Blogintynkää ja muutamia käsiä matkan varrelta :)

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Blogintynkää ja muutamia käsiä matkan varrelta :)

ViestiKirjoittaja Kuuleri » 11.11.2017 15:29

GNAGL kirjoitti:
Kuuleri kirjoitti: Mun on tosi vaikee ymmärtää miten tuosta senttisatlasta saadaan kannattava _kenellekään_ muulle kuin pelaajille?

Kyllä tän pitäis jo riittää aika pitkälle! :-D
No siis ehdottomasti :shock: \:D/ :-D Mutta pointti oli se että ei se raha ilmaista ole kuitenkaan :)
Kuuleri

ViestiKirjoittaja BeatBat » 11.11.2017 17:18

GNAGL kirjoitti:Itselleni senttisatla oli iso syy siihen, että palasin vuosien tauon jälkeen pelaamaan Partylle. Kyllä senttisatla varmaan siis jotain takaisinkinpäin on Partylle tuonut. Ei tietenkään yhtä paljon kuin mitä siihen on rahaa mennyt. Vielä voisi kuitenkin koittaa hieman pienemmällä palkintopotilla nyt kun suomalaispelaajat olivat jo löytäneet turnauksen ja tottuneet pelaamaan sen lähes päivittäin.

GNAGL kirjoitti:
Kuuleri kirjoitti: Mun on tosi vaikee ymmärtää miten tuosta senttisatlasta saadaan kannattava _kenellekään_ muulle kuin pelaajille?

Kyllä tän pitäis jo riittää aika pitkälle! :-D

Pelaajiahan tässä ajatellaan, (ja pitää muistaa, ettei saittia ole ilman palaajia!) eikä kaikki ole aina kannattavaa toimintaa antajille (saiteille) itselleen, samalla logiikallahan saisi lopettaa kaiken avustamisen, kun ei ole kannattavaa "antajalle". Tottakai ne takaisin tuo myös, ainakin jossain muodossa ihan satavarmasti. Nyt pelaajat kimppaan, viewtopic.php?p=453919#p453919 eikä torpata hyviä ehdotuksia.

(c) (d) (h) (s)
BeatBat

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja BeatBat » 11.11.2017 23:40

Hienosti tullut Partylle uusia 5$ ja pienempiäkin turneita. Koitin muutamaa lol. No, Lauantait ei koskaan oikein nuts iltoja itelle ;)
KK.jpg

(c) (d) (h) (s)
BeatBat

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Bmajor » 12.11.2017 11:50

Ajattelin jo, että lopetat pelit kokonaan, kun iltojesi main event Senttisatla lopetettiin. Hyvä, että olet löytänyt uusia turnauksia tilalle. Onnea peleihin
Bmajor

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja BeatBat » 12.11.2017 13:59

Bmajor kirjoitti:Ajattelin jo, että lopetat pelit kokonaan, kun iltojesi main event Senttisatla lopetettiin. Hyvä, että olet löytänyt uusia turnauksia tilalle. Onnea peleihin

Kiitos! U2! Kyllä pelit jatkuu hiljalleen \:D/

(c) (d) (h) (s)
BeatBat

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Kuuleri » 12.11.2017 14:16

Bmajor kirjoitti:Ajattelin jo, että lopetat pelit kokonaan, kun iltojesi main event Senttisatla lopetettiin. Hyvä, että olet löytänyt uusia turnauksia tilalle. Onnea peleihin

Mä en halua mitenkää dissaa tai mitään, varsinkaan parempia pelaajia kuin itse, mutta mun on pakko tunnustaa että tälle nauroin ääneen :D
Kuuleri

ViestiKirjoittaja BeatBat » 12.11.2017 21:19

Kuuleri kirjoitti:

Mä en halua mitenkää dissaa tai mitään, varsinkaan parempia pelaajia kuin itse, mutta mun on pakko tunnustaa että tälle nauroin ääneen :D

Älä huoli Kuuleri, niin minäkin :D Mutta hei, mun mielestä kuitenkin hienoa tuollaisetkin kommentit, olihan se sentti oikeesti mun MainEvent =D> Ei kaikkea tarvi aina ottaa niin vakavasti, huumori ja sarkasmi on taitolaji \:D/
BeatBat

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja BeatBat » 12.11.2017 22:51

Mielenkiintoisia nimiä Party laittanut näihin uusiin turneisiin. Näin päästiin heti pelaamaan "HiRoll" nimekkeellä, ainakin melkein lol. Mut tämä linkin käsi. Voiko kivemmin vihu pelata, siis omalta kannalta ja en tod. uskonut missään vaiheessa tämän kaverin linjauksiin :-'
http://www.cardrunners.com/pokertools/s ... 50/replay/

AA.jpg
AA.jpg (198.4 KIB) Katsottu 1267 kertaa

Toisen kerran napsuu AA käteen, uskomatonta! Sitten näin: Niin normaalia. Kyllä tästä minit otetaan kuitenkin! +1 TT<JJ
AA2.jpg

(c) (d) (h) (s)
BeatBat

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja BeatBat » 13.11.2017 3:42

Taas hienoja nimiä: MainEvent Micro. Toivottavasti en nyt tällä jinxaa tätä turnausta, mutta tässä kädessä kyllä selkeesti ajattelin Basistia ja tätä agroa vastaan showetin pre ja toki toivoin kippejä, tai sitten näin :D
66-.jpg

Kun kerran lähdetään buttonilta bluffaamaan, niin turha sitä on flopilla ja turnillakaan jarrutella :D
84.jpg

Sitten vipa: Tämä vihu availi tyyliin about jokakrt., kun vain mahis ja toki tuolla stackillä ja kädellä showetin pre bigblindilla, ei apuja ja aika flipis oltiin AJ:ta vastaan. Oli yllättävän hyvä käsi vihulla tälläkertaa, toki kippejä toivoin ensisijaisesti! Ehkä jokupv. Btw. Tarkemmin kun miettii, niin 13pv. 13 pelaajaa left, 113 postausta blokissa ja venakko vielä vastassa, joille olen sadasti tippunut, hmmm lol zz z zzz Gg.
KQ.jpg

(c) (d) (h) (s)
BeatBat

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja BeatBat » 13.11.2017 22:23

Eihän tässä tarvi kuin Basistin mielikäsiä pelailla, niin :D Nyt oli vuorossa 69, joskaan ei ihan aito, mutta kuitenkin. Minillä pääsi täydentämään ja lopputulos oli kuvan kaltainen, mutta mennään käsi kerrallaan, piti nyt tämä postata tähän väliin :)
96.jpg

(c) (d) (h) (s)
BeatBat

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja BeatBat » 14.11.2017 4:09

Ja 9h myöhemmin PYTTY prkl! Vaikkakin oli Dealpytty, mutta kuitenkin! Oli helppo tehdä kun olin CL ja siitä 1. sija! \:D/

DealWin.jpg
DealWin.jpg (180.4 KIB) Katsottu 782 kertaa

(c) (d) (h) (s)
BeatBat

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KissMyBass81 » 14.11.2017 11:35

Noin siinä käy kun maltillisesti odottelee 66:ta ja 69:ä. Gz :)
KissMyBass81

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja GNAGL » 14.11.2017 11:58

Congratz! Ja kiitos varoituksesta, eipä tarvitse tuollaista turnausta koskaan vedellä, jos kerran 9 tuntia kestää. Vois kyllä olla jotain järkeä noissa turnausstruktuureissa edes kahden dollarin tasolla. Varmaan Partyn tapaan tuossakin on joku neljän tunnin late-reg. :lol:
GNAGL

ViestiKirjoittaja BeatBat » 14.11.2017 18:21

Kiitos kiitos! Kyllähän ne "marginaali" kädet useasti parhaita, niin tässäkin turneessa. Isoimmat voitot juurikin vastaavilla käsillä. Muutenhan ei prob. näiden turneiden keston kanssa ole, kaikki alle 8h turneet ovat turbosittareita ja mukava harrastushan tämä. Aika menee huomaamatta :) Btw. Suht mukavasti viimeiset 25 turneeta mennyt ja ITM 56% paikkeilla, toivottavasti en tällä nyt jinxaa mitään \:D/
ITM56.jpg

Kyllä Jinxit toimii. Välipäivän jälkeen eka pelattu käsi. Niukka pluspäivä silti, mut on tämä hauskaa välillä \:D/
333.jpg
333.jpg (146.15 KIB) Katsottu 241 kertaa

(c) (d) (h) (s)
BeatBat

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja BeatBat » 19.11.2017 21:27

Aikamoinen Setup heti alkuun SU! Harvoin näkee, et 2 floppaa K- ja A korkean värin ja yksi suoran. Silti pääsi aika minimillä läpi tuosta. Ja se ainoa syy oli hieman "slowwata" flopilla kun oli hyvät notet toisesta vihusta ja turnin oma lyönti ja maksu kertoi sen käden & 3x pelaajaa.

http://www.cardrunners.com/pokertools/s ... 30/replay/

(c) (d) (h) (s)
BeatBat

Käyttäjän avatar

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit