Kansankielinen MTT-blogi

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Kansankielinen MTT-blogi

ViestiKirjoittaja Joonaksekses » 14.03.2014 15:58

yksinäinen_ravustaja kirjoitti:(y)

Tuu sieltä pohjoisesta ens viikolla Tampereelle, mäkin meen!

Mikä siellä Tampereella nyt oikein on? Kaikki raahautuu sinne suuntaan jo täks viikonlopuks. Pakko kai se on kohta singahtaa käymään ihmettelemässä Fat Ladyn "sikatiistaita"

No nyt ku on taas tää blogihiljasuus rikottu parilla viinankatkusella postauksella,niin voishan tähän jotain taas raapustella.

Alotin tosiaan viime viikolla työt paikallisen nuoriso/varhaiskasvatus/päihdetyö/urheiluseuran leivissä. Virallinen titteli on "seuratyöntekijä". Puuhastelen millon mitäkin. Nyt on pari ekaa viikkoo mennyt sponsoreita ja tukijoita keräillessä.

Kesällä sit puuhastelen paljon ton fudisseuran kans joka meni tippumaan viime kaudella ihan pohjadivariin. Muuten työnkuva on vielä vähän auki. Varmaan tuun touhuilee erilaisten tapahtumien järkkäilyjen ja suunnittelujen parissa aika pitkälle. Sellasta mielenkiintosta hommaa, joka sopii mulle.

Kerkesin tossa välissä puuhastelee näiden paikallisten "Suurseurojen" leivissä myöskin. Eli ton Ac Kajaanin I-divarissa vietetyn kauden toimin niiden mediavastaavana josta pomppasin kesken kauden Kajaaanin Hokin tiedottajaksi. Kaikki ei mennyt ihan nappiin kummankaan kans. En nyt viiti julkisesti alkaa sen kummemmin availee, mut varsinkin jälkimmäisestä keikasta jäi aika paska maku suuhun.

No kuten edellisessä postissa kehuskelin,niin fyysisesti oon ollut jo tovin aika paskana. Tällä hetkellä nautin jo pelkästään siitä, että voin käydä suihkussa ilman muovipussia jossakin ulokkeessa. No jos jotain positiivista,niin jonkinlaisen herätyksen sain viimein ja päätin että opiskelemaan ois päästävä. Oon jo niinkin pitkällä tän haaveen kans että tossa sohvan nurkalla lojuu pääsykoekirja "Samalta viivalta". Kasvatustieteitä koitan lueskella. Myönnän kyllä että varsin heikosti on lähtenyt tää lukemis prosessi käyntiin. Mut onhan sekin jo edistystä että oon ton kirjan hankkinut?!?

No kotona kaikki on ihan jees. Hieman pelottaa toi ajatus että esikoinen menee syksyllä jo kouluun. Jouduin skippaamaan ensimmäisen vanhempainillan ihan vaan siks etten osaa kuvitella itteeni sinne. :( Eikä muuten osaa kukaan muukaan mua lähemmin tunteva. Monta hauskaa tarinaa ois toki noiden rääpäleiden touhusta kerrottavana,mut säästän ne vauva.fin tulevaan blogiin.

Oon mä tosiaan korttiakin sillontällön läpsytellyt. Lähinnä huvikseni ja humalassa. Sellasia varsinaisia sessioita nyt tullut vedettyä tosi vähän. Sillon joulun alla ku toi jalka meni,niin tuli pelattua viikko putkeen. 200€ depo tais tulla aikalailla 20 kertaistettua. Voitin yhden ihan hauskan pytynkin. Stars.fr:llä BIG10€. Siinä oli sillon joku bonuspalkinto voitosta,et sain Elkyn lopuista tän seasonin EPT:stä 1% siivun. Muuten ihan jees,mut eihän se patonki nyt oo kertaakaan selviytynyt ees ekalle ruokatauolle. Hauska toki ideana tollanen palkinto. Ois kohtuu eeppinen ku se lähtis ylivoimasesta chipleadista ft:hen,niin pitäis varmaan ottaa lennot reilille. Huutaa ku eläin ja tökkiä viereisiä ihmisiä kyynärpäällä ja hokee "Toi on mun heppa.." Puhumattakaan sit deal neuvotteluista joissa olisin varmasti suurimmalla äänellä mukana.

No nyt ois tosiaan sunnuntaina tarkotus mennä IMS_DURNKin luo pelaa sessio,jos se vaan vielä mut huolii. Siellä on kuulemma sellanen IP etten edes mä voi montuttaa. Challenge accepted.

Tässä kun on vähän irtautunut kuitenkin jo pokerin parista, niin hieman on alkanut tulla ikävä kaikkia jamppoja joihin oon vuosien varrella tutustunut. Toki vielkin tulee viikottain juteltuu puhelimessa osan kans (Lähinnä AkuJ:n kans, koska mun puhelin soittaa sille taskussa päivittäin), mut osasta taas en ookkaan kuullut hetkeen. Koittanut houkutella kaikkia pyörähtää täällä Kajaanissakin,et järkkäilen kyllä kaikkee mielekästä tekemistä, mut liian harva on tarttunut tarjoukseen. Syytän tästäkin Talvivaaraa.

No en sen enempää jaksakkaan sit tarinoida. Tänäänhän on tää kansainvälinen pihvi ja munanalutkutus päivä. Itellä ei kyl odotukset oo kovinkaan korkeella. Ostin Citymarketin mammuttimarkkinoilta jotain kämästä porsaan filettä (oli tarjouksessa), josta tulee varmaan kohtuu paskat pihvit. Ja kun earlylläkin on tavallista pidemään töitä,niin tuskin se huulihölkkäkään tulee mikään tajuntaa räjäyttävä olemaan. No jospa te muut runaisitte tälläkin saralla taas paremmin.

moro.
Tule raha,täällä on pysäkki!
Joonaksekses

ViestiKirjoittaja mantynen » 14.03.2014 21:05

Joonaksekses kirjoitti:Tänäänhän on tää kansainvälinen munanalutkutus päivä. Itellä ei kyl odotukset oo kovinkaan korkeella. tuskin se huulihölkkäkään tulee mikään tajuntaa räjäyttävä olemaan. No jospa te muut runaisitte tälläkin saralla taas paremmin.

Jos nyt edes slanskyja kertyy runsaasti :-'
mantynen

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Geek » 15.03.2014 11:51

Geek kirjoitti:5 % varaukseen ja siirto starssilla jos käy. Voin maksaa vasta huomenna aamulla ku palaan kotiin, mutta hyvin ehtii ennen sunnuntaita.

sori mulla reissu venyy enkä pääse softan äärelle vasta ku joskus huomenna, joten pitää perua tää. pahoittelut.
Geek

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 15.03.2014 12:13

Geek kirjoitti:
Geek kirjoitti:5 % varaukseen ja siirto starssilla jos käy. Voin maksaa vasta huomenna aamulla ku palaan kotiin, mutta hyvin ehtii ennen sunnuntaita.

sori mulla reissu venyy enkä pääse softan äärelle vasta ku joskus huomenna, joten pitää perua tää. pahoittelut.

Ite oon koneella, mutta perun ihan vaan vittuillakseni.

Ilmota kun oot TaNpesterissa niin tuun potkaisemaan polveen (h)
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Topetelius » 15.05.2015 23:44

Joonaksekses kirjoitti:(h) Kittos Tohveli ja Topetelius (h) . Nää tulee kestää hamaan loppuun saakka. En riko. Ikinä. Piste.

Vieläks nää on elossa?!
Topetelius

ViestiKirjoittaja kinkkiguru » 16.05.2015 15:55

Ainakin Kainuun suunnalta tullut huolestuttava määrä uutisia kolmekymppisten kuolemista, toivottavasti ei ole käynyt kylmät.
kinkkiguru

ViestiKirjoittaja Topetelius » 16.05.2015 16:07

kinkkiguru kirjoitti:Ainakin Kainuun suunnalta tullut huolestuttava määrä uutisia kolmekymppisten kuolemista, toivottavasti ei ole käynyt kylmät.

Onneks noilla pikku hiirulaisilla on ikää vasta kymmenesosa siitä :yes:
Topetelius

ViestiKirjoittaja nvolk » 12.01.2018 13:28

Topetelius kirjoitti:
kinkkiguru kirjoitti:Ainakin Kainuun suunnalta tullut huolestuttava määrä uutisia kolmekymppisten kuolemista, toivottavasti ei ole käynyt kylmät.

Onneks noilla pikku hiirulaisilla on ikää vasta kymmenesosa siitä :yes:

Oh my God! Kolmen kympin mies on ilmeisesti elossa:

https://www.pokeri.fi/ajankohtaista/hel ... -150k-gtd/ sanoo:

"31 pelaajaa jatkaa day 2:lle, joka tärähtää käyntiin huomenna klo 16:00. Alta löytyy herrojen laskemat chip countit ensin suuremmuusjärjestyksessä ja perään pöytä kerrallaan. Toimitus kiittää tältä torstailta ja palaa huomenna rähinöille day 2:n ja 2k ompputurbon merkeissä. For now, good night.

Rank Table Seat Player Chip Count
1 10 9 Aku Joentausta 448500
2 15 1 V-P Alakorva 252700
3 14 4 Anatoly Cheu 248800
4 13 8 Matias Metsänen 241900
5 14 2 Juha Lauttamus 229600
6 15 7 Feras Abid 186600
7 10 7 Matias Arosuo 183400
8 13 4 Sauli Haapaniemi 179700
9 14 5 Timo Hokkinen 148500
10 10 10 Joona Ylönen 146800
11 10 2 Vuong Vu Hoang 142400
12 15 5 Raimo Ahola 137200
13 10 1 Mikko Pirinen 116000
14 10 6 Kimmo Kurko 111900
15 15 2 Mikael Andersson 110700"
The paths of glory lead but to the grave.
nvolk

Käyttäjän avatar

Edellinen

Palaa alueelle Blogit