PokerStars.es accountin luonti, ohjeita/kysymyksiä

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle

Re: PokerStars.es accountin luonti, ohjeita/kysymyksiä

ViestiKirjoittaja snnd » 17.02.2018 19:58

Te jotka ootte joutunu dokuja lähettelemään supportille niin käykö sinne esim suomen osoitteella oleva puhelinlasku tai sähkölasku?
snnd

ViestiKirjoittaja Detru » 17.02.2018 20:03

snnd kirjoitti:Te jotka ootte joutunu dokuja lähettelemään supportille niin käykö sinne esim suomen osoitteella oleva puhelinlasku tai sähkölasku?

Käy ja nimenomaan tälläinen se pitääkin olla :) (utility bill) Itse lähettelin puhelinlaskun.
Discord: Detru
Twitter: @J_Solja
Detru

Käyttäjän avatar
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Western Daemon » 18.02.2018 4:01

Nettilasku ja ajokortti meni läpi. Kunhan muistaa että kuvassa pitää näkyä molemmat todellisen kokoisina ja tekstin olla luettavan selkeetä.
Western Daemon

ViestiKirjoittaja Western Daemon » 21.03.2018 17:34

Hello xxxxxxx,

After a careful review of your account, unfortunately, we cannot allow you back on our sites until [2020-01-11].

This is due to your close association with user [xxxxxxxxxx], who currently has some outstanding issues with us. For privacy reasons, we are unable to provide you with any further information or details about these particular issues. Even though this impacts you, we cannot share private account information with other users – just as we would not share your details or account history with a third party. We do not imply that you have done anything wrong, however, we cannot take the risk that the related user gains access to our sites via your Stars Account.

As such, please contact us back after the date listed above, and we will gladly assist you regaining access to our sites.

Please do not attempt to create any other accounts in the meantime, as this is a violation of our Terms of Service. If we discover a new account, it will be closed without notice. You will be liable for any loss that could occur and any remaining funds could be confiscated.

We apologize for any inconvenience this may cause, and appreciate your understanding in this matter.
Regards,

Marco
Stars Security

Lololololol
Eli jos sulla on vanha star.fr tili, älä ihmettele jos saat lapun luukulle... Vi*tu mitä touhua. Tämä on hivenen laitonta ottaa rahat ja sitten yhtäkkiä se haittaakin että sulla on vanha stars.fr:n kautta tehty tili. Lukkoon meni.
Western Daemon

ViestiKirjoittaja Farseer » 21.03.2018 17:45

Western Daemon kirjoitti:Hello xxxxxxx,

After a careful review of your account, unfortunately, we cannot allow you back on our sites until [2020-01-11].

This is due to your close association with user [xxxxxxxxxx], who currently has some outstanding issues with us. For privacy reasons, we are unable to provide you with any further information or details about these particular issues. Even though this impacts you, we cannot share private account information with other users – just as we would not share your details or account history with a third party. We do not imply that you have done anything wrong, however, we cannot take the risk that the related user gains access to our sites via your Stars Account.

As such, please contact us back after the date listed above, and we will gladly assist you regaining access to our sites.

Please do not attempt to create any other accounts in the meantime, as this is a violation of our Terms of Service. If we discover a new account, it will be closed without notice. You will be liable for any loss that could occur and any remaining funds could be confiscated.

We apologize for any inconvenience this may cause, and appreciate your understanding in this matter.
Regards,

Marco
Stars Security

Lololololol
Eli jos sulla on vanha star.fr tili, älä ihmettele jos saat lapun luukulle... Vi*tu mitä touhua. Tämä on hivenen laitonta ottaa rahat ja sitten yhtäkkiä se haittaakin että sulla on vanha stars.fr:n kautta tehty tili. Lukkoon meni.

Oliko tämä "user" siis sinun vanha .fr accounttisi?

Jos on niin onhan tuo maksihuijaus, vissiin Amayan uusi tapa parantaa kvartaalitulosta. Stars.com ne kans nostaa rakea ens viikon alusta alkaen <$22 MTT:ssa, kyllä nyt pistetään firmaa myyntikuntoon.

Korpisoturin pytytyksen nostoyritystä odotellessa...
Farseer

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja jefenho » 21.03.2018 17:48

Western Daemon kirjoitti:Hello xxxxxxx,

Onko sinulla ollut jotain ongelmia Stars.fr aikoina tuolla vanhalla tunnuksella?

Farseer kirjoitti:Korpisoturin pytytyksen nostoyritystä odotellessa...

Itse olen kotiutellut useaan otteeseen ja ei ole ollut mitään ongelmia. Ranskassa oli tunnus myös.
jefenho

ViestiKirjoittaja Pokerisivut Jarkko » 21.03.2018 17:55

jefenho kirjoitti:Itse olen kotiutellut useaan otteeseen ja ei ole ollut mitään ongelmia. Ranskassa oli tunnus myös.

Sama
Pokerisivut Jarkko

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Western Daemon » 21.03.2018 19:19

Kyllä se on stars.fr:n vanha tunnus. Mitään ongelmia ei pitänyt olla, nyt yhtäkkiä vetoavat siihen vanhaan tunnukseen että on tupla accountti. Eli vasta kun olet depoillut, tehdään tämä ja rahat meni siinä.

Kyllä tämä minusta on ihan silkkaa huijausta. .fr:llä ei ollut mitään ongelmia tilin kanssa, olen jopa siinä luulossa että se tili olisi jo aikanaan tuhottu kun Suomalaiset ajettiin ulos mutta ei ilmeisesti. Mitään "ongelmia" ei siis ole, tämä pamahti vain yhtäkkiä sähköpostiin...

Aika kieroa touhua. Olen kyllä itsekin kotiutuksia tehnyt ja tullut perillekin eli mitään ongelmaa ei ole ollut.

Ongelman lähtökohta tuli kun asensin pin-koodia ja vaihdoin salasanan, softa jäädytti tilin ja käski ottaa yhteyttä sähköpostilla.

E: Aiemmin muuten tuli sähköpostiin että on havaittu kaksi tiliä ja vanhempi suljettiin, se juurikin tuo .fr:n tili. Sen kanssa ei pitänyt olla mitään ongelmia mutta ei tämä siltä näytä...
Western Daemon

ViestiKirjoittaja Farseer » 21.03.2018 19:51

Sen verran hämärää kyllä tuo .es touhu ollut mitä olen seurannut että itse todennäköisesti en ole avaamassa tiliä. Ei niiden ohjeillakaan sitä saanut avattua aiemmin.

Ja jos avaan niin alkudepo ei varmasti tule ylittämään satasta. En suosittele ketään myös pitämään siellä yhtään isompaa summaa kuin on oikeasti tarvis.
Farseer

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Western Daemon » 22.03.2018 2:12

Mä nyt kuitenkin selostin vielä sähköpostilla stars.es:lle että se on .fr:n tili se toinen ja sen että Suomalaiset on sieltä ajettu ulos... On se kumma jos ne eivät ole tietoisia että suurin osa omaa "kaksi tiliä" jotka pelasivat stars.fr:llä aikanaan.
Western Daemon

ViestiKirjoittaja Western Daemon » 22.03.2018 18:38

"Hello xxxxxxxxx,

Thank you for your email.

We regret to confirm our decision.

We appreciate your understanding in this matter.

Regards,

Phillip
Stars Security"

Eli jos on vanha .fr:n tili, se katsotaan tupla accountiksi ja sulkevat tilin.
Pitäisikö tästä ilmoittaa johonkin lisenssiviranomaiselle ?

Minä kyllä sanoisin että tuo on aika iso riski pelata .es:llä jos se kerran näin menee että arpovat sieltä joukosta accountit jotka on mukamas jotenkin vääriä...

Dokumentit meni läpi, kaikki oli kunnossa, pelasin, kotiutin... Ja sitten tämä :D

E: Kaiken järjen mukaan stars.fr:n tunnarien pitäisi kai nyt sitten toimia, jos se kerran on noiden mielestä ihan legit tili. Joku voisi tämän kokeilla, itse en enään pysty tuon ylläolevan takia...
Western Daemon

ViestiKirjoittaja kasvain » 24.03.2018 10:36

En suosittele ketään yrittämään loggautumaan .fr:lle. Siitä voi tulla häly starsin "pätevälle" abuse-porukalle. Tää on on kyllä ihme pelleilyä. Laitoin 80% kotiutukseen...fingers crossed.
kasvain

ViestiKirjoittaja 6780000876 » 24.03.2018 17:03

Pokerisivut Jarkko kirjoitti:
jefenho kirjoitti:Itse olen kotiutellut useaan otteeseen ja ei ole ollut mitään ongelmia. Ranskassa oli tunnus myös.

Sama

Kuin myös
6780000876

ViestiKirjoittaja KissMyBass81 » 27.03.2018 1:29

Onko Western Daemonin lisäksi kenelläkään muulla ollut mitään ongelmaa stars.es suhteen?
KissMyBass81

Käyttäjän avatar
Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja MoeofS » 27.03.2018 3:50

Itselläni kesti tilin vahvistus tajuttoman kauan, luokkaa kuukauden. Sen jälkeen kaikki on toiminut todella hyvin. Saitti ei kuitenkaan ollut sellainen aarreaitta mitä moni uumoili.
MoeofS

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Yleinen pokerikeskustelu