Fury of the North (Projekti 10k -> 100k)

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Fury of the North (Projekti 10k -> 100k)

ViestiKirjoittaja Western Daemon » 11.11.2017 13:27

yksinäinen_ravustaja kirjoitti:"Helpompi" vaihtoehto imo aivan kuollut. Onkohan kukaan maailmanhistoriassa tullut refundatuksi minkään lisenssiviranomaisen toimesta?

Keissi "Winamax ja Ariel" on toiminut ainakin kerran mitä tiedän, yksityiskohtia en julkisesti jaa koska siihen ei ole lupaa. Mutta tuo on tosiaan ainoa kerta kun olen edes kuullut että lisenssiviranomainen oikeasti tekisi jotain kun on pelaajien välillä tapahtunut vääryyttä, mutta tuossakin tapauksessa sivusto oli mukana jotenkin.

Lähinnä varmaan lisenssiviranomaiset kiinnittää huomiota sellaiseen joka on vastoin yleisiä sääntöjä, useita tilejä ja sellaisia mutta rahan "varkaudet" (kolluusiot yms.) kun ei oikein ole noiden työtä loppuunsa jos varas ei ole itse sivusto.

Kyllä mä silti antaisin tämänkin fiaskon lisenssiviranomaisen tietoon omakätisesti, party saa siitä ainakin jonkinlaisen miinuksen mutta en tiedä sitten vaikuttaako käytännössä mihinkään...
Western Daemon

Re: Fury of the North (Projekti 10k -> 100k)

ViestiKirjoittaja Farseer » 14.11.2017 19:19

Vähän laskeskelin ja postailin 2+2: https://forumserver.twoplustwo.com/show ... stcount=52

Kivat $150k pelkästään noilta 26 outtaamaltani accountilta ovat tienanneet, eikä varmasti ole koko rinki siinä. Rikos kannattaa sen verran että ihmettelen jos ei ala toistumaan Partylla ja todennäköisesti muuallakin :(
Farseer

Käyttäjän avatar

Edellinen

Palaa alueelle Blogit