Pokeria ja urheilua harrastepelaajan näkökulmasta

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Pokeria ja urheilua harrastepelaajan näkökulmasta

ViestiKirjoittaja GNAGL » 12.10.2017 22:03

Jaahas, täällä sitä vaan vittuillaan urakalla sillä aikaa kun viaton harrastepokeristi kuoppaa pelipöydissä :-D Mä otan pokerihaasteen vastaan sua vastaan KissMyAss any day! (Kunhan rahapanokset ei vaan oo liian korkealla :-D)
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 13.10.2017 8:50

Olipahan synkkä pokeri-ilta eilen. Nyt tuli tehtyä oikein kunnon kuoppa pitkästä aikaa. Aivan alkuvuodesta tuli jokunen rotkotettu iso sessio, mutta ei varmaan ainakaan puoleen vuoteen ole ollut tuloksellisesti noin karmeaa sessiota kuin eilen. Olikohan edes alkuvuodesta, ihan tarkkoja yksityiskohtia ei enää muista siitä tammi-helmikuun downswingistä. Setupit tuntui eilen olevan koko illan minua vastaan. Tosin rehellisyyden nimissä ei kyllä oma pelivirekään ollut ihan tapissa. Varsinkin alkuillasta tuli tehtyä useampikin heikko pelisuoritus. Mielestäni minulle on vuosien aikana kertynyt ihan hyvä "pokerivaisto". Eli aika usein osaan paistipeleissäni sellaisissa vaikeissa spoteissa tehdä oikean ratkaisun. Eilen tuntui kuitenkin siltä, että vaistot olivat täysin epävireessä ja aina tuli tiukoissa paikoissa päädyttyä väärään ratkaisuun. Loppuillasta sain vähän paremmin juonesta kiinni, mutta tällä kertaa se ei enää sessiota tuloksen puolesta pelastanut.

Tuli sieltä itse asiassa kaiken synkkyyden keskellä silti neljä finuakin. Kaikki kuitenkin dollarin/euron turneista ja isoin rahastus 11$ #-o Vitosen peleistä ei rahastuksen rahastusta! Nolla, zero, nada, ei latin latia! :shock: Tolla yhtälöllähän kuoppa on selviö. Kaiken kruunuksi tuli vielä tuhlattua se viime perjantain sentisatlan voitosta saatu satasen tikettikin. 45 minuuttia ja out! :no: Ensin 1/3 stäkkiä katosi AA:lla, kun vihu sai ysipariinsa kolmannen ysin boardiin. Sitten pientä valumista ja lopulta ulos keskipari+värinveto kombolla. Aika yllättäen mun turnin shove otettiin kiinni kärkipari+keskinkertainen kikkeri kädellä. Olisin ajatellut, että shovella voisi juuri saada tuontyyppiset kädet pakkaan. Vihu oli joko paisti tai sitten ownasi minut täysin. Kai toi shove sitten näytti liian paljon vetokädeltä. Jos muistaa ja jaksaa niin voisi vaikka jossain vaiheessa laittaa tuon tippumiskäden tänne analysoitavaksi, niin pääsette taas dissaamaan mun muuveja :P
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 15.10.2017 19:53

Kyllä on fanin näkökulmasta sysimusta viikonloppu menossa. Ilves hävisi eilen Pelicansille 1-4. Tasainen matsi, jossa avausmaali oli varsin ratkaisevassa roolissa. Valitettavasti meidän molari Markus Ruusu imuroi sen Pelicansille melkein nollakulmasta heitetystä kiekosta toisen erän viimeiselle minuutille. Arsenal tötöili omaan tyyliinsä oman ottelunsa Watfordia vastaan. Özil kämmäsi avopaikan 0-1 -johtotilanteessa. Ei aikaakaan kun sen jälkeen peli oli tasan ja lisäajalla meni se yksikin sarjapiste. Nyt katselen parhaillaan Green Bayn NFL-ottelua, jossa Aaron Rodgers joutui loukkaantuneena sivuun. Mitään mahdollisuutta ei taida olla kakkoskuupalla matsia voittaa. Toki vielä paljon tätä ottelua tärkeämpää on se kuinka vakava Taikurin loukkaantuminen mahtaa olla.

Being Ilves-Arsenal-Packers -fan
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 16.10.2017 10:43

Tänä aamuna tuli vihdoin varma tieto siitä, että työsuhteeni päättyy tämän kuun lopussa. Vaikka asiaan on hyvin pystynytkin jo henkisesti varautumaan niin toki se lopullinen tieto aina jonkin verran järkyttää. Katson vähän fiiliksien mukaan pidänkö tässä pientä blogitustaukoa. Voi toki olla päinvastoin niinkin, että nimenomaan tekee mieli kirjoitella. Täytyy nyt katsoa, vaikea itsekin ennakoida mihin suuntaan omat tuntemukset menee tämän alkujärkytyksen jälkeen. Ensimmäistä kertaa elämässäni kuitenkin tällaisessa tilanteessa.

Tämän viikon Liigakolumnia ehdin jo viikonloppuna aloitella, joten sen varmaan kyllä ainakin kirjoittelen jossain vaiheessa tällä viikolla loppuun. En kuitenkaan välttämättä ihan vielä tänään...
GNAGL

ViestiKirjoittaja Joness » 16.10.2017 16:26

Tsemppiä, kyllä se iloks muuttuu! Uudet tuulet piristää aina vaikka alkuun se saattaakin tuntua pelottavalta
Joness

ViestiKirjoittaja GNAGL » 16.10.2017 18:14

Joness kirjoitti:Tsemppiä, kyllä se iloks muuttuu! Uudet tuulet piristää aina vaikka alkuun se saattaakin tuntua pelottavalta

Kiitos! Niitä uusia tuulia tässä jo lupailtiinkin. Emännän heti toinen tai kolmas kommentti sen jälkeen kun kerroin uutisen oli nimittäin: "Nythän sulla onkin sitten aikaa tehdä enemmän kotitöitä!" :-D Matrix ainakin selvästi näkee hopeareunuksen tässä tilanteessa! :-s Mua alkoi todellakin pelottaa tämän keskustelun jälkeen... [-o<
GNAGL

ViestiKirjoittaja MeTeLi » 16.10.2017 18:54

Moi mulla vois olla sulle töitä tai ei mulla vaan siellä missä oon töissä kun sinne tarvittais paljon työntekijöitä sekä toimihenkilöitä riippuen minkä alan mies oot? Asun myös ite tampereella ja työt olis myös et voin avata tarkemmin jos vaan tiedän minkä alan hommia pystyisit tekeen?
MeTeLi

ViestiKirjoittaja GNAGL » 16.10.2017 19:08

MeTeLi kirjoitti:Moi mulla vois olla sulle töitä tai ei mulla vaan siellä missä oon töissä kun sinne tarvittais paljon työntekijöitä sekä toimihenkilöitä riippuen minkä alan mies oot? Asun myös ite tampereella ja työt olis myös et voin avata tarkemmin jos vaan tiedän minkä alan hommia pystyisit tekeen?

Kaikki työtarjoukset totta kai kiinnostaa! Oisko sulla jotain sähköpostiosoitetta, jonka voisit antaa? Voisin sen kautta kirjoitella minkä alan hommia pystyn tekemään. Jos et halua täällä kaikille jakaa sitä niin laita vaikka yksityisviestinä Jarkolle niin hän välittää sen mulle.
GNAGL

ViestiKirjoittaja MeTeLi » 16.10.2017 19:43

Tehdään niin et laitan tähän minkälaisia työtehtäviä on tarjolla ja jos vielä kiinnostaa sekä kokemusta jostain tarjolla olevista työtehtävistä niin laitan jarkon kautta viestiä kun en laita tähän omaa sähköpostia kaikkien näkyville. Tarjolla olevat työtehtävät: Asentajia ja Tuotannon kehitykseen/suunnitteluun toimihenkilöitä vakavaraiseen konealan yritykseen. Pitäisi löytyä työkkärin sivuilta tai aamulehdestä ilmoitukset. Osassa paikoista oli suorarekrytointi henkilöstö vuokraus baronan kautta talon omille kirjoille ja vuokra firma tekee ainoastaan haastattelut.
MeTeLi

ViestiKirjoittaja GNAGL » 16.10.2017 20:10

MeTeLi kirjoitti:Tehdään niin et laitan tähän minkälaisia työtehtäviä on tarjolla ja jos vielä kiinnostaa sekä kokemusta jostain tarjolla olevista työtehtävistä niin laitan jarkon kautta viestiä kun en laita tähän omaa sähköpostia kaikkien näkyville. Tarjolla olevat työtehtävät: Asentajia ja Tuotannon kehitykseen/suunnitteluun toimihenkilöitä vakavaraiseen konealan yritykseen. Pitäisi löytyä työkkärin sivuilta tai aamulehdestä ilmoitukset. Osassa paikoista oli suorarekrytointi henkilöstö vuokraus baronan kautta talon omille kirjoille ja vuokra firma tekee ainoastaan haastattelut.

Ei tuo valitettavasti ihan napsu minun koulutukseeni. Kiitos kuitenkin viestistäsi, oli erittäin ystävällistä kysäistä!
GNAGL

ViestiKirjoittaja MeTeLi » 16.10.2017 20:28

Harmi ettei ollut sun koulutusta vastaavaa hommaa ja mielellään sitä yrittää auttaa ku ollaanhan me pokeripelaajat yhtä suurta perhettä niin hyvässä kuin pahassa :-D :-D :-D
MeTeLi

ViestiKirjoittaja GNAGL » 17.10.2017 13:53

Tämän viikon kolumnissani palaan Liigan pariin ja pohdin sarjan pelaajatason tulevaisuutta:
https://www.pokerisivut.com/blog/pokerisivut-jarkko/liigan-pelaajiston-kiinnostavuus.html
GNAGL

ViestiKirjoittaja Joness » 17.10.2017 16:24

Se tossa liigan laajentumisessa tietysti on plussana, että kun sinne ei riitä huippupelaajia 15 joukkueeseen, niin nuoret, lupaavat pelaajat saavat nopeammin kokemusta miesten peleistä. Hyvä kirjotus!
Joness

ViestiKirjoittaja GNAGL » 18.10.2017 10:55

Olipahan melkoinen matsi eilen! Ei oo kyllä vähään aikaan Ilveksen matsissa vastaavaa tunteiden vuoristorataa tullut koettua. Meillä oli täydellinen imuri maalissa, mutta siitä huolimatta kairattiin voitto! Oltiin häviöllä 3-0, 5-3 ja 6-4, mutta selkäranka ei katkennut. Aivan selvää on kuitenkin se, ettei noin luokattomalla maalivahtipelillä voi jatkossa pärjätä. Tilanne on huolestuttava, kun Antti Lehtonen on aivotärähdyksen jäljiltä sivussa ja kakkosmaalivahti Markus Ruusu ei tunnu saavan kerrassaan mitään kiinni. Viikonloppuna kaksi kovaa joukkuetta vastassa. Ellei Lehtonen tee paluuta kaukaloon niin tuskinpa pistepussiin on paljoa täytettä luvassa.

Joness kirjoitti:Se tossa liigan laajentumisessa tietysti on plussana, että kun sinne ei riitä huippupelaajia 15 joukkueeseen, niin nuoret, lupaavat pelaajat saavat nopeammin kokemusta miesten peleistä. Hyvä kirjotus!

Juu, tämä on totta. On hyvä asia, että nuorille lupauksille on tilaa Liiga-joukkueissa. Juuri tällä hetkellä niitä tahtoo olla vähän liikaakin, mutta tämä asia tullee tasapainottumaan tulevaisuudessa niin kuin kolumnissani kirjoittelinkin. Sekään ei ole hyvä asia, jos nuori lupaus saa liian helpolla sen Liiga-paikan. Pieni taistelu ja kilpailu pelipaikasta voi olla kehittymisen kannalta parempi vaihtoehto.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 19.10.2017 8:46

Eilen tuli kuitattua korkojen kera viime torstain rotkosessio. En pelannut kuin muutaman turnauksen urheilun katselun lomassa, mutta laatu korvasi määrän. Olybetille tuli regattua viime viikolla sunnuntain ilmaisturneen takia. Siitä ei rahaa tullut, vaikka varsin pitkään mukana ilman add-onin ottamistakin sinnittelin. Eilen kuitenkin tuli kiva rahastus uusien pelaajien euron turbossa. Tuossahan on peräti 500€ garana ja pelaajia taisi eilen olla noin 70. Hyvät runit riitti kakkossijaan ja tosi mukavaan 112.50€ rahastukseen. Voittoakin pääsin HUPissa yrittämään A6 vs J9, mutta ei napsunut tuo kotiin. Pytystä olisi saanut 175€, mutta tyydytään nyt tuohon reiluun satkuunkin.

Muutaman päivän tässä on nyt ehtinyt makuustella töiden loppumista. Fiilikset ovat vaihdelleet synkkyydestä positiivisuuteen. Kyllä sitä osaa hyvin kuvitella millainen shokki töiden loppuminen joillekin on. Itsellänikin olotila on välillä muistuttanut jotain nuoruuden sydänsuruja, vaikka olin pystynyt varautumaan jo pitkään henkisesti asiaan. En myöskään ollut missään unelmatyöpaikassani eikä minulle koidu lyhyellä tähtäimellä isoja rahahuolia työttömyydestä. Monella muulla työttömäksi jääminen saattaa suunnilleen romahduttaa koko elämän. Täytyy vaan yrittää pysyä positiivisena ja uskoa asioiden järjestyvän ennemmin tai myöhemmin.
GNAGL

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit