Steikkiseuranta

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Steikkiseuranta

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 06.08.2017 11:42

Tilttipäissäni käytin loppuillan hieman poikkeuksellisella tavalla ja pyörittelin PioSolveria muutaman tunnin ja tutkin, että onks mun pelissä ollu jotain vialla kun tulokset hetken ollu poikkeuksellisen surkeita. Jotain pientä säädettävää löysin, mutta lähinnä oon vaan runnannu huonosti flipeissä ja ollu setupeissa häviävällä osapuolella. Lähinnä siellä on pitkissä sessioissa menty siinä mielessä autopilotille ettei oo enää jaksanu juuri huomioida blokkereita ja tosi väsyneenä alkanu sizingit mennä enemmän käden kun rangen mukaan, mut kyllä mä suunnilleen koko ajan odotusarvoisesti voittavaa pokeria oon pelannu joten ei muuta kun back to sorvi...

Ja tuli ainakin ihan kiva aamusessio. Laitetaas vaikka tunnelmakuva kun ei tuu heti mieleen koska on viimeks ollu neljässä pöydässä yhteensä yli 18 biniä.

Kuva

305,80 dollaria plussalla tämä aamu. Melkein satasen oon runnannu jopa yli ev:n. Pelinä pelkkä nl25 Partylla. 4300 kättä so far.

Ajattelin pitää taukoa vedonlyönnistä kun oon viikon aikana kuopannu sinne yli 500 euroa, mut teinpä nyt kuitenkin betsirollin jämillä kaksarin miesten maratonille ja pari futismonaria. Noihin meni vajaa 70 euroa. Ja lisäks irtos yhdeltä saitilta semmonen bonari jolla sai tehdä 3 x 5 euron ilmaisvedot. Löin pari triplaa mm-kisoihin ja 1-0 naisten EM-finaaliin.

Se vielä noista ei-bonusvedoista, että hain kerrointa maratonilta jättämällä isoimmat Kenian ja Etiopian suosikit pois lapulta ja futismonareista isomaalisilla tuloksilla. Eilen muuten jäi yli 400 euron voitto monarista yhdestä Nizzan maalista kiinni. Oli 4-0 ja 2-2 tulokset oikein ja sit "helpoin" päätty 1-0 niin muutin viime hetkellä sitä vähän ja oli siihen 0,1,2 - 1,2. Ois eka ollu kohdallaan. Pienestä se oli taas kiinni.

Mulla on betsien suhteenkin nyt semmonen epic nousut -fiilis. Pokerin suhteenhan siinä ei oo ollu mitään kyseenalaistakaan. Ne nyt on jossain vaiheessa tulossa anyway.

edit:
Laitetaan ny vielä tunnelmakuvaks kesän blindeissa isoin käkkystack kun nousu jatkuu...

Kuva

843 bb stack. En pelaa usein kovin pitkiä käkkysessioita niin ei nää oo yleisiä. Kyllähän näitä toki tulis koko ajan kun vetäis aina samassa pöydässä koko päivän.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 06.08.2017 22:44

Tulisko pitkästä aikaa vähän pyttyäkin... IPokerilla 10 euron Megadiippi ois 1/7 ja mulla puolet enemmän chippejä kun kakkosella. Ansaitsisin tästä ekalle tulevat 440 euroa ja sillä ois aamun käkkyjen kans käännetty päivässä steikki plussan puolelle kun pari muutakin ok rahastusta tässä jo...

edit: Vittu mitä paskaa. Kakkossija ja alko iPokan softa lagaan ihan vitusti niin meni vuoroja ohi hupissa...

Illan futismonari taas maalin päähän. Ois voinu Marseille sen yhen päästää. Mm-kisoista tuttuun tapaan kaikki vedot ihan päin helvettiä. Aika jännä betsikuoppa tuli viikossa. Mä kun luulin, että tiedän jotain yleisurheilusta, mut noi paskiaiset urheilee nyt näissä kisoissa ihan väärin!

No koitan jotain rahastaa vielä näistä kolmesta viimesestä pikkuturbosta. Kaikki hyvissä..
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 07.08.2017 9:23

No nyt on aamugrindien jälkeen steikki jo menossa plussan puolella vihdoin. Laitan tähän kohtaan sen matalimman kohdan jossa kävin lauantai-illan grindien jälkeen ja tän jälkeen en vilkasekaan muutamaan päivään saldoja kun grindaan vaan ja postaan sit, että missä mennään siinä vaiheessa :P

Lähtörolli:

$
Stars.eu 521,52
888 423,79
Party 383,89
*YHT. 1329,20

Winamax 474,71
iPok 339,79
*YHT. 814,50

Pohjakosketus la illalla 05082017:

$
Eu 362,51
888 302,37
Party 327,87
*YHT. 992,75

Win 334,38
iPok 250,63
*YHT. 585,01

Nyt on jo aika paljon paremmissa, mut haluun, että on vielä paremmissa ennen kun päivitän rolleja seuraavan kerran. Nyt hyvin marginaalisesti plussalla. Ja oikeesti mulla ei oo kaikki softat nyt auki enkä jaksa nähdä merkkailun vaivaa ja nää oli valmiiks ylhäällä. :D Back to grindz -->
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 08.08.2017 0:06

NL25 tänään reilun 400 dollaria plussalla. Turnaukset tässä vaiheessa 170 dollaria, mut 3 viimeistä vielä menossa ja siellä näyttää ihan hyvältä. Pelikäsiä tulee aika tarkalleen 10 000. Kun tohon lisää sen, että oon ehtiny käymään 25 km pyörälenkillä ja tein pienen 20 minuutin punttitreenin (kuntopiirityylinen jalat, vatsa) niin tätä vois pitää varsin tuotteliaana päivänä.

Huomenna päivällä punapään kans sinne mattopyykille. Paitsi, että se ei oo enää punapää kun värjäs hiuksensa, mut jotenkin tuntuu, että häntä ei olisi korrektia silti alkaa kutsumaan mustapääksi.

Ai niin. Vedoissa tänäänkin monttua. Wtf omg lol blöööööh.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja NovelleHonor » 08.08.2017 0:27

Good luck! Elä munaa :)
NovelleHonor

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 08.08.2017 9:43

NovelleHonor kirjoitti:Good luck! Elä munaa :)

Minäkö muka? :o Never! Olen itse varmuus ja tasaisuus! ;-)

Toi betsigämbläily meinaa kyl vaihteeksi lähteä lapasesta ja hienosti vedän ihan kaiken mahdollisen väärin nykyään...

...
Laskin steikkirollit ja pakko laittaa ylös!
Höhöh... Melko kivan näköiset numerot. Kerrankin muistan rollit sentilleen ulkoa.
Dollarisaitit 1666,55
Eurosaitit 888,55
Not kidding! Ne oli ihan sattumalta sentilleen noi.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 10.08.2017 14:38

No joo. Se mattopyykkireissu meni sit hieman ryyppäämisen puolelle lopulta, mut matot tuli pestyä. Eilisen makasin ex-punapään sohvalla ja katselin huonoja leffoja, mut tänään taas back to sorvi. Eka käyn vaan ajamassa nurmikon ja kerään vähän rehuja pihalta ja teen kanasalaatin. Kaikki vedot menee edelleen joka päivä väärin. Tälle illalle taas monenlaista uutta lottoo. Kai mä johonkin osun ennen kun katkeen.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja hardluck » 11.08.2017 6:15

Kun mattopesuiltas kerkeet, niin liity siihen rahaliigaankin kerran osallistuit :D sähköpostissas on se koodi. 8)
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

The River Takes It All!!!
hardluck

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 11.08.2017 8:02

hardluck kirjoitti:Kun mattopesuiltas kerkeet, niin liity siihen rahaliigaankin kerran osallistuit :D sähköpostissas on se koodi. 8)

Teen parhaillaan joukkuetta. Meni vähän viime tippaan =)
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 11.08.2017 9:30

Tässäpä alustavasti mun tämmönen karkea ranking Valioliigakaudelle:

A:
Man C
Spurs
Chelsea
---
B:
Man U
Liverpool
Arsenal
Everton
---
C:
Soton
Leicester
West Ham
Crystal P
---
D:
Newcastle
Watford
WBA
Stoke
---
E:
Bournemouth
Swansea
Burnley
Huddersfield
Brighton

Poikkeavia näkemyksiä perusteluineen kaipaisin. Ja Kane muuten vie jälleen maalikuninkuuden.

Viime kausi jäi kokolailla multa väliin kun jotenkin ei vaan ollu kovin paljon mielenkiintoa seurata. Nyt hommasin tulevalle kaudelle Viasat Urheilun niin eiköhän taas löydy enemmän kiinnostusta seurata. On muuten myös C More Urheilu, Ruutu.fi, Nelonen Pro ja Elisa Viihde niin ei pitäis jäädä tulevalla kaudella oikeestaan mitään urheilua välistä sen takia ettei omasta tv:stä näe. Vähän hintavaksihan tuo tulee, mutta täytyy vaan pärjätä pokerissa tarpeeksi hyvin niin ei ongelmia. Lisäks taas myös Netflix ja HBO Nordic vaihteeksi käytössä niin tässähän on kiva alkaa sohvaperunoitumaan kesän kohta loppuessa.

edit: Eikun Nelonen Pron tilauksenhan mä ehdinkin jo lopettaa koska tuolta Ruudusta näkee kokolailla samat lähetykset, mut noi muut löytyy. Elisa Viihteen mukana tuli Eurosport ja Viihteen omat urheilukanavat eli kokolailla kaikki mahdollinen näkyy.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 13.08.2017 1:19

Yhteisymmärryksessä lopetettiin steikki vähän voitolla tähän päivään ja ehdin jo saada uudenkin steikkitarjouksen, mutta en oo vielä päättäny mitä teen sen kanssa. Tosi vähän ollu grindimotivaatioo taas. Vedonlyönnit kulkee jatkuvasti tukevasti miinuksella ja pokerissa tulokset on blogin alottamisesta asti ollu huonompia kuin aikoihin. Nyt avaan kyllä pullon punkkua...
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja RoKu » 13.08.2017 1:44

Ihan rehellisesti sanottaen niin en steikkais sinua vaikka kuinka kova pelaaja olisit koska tulee niin huonot fiilikset sinun meiningeistä että ymmärrän ihan hyvin että loppu.
RoKu

ViestiKirjoittaja NovelleHonor » 13.08.2017 15:42

RoKu kirjoitti:Ihan rehellisesti sanottaen niin en steikkais sinua vaikka kuinka kova pelaaja olisit koska tulee niin huonot fiilikset sinun meiningeistä että ymmärrän ihan hyvin että loppu.

+1.
Kaverille tuli ehdotettua et otettais betsi et tää ei kuukautta pidempään jatku.
Harmi ku ei kopannu :(
NovelleHonor

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 13.08.2017 22:54

NovelleHonor kirjoitti:
RoKu kirjoitti:Ihan rehellisesti sanottaen niin en steikkais sinua vaikka kuinka kova pelaaja olisit koska tulee niin huonot fiilikset sinun meiningeistä että ymmärrän ihan hyvin että loppu.

+1.
Kaverille tuli ehdotettua et otettais betsi et tää ei kuukautta pidempään jatku.
Harmi ku ei kopannu :(

Noh. Onneks aika moni steikkaa ja yhtä lukuunottamatta kaikki on tienannut sillä rahaa.

edit: Ja itse ehdotin ensin, että lopetetaan se toistaiseksi.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

Edellinen

Palaa alueelle Blogit