RAVUSTAJAN VIIMEINEN RISTIRETKI

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: RAVUSTAJAN VIIMEINEN RISTIRETKI

ViestiKirjoittaja nikkipe » 12.11.2017 17:11

Odotusarvon hyödyntäminen on raaka asia.

Ottaako joka vuosi varmaa rahaa 10 yksikköä taskuun, tietoisesti jättäen odotusarvoa pakkaan. Vai ottaa 200 yksikköä 10 vuoden välein taskuun, pyrkien hyödyntämään täyden odotusarvon.

Asiaan toki vaikuttaa esim.
* Uskooko odotusarvon koskaan toteutuvan
* Uskooko tietävänsä, että kyseessä on positiivnen odotusarvo
* Pyskyykö toimintaa jatkamaan kunnes odotusarvo realisoituu.

Kohtahan on Joulu jolloin odotusarvot realisoituu normaalia herkemmin
nikkipe
nikkipe

ViestiKirjoittaja PPPake » 12.11.2017 18:16

isutoshi kirjoitti:Ei vaan kyse oli siitä onko microissa mahdollista vähentää varianssia ottamalla vähemmän flippejä turneen alkuvaiheissa kun vastapelaajien taso sen sallisi. Jos luovuttamalla vähän EV:tä saisi varianssia pienemmäksi, mikä tässä nyt haasteessa on näyttänyt olevan haasteena..oranssi ja vihreä käyrä ei kohtaa vuodenkaan jälkeen.

Mutta en väittele enempää, tyydyn itse omaan tasaiseen tulokseeni samoista turneista. Ravustaja pelaa noita varmasti ihan eri ROIlla, kunhan vaan runais edes normisti, en sitä epäile.

EDIT: IMO koko haasteessa on lähinnä kyse enää siitä biittaako Ravustaja varianssin vai varianssi Ravustajan? Itse kuvittelisin, että varianssia voisi ottaa haltuun volyymin lisäksi myös pelityylillä ja se lienee ollut pointtina myös muutamalla muulla. Mutta näin ei ilmeisesti ole vaan volyymia volyymia niin joskus ne käyrät kohtaa. GL!

Ymmärrän pointin, mutta käytännössä toi menee juurikin niin, että mitä useammin "luovutat vähän EV:tä pois" selvissä tilanteissa niin sitä useamman turnauselämäflipin siinä joutuu sit keskimäärin ottamaan selvitäkseen rahoille ja varsinkin niille aivan kärkisijoille, koska yleensä sitä ollaan yks niistä pienimmistä pinoista pitkin turnausta. Been there, done that.

Harvemmin sitä näkee, että pelaaja, joka antaa liikaa myöden preflop, ei sit antaiskaan sitä enää postflop - päinvastoin yleensä sitä on sit postflop vielä heikompi ja antaa vaan enempi EV:tä pois.

Sitä en kyllä ymmärrä, mistä te meinaatte sen menetetyn edgen kuroa kiinni, kun keskimäärin kuitenkin kaikille jaetaan yhtä huonoja kortteja ja flopitkin menee useimmiten ohi jne. Helppo se on sillon pelata, jos monsuuneja tuulee ja tulvii ovista ja ikkunoista sekä tykkää ottaa satunnaisilta laitatienkulkijoilta lahjuksia vastaan, mut ei se enää Saharassa yksin ja omin avuin sen kummemmin kostuta niitä muistella. Pokeria kannattaakin harjotella pelaamaan Saharan autioilla hiekkahangilla optimaalisesti niin kaikissa muissa olosuhteissa se yhtäkkiä tuntuukin mielekkäältä puuhalta ja kaikki tuntuu helpommalta. Sahara (h)

Varianssi variansoi molempiin suuntiin eikä sen pienentäminen omalla tahdonalaisella winraten pienentämisellä ainakaan edesauta haasteen läpivientiä. Jos oranssi ja vihreä käyrä on "suurivarianssisen" pelityylin aikana paenneet toisiaan ja pelaaja haluais näiden joskus lähiaikoina vielä kohtaavaan niin uutta vaihdetta silmään ja isompaa varianssia kehiin. Varianssia pienentämällä taataan, ettei näin tule pitkään aikaan käymään. Low variance for women and dogs. Ainoo targettihan on saada molemmat käppyrät osottamaan mahollisimman jyrkästi pohjoiskoilliseen.

Protip: Ei kannata koskaan yli- tai aliarvioida vihuja tai yli- tai aliarvioida itseään vihujen silmissä. Vihut on vihuja - jokainen omanlaisensa, ei sen kummempaa.

Ps. Täällä on tapana aliarvioida ja haukkua ADHD-apinoita, vaikka todellisuudessa pokerin paskimmat pelaajat on näiden täydellisiä vastakohtia. Niitä joita kukaan ei huomaa pöydässä, koska ne kippaa melkein kaiken ja sit 3bb pinolla ottavat flipin, tippuvat ja sit ihmettelevät elämän kurjuutta.

Protip2: Älä ole toivoton tapaus. Pyri kohti apinuutta. Ei koiruutta. Koiruus for dogs and women.
PPPake

ViestiKirjoittaja nikkipe » 12.11.2017 20:25

Imo hyvä postaus Pakelta, mutta:
aikana paenneet toisiaan ja pelaaja haluais näiden joskus lähiaikoina vielä kohtaavaan niin uutta vaihdetta silmään ja isompaa varianssia kehiin.

Menneisyys on menneisyyttä ja tukevaisuuden odotusarvot ja niihin liiytyvät varianssit ei pyri millään lailla ajamaan cappiä kiinni tai suurentamaan sitä.
nikkipe
nikkipe

ViestiKirjoittaja PPPake » 13.11.2017 0:45

nikkipe kirjoitti:Imo hyvä postaus Pakelta, mutta:
aikana paenneet toisiaan ja pelaaja haluais näiden joskus lähiaikoina vielä kohtaavaan niin uutta vaihdetta silmään ja isompaa varianssia kehiin.

Menneisyys on menneisyyttä ja tukevaisuuden odotusarvot ja niihin liiytyvät varianssit ei pyri millään lailla ajamaan cappiä kiinni tai suurentamaan sitä.

Pitää tarkotuksella viljellä vähän totuuden siementä, räikeitä ajatusvirheitä ja vähän muuta liibalaabaa teksteihin, että siellä ois kaikille vähän kaikkea. :roll:
PPPake

ViestiKirjoittaja yksinäinen_ravustaja » 13.11.2017 1:42

isutoshi kirjoitti:
Ei vaan kyse oli siitä onko microissa mahdollista vähentää varianssia ottamalla vähemmän flippejä turneen alkuvaiheissa kun vastapelaajien taso sen sallisi. Jos luovuttamalla vähän EV:tä saisi varianssia pienemmäksi, mikä tässä nyt haasteessa on näyttänyt olevan haasteena..oranssi ja vihreä käyrä ei kohtaa vuodenkaan jälkeen.

Mutta en väittele enempää, tyydyn itse omaan tasaiseen tulokseeni samoista turneista. Ravustaja pelaa noita varmasti ihan eri ROIlla, kunhan vaan runais edes normisti, en sitä epäile.

EDIT: IMO koko haasteessa on lähinnä kyse enää siitä biittaako Ravustaja varianssin vai varianssi Ravustajan? Itse kuvittelisin, että varianssia voisi ottaa haltuun volyymin lisäksi myös pelityylillä ja se lienee ollut pointtina myös muutamalla muulla. Mutta näin ei ilmeisesti ole vaan volyymia volyymia niin joskus ne käyrät kohtaa. GL!

Kiitos kehuista :) , tää flippienvälttelykeskustelu nyt on saanut jo aivan järjettömät mittasuhteet enkä tiedä onko sen ruokkiminen kovin järkevää. Yritän nyt paketoida sen vaikka tässä.

Toki on päivänselvää että varianssia voi hillitä monella tapaa ja yksi tapa on pelata kuin massiivinen kyylä (yleistän siis kaikissa spoteissa, ei vaan 3bet-spotit). Tällöin varianssi pysyy aisoissa monella tapaa:

-Turnaus kestää avg kauemmin jolloin niitä tulee regattua päivässä vähemmän ja iso päiväkuoppa on vaikeampi saavuttaa
-Pääsee mincasheille useammin jolloin pitkiä täysin kuivia kausia tulee vähemmän

Kuitenkin tässä on nyt ilmeisesti puoli foorumia saanut käsityksen että mun pelityyli on (yleisesti) jotenkin älyttömän varianssipitoista tai -hakuista mitä se ei todellakaan ole. Leikitään että olisi olemassa joku mittari jolla mitata yksinkertaisesti tiukkuutta/aggroutta niin että 0=maksimaalisen liian tiukka ja 100=maksimaalisen liian aggro, niin että kaikkien pelaajien tyyli putoaa johonkin tuohon väliin ja 50 olisi optimi. Voisin lyödä vetoa, että oma pelityylini olisi alle 50. Vuodan aivan varmasti rahaa nimenomaan olemalla monessa kohtaa nimenomaan liian tiukka. Käytännössä sama tyyli mulla on kuin sharkiella eli perus MTT-pokeria, haistetaan oikeat paikat kyylätä, haistetaan oikeat paikat vähän ajella out of line, välillä sattuu jäätäviä työtapaturmasekoiluja. Mä pelaan vähän enemmän GTO ja käsivalikoima eri spoteissa varmaan parempi mutta sharkiella on vastaavasti hienostuneemmat anturit ja paremmat soulreadausskillsit ja yleensä vähän enemmän järkeä päässä jättää se viimeinenkin piippu painamatta kun jo tietää että nyt ei tule menemään läpi. Mutta pointtina; jos mut ja sharkie laitettaisiin pelaamaan vierekkäin ja jonkun pitäisi sokkona seurata molempien pelaamista vaikka 5h ja päättää kumpi on kumpi niin olisi imo aika vaikea sanoa kumpi on kumpi poislukien että sharkielta ehtisi päästä showdowniin joku mystinen 3betattu 72o ainakin kerran siihen väliin. En usko että kovin moni täällä pitää sharkieta erityisen varianssihakuisena ja em. mittarilla oltaisiin ihan varmasti viiden yksikön sisällä.

Jos palataan takaisin noihin 3betshoveihin, niin mulla ei ole siihen kauheasti muuta sanottavaa kuin se että noita spotteja olen paljon opiskellut ja imo olen niistä kartalla jopa avg MTT-veturia paremmin enkä aio pelityyliäni mainittavasti muuttaa. Kyseessä on yksinkertaisesti niin jäätävän isot exploitit joita on tarjolla että monestikaan niitä ei voi jättää väliin. Luonnollisesti se ei tarkoita että niitä painetaan koko ajan vaan kaikki on spotista kiinni; 3betshoverange 20% ja 100% BTN-avausta vastaan on aika todella erinäköinen. Oon tänään n. 15BB stäkeillä viimeksi sekä 3betshovettanut 72s että openfoldannut A6o napin avausta vastaan (jälkimmäinen oli ihan älytön icm-spotti, luulen että siinä oikea peli olisi silti flatata mutta halusin vältellä varianssia=en halunnut osua pariin jolla joutuu sitten makselemaan).

Ymmärrän että kun katsoo streamia tai jotain yksittäistä mun postaamaa kättä että siitä voi saada käsityksen mun painavan koko ajan ihan hempuleilla ja sitten ihmetellään että miten kuoppaa tulee koko ajan kun merkit on joka toisessa kädessä sisällä jollain J5s. Ei se nyt ihan niin mene. Hyvään MTT-pelaamiseen vain yksinkertaisesti kuuluu tunkea ne merkit välillä sisään vaikka sitten sillä jackson fivella silloin kun spotti siihen on oikea. Ilman mitään egoilun ripettäkään uskallan väittää että mulla on noi spotit hallussa erittäin hyvin ja luultavasti paremmin kuin useimmilla niitä kritisoineilla. En voi kuin suositella kaikille noiden pyörittelyä esim HRC:lla niin aika nopeasti pitäisi olla suht hyvä käsitys siitä miten paljon tuossa on ilmaisia merkkejä tarjolla.

poloho kirjoitti:Mukava että tulee voittopäiviä, kyllä se runi löytyy ku jaksaa painaa! :twisted:
Mites toi 3. käsi, miks on aika standard? Vihulla iso 3bet/fold to 4bet? 40bb eff iso pusku kuitenki.
4. Hirvee maksu vihulta :D Flopatut 2pr liian ohut valuena riverillä? Onko 55,66 maksu pre?
10. Tiukka maksu. Oletuksena että AQ ja JJ 3bettaa aina pre? AJ, QJs ois hyviä valueAI riverillä vihulta, mutta
niistäki osa blokataan..
11. Pelaatko yliparit usein tällä linellä?
Testaahan jotaki nl20-50 cashia jossain vaiheessa haastetta, voin luvata että sun teoriatiedolla ja
kokemuksella siellä on rahaa lojumassa pöydillä :) Gl jatkoon!

3. Nojoo heitin kyllä läpällä että standard, toi oli joku perus 23% 3bet blindeista-mies niin sitä vastaan toki.
4. Miksi 55-66 ei ois maksu pre? 100% call toki kaikilla pikkupareilla. Kai tota vastaan ois pohjarattaat pitänyt painaa riveriin vaikka se oiskin ollut aika ikävää, results oriented toki ei.
10. Tää oli knockout. Vihulla on AQ/JJ rangessa 0% ajasta pre. Vastaavasti KQ jne lyö flopin. Vihulla voisi hyvin olla JTs QTs QJs turnilla, mutta tohon riveriin bluffaaminen on niin huono idea että edes tiltissä oleva ravustaja ei siihen pysty.
11. AA aina, KK varmaan miksaisin, QQ-TT cbet itse, 99 88 taas näin. Meh nyt kun mietin luulen että mun käsivalinta tähän on aika huono. Tykkään siis täntyylisissä spoteissa checkshovettaa sekä valueta että jonkinlaisen equityn (sanotaan 6outtia+) käsiä. Mutta mun kädessä kusee se että blokataan nimenomaan niitä käsiä joita haluttaisiin vihulla olevan eli KQ KJ QJ QT JT KT. Ihan hasardi tämä ei ole koska vihulla voi olla näissä peleissä joku tyyliin A5s betfold mutta kokonaisuutena luulen että tämä käsi olisi parempi vaan bet+survoa ok turnit. Takaoven hertatkin aukeaa sieltä nätisti usein... ja vaikka sitten checkreissata QT/QJ/AK/AQ jos niillä kaikilla olen päättänyt eristää pre. Sanoisin että väärin pelattu multa näin jälkikäteen ajateltuna ihan käsivalinnan puolesta, en siksi että vihu ownasi. Jos oisin checkreissannut tähän vaikka QJ tai AK en näkisi ongelmaa linessä.
Clear eyes, full hearts, can't lose
yksinäinen_ravustaja

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja sharkie » 13.11.2017 2:10

yksinäinen_ravustaja kirjoitti:
isutoshi kirjoitti:
En usko että kovin moni täällä pitää sharkieta erityisen varianssihakuisena

Pikkusen hymyilytti kun luin tän ja onetablaan tätä yhtä joka mukana vain koska illan hienoin suoritus palkittiin

Winamax, $45 Buy-in (800/1,600 blinds, 200 ante) No Limit Hold'em Tournament, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

SB: 23,280 (14.6 bb)
BB: 83,879 (52.4 bb)
UTG: 110,531 (69.1 bb)
MP: 120,579 (75.4 bb)
Hero (CO): 123,736 (77.3 bb)
BTN: 76,309 (47.7 bb)

Preflop: Hero is CO with JKuva 7Kuva
UTG raises to 3,440, MP folds, Hero raises to 11,565, 3 folds, UTG raises to 24,800, Hero raises to 123,536 and is all-in, UTG calls 85,531 and is all-in

Flop: (224,262) 8Kuva 8Kuva KKuva (2 players, 2 are all-in)
Turn: (224,262) 6Kuva (2 players, 2 are all-in)
River: (224,262) QKuva (2 players, 2 are all-in)

Results: 224,262 pot
Final Board: 8Kuva 8Kuva KKuva 6Kuva QKuva
UTG showed AKuva AKuva and lost (-110,531 net)
Hero showed JKuva 7Kuva and won 224,262 (113,731 net)
sharkie

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja yksinäinen_ravustaja » 13.11.2017 2:15

PokerBastard kirjoitti:K Kiitos ravustajalle käsihistorioista mitkä oli mielenkiintoista luettavaa, olin pitänyt sua astetta nitimpänä pelaajana muutaman senttisatlan perusteella, tosin ihan loogista vetää vähän tiukempaa, kun muut räiskii.

Senttisatla oli mulla aina jossain nurkassa enkä yleensä edes huomannut koko turnausta ennen kuin olin rahoilla. Buyin oli kuitenkin vähän ABI:a alakanttiin jopa haasteen aikana. Toki sinänsä sen EV oli sama kuin jossain $5 turnauksessa eli sinänsä epäloogista olla antamatta sille mitään huomiota mutta kun siitä sai vaan niitä perkeleen lippuja joilla autoreggautui Partyn rigged turnauksiin jollain 15BB pinolla eikä ikinä cashannyt mitään. Opin viikkoa ennen koko promon lopettamista että niistä voi myös unregata... :-D en tiedä cashasinkö ikinä yhden yhtä turnausta niillä lipuilla, saatoin oikeasti olla kolleektivinen netloser senttisatlassa huomioiden että panostin siihen ~2 dollaria aikojen saatossa enkä koskaan cashannyt lipuilla mitään. Toki tossa oli myös se aspekti että ihan loogistakin pelata kyylää kun muut survoo menemään mutta en olisi kyllä tuohon jaksanut panostaa vaikka kaikki olisivat vetäneet 5VPIP.

sharkie kirjoitti:
yksinäinen_ravustaja kirjoitti:
isutoshi kirjoitti:
En usko että kovin moni täällä pitää sharkieta erityisen varianssihakuisena

Pikkusen hymyilytti kun luin tän ja onetablaan tätä yhtä joka mukana vain koska illan hienoin suoritus palkittiin

Sä oot vihdoin oppinut! Huomaatko mitä tapahtuu kun käyttää sentään kättä jossa on jotain potentiaalia eikä aina sitä 72o. Oon ylpeä, ei mennyt kuin 10 vuotta :-D (h)
yksinäinen_ravustaja

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja yksinäinen_ravustaja » 13.11.2017 2:46

Päivä 43

Yksi absoluuttisesti parhaimpia tuntemuksia turnauspokerissa on se, kun pitkän kuoppajakson jälkeen pääset viimein pitkälle jossain turnauksessa jossa on iso prizepool, riidit vihuista on auringontarkat, tuntuu että kaikki onnistuu ja lopetat reggaamisen että voit keskittyä. Olet isossa chipleadissa ft:n alkaessa ja tuntuu jo että tämä on se, nyt se tulee. Jotenkin kuopasta poispääseminen ei tunnu yhtään niin hyvältä kun tulee joku score tyyliin turbosta tasavasemmalta, mutta kunnon deepstack jossa stäkkiä on hoivattu suuremmalla antaumuksella kuin vastasyntynyttä lasta, se kun menee kuin meneekin sitten maaliin...siitä ei hirveästi parempaa fiilistä voi nettiturnauksessa saada.

Tänään oli sellainen tilanne femman massafieldissä. Kaikki kädet on samasta turnauksesta kronologisessa järjestyksessä poislukien käsi 2. Monet näistä on aika pieniä potteja mutta pelasin nimenomaan aivan älyttömän smallballia ja olin näissä aivan sairaan zonessa.

1. Tässä nyt ei kauheasti ihmeellistä. Ei toki pitäisi olla varmaan edes reissurangea tähän boardiin, mutta normaali exploit huonoa regua vastaan ja jos nyt joku käsi on jolla reissataan niin tämä lienee se tasan ensimmäinen kandidaatti. Vihulta kyseenalainen flopbet ja käsittämätön turnshove.

Winamax, $4.50 Buy-in (8,000/16,000 blinds, 1,600 ante) No Limit Hold'em Tournament, 5 Players

SB: 415,471 (26 bb)
Hero (BB): 459,350 (28.7 bb)
MP: 229,239 (14.3 bb)
CO: 1,292,736 (80.8 bb)
BTN: 195,128 (12.2 bb)

Preflop: Hero is BB with 2Kuva 8Kuva
3 folds, SB completes, Hero checks

Flop: (40,000) 8Kuva 2Kuva QKuva (2 players)
SB bets 16,000, Hero raises to 47,520, SB calls 31,520

Turn: (135,040) 3Kuva (2 players)
SB checks, Hero bets 93,178, SB raises to 350,351 and is all-in, Hero raises to 394,230 and is all-in

River: (835,742) 9Kuva (2 players, 2 are all-in)

Results: 835,742 pot
Final Board: 8Kuva 2Kuva QKuva 3Kuva 9Kuva
SB showed 6Kuva QKuva and lost (-415,471 net)
Hero showed 2Kuva 8Kuva and won 835,742 (420,271 net)

Tämän jälkeen turnauksessa 10 pelaajaa mukana, oon 2/10 ja chipleader on tällainen taitoniekka (käsi pari kättä edellistä aiemmin)...

2.

Winamax, $4.50 Buy-in (8,000/16,000 blinds, 1,600 ante) No Limit Hold'em Tournament, 5 Players

SB: 1,347,136 (84.2 bb)
BB: 241,528 (15.1 bb)
MP: 434,671 (27.2 bb)
Hero (CO): 368,150 (23 bb)
BTN: 200,439 (12.5 bb)

Preflop: Hero is CO with 6Kuva 7Kuva
MP folds, Hero raises to 35,200, BTN folds, SB calls 27,200, BB calls 19,200

Flop: (113,600) TKuva 2Kuva 4Kuva (3 players)
SB bets 16,000, BB folds, Hero raises to 51,712, SB folds

Results: 145,600 pot
Final Board: TKuva 2Kuva 4Kuva
SB mucked and lost (-52,800 net)
BB mucked and lost (-36,800 net)
Hero mucked 6Kuva 7Kuva and won 145,600 (92,800 net)

3. Tässä vielä toinen tyylinäyte samalta kaverilta, nyt siis jo ft:

Winamax, $4.50 Buy-in (12,000/24,000 blinds, 2,400 ante) No Limit Hold'em Tournament, 6 Players

SB: 628,367 (26.2 bb)
Hero (BB): 913,821 (38.1 bb)
UTG: 1,810,403 (75.4 bb)
MP1: 319,244 (13.3 bb)
MP2: 706,443 (29.4 bb)
CO: 151,722 (6.3 bb)

Preflop: Hero is BB with AKuva 4Kuva
UTG calls 24,000, 4 folds, Hero checks

Flop: (74,400) QKuva 4Kuva 2Kuva (2 players)
Hero checks, UTG bets 24,000, Hero calls 24,000

Turn: (122,400) 8Kuva (2 players)

River: (170,400) 9Kuva (2 players)

Results: 218,400 pot
Final Board: QKuva 4Kuva 2Kuva 8Kuva 9Kuva
Hero showed AKuva 4Kuva and won 218,400 (120,000 net)
UTG showed 3Kuva JKuva and lost (-98,400 net)

Muut 4 pelaajaa kaikki ns. paskareguja. Eli statsit jotain 21/12 mutta kellään ei mitään hajua siitä miten turnauspokeria pitäisi pelata. Tässä oli siis hieman tasapainottelua koska piti pitää potit pienenä ettei vahingossakaan bustaa, koska tätä ylläolevaa totaalia vastaan huppiin pääseminen olisi käytännön varma voitto näin syvillä mutta vastaavasti minkäänlaisen arvan ottaminen olisi katastrofi. Here we go...

4. Siinä teille tiukahkoa 3betshoverangea:

Winamax, $4.50 Buy-in (12,000/24,000 blinds, 2,400 ante) No Limit Hold'em Tournament, 6 Players

SB: 488,645 (20.4 bb)
Hero (BB): 1,009,821 (42.1 bb)
UTG: 2,102,751 (87.6 bb)
MP: 319,244 (13.3 bb)
CO: 318,095 (13.3 bb)
BTN: 291,444 (12.1 bb)

Preflop: Hero is BB with 7Kuva 7Kuva
2 folds, CO raises to 48,000, 2 folds, Hero calls 24,000

Flop: (122,400) KKuva TKuva JKuva (2 players)
Hero checks, CO bets 45,438, Hero folds

Results: 122,400 pot
Final Board: KKuva TKuva JKuva
Hero mucked 7Kuva 7Kuva and lost (-50,400 net)
CO mucked and won 122,400 (72,000 net)

5. Mutta vastaavasti kun spotti on oikea niin sitten mennään.

Winamax, $4.50 Buy-in (15,000/30,000 blinds, 3,000 ante) No Limit Hold'em Tournament, 5 Players

SB: 778,381 (25.9 bb)
BB: 389,388 (13 bb)
MP: 895,089 (29.8 bb)
Hero (CO): 848,175 (28.3 bb)
BTN: 1,618,967 (54 bb)

Preflop: Hero is CO with 8Kuva JKuva
MP raises to 60,000, Hero raises to 168,765, BTN calls 168,765, 3 folds

Flop: (457,530) QKuva 6Kuva 6Kuva (2 players)
Hero bets 146,410, BTN folds

Results: 457,530 pot
Final Board: QKuva 6Kuva 6Kuva
Hero mucked 8Kuva JKuva and won 457,530 (285,765 net)
BTN mucked and lost (-171,765 net)

6. Huom. samaa äijää vastaan jota vs yllä flattasin seiskat.

Winamax, $4.50 Buy-in (15,000/30,000 blinds, 3,000 ante) No Limit Hold'em Tournament, 5 Players

SB: 669,089 (22.3 bb)
Hero (BB): 1,160,940 (38.7 bb)
MP: 1,514,202 (50.5 bb)
CO: 787,381 (26.2 bb)
BTN: 398,388 (13.3 bb)

Preflop: Hero is BB with 8Kuva JKuva
MP folds, CO raises to 60,000, 2 folds, Hero raises to 198,760, CO folds

Results: 150,000 pot
Hero mucked 8Kuva JKuva and won 150,000 (87,000 net)

7. Tässä mulla on lähestulkoon paras mahdollinen käsi vain flatata mutta vihua vastaan joka limpfoldasi edelliset kaksi bvb-spottia shove menee läpi tyyliin 99% ajasta. Vihu ei icm takia voisi varmaan raisecallata tässä edes AQ. En toki tarkoita etteikö tämä näin tekisi, vaan survoin koska vihulla vaan on tässä random paskaa aina.

SB: 822,569 (27.4 bb)
Hero (BB): 1,187,460 (39.6 bb)
MP: 1,544,202 (51.5 bb)
CO: 667,381 (22.2 bb)
BTN: 308,388 (10.3 bb)

Preflop: Hero is BB with TKuva JKuva
3 folds, SB raises to 60,000, Hero raises to 1,184,460 and is all-in, SB folds

Results: 135,000 pot
Hero mucked TKuva JKuva and won 135,000 (72,000 net)

8. Kierrosta myöhemmin. Tässä tein isohkon virheen pre kun en uskaltanut varianssin pelossa tunkea vaikka mieli teki ja nuokin merkit ovat käytännössä ilmaisia. Korjasin virheen kuitenkin post. Vihun linesta nyt ei varmaan paljon tarvitse sanoa. Tämä siis joku VOITTAVA REGU 10 ABI:lla lol.

SB: 1,037,569 (34.6 bb)
Hero (BB): 1,232,460 (41.1 bb)
MP: 1,604,202 (53.5 bb)
CO: 407,381 (13.6 bb)
BTN: 248,388 (8.3 bb)

Preflop: Hero is BB with 7Kuva 7Kuva
3 folds, SB completes, Hero checks

Flop: (75,000) 5Kuva 8Kuva 6Kuva (2 players)
SB bets 35,000, Hero calls 35,000

Turn: (145,000) 6Kuva (2 players)
SB checks, Hero bets 87,650, SB raises to 210,000, Hero calls 122,350

River: (565,000) JKuva (2 players)
SB bets 285,000, Hero calls 285,000

Results: 1,135,000 pot
Final Board: 5Kuva 8Kuva 6Kuva 6Kuva JKuva
SB showed 2Kuva KKuva and lost (-563,000 net)
Hero showed 7Kuva 7Kuva and won 1,135,000 (572,000 net)

9. Vastassa edellisen käden samainen regu

Winamax, $4.50 Buy-in (18,000/36,000 blinds, 3,600 ante) No Limit Hold'em Tournament, 4 Players

Hero (SB): 2,072,060 (57.6 bb)
BB: 983,202 (27.3 bb)
CO: 287,381 (8 bb)
BTN: 1,187,357 (33 bb)

Preflop: Hero is SB with 9Kuva KKuva
CO folds, BTN raises to 78,800, Hero raises to 286,800, 2 folds

Results: 208,000 pot
Hero mucked 9Kuva KKuva and won 208,000 (125,600 net)

Tämän käden jälkeen stäkit:

Ravustaja 2,2M
Em. käden hienomies 1,1M
Supertotaali 940k
Shortti 280k

Tässä vaiheessa voisin sanoa että ihan hetkeen ei ole pytty tuntunut olevan näin lähellä merkittävästä turnauksesta. Kunnes...

10. Huomatkaa sizingini pre, aivan superzonessa pakko olla kun tajuaa reissata isommin. Mutta sieltähän se ansa laukesi

Winamax, $4.50 Buy-in (18,000/36,000 blinds, 3,600 ante) No Limit Hold'em Tournament, 4 Players

SB: 943,602 (26.2 bb)
BB: 283,781 (7.9 bb)
CO: 1,104,957 (30.7 bb)
Hero (BTN): 2,197,660 (61 bb)

Preflop: Hero is BTN with AKuva JKuva
CO folds, Hero raises to 90,000, SB folds, BB calls 54,000

Flop: (212,400) 3Kuva TKuva 6Kuva (2 players)
BB bets 190,181 and is all-in, Hero raises to 380,362

Turn: (592,762) 7Kuva (2 players, 1 is all-in)
River: (592,762) KKuva (2 players, 1 is all-in)

Results: 592,762 pot
Final Board: 3Kuva TKuva 6Kuva 7Kuva KKuva
BB showed 7Kuva JKuva and won 592,762 (308,981 net)
Hero showed AKuva JKuva and lost (-283,781 net)

11. Tässä oli bvb-dynamiikat menneet niin että olin todella vakuuttunut että SB:llä on nyt joku ansa. Päätin jo flopilla että lyön kerran ja jos tulee actionia niin luovutan mihin tahansa lyöntiin / reissuun ellei osu 8/3. Ei nyt ihmeellisen näköinen käsi kun oma line niin standard mutta muistan vieläkin miten sanoin ääneen "sillä on naulat" ennen kuin vihun käsi kääntyi riverillä.

SB: 1,061,757 (29.5 bb)
Hero (BB): 1,910,279 (53.1 bb)
CO: 918,402 (25.5 bb)
BTN: 639,562 (17.8 bb)

Preflop: Hero is BB with 3Kuva 8Kuva
2 folds, SB completes, Hero checks

Flop: (86,400) 4Kuva 3Kuva QKuva (2 players)
SB checks, Hero bets 36,000, SB calls 36,000

Turn: (158,400) 5Kuva (2 players)
SB checks, Hero checks

River: (158,400) 2Kuva (2 players)
SB checks, Hero checks

Results: 158,400 pot
Final Board: 4Kuva 3Kuva QKuva 5Kuva 2Kuva
SB showed KKuva KKuva and won 158,400 (82,800 net)
Hero showed 3Kuva 8Kuva and lost (-75,600 net)

12. Tässä ainoa kerta koko ft:ssä kun bluffasin sitä paistia. En kyllä löydä tästä virhettä. Toki en halua bluffata sitä suunnilleen ollenkaan ikinä, mutta jos nyt ikinä on spotti lyödä turn niin tässä: vihun rangessa on niin paljon KT KJ KQ + Ax joista massiivinen osa kippaa isoon lyöntiin. Tyyliin kaikista mahdollisista skenaarioista missä mulla on ilmaa turnilla eri boardeissa ehkä 5% sisältää actionia jossa bluffaan turnin mutta onhan tässä pakko.

SB: 1,235,202 (34.3 bb)
BB: 495,562 (13.8 bb)
CO: 1,004,157 (27.9 bb)
Hero (BTN): 1,795,079 (49.9 bb)

Preflop: Hero is BTN with KKuva 8Kuva
CO folds, Hero raises to 79,200, SB calls 61,200, BB calls 43,200

Flop: (252,000) 4Kuva 2Kuva 2Kuva (3 players)
SB checks, BB checks, Hero bets 80,640, SB calls 80,640, BB folds

Turn: (413,280) 6Kuva (2 players)
SB checks, Hero bets 285,163, SB calls 285,163

River: (983,606) 3Kuva (2 players)
SB bets 173,544, Hero folds

Results: 983,606 pot
Final Board: 4Kuva 2Kuva 2Kuva 6Kuva 3Kuva
SB mucked and won 983,606 (535,003 net)
Hero mucked KKuva 8Kuva and lost (-448,603 net)

13. Välissä shortein bustasi ja meni about 4 rundia missä kippasin lähes joka käden tai hävisin 4BB potteja kun en osunut mihinkään. Kävin jokaisen niistä äsken läpi ja yhdessäkään ei mitään ihmeellistä. Sitten vika käsi.

Winamax, $4.50 Buy-in (24,000/48,000 blinds, 4,800 ante) No Limit Hold'em Tournament, 3 Players

SB: 1,751,570 (36.5 bb)
Hero (BB): 811,804 (16.9 bb)
BTN: 1,966,626 (41 bb)

Preflop: Hero is BB with JKuva JKuva
BTN calls 48,000, SB raises to 120,000, Hero raises to 807,004 and is all-in, BTN calls 759,004, SB folds

Flop: (1,748,408) 8Kuva AKuva 7Kuva (2 players, 1 is all-in)
Turn: (1,748,408) 6Kuva (2 players, 1 is all-in)
River: (1,748,408) TKuva (2 players, 1 is all-in)

Results: 1,748,408 pot
Final Board: 8Kuva AKuva 7Kuva 6Kuva TKuva
Hero showed JKuva JKuva and lost (-811,804 net)
BTN showed 9Kuva 9Kuva and won 1,748,408 (936,604 net)

HUOH.

Tähän vielä muutama muu mitä tänään merkkasin.

1a

Party, $5 Buy-in (500/1,000 blinds, 100 ante) No Limit Hold'em Tournament, 8 Players

SB: 26,841 (26.8 bb)
BB: 20,740 (20.7 bb)
UTG+2: 155,938 (155.9 bb)
MP1: 150,464 (150.5 bb)
MP2: 20,739 (20.7 bb)
Hero (MP3): 32,299 (32.3 bb)
CO: 33,366 (33.4 bb)
BTN: 97,501 (97.5 bb)

Preflop: Hero is MP3 with JKuva KKuva
3 folds, Hero raises to 2,250, CO calls 2,250, 2 folds, BB calls 1,250

Flop: (8,050) 6Kuva KKuva 4Kuva (3 players)
BB checks, Hero checks, CO bets 1,000, BB calls 1,000, Hero raises to 5,420, CO calls 4,420, BB folds

Turn: (19,890) 8Kuva (2 players)
Hero bets 24,529 and is all-in, CO calls 24,529

River: (68,948) QKuva (2 players, 1 is all-in)

Results: 68,948 pot
Final Board: 6Kuva KKuva 4Kuva 8Kuva QKuva
Hero showed JKuva KKuva and won 68,948 (36,649 net)
CO showed AKuva 4Kuva and lost (-32,299 net)

2a: Tää on jo TODELLA erikoistapaus. Sellaisia oletuksia ei voi käytännössä olla että tämä olisi shove... paitsi: Starsin superknockoutin bubble, jossa avaajan raisefirst napilta 5/5, avaajan bounty isompi kuin mincash, BB:n bounty isompi kuin mincash, ja mulla kyyläimago. Nauratti itseänikin että voiko herranjumala tulla paikkaa jossa ihminen tunkee J2o SB:stä ja se on oikein mutta luulen että tässä oli. Saattaa olla eka kerta elämässäni kun painoin, BB:stä toki eri juttu.

Poker Stars, $6.82 Buy-in (350/700 blinds, 85 ante) No Limit Hold'em Tournament, 9 Players

Hero (SB): 22,438 (32.1 bb)
BB: 8,796 (12.6 bb)
UTG+1: 30,054 (42.9 bb)
UTG+2: 10,001 (14.3 bb)
MP1: 40,979 (58.5 bb)
MP2: 11,970 (17.1 bb)
MP3: 28,058 (40.1 bb)
CO: 7,881 (11.3 bb)
BTN: 15,275 (21.8 bb)

Preflop: Hero is SB with JKuva 2Kuva
6 folds, BTN raises to 1,400, Hero raises to 22,353 and is all-in, 2 folds

Results: 4,265 pot
Hero mucked JKuva 2Kuva and won 4,265 (2,780 net)

3a: Tässä hauska kun BTN stäkki pakottaa 3bettausrangen suht järkeväksi mutta noita regut musta aika usein käyttää nimenomaan repatakseen vahvempaa. Ei sillä että käytän kyllä itsekin = standard pusku näillä oletuksilla.

Prima, $10 Buy-in (400/800 blinds, 80 ante) No Limit Hold'em Tournament, 5 Players

SB: 25,276.50 (31.6 bb)
BB: 21,056 (26.3 bb)
Hero (MP): 25,980 (32.5 bb)
CO: 32,148 (40.2 bb)
BTN: 1,731 (2.2 bb)

Preflop: Hero is MP with KKuva TKuva
Hero raises to 1,725, CO raises to 5,625, 3 folds, Hero raises to 25,900 and is all-in, CO folds

Results: 12,850 pot
Hero mucked KKuva TKuva and won 12,850 (7,145 net)

4a: Kaveri katsellut vissiin vähän OTB_Redbaronia ja mahdollisesti ymmärsi matkalla jokusen konseptin hieman väärin.

Pacific, $4.50 Buy-in (150/300 blinds, 40 ante) No Limit Hold'em Tournament, 9 Players

SB: 5,590 (18.6 bb)
BB: 15,168 (50.6 bb)
UTG+1: 5,035 (16.8 bb)
UTG+2: 11,174 (37.2 bb)
MP1: 10,716 (35.7 bb)
MP2: 18,471 (61.6 bb)
Hero (MP3): 11,330 (37.8 bb)
CO: 5,391 (18 bb)
BTN: 3,625 (12.1 bb)

Preflop: Hero is MP3 with AKuva AKuva
2 folds, MP1 raises to 600, MP2 folds, Hero raises to 1,605, 4 folds, MP1 calls 1,005

Flop: (4,020) QKuva QKuva 2Kuva (2 players)
MP1 checks, Hero checks

Turn: (4,020) 7Kuva (2 players)
MP1 checks, Hero checks

River: (4,020) 7Kuva (2 players)
MP1 bets 9,071 and is all-in, Hero calls 9,071

Results: 22,162 pot
Final Board: QKuva QKuva 2Kuva 7Kuva 7Kuva
MP1 showed AKuva TKuva and lost (-10,716 net)
Hero showed AKuva AKuva and won 22,162 (11,446 net)

5a: No yks biittikäsi, PLO-turnauksen bubble. Huoh

Winamax, 1,250/2,500 blinds Pot Limit Omaha Tournament, 6 Players

Hero (SB): 38,552 (15.4 bb)
BB: 100,410 (40.2 bb)
UTG: 48,778 (19.5 bb)
MP: 13,050 (5.2 bb)
CO: 74,767 (29.9 bb)
BTN: 28,563 (11.4 bb)

Preflop: Hero is SB with AKuva 3Kuva AKuva KKuva
2 folds, CO raises to 6,250, BTN folds, Hero raises to 21,250, BB folds, CO calls 15,000

Flop: (45,000) 2Kuva 4Kuva 5Kuva (2 players)
Hero bets 17,302 and is all-in, CO calls 17,302

Turn: (79,604) 6Kuva (2 players, 1 is all-in)
River: (79,604) 5Kuva (2 players, 1 is all-in)

Results: 79,604 pot
Final Board: 2Kuva 4Kuva 5Kuva 6Kuva 5Kuva
Hero showed AKuva 3Kuva AKuva KKuva and lost (-38,552 net)
CO showed 9Kuva 7Kuva TKuva 8Kuva and won 79,604 (41,052 net)

6a: En oikeastaan tiedä miksi oon merkannut tän käden, mutta bet-check-bet bluffina on nykyään alkanut toimimaan bluffina enemmän kuin aiemmin. Itsehän oon tehnyt monet rollit sillä vuosien saatossa että bet-check-bet on 100% ajasta valueta ja vihut maksaa riverin AINA. Sitten kun pillataan niin lyödään aina turn. Mulla oli varmaan 5 vuotta ranget about niin levällään että turnbarrel OOP 99% pilli 1% value, ja betcheckbet toisinpäin. Nyt kun ihmiset tajuaa teoriasta jotain niin näissä avautuu hyviä spotteja. Esim tässä moni lyö standardina turnin koska scare card, mutta käytännössä lyömällä repataan äärimmäisen harvaa valuekättä jotka on aivan vinksallaan suhteessa bluffeihin. Checkaamalla voidaan kuitenkin lyödä monia rivereitä koska meillä pysyy silloin rangessa kaikki riveröidyt 2p, Jx value jne. Vastaavasti näissä näkee vihun näkökulmasta kaikenlaisia sekoiluita kun esim tämän käden BB painaa pelottavan näköisesti juoksevaan boardiin BET BET BET rangella jossa riveriin mennessä ei repata suunnilleen mitään ja pillejä on rangessa "muutama" combo.

Party, $5 Buy-in (400/800 blinds, 80 ante) No Limit Hold'em Tournament, 8 Players

SB: 64,140 (80.2 bb)
Hero (BB): 48,993 (61.2 bb)
UTG+2: 84,707 (105.9 bb)
MP1: 35,360 (44.2 bb)
MP2: 11,813 (14.8 bb)
MP3: 20,527 (25.7 bb)
CO: 28,299 (35.4 bb)
BTN: 36,161 (45.2 bb)

Preflop: Hero is BB with 8Kuva 4Kuva
6 folds, SB raises to 1,944, Hero calls 1,144

Flop: (4,528) 7Kuva JKuva 5Kuva (2 players)
SB checks, Hero bets 2,807, SB calls 2,807

Turn: (10,142) KKuva (2 players)
SB checks, Hero checks

River: (10,142) TKuva (2 players)
SB checks, Hero bets 6,288, SB folds

Results: 10,142 pot
Final Board: 7Kuva JKuva 5Kuva KKuva TKuva
SB mucked and lost (-4,831 net)
Hero mucked 8Kuva 4Kuva and won 10,142 (5,311 net)

7a: Tässäkin oli riidit että apinaregu innostuu kun tää tuntuu aina löytävän ne kaikkein häröimmät 3bet-spotit missä repataan jotain kahden käden valuerangea eikä sillä ikinä ole mitään. Aika sick kerätä tossa 28BB ilman showdownia flat-shovettamalla.

Prima, $10 Buy-in (50/100 blinds, 10 ante) No Limit Hold'em Tournament, 6 Players

SB: 10,070 (100.7 bb)
BB: 12,087 (120.9 bb)
UTG: 10,057 (100.6 bb)
Hero (MP): 6,960 (69.6 bb)
CO: 13,298 (133 bb)
BTN: 20,286 (202.9 bb)

Preflop: Hero is MP with 8Kuva 8Kuva
UTG raises to 200, Hero calls 200, CO raises to 890, BTN folds, SB calls 840, BB folds, UTG calls 690, Hero raises to 6,950 and is all-in, 3 folds

Results: 3,720 pot
Hero mucked 8Kuva 8Kuva and won 3,720 (2,820 net)

8a: Yrityksestä annan 11/10.

Winamax, $4.50 Buy-in (150/300 blinds, 40 ante) No Limit Hold'em Tournament, 7 Players

SB: 16,228 (54.1 bb)
BB: 19,260 (64.2 bb)
MP1: 22,300 (74.3 bb)
MP2: 21,320 (71.1 bb)
MP3: 17,717 (59.1 bb)
Hero (CO): 28,520 (95.1 bb)
BTN: 14,440 (48.1 bb)

Preflop: Hero is CO with AKuva KKuva
3 folds, Hero raises to 750, BTN folds, SB calls 600, BB folds

Flop: (2,080) JKuva QKuva 2Kuva (2 players)
SB checks, Hero bets 666, SB calls 666

Turn: (3,412) TKuva (2 players)
SB checks, Hero bets 2,354, SB calls 2,354

River: (8,120) 7Kuva (2 players)
SB bets 12,418 and is all-in, Hero raises to 24,710 and is all-in

Results: 32,956 pot
Final Board: JKuva QKuva 2Kuva TKuva 7Kuva
SB showed 4Kuva 5Kuva and lost (-16,228 net)
Hero showed AKuva KKuva and won 32,956 (16,728 net)

Positiivista on se, että nyt olen löytänyt sentään olotilan jossa tuntuu että kaikki menee päin seiniä mutta tuntuu että ainakin breakeven tulee kuitenkin koska saan uudella setupilla isommin volaa sisään ja jonkun nyt on vaan pakko juosta pitkälle niin että voi sitten ft:ssä ownata kaikki. Vähän 2010-tyylinen fiilis jopa, paitsi että buyinit 10x pienemmät. 22 pöytää taisin parhaimmillaan painella kerrallaan menemään buyinien ollessa väliltä 1-100€ :-D Jälkimmäinen laukaus johtui siitä että voitin tosiaan Unibetin arvonnasta 100e lipun jonka bustasin tänään. Vähän kyseenalaiseen suoritukseen putosin, checkshovetin flopin 3way värinvedolla jossa mulla oli ainoana rangessa ratas+ mutta annoin lähinnä kiireen takia vihulle helpon timing tellin ja se poimikin sitten marjat ässähailla. Tai voi olla että oli vaan joku paisti joka ei päässyt haista eroon mutta olisi sopiva rangaistus tötöilystä jos olisi oikeasti riidannut ajoitukseni oikein, tavallaan toivon sitä. Oli siinä nyt 40%+ equitya silti tosin ettei mikään katastrofi. Pelaan edelleen käytännössä vaan 5e ja pienempää ja niitä sitten ruutu täyteen. Sitten kun uskon että oon tarpeeksi hyvä 10e+ buyineihin (eli saan niissä yhden voittopäivän) nostan ehkä panoksia. Tänään taas kymppeihin alas kaikki 10 biniä ilman casheja ja microista maxit ylös. Olen ehkä vaan sitten löytänyt tasoni. Ja jos totta puhutaan tein tänään MONTA aivan hirvittävää virhettä. Osa pyyhkiytyi jo muistista kun hävetti niin paljon. Esim J8s tunkaisu tasabubblessa vihun naulojenreppausta vastaan kun mincash 3xbuyin ei ollut ihan paras hetkeni, vihulla obv naulat ja bubbletin. Mutta, happens.

Uuden koneen kädet so far, jumankekka mitä tuhoamista tästä tulee sitten kun joskus kääntyy viivat toisinpäin:

uudetkadetbb.JPG
uudetkadetbb.JPG (46.95 KIB) Katsottu 3471 kertaa

uudetkadetchips.JPG
uudetkadetchips.JPG (50.37 KIB) Katsottu 3471 kertaa

Päivä: 43/120
Pelitunnit: 9,5
Lähtörolli: 2085,39€

Päivätulos: +320,29€

Rolli: 2406,31€
Pelitunnit total: 206,5

ATH.

pytty15.JPG
pytty15.JPG (47.33 KIB) Katsottu 3486 kertaa

Päivän biisi 43/120: Mew -156

Tuleepa mieleen se kun olin 17-18 ja tutustuin tyttöystävän kotibileissä Mewiin. Yhden tyttöystävän kaverin poikaystävä oli maailman coolein tyyppi; soitti bändissä ja tiesi KAIKEN hyvän musiikin. Yritin aina päästä juttelemaan sen kanssa musiikista ja kirjoitin mental noteseja uusista bändeistä joiden levyjä pitäisi käydä ostamassa asap Iso-Roban Stupido Shopista. ONE FIVE SIX DON'T YOU JUST LOOOOOVE GOODBYES

Huomenna stream klo 20 taas tuttuun tyyliin Pokerisivujen kanavalla. Aion sitkeästi pelata varsin pientä huomennakin koska en koe että pelaan noissa streameissa kovin optimaalisesti. Kun pelaa suht pientä pysyy sellainen tietty rentous ja nyt kun rolli on vihdoin edes jonkinlaisissa kantimissa ei ehkä tarvitse kitistä biiteistäkään niin paljon. Nyt pelaan kyllä jossain muualla kuin Partylla, vois ottaa vaikka huvikseen Starsia tai jotain ohjelmistoon yhden streamin ajaksi ja vähän miekkailla regujen kanssa. YRITÄN aloittaa reggaamisen jo kunnolla aiemmin joskus klo 18 niin että ois deeprunia streamin alkaessa. Tää on tosin melkoista tasapainoilua koska voi olla että mulla on sitten liikaa pöytiä ja tulee aivan katastrofi. Saa nähdä, laitan klo 20 anyway tulille.
yksinäinen_ravustaja

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Sven Poletka » 13.11.2017 17:07

Kivasti todistit vihaajat vääriks parilla erimerkillä, ja kolumnikin oli täyttä rautaa. Toivottavasti höpönlöpöttäjät ei kuitenkaan vaikuta sun pelisuorituksiin, vaikka sellasta ois kyl vaikee ees kuvitella, ku sulla on paksu nahka ja oot oikeessa varmaan yli sataprosenttisesti. Ootko miettiny ikinä mitään tilastotieteen opintoja vaikka ihan harrastepohjalta, ku pokerinpokerinpelaajille voi yleisesti muodostua siitä vähän vääristynyt kuva ku faktat saattaa parhaimmillaan olla aika epäintuitiivisia ja ihmiset on ihmisiä, kuten Tommy Wiseau aikoinaan kirjotti. Mut sun meemitietämys ois varmaan kovaa valuuttaa ainakin sosiaalisessa pokerimediassa ja oot jo kiistattomasti ainakin kotimaisten pokerikommentaattorien Joe Stapleton.
Sven Poletka

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja yksinäinen_ravustaja » 13.11.2017 19:20

Tuli aika koomaisa päivä, suunnitelma oli ennen streamia syödä terveellinen aamupala, käydä salilla ja sen jälkeen vähän opiskella. Sen sijaan kävin pizzalla ja nukuin ylipitkät päiväunet #-o

Nyt kahvipannu porisemaan ja kasilta stream tulille: www.twitch.tv/pokerisivut <-- tosiaan siis uusi osoite nyt toista kertaa käytössä.
yksinäinen_ravustaja

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja yksinäinen_ravustaja » 14.11.2017 1:36

Päivä 44

Pelasin tuntemattomasta syystä tänään kyllä todella huonosti. En tiedä oonko ikinä vetänyt näin karmivasti, no saipahan streamin katsojat viihdettä. Huomenna paremmalla yrityksellä sitten. Huomenna sosiaalinen elämä kutsuu alkuiltaan asti ja ehdin varmaan grindaamaan vaan aika pienen setin, mutta random tiistaina tuo lienee ihan ok säästellä paukkuja loppuviikolle.

Päivä: 44/120
Pelitunnit: 6
Lähtörolli: 2406,31€

Päivätulos: +28,50€

Rolli: 2434,81€
Pelitunnit total: 212,5

Koska pari rapua tarttui tänäänkin mertaan:

Päivän biisi 44/120: Vince Staples - Crabs in a Bucket

Sivuhuomiona, hauskaa että biisin kirjoittajiin kuuluu myös Bon Iverin Justin Vernon.

Muistuttakaa joku että kerron jossain streamissa raputarinan Karibialta. Tää on oikeasti aika hauska tarina, meidän kännitempaus saavutti lopulta sellaiset mittasuhteet että se päätyi jopa Radio Rockin aamushow:hon seuraavana päivänä. Oon ollut kyseisessä show:ssa kahdesti, toinenkin tarina on itse asiassa ihan hauska mutta säästän sen edellisen yhteydessä kerrottavaksi.
yksinäinen_ravustaja

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Western Daemon » 14.11.2017 18:01

Todella miellyttävä streami, muutenkin hero striimaa kyllä aika rautaisesti kun jopa tilanteita käydään läpi eikä vain "tämä pelataan näin" vaan selitykset ovat hyviä ja tulevat sujuvasti ulos. Ja jos jätetään tekniset ongelmat pois.
Jostain syystä nämä streamit valaa lisää motivaatiota ja uskoa myös mikrotasojen pelaajille kun näkee käytännössä miten ja miksi tilanteet pelataan tietyllä tavalla vihuja vastaan jotka pelaavat miten sattuu.

Lisää tätä!
Western Daemon

ViestiKirjoittaja Sven Poletka » 14.11.2017 18:18

Western Daemon kirjoitti:Todella miellyttävä streami, muutenkin hero striimaa kyllä aika rautaisesti kun jopa tilanteita käydään läpi eikä vain "tämä pelataan näin" vaan selitykset ovat hyviä ja tulevat sujuvasti ulos. Ja jos jätetään tekniset ongelmat pois.
Jostain syystä nämä streamit valaa lisää motivaatiota ja uskoa myös mikrotasojen pelaajille kun näkee käytännössä miten ja miksi tilanteet pelataan tietyllä tavalla vihuja vastaan jotka pelaavat miten sattuu.

Lisää tätä!

+1

Vielä kun tulokset edes vuositasolla tukisivat käytäntöä, mutta se nyt on varmaan vain ajan kysymys. Kai se varianssi vaan on hyvä renki mutta huono isäntä! Vaikee ois muuten ymmärtää, miten pelimies voi säännöstään pannuttaa tai parhaimmillaankin nyhjätä ja reikäpäät taas printtaa rahaa, ellei sitten vilunki ja petkuhuiputus oo levinny jo mutasarjoihinkin.
Sven Poletka

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Erotic Razz » 14.11.2017 18:34

Sven Poletka kirjoitti:
Western Daemon kirjoitti:Todella miellyttävä streami, muutenkin hero striimaa kyllä aika rautaisesti kun jopa tilanteita käydään läpi eikä vain "tämä pelataan näin" vaan selitykset ovat hyviä ja tulevat sujuvasti ulos. Ja jos jätetään tekniset ongelmat pois.

Lisää tätä!

+1
.

Hieno avatar, mutta ihan paskaa trollaamista. Samaa scheissea sivulta toiselle. Olisit edes hauska tai nerokas. Ja vastauksesi tietää jo siinä vaiheessa, kun se on vasta päässäsi hyvin himmeän lampun muodossa. Huoh. Ota olut ja jatka elämää.
Erotic Razz

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Sven Poletka » 14.11.2017 18:37

Erotic Razz kirjoitti:
Sven Poletka kirjoitti:

Lisää tätä!

+1
.

Hieno avatar

+1
Sven Poletka

Käyttäjän avatar

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit