The KKK! -Kan1ksen Kannu Karkelot

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

The KKK! -Kan1ksen Kannu Karkelot

ViestiKirjoittaja Kan1s » 01.02.2018 17:18

Morjesta pöytään! Reissusta palattuani huomasin sivuilla pyörivän kannuhaasteen ja viimeöisen pytyn ansiosta päätin lähteä itsekin mukaan aktivoituneeseen blogiskeneen! Mielessä ollut aiemminkin aloittaa blogittelu, mutta en varsinaisesti pidä itteäni minään kirjoitusvelhona joten on jäänyt vaan mietinnän tasolle.

Hieman taustatietoa meikäläisestä:
Ikää mittarissa tällä hetkellä 31 ja pokeriin tutustuttu aika samalla kaavalla kun kaikki muutkin samaa ikäluokkaa olevat, eli buumin aikaan koko kaveriporukka innoistui josta alkoi kotipelit ja telkusta tuli väijyttyä porukalla aina darrapäivinä niitä wpt lähetyksiä. Siitä sitten nettipeleihinkin tutustui pikkuhiljaa, eikä ollut kyl mitään hajua kassanhallinnasta tai mistään muustakaan hyödyllisestä. Onnistuin kuitenkin voittamaan jostain turneesta jotain 2000d ja tietysti ajattelin et kohta istutaan Antoniuksen kanssa samoissa pöydissä.. no ei istuttu ja itseasiassa yritin kotiuttaa masseista jonku verran kun olin jollain random cashpeleillä päässy nousemaan jo 3000d asti. Asiassa oli hieman vaikeuksia ja kielimuuriakin kun muistan, että starsilta soitettiin mulle kotiutukseen liittyen ja se asiakaspalvelija puhu vielä huonompaa enkkua mitä ite siihen aikaan niin en nyt tarkkaan tiiä mitä tapahtu, mut ne rahat oli muistaakseni viikon verran jumissa jossain netin syövereissä kunnes ne palautettiin takas pelitilille. Taas hieman muisti pätkii mitä tässä välissä tapahtui ja kauanko aikaa meni, mutta sen muistan vieläkin kun hävisin viimesetkin rollin rippeet varmaan tyyliin jossain 2/4 cashpöydässä n.1600d potti jossa mulla AJ J korkeeseen floppiin ja paineltiin all-in, kaverilla J8 ja riveröi suoran, voivoi se tuskan määrä on ollut kauhea kun vieläkin syöpynyt mieleen niin pahasti toi käsi :cry: :-D
Kotipelit oli aika aktiivisia et pelattiin mun luona suunnilleen joka vkl ja niitä onnistuin kyllä jopa ajoittain dominoimaan, kaverit ei niinkään ikinä ees lähteny kunnolla tohon nettihommaan, tai ei ainakaan kukaan onnistunut saamaan uraa siitä ja sen takia se varmaan itelläkin jäi sit enemmän harrastuksen tasolle, depoja tuli toki tehtyä usein ja yritettyä mutta aina katkesin jossain vaiheessa ja tietysti syytin vaan huonoa tuuria, enkä tehnyt elettäkään sen eteen että pelistä ois jotain oppinut vaan jotenkin ajattelin aina vaan et kyl mä tätä osaan pelaa, ei tää paska tuuri voi loputtomiin kestää. Ja kyllähän se kestää kun muut vaan pelaa paremmin #-o
Välillä oli aikoja kun en edes pelannut tai miettinyt pokkaa vuoteen pariin, kunnes taas jossain kohtaa eksynyt polin blogiin ja saanut taas uutta intoa! Tota blogia siis tullut seurattua aina ja sitä kautta saanut intoa omaankin tekemiseen, jos nyt herra meinaa tosissaan lopettaa niinkuin vissiin tarkotus on niin jää kyllä todella, todella suuri jälki ainakin suomipokeriskenen historiaan ja kiitos siitä! Jää myöskin todella iso aukko jos ei enää tulekaan blogikirjoituksia tiuhaan tahtiin niinkuin tapana ollut, joten täältä suunnalta myös esitän nöyrät toivomukset että jossain muodossa saataisiin nauttia Polin/Ravustajan edesottamuksista jatkossakin!

Sitten nykyhetkeen.. Viime kesänä taas aktivoiduin pokerin kanssa ja päädyin kokeilemaan veikkauksen turnauksia samalla kun lipittelin kaljaa parvekkeella. Tämä kokeilu osoittautui tällä kertaa ihan hyväksi kun onnistuin heti voittamaan muutaman huntin turnauksista ja pelit tuntui tosi pehmeiltä! Samalla tutkiskelin foorumia ja tajusin että tämä laji ei välttämättä monta vuotta enää ole elossa joten nyt jos koskaan on viimeiset hetket edes yrittää saavuttaa jotain tämän lajin tiimoilta. Oletin siis kuitenkin jotain osaavani vahvan harrastuspohjan myötä ja tosiaan ne veikan pelit tuntui niin pehmeiltä ja sain huokuteltua vanhoista kotipeli kavereistakin muutaman kokeilemaan turneita siellä ja kyllä nekin siellä tuntuis pärjäävän jos jaksais pelaavan, vaikka pelityyli on sieltä jostain vuosien takaa, avaus aina x3bb, ei suurempaa käsitystä positioista jne..
sain siis vähän kassaa nostettua ja ehkä näin vanhemmalla iällä myös sitä kuuluisaa viisautta tullut hitusen niin onnistunut noudattamaan jonkunnäköistä kassanhallintaa alusta asti.
Asiat rupesi loksahtelemaan kohdilleen kun eräänä kauniina päivänä seurasin Baban striimiä ja siellä oli puhetta valmennuksesta, päätin rohkaistua ja kysyä suoraan mistä tämmöistä on mahdollista ostaa. Ystävällisen oloinen Baba ei heti tyrmännyt paistin kyselyjä vaan otti asiakseen kysyä häneäkin valmentaneelta henkilöltä vieläkös olisi jotain valmennushommia tarjolla ja sain mailiosoitteen johon laittaa postia ja tietoa itsestä niin mahdollisesti saattaa onnistuakin, joten tästä suurkiitokset Baballe!

Sitten laitoin sitä mailia menemään ja koin lähes uskoontulemiseen verrattavan valaistumisen kun Korpisoturi hyväksyi mut valmennettavakseen ja kertoi alustavasti mitä tuleman pitää :-D Alkuun se tietysti oli sitä, et mitä vittua, voiko näinkin tehä, aika monenkin asian saralla :-D Sovittiin paketti valmennuksesta ja vaikka farssit sun muut sanoo, että ei mitään järkeä enään ostella valmennusta ja lähteä mukaan skeneen näin myöhään, tiedostan sen ettei tämä puu välttämättä kovin pitkälle hedelmiä tuota, mutta tällä hetkellä olen muutenkin työttömänä ja motivaatio on 110% siihen ettei tarvi palata takaisin ojia kaivamaan. Kirjaimellisesti siis, ajoin kaivinkonetta työssäni ja maanrakennusalalla muutenkin "työurani" tehnyt, toivottavasti menneen työuran sillä alalla. Mutta siis joo tiedostan, että nettipelit ei välttämättä kestä ikuisesti ja tarkoitus olis vähän liveäkin harjoitella ja mikäli se rahanteko netissä loppuu, niin toivotaan et on siihen mennessä saatu mahollisimman isot rollit tehtyä ja kyllä sieltä nyt ainakin vielä tuntuu reilusti valueta löytyvän enkä ole vielä edes stars.es koittanut \:D/ Lähipäivinä siihenkin tulee muutos. Ja jos nyt kaikki menee täysin puihin, niin on suht varma työpaikka tiedossa aina mihin voin palata ajamaan sitä vitun kaivinkonetta, voihan sekin muutamana tuntina viikossa olla ihan hauskaa..

Sen verran haluan myös avautua historiastani, että n.5v sitten Helsinkiin muuttaessa lähti päihteidenkäyttö täysin lapasesta, brenkku on maistunut sekä oma kelloni oli pysähtynyt kohtaan 4.20 kunnes vuosia tätä jatkaneena rupesin oireilemaan viime vuoden loppupuolella ja päätin että nyt on aika skarpata ja henkireikänä siinä on aika vahvasti tää pokerihomma toiminut ja tuonut motivaatiota. Olen aika vahvasti addiktoituva persoona ja vuosia jatkunut päihteidenkäyttö vei elämääni ns. negatiiviselle kiertoradalle ja tuntui että kaikki pahimmat skenaariot mitä olen pelännyt tapahtuu ennemmin tai myöhemmin mikäli jatkan samaa rataa. En koe olleeni niinkään "fyysisesti" riippuvainen päihteistä vaan enemmän se on ollut sitä tapaa elää ja viime kuut on mennyt totutellessa uuteen tapaan elää ja ohjata addiktoitumisen kohteet positiivisiin asioihin kuten pokeri. Tähän vastapainoksi olen pienen liikunnallisen kipinänkin ja motivaation painon pudottamiseen löytänyt ihan vaan kävelyn muodossa ja enään kun ei tuu vedettyä viikossa 4x darrapizzaa niin kai se paino väkisinki lähtee tippumaan.
En koe vielä olevani selvillä vesillä tän asian suhteen, mutta jotenkin oon ymmärtänyt asioita mitkä johti tohon negatiiviseen kierteeseen, mm. oli vaikea ero ennen sitä ja sen takia muutinkin Helsinkiin etsimään uusia tuulia elämään mitkä on sit johtanut tähän pisteeseen. Kokonaan päihteettömäksi en ole suunnitellutkaan ryhtyväni, koska semmonen elämä vaan yksinkertasesti tuntuu helvetin tylsältä mun maailmankuvaan ja jos vain suinkin siihen pystyn, se jää nähtäväksi, eli siis kohtuukäyttö on itsellä asia mikä pitäisi opetella ja uskon että se on mahdollista, kun nyt tiedostaa asiat eri tavalla. Tällä hetkellä ilman yrttiä vasta paria päivää vajaa 1kk joten elimistössäni se vieläkin lymyilee ja tarkoitus ollakkin kokonaan ilman niin kauan, että tunnen että nyt voisi yhen jopon kääräistä ilman että touhu lähtee jälleen lapasesta.
Brenkun suhteen koen tässä jo onnistuneeni kun olin ensialkuun 1kk juomatta, jonka jälkeen dokasin 2x yhtenä vkl ja totesin että taukoa jatkettava.. sit olin joku 1,5kk taas juomatta kunnes tuolla thaimaassa(mihin siis otin 3vk reissun lopettaakseni yrtin, kun ei se kotona tuntunut onnistuvan)otin parina iltana ihan pari kaljaa eikä se herättänyt mitään tunteita että nyt on saatava pää sekasin hinnalla millä hyvänsä niinkuin ennen, niin viimesellä viikolla uskalsin jo sitten baariin ja vetämään kännit kahtena iltana koska eihän thaimaassa nyt ilman pillunsaantia voi käydä, ois kaverit alkanu liikaa vittuilemaan :-'

Mutta toi justiinsa, että oon menettänyt jonkunäkösen sosiaalisen kanssakäymisen taidon kun noitten päihteiden myötä tullut ahdistuksia ja paniikkihäiriötä ja en todellakaan aio semmosia loppuelämääni katella ja lääkkeitä en suostu syömään ellei tarpeeksi pahaksi mene että ois niinku käytännön pakko. Mutta uskon myös että "paluu entiseen" on mahdollista myös tällä saralla vaikka ei mua enään varmaan täysin ekstrovertiksi saa niinkuin olin joskus ala-aste ikäisenä. Ravustajan blogissa kun oli juuri juttua tästä ja tein itekkin sen testin niin 95% introvertti tuli tulokseksi. Katsotaan mihin suuntaan tässä ollaan menossa ja mihin se elämä kuljettaa, mutta vahvasti uskon siihen, että kun nykyään osaan jo ajatella ja katsoa asioita positiivisesti tulevaisuuteen niin se myös tapahtuu, ei tietenkään kerralla, mutta pikkuhiljaa niinkuin pikkuhiljaa se aikaisempi negatiivinen kierrekin vain syveni miettiessä elämän paskuutta.

Oliskohan se esittely sitten siinä, tosta avautumisosiosta tuli vähän pidempi ja henkilökohtasempi mitä olin miettinyt, mut toisaalta oon jo pitkään tuntenut, että näitä asioita täytyy vaan purkaa johonkin niin olkoon se keino nyt sitten tämä.
Toivon siis ettei mua tuomita heti ja annetaan kaikille se kuuluisa toinenkin mahdollisuus ja pääosin jatkossa toivottavasti vaan enempi niitä pyttykuvia kun itkemistä omista ongelmista :)

Ja tietysti loppuun se tärkein, eli pyttykuva ja nr.1 pytty haasteeseen! En tajunnut voiton jälkeen ottaa kuvaa lobbystä joten laitan nyt todistusaineiston pytyn kuvalla ja sharkscopesta otetusta kuvasta näkyy myös tuo pelaajamäärä.

Ps. Vielä kerran isot kiitokset Baballe ja Korpisoturille jotka tietämättäänkin auttaneet mua suuresti elämäni uudella polulla.
kannu piinix.jpg
Kannu piinix

piinix scope.PNG
piinix scope
piinix scope.PNG (11.56 KIB) Katsottu 4136 kertaa
Kan1s

Re: The KKK! -Kan1ksen Kannu Karkelot

ViestiKirjoittaja peteyy » 01.02.2018 17:32

Tervetuloa blogittelemaan. Sopivan pitkä postaus heti alkuun :D

Nyt sitten vaan vähintään niitä viikottaisia haamupyttyjä blogiin ja pistät Basistin ja Mestarin nippuun! (s) (h) (d) (c)
"Who me?"
peteyy

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Kan1s » 01.02.2018 19:02

Kiitoksia.
Jep tuli vähän pidempi avautuminen heti alkuun, oon aina ollu huono ilmaisemaan itseäni lyhyesti ainakin näin kirjotuksen kautta :-D
Toivotaan mahdollisimman paljon pyttyjä ja muutenkin suotuisaa runia itse kullekin!
Kan1s

ViestiKirjoittaja Kan1s » 03.02.2018 19:30

Eilen oli tarkotus vetää vaan muutaman tunnin aamusessio ja koittaa napsutella lippua sunday millioniin siinä sivussa,mut en oo vieläkään päässy kun kerran bubblettamaan lipun ja toisen kerran muutaman sijan päähän bubblesta.
Nää reissun jälkeiset runit on ollu aika hirveetä, ensinnäkin on törmätty helvetin usein esim. JJvsQQ, 99vs.TT, AQvsAK, set over set tilanteisiin eikä oo vedelty ohi, toki sitten ku itellä ollu se dominoiva käsi niin aina sieltä riverillä viimestään napsahtaa joku random suora tai väri tai se 2/3 outtinen..
Niin se eilisen minisessio venähti sit kuitenkin jotain 8-9 tuntiseks josta 1 tablausta varmaan viimeset 3-4h ku olin koko ajan lähössä kuhan vaan saan turnauksen pakettiin :-D Jossain vaiheessa rupes olee vahva tunne, et tästäkö se toinen kannu varjohaasteeseen tulee kun tuntu välillä niinkuin ois apinoita vastaan pelannut.. FT:hen mentiin ja nopeesti tippu muutama tyyppi ja olin siinä ollu aikamoisessa ICM mankelissa ja venaillu vaan hyviä käsiä ja satunnaisilla 3bet-puskuilla saanu pidettyä stäkin hengissä ku chipliidi korotti n.95%käsistä pre niin sitä vastaan oli hyvä painaa bluffinakin. 2/4 kunnes tuli sit käteen KK ja edeltä paino ~20bb stäkki suoraan all in, itellä oli jotain vähän päälle 30bb tossa vaiheessa, no jäi sitten pikku stäkki kun TT löys taas kerran riverillä sen suoran sieltä ja oisko ollu 2 kättä ton jälkeen buttonille A2s ja se chipliidi taas bettas käytännön minit johon tuuttasin kaikki keskelle, mut tällä kertaa sieltä löyty AK eikä päästy ohi. 4 sija 695e ja gg, voittajalle 1960e ja en nyt muista mitä kakkoselle oli mut jos KK ois kestänyt, vähintään 2 sija todennäkönen ja luultavasti tuplamassit tohon rahastukseen nähden ois kyllä maistunut vähän paremmalta.
Toivottavasti nää runit keräilee onnea johonki jackpot lunastukseen tässä pikkuhiljaa, esim. se millioni 1 sija ois kiva, ft sijoituskin kävis :P Tosin vielä pitäis ensin saada se lippukin siihen.

Nyt on tutustuttu myös stars.es meininkiin ja todellakin aika hurlumhei meininkiä havaittavissa, mutta ei toistaiseksi mainittavaa, muutakun siis nää paskat runit sielläkin.
Eikait tässä sen ihmeempiä, hyvää v-loppua ja toivotaan runien kääntymistä, sitten ei muutakun Enjoy the ride!
[youtube]https://youtu.be/YUPA0C60YDE?list=RDYUPA0C60YDE[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=YUPA0C6 ... UPA0C60YDE
tossa vielä kerran linkki että menee varmasti tarpeeksi sekavaksi touhu.

EDIT. Mitehän tää juutube linkkihomma toimii kun ei ainakaan itellä näy video upotettuna?
Kan1s

ViestiKirjoittaja Kan1s » 13.02.2018 21:54

Pikku päivitystä varjohaasteeseen pytyn muodossa. Oon vetänyt nyt parina päivänä aamu/päivä setin joka on sit jatkunu iltaan asti endgamejen johdosta ja hyvä niin, lähellä käytiin jo aiemmin parin 2 sijan kanssa, mut tänään meni sit yks päätyynkin. Niinku Korpisoturi blogissaan mainitsi ni kyl se vaan on noi pienet fieldit missä pitäis enemmän painaa niin tulostaki tulee useemmin eikä tilttaile niin pahasti. Liian houkuttelevia vaan esim. noi alkuillan winan boyntyt.. 8-[
killthefish.PNG

Edit. oon mä taas hyvä ottamaan näitä screenshotteja
killthefishlisätiedot.PNG
ja tässä vielä lisäkuva et näkyy buy-in ja sisäänostot
killthefishlisätiedot.PNG (22.15 KIB) Katsottu 2713 kertaa
Kan1s

ViestiKirjoittaja Kan1s » 01.03.2018 3:44

Varjohaasteeseen pytty nro 3. Yllättävän vähän boyntyja napsu mut onneks se lopun isoin sentään. Kakkossijoja täs on viimeajat sadellukkin, ainakin 2/3 haasteeseen kelpaavaa pyttyä päättyny ikävään riveriin ja toiseen sijaan, kolmannen vähän hölmöilin ite mutta ei ollu paljon tehtävissä 10bb vs ~40bb asetelmista, tosin ois voinu ekaa kättä pidemmälle yrittää pärjätä.
pytty payback.PNG
Kan1s

ViestiKirjoittaja Kan1s » 07.04.2018 0:59

Pitkästä aikaa,kannu nro.4
Liitteet
lobbyfarter.PNG
kannu farter.PNG
kannu farter.PNG (262.92 KIB) Katsottu 1420 kertaa
Kan1s

ViestiKirjoittaja Kan1s » 15.04.2018 22:17

Varjokannu nro 5.. lobby meni ohi mutta luulen että tuomaristo tietää ettei tässä ikinä alle 100 pelaajaa oo ja onhan se toki kaivettavissa.
Liitteet
tnt.PNG
tnt.PNG (409.36 KIB) Katsottu 680 kertaa
Kan1s

ViestiKirjoittaja Kan1s » 15.04.2018 22:27

Niin no toki pvämäärät jne. pistetään lobby kehiin
Liitteet
tnt lobby.PNG
tnt lobby.PNG (21.89 KIB) Katsottu 670 kertaa
Kan1s

ViestiKirjoittaja Kan1s » 16.04.2018 18:00

Meinas sujahtaa maaliin toinenki vähän isompi varjokannu, mut hu:ssa jäätiin taas kakkoseks ku törmättiin nauloihin tällä kertaa. Voittajalle tais olla 5,1k ja tossa ipokalla ei mitään tsäänssejä tehä diilejä ees? En ainakaan mitään siihen viittaavaa löytäny. Aikamoinen payjumppi oli, mut kyllä kelpaa silti kun pari kk tässä kohta hakattu päätä seinään ilman isompia rahastuksia.
Liitteet
Inked2sunday premium_LI.jpg
Kan1s

Palaa alueelle Blogit