partylle

ViestiKirjoittaja Pokerisivut Jarkko » 11.08.2017 15:03

Internaut kirjoitti:Pakko avata foorumilla kirjoittaminen.
Olen rekisteröitynyt jo joku aika sitten Pokerisivujen kautta Partylle nimimerkillä Nordnet.
Onko rekisteröinti vielä ok, jos alkaisin pelaamaan taas partylla? Tili on ollut noin 2 vuotta käyttämättä mutta pääsen sinne kirjautumaan.

Kuka lukee pokerisivujen kautta postattuja yhteydenottopyyntöjä? Olen laittanut sitä kautta jo reilu viikko sitten kysymyksen aiheesta. Sama murhe minulla on unibetin kanssa, jonne rekisteröidyin nyt pokerisivujen kautta uutena pelaajana.

Jos tuo sun tili on silloin hyväksytty Pokerisivujen kautta avatuksi, niin kyllä se on edelleen ok. Voin varmistaa tuon vielä ton nimimerkin perusteella Partylta että homma on ok.

En äkkiä löytänyt tästä aiheesta sähköpostia, voitko laittaa meilin uudelleen? Laita vaikka suoraan jarkko at pokerisivut dot com
Pokerisivut Jarkko

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerisivut Jarkko » 11.08.2017 15:06

Tomppa9 kirjoitti:Saako Party Pokerin peleistä vielä pisteitä Pokerisivujen VIP-kauppaan? Miten pisteet muodostuvat nyt kun Party muutti Loyalty-ohjelmaansa? Pokerisivujen pistetaulukko on vuodelta 2014.

Tämä kysymys on mennyt täysin ohi. Kyllä, pisteitä saa edelleen. Päivitetty pistetaulukko tulossa, rakemääräisesti ei tule mitään muutosta.
Pokerisivut Jarkko

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Mitäslimppailet » 20.08.2017 16:21

Mä en oo edelleenkään saanut mitään vaustausta näihin pokerisivujen rackebackiin liittyen. Laitoin sulle Jarkko viestiä sähköpostilla jo kuukausia sitten?
Mitäslimppailet

ViestiKirjoittaja Mitäslimppailet » 18.11.2017 12:58

Olisi kiva, jos saisin vastauksen nyt tähän :-k Ottaisin mieluusti rakebackit käyttöön, joten jos joku voi lähettää henkilökohtaisesti sähköpostiin tai tähän foorumiin vastauksen :oops:
Mitäslimppailet

ViestiKirjoittaja PokerBastard » 19.11.2017 3:53

Mitäslimppailet kirjoitti:Olisi kiva, jos saisin vastauksen nyt tähän :-k Ottaisin mieluusti rakebackit käyttöön, joten jos joku voi lähettää henkilökohtaisesti sähköpostiin tai tähän foorumiin vastauksen :oops:

Eikös rakebackii saa nykyään kaikki partyn pelaajat, tosin täytyy pelata se tietty rahamäärä viikossa et sitä saa.
PokerBastard

Käyttäjän avatar

Edellinen

Palaa alueelle Pokerisivut.com rakeback