Rouva Kiran Pokeripäiväkirja

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Rouva Kiran Pokeripäiväkirja

ViestiKirjoittaja KiraKirAxu » 04.12.2017 5:25

Tämän vuoden aikana minut on nähty Pokerisivujen striimeissä pari kertaa KissMyBassin vieraana, Juhannusstriimissä ja omassa polttaristriimissäni. Pokerisivut myös hankki polttaristriimiini pelikassaa yhteistyösivustoilta ja sillä kassalla tuli vielä rahastettua naimisiinmenomatkakassaa. Pärstäni on siis esiintynyt muutamaan otteeseen striimeissä ja Pokerisivujen ansiosta elämääni on tullut mahtavia asioita, joten ehkä voisin foorumillakin aktivoitua. Koska olen myös intohimoinen kirjoittaja, on aika avata tänne pitkään harkinnassa ollut blogi.

"Vakavasti" olen pokeria pelannut pari vuotta opiskellen turnauspelaamista. Sitä ennen pelasin muutaman vuoden hyvin satunnaisesti ja huonosti pieniä käteispelejä, mutta huomasin, että turnaukset ovatkin minua varten. Lähinnä pelaan Texas Hold´Emia, koska siinäkin riittää niin paljon opettelemista, etten muita pokerimuotoja rupea isommin ainakaan vielä säätämään. Joskus olen kyllä Omaha-turnauksia pelannut ja voitinkin yhden, mutta tuskin on kovin hyvä idea niitä isolla volyymilla ruveta pelaamaan tässä vaiheessa. :lol:

Koska minulla on rikas, tosin ei varmaan kaikkia miellyttävä mielikuvitus, yhdestä striimistä sain idean ryhtyä kirjoittamaan pokerikirjaa. Kovin syvällisestä strategiaoppaasta ei ole kyse, vaan kirjassa yhdistyvät pokeri, huumori ja erotiikka. Jos alapäähuumori ei miellytä, kirjaan tuskin kannattaa tutustua. Kirjan nimi tulee olemaan suomeksi Seksualisoi pelisi - Pimppi- ja pippelipitoinen lähestymistapa pokeriin. Sitä en tiedä, moniko kustantaja tällaisesta kirjasta mahtaisi kiinnostua, mutta omakustannehan on myös aina mahdollinen.

Mielessäni kävi jopa julkaista kirjan sisältöä tässä blogissani ja hakea sitä kautta myös mahdollista palautetta sen muokkaamiseen. Jään siis odottamaan kommentteja, onko täällä mahdollisesti kiinnostuneita esilukijoita Seksualisoi pelisi - Pimppi- ja pippelipitoinen lähestymistapa pokeriin -kirjan näyteluvuille. (c) (d) (h) (s)
KiraKirAxu

Käyttäjän avatar

Re: Rouva Kiran Pokeripäiväkirja

ViestiKirjoittaja Maikki » 04.12.2017 7:00

Nyt jos koskaan on, aika saattaa kaikkien tietoisuuteen : löysämulkkujen-ja pimppien pääpelistrategiat ja miten tiltaaminen käännetään nautinnon huumaksi. \:D/
Maikki

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Doofus » 04.12.2017 8:21

Seurantaan ehdottomasti, eli ei muuta kuin kaksimielistä kamaa eetteriin! :-D Pimpistä ja pippelistä tulee tosin enemmän mieleen jokin pikkulapsille suunnattu "Mistä minä olen tullut" -kirja tms. :-k
Doofus

ViestiKirjoittaja Detru » 04.12.2017 9:00

(h) (h)
Detru

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KissMyBass81 » 04.12.2017 13:48

Yksi kirja ennakkovaraukseen tänne!
KissMyBass81

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KiraKirAxu » 06.12.2017 16:54

Doofus kirjoitti:Seurantaan ehdottomasti, eli ei muuta kuin kaksimielistä kamaa eetteriin! :-D Pimpistä ja pippelistä tulee tosin enemmän mieleen jokin pikkulapsille suunnattu "Mistä minä olen tullut" -kirja tms. :-k

Onhan ne vähän lapsekkaat sanat, mutta kirjan otsikkoa joutuu aina vähän kaunistelemaan. :)

Sehän on kiva, että innokkaita lukijoita näköjään löytyy. Tämä innostaa kirjoittamaan pokeriopustakin.
KiraKirAxu

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Doofus » 06.12.2017 19:51

KiraKirAxu kirjoitti:Onhan ne vähän lapsekkaat sanat, mutta kirjan otsikkoa joutuu aina vähän kaunistelemaan. :)

Totta tuokin. Mun mielipiteeseen vaikuttanee nelivuotias tytär jolle nämä asiat on kovasti tapetilla just nyt. :D

Tsemppiä kirjoitustyöhön!
Doofus

ViestiKirjoittaja Kyyberi » 06.12.2017 21:52

"Saatanan löysämulkku! Ja muita pokeristrategioita turnauspeleihin"
Kyyberi

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja BeatBat » 13.12.2017 20:21

Kirjaa odotellessa :) ...postaan tämän käden josta oli eilen Basistin Twithcin chatissa puhetta. Oletettavasti tässä sulla oli se 83s kädessä ja jonka foldasit buttonilta. Itseasiassa oisin ite säästänyt nuo muutenkin vähäiset merkkini tässä jos oisit showennut ja kun Matala ois jokatap. maksanut ja sulla about sama merkkipino kuin itellä, niin toki oisin kipannut tuon QTo sun shoween vs. tässä tarkassa vaiheessa peliä. Pienestä kiinni monesti nämä pelit on varsinkin kun pienellä stackilla ollaan. Jokatap. oisit saanut tuolla showella stackisi n.100k ja mahdollinen rahasija ois ehkä napsunut? Nythän Matala jäi lopulta kuplaan... http://pokerprolabs.com/erikoismiehet-s ... bbd42d5abc
83s.jpg

(c) (d) (h) (s)
BeatBat

Käyttäjän avatar

Palaa alueelle Blogit