Oletettavasti harvoin päivittyvä MTT-blogi

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Oletettavasti harvoin päivittyvä MTT-blogi

ViestiKirjoittaja kaihis » 10.05.2018 1:58

Morjens, ajattelin aloittaa tauon jälkeen taas blogin. Parilla eri nimimerkillä, ja parilla eri sivustollakin tullut blogitettua, mutta ne ei ole tuntunut oikein omilta, ja innostus on nopeasti laantunut. Koitetaan nyt vielä...

Olen reilu parikymppinen opiskelija, ja pelannut pokeria vaihtelevalla aktiivisuudella vajaa kolme vuotta. Lähes pelkkiä NLHE-turnauksia, aluksi microja ja nykyisin low- ja mid-stakeseja. Lähes alusta asti olen voittanut, mutta ROI on pysynyt turhan maltillisena. Isoin syy blogin aloitukselle on, että pelaaminen alkoi taas kiinnostaa, ja aikaa peleille riittää. Opiskelujen ohessa mtt-turnausten pelaaminen on aikataulullisista syistä haasteellista puuhaa, mutta näin kesällä sitä ongelmaa ei ole.

Alkuvuodelta pelejä on tosi vähän, mutta tuloksellisesti on sujunut superhyvin. Liitteenä kuva pääsaitin tuloksista alkuvuodelta, muut saitit marginaalisesti upissa. Runi on ollut äärimmäisen hyvä, mutta omaan tekemiseen en ole aina ollut tyytyväinen, ja aivan liikaa löytyy spotteja missä herolla menee sormi suuhun. Näitä leakeja olisi nyt tarkoitus lähteä paikkaamaan.

Voitin keväällä myös paketin Unibet Openiin, ja sinne täytyisi mennä ens viikolla kokeilemaan. Oon koittanut tällä viikolla katsoa Run It Oncen videoita ahkerasti päivät, ja pelaillut iltaisin scooppeja yms, ja on kyllä peliin tullut monelle osa-alueelle heti lisää itsevarmuutta. Videoita olis tarkoitus kahlata läpi ainakin kuukauden ajan, mutta täytyy sen jälkeen katsella, onko jotain parempia tapoja pelin opetteluun. Jos jollain on suositella hyviä ja edullisia (low-/mid -stakes pelaajalle sopivia) koutseja, tai kokemuksia vaikka RYE:n tai Upswingin tournament masterclasseista, niin olis mukava kuulla.

Melkoinen sutaisu tuli avauspostauksesta. Saa nähdä, mitä jatkossa keksin tänne kirjoittaa, mutta ainakaan päivittäistä tulosseurantaa, tai käsiryöppyjä ei liene tulossa. Tavoitteena kuitenkin alkaa ottamaan pokerinpelaajana askeleita eteenpäin. Ensimmäisenä tavoitteena on alkaa murskata nettiturnaukset n. 20€ abilla.
Liitteet
2018.PNG
kaihis

Re: Oletettavasti harvoin päivittyvä MTT-blogi

ViestiKirjoittaja nikkipe » 10.05.2018 2:38

Pääsaitilla on sairaat tulokset.

Toivottavasto Maltalla napsuu.
nikkipe
nikkipe

ViestiKirjoittaja kaihis » 16.05.2018 18:01

Tänään saavuttu Maltalle. Kävin koittamassa 330€ deepstack openin, late regillä n. 50bb deep sisään. Muutama voitettu potti ja pino kävi 1,5x alkupinossa. Noin puolentoistatunnin pelailun jälkeen koitti lähtö: avaan AQhh CO:sta 2,5k tasolla 500/1000. Btn ja bb maksavat. Flop Q88 yhdellä hertalla, lyön 2,5k, btn maksaa. Turn Th, lyön 10k jättäen taakse 27k, vihu tulee yli ja maksan, vihun A8o maalissa hyvä.

Pieni väsymys matkustamisesta, eikä huvittanut ottaa toista ammusta. Jatketaan perjantaina mainin parissa uudella innolla.
kaihis

ViestiKirjoittaja kaihis » 20.05.2018 17:10

Maini päättyi ekaan päivään myös. Korttiruni oli semihuonoa. Melkein puolet pinosta meni, kun maksoin vihun 3 barrelia, kun sain turnista rattaat, nähdäkseni että vihu sai riveriltä pykälää paremmat rattaat. Nousin myöhemmin eloon voitettuani KQ>AQ, mutta ulos lopulta isohkossa flipissä JJ<AK. Tuon voitosta olisi saanut yli 60bb pinkan, eli jonkin verran yli keskistäkin. Peliin olin ihan tyytyväinen.

Eilen käytiin Unibetin järjestämällä veneilyreissulla suomalaisten kanssa, ja hauskaa oli. Illalla vielä pelaajabileisiin, joten rento ja mukava päivä. Tänään aamulla hauskanpito tuntui vielä luissa ja ytimissä, joten sivuturnaukset jäi tällä kertaa pelaamatta. Nyt nautitaan vielä loppupäivä Maltan auringosta, ja huomenna takaisin Suomeen. Illalla ois netissä hyvin turnauksia, mutta tällä kertaa ne jää väliin, kun kakkospäivien pelit menis huomisten lentojen kanssa päällekkäin. Katsellaan sitten, missä vaiheessa jaksaa taas pokeria pelailla, mutta nyt taitaa tulla about parin viikon tauko. Satelliitteja Unibet Openeihin täytyy kyllä jatkossakin pelailla, niin hienosti järjestetty tapahtuma tämä oli!
kaihis

ViestiKirjoittaja kaihis » 14.06.2018 10:39

Pientä yhteenvetoa viime aikojen peleistä: Aloitin pelit toissa sunnuntaina ideana pelata paljon Stars.es:n Trio-seriesin turnauksia. Samaan aikaan oli käynnissä Unibet Series ja Winamaxin Mini WSOP, joten mikäs sen mukavampaa. Pelipäiviä tuli lopulta 9kpl tähän puolentoista viikon jaksoon.

Starsilla pelit meni varsin kehnosti, ja etenkin alkuun ainoat pienet saumat tuli pienissä turnauksissa, ja kaikki Trio-turnaukset tuntui kosahtelevan alkuunsa. Lopulta tuli hyvä sauma 50€ 6max Triossa, mutta ft-bubbletin pienellä pinolla. Vaivanpalkkaa tuli reilu 500, voitosta oli tarjolla päälle 7k. Muuta kerrottavaa ei Starsin peleistä jäänyt, yhteensä parin kilon mosa sieltä.

Unibet Series pääsi alkamaan kuin varkain, ja heräsin liian myöhään leaderboard-taistoon. Muutamana viimeisenä päivänä tuli pelattua high- ja low-turnauksia, kun kolkuttelin rahasijoja sekä high- että overall-lb:ssä, vaikka yhtään rahastusta ei alkuun tullutkaan. Ja mikäs siinä pelatessa, kun pelin taso on tuolla sen verran heikko, että mielellään pelaisi enemmänkin. Kuitenkin, tulokset jäi näistä lopulta vaisuiksi, ja lb:tkin brickas lopussa. Täytyy ensi kerralla pelailla UOS alusta asti.

Veikkauksella tuli myös pelattua parikymmentä turnausta, ja siellä meni jo ihan mukavaisesti. Päivän isosta tuli yhtenä päivänä koko puolentoista viikon rutistuksen ainoa pytty. Jännittävin sauma oli kuitenkin 250€ 40k gtd Kesäjuhla, johon päätin pienen pohdinnan jälkeen shotittaa. Ihan kivan oloinen turnaus olikin, ja sujuikin varsin hyvin aina finaalipöytään asti, mihin pääsin sijalla 7./8. Muutaman käden päästä pääsin arpomaan TT:lla kutosia vastaan, mutta vihulle suora ja minä ekana ulos ft:stä. Voitosta sai reilu 10k ja 8. sija palautti 1,2k joten kirpaisihan tuo. Reilun averagen nipun olis muistaakseni saanut flipin voitosta.

Winamaxilla oli tarkoitus toteuttaa yksi isoimmista toiveistani, eli voittaa Mini WSOP -bracelet. Tavoitteeseen suhtaudutaan siinä mielessä vakavasti, että en mixed-pelejä pelaa muuten yhtään, mutta tuollapa pelaan. Yhtenä päivänä tuli neronleimaus pelata 100€ Limit Omaha8 -event. Koskaan ennen en kyseistä peliä ole pelannut, aiemmin vain plo8 ja nlo8:a, joissa olen kehno. Katsoin päivällä RunItOncesta yhden LO8-käkkyvideon, ja päätin että täytyyhän tuossa nyt edgeä olla. Turnauksen pelattuani uskaltaisin väittää, että näin myös oli. Lopulta 150 pelaajan joukosta toiseksi. Hupissa oli vastassa joku 100k voitolla oleva regu, jonka kanssa tehtiin diili ja voitosta jäi pelattavaksi 250e+ranneke. Korttiruni oli kuitenkin kehnoa, ja bracelet jäi tällä kertaa harmillisen lähelle. Olisihan se ollut legendaarista napata mestaruus elämän ekasta LO8-turnauksesta.

Seuraava rannekesauma tuli 50€ nlhe-eventissä. 4 left jäljellä reguja, joiden kanssa tehtiin diili kun avg pino oli n. 15bb. Voitosta lisäksi 500€ ja ranneke. Taas pääsin kokeilemaan huppia pieneltä takamatkalta, mutta sitten loppui kortit ja lopulta merkit keskelle 66 vs KK, eikä apuja. Tuossa vaiheessa ei enää edes hymyilyttänyt, kun takana jo kaksi hävittyä huppia rannekkeesta. Eilen sitten vielä yksi iso sauma 30€ 6max nlhe-eventissä, joka myös juoksi aina finaalipöytään asti. Siinä sain merkit sisään 875-floppiin QQ vs 99, mutta turnin 9 vei tällä kertaa toiveet. Voitosta reilu 9k (ja ranneke!), 7. sijasta käteen jäi 1,3k. Vieläkään ei hymyilytä.

Tuloksellisesti pelit meni reilusti yli odotusten, mutta lähinnä näistä peleistä jäi mieleen 2 hävittyä huppia braceleteistä, sekä semibrutaalit ft-kosahdukset kahdesta "uran" isoimmasta ft:stä tähän mennessä. Pelillisesti olen kyllä myös omiin suorituksiin ihan tyytyväinen, joten eipä tässä liikaa tarvitse valittaa. Nyt on taas aika laittaa kortit vähäksi aikaa takaisin pakkaan, ja sen teen aina ihan mielelläni, kun parempaa tekemistä löytyy. Seuraavan kuukauden aikana suunnitelmissa katsoa suunnilleen kaikki matsit mm-kisoissa ja tykittää reilusti vetoja sisään. Onnea vaan muillekin futisvetoihin ja pokeripeleihin!
kaihis

ViestiKirjoittaja kaihis » 16.07.2018 10:41

Tässä tarina pieleen menneestä steikkauksesta, joka oli liian hyvä diili ollakseen totta, nuoren miehen hölmöstä hyväuskoisuudesta, ja ”kaverien” välisestä luottamuksesta:

Muutama vuosi sitten inttiä suorittaessani, samaan tupaan sattui kaveri, joka pelasi pokeria. Minä olin silloin noviisi, mutta uudelle kaverilleni oli tullut jo jonkinlaista menestystä, ja hän pelasikin ainakin puoliksi ammatikseen. Tämä kaveri pelasi jonkin englantilaismiehen pitämässä tallissa steikattuna. Jossain vaiheessa saimme idean, että kaveri lopettaa sopimuksensa englantilaisen tallissa, ja sen sijaan minä steikkaan häntä 2000€:lla, jonka verran minulla oli silloin ”ylimääräistä”. Näin tehtiin, ja jonkinlaiset sopimuspaperitkin allekirjoitettiin, missä sovittiin steikkidiilin ehdoista. Annoin siis 2000€ kaverini käyttöön, ja voittojen jaosta sovimme niin, että steikkikassan ylittäessä 20 000€, voitot jaetaan 50/50, ja minulle lisäksi sijoitettu alkupääoma. Sovimme, että jos koko alkupääoma hävitään, kaverini joutuu sen minulle maksamaan myöhemmin takaisin. Näin pelit voitiin aloittaa.

Annoin heikohkon alun jälkeen vielä 600€ lisää pääomaa kaverilleni, minkä jälkeen runit kääntyivät. Lopulta, noin vuoden jälkeen diilin aloittamisesta, oli 20 000€ tavoite saavutettu. Kaverini ehdotti steikkidiilin jatkumista, ja suostuin, koska rahoille ei tuossa vaiheessa ollut parempaa käyttöä. Olimme laajentaneet yhteistyötä myös porukkapeleihin (lähinnä raveja), sekä myin omista pokeriturnauksistani yleensä 50% kaverilleni varianssin tasaamiseksi. Nämä sujuivat sen verran hyvin, että raha liikkui pääasiassa minulta kaverini suuntaan.

Ongelmat alkoivat, kun noin 1,5 vuotta steikkauksen aloittamisen jälkeen minulla alkoi olla käyttöä rahoille. Pyysin aluksi pientä, muistaakseni parin tuhannen kotiutusta steikistä. Kuukausi pari piti kysellä, mutta mitään ei tapahtunut, joten päätin, että lyödään diili poikki, ja jaetaan rahat sopimuksen mukaan. Rahoja ei vieläkään kuulunut, ja alkoi epäilyttää, että näinköhän niitä edes on. Taas vierähti pari kuukautta, ja aloin vihdoin saada edes vastauksia siihen, miksi rahat ei liiku. Selityksenä oli aiemmat maksuvaikeudet ja niiden paikkailu, ja jossain vaiheessa kuulemma oltiin menty poikki, mutta hän ei uskaltanut siitä kertoa. Sen jälkeen oli englantilaismiehen steikkidiili lyöty takaisin päälle (!??!?!), jotta pelaaminen oli voinut jatkua. Tämän selvittyä suunniteltiin kaiken maailman maksusuunnitelmia, mutta yllättäen rahoja ei taaskaan kuulunut sovituista eräpäivistä ja isoista koroista huolimatta.

Nyt on vierähtänyt reilu vuosi siitä, kun rahojen tilanteeseen tuli vähän selvyyttä. Kaverini aloitti viime vuoden lopulla (omien sanojensa mukaan) työt, mutta olen saanut kuulla selittelyjä työpaikan maksamatta jääneistä palkoista yms. Tällä hetkellä velka on vajaa 15 000€, ja se kasvaa kuukausittain normaalia viivästyskorkoa. Summa ei ole enää minulle mitään ”puolet omaisuudesta” -tasoa, mutta onhan 15k kieltämättä merkittävä raha varmaan kenelle opiskelijalle tahansa.

Kirjoitin tämän tänne, koska en ole viitsinyt kovin monille IRL-tutuille tästä avautua. Jälkeenpäin sopimus tosiaan vaikuttaa selvästi liian hyvältä ollakseen totta. 18-vuotiaana kloppina sitä vaan on näköjään turhan hyväuskoinen niitä ihmisiä kohtaan, jotka luulee tuntevansa. Sijoituksiin liittyy riski, joka tässä tapauksessa realisoitui. Tämä oli tehokas oppitunti näistä asioista.

Kommentit, ajatukset, ja neuvot mitä seuraavaksi kannattaisi tehdä, ovat tervetulleita!
kaihis

ViestiKirjoittaja Korpisoturi » 16.07.2018 12:19

Mielenkiintoinen blogi! Ehdottomasti seurantaan.

Kommentit, ajatukset, ja neuvot mitä seuraavaksi kannattaisi tehdä, ovat tervetulleita!

Steikkaaminen on todella riskiä bisnestä. Itse olen kanssa tullut hustlatuksi, ja se on aika kusinen paikka siinä vaiheessa lähteä rahaa takaisin perimään. Oikein muu ei auta kuin odottaa ja yrittää kannustaa toista tekemään rahaa muualta, vaikka samaan aikaan toisen naama saa kestotiltin päälle. Toivottavasti steikattusi saa asiat kuntoon, ja pokerin lopetus on varmasti yksi tärkeä etappi sille, että noita velkoja voi jatkossa kuvitella normiduunipalkoista irtoavan.

Jaksamisia!
Korpisoturi

ViestiKirjoittaja Farseer » 16.07.2018 12:45

Hyvä postaus! Itsellekin on käynyt pariin otteeseen kylmät pokerituttujen kanssa spoteissa missä rahaa on liikkunut. Tosin ei kovin hyvien tuttujen, toinen kusetti aikas isosti (ja kusetti isoa porukkaa vielä paljon pahemmin, mutta on jo poistunut tästä maailmasta joten case closed ja tappiot hyväksytty) ja toinen oli rahaa lainannut pokeripiireissä vähän erikoisempi tapaus mutta selkeä peliongelmainen jonka oma elämän- ja taloudenhallinta ei perheellisyydestä ja korkeammasta iästä huolimatta ollut edes alkeellisella tasolla.

Etenkin nykyään joka tapauksessa suhtaudun esimerkiksi randomien Sunday Million (1M tai 10M) osuuksien myynteihin skeptisesti, koska pidän kohtuullisen suurena riskiä että ahneus voittaa jos isosti napsuu eikä osuuksia nähdä. Ja jos osuuksia ostan niin pidän tärkeänä että molemmin puolin pidetään sovitusta kiinni eikä anneta ongelmien paisua liikaa. Sen takia itsekin olen tarkkana jos itse tulee myytyä osuuksia tai splitattua että hommat hoituu kunnolla eikä jotenkin sinne päin.

Pokeripiireissä pitäisi ehdottomasti tuoda myös näitä huonoja kokemuksia esille, vaikka sitten ilman nimiä. Veikkaan että useimmilla pitkän ajan pokeriaktiiveilla on ollut tapauksia missä rahaa on palanut osuuksien ostoon / lainailuun tai vastaavin caseihin.

Ja tosiaan ei missään tapauksessa kannata lainata sellaista rahaa kenellekään mitä ei ole varaa hävitä!
Farseer

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja nikkipe » 16.07.2018 13:57

Ja tosiaan ei missään tapauksessa kannata lainata sellaista rahaa kenellekään mitä ei ole varaa hävitä!

Komppaan Farserin viisautta. Peli- Ja sioitustoimiinnassa saa käyttää vain niitä ylimääräisiä rahoja.

Sopimuksen kuvailun mukaan toi oli selvästi laina ilman vakuuksia. Laina liittyy "uhkapelaamiseen", niin voi oikeusteitse olla vaikea hakea.

Mikäli kirjanpito stemmaa ja kaverisi alkaa joskus maksamaan 15K velkaansa takaisin esim 5% nettoansioistaan, vierähtää vuosikymmen tai kaksi kunnes hän pääsee katsomaan sinua silmiin ja kiittämään kärsivällisyydestä.

Realirahaa taisit casessa hävitä vain 2600 €. Houkuttele kaveri töihin. Onko mökkiä jonne pitää terassi rakentaa tai pitäisikö asunnon seinät maalta/tapetoida. Työllä kaveri voi vähentää velkojaan. Viikonlopun ryyppyreissutkin on kivoja kun on oma autonkuljettaja eikä tarvi taxiyrittäjille maksaa.

Onneksi kyseessä on vain raha.
nikkipe
nikkipe

ViestiKirjoittaja kaihis » 17.07.2018 12:00

Kiitos hyödyllisistä kommenteistanne Korpisoturi, Farseer ja nikkipe!

Ikävää nähdä, että muillakin on huonoja kokemuksia vastaavanlaisista tapauksista. Olen samaa mieltä, että näitä huonoja tapauksia kuuluu tuoda esille. Jos olisin itse aikoinaan törmännyt tarpeeksi moneen varoittavaan esimerkkiin, en varmasti olisi yhtä hanakasti lähtenyt steikkaamiseen. Tosin tapauksessani vaikutti kovasti myös se, ettei steikattu ollut mikään tuntematon, vaan tuolloin jopa parhaita kavereitani. Toivottavasti joku muu viisastui minun vahingostani postauksen luettuaan.

Todella ongelmalliseltahan tuo rahojen takaisin saaminen vaikuttaa. Paljon on aikaa jo tähän caseen kokonaisuudessaan kulunut, ja oikeusteitse hakeminen vaatisi sitä vielä paljon lisää, ja rahojen saamisessa tosiaan kestäisi. Tuon 2600€ (tai edes 15k) häviäiminen ei sinänsä hirveästi kirpaise, mutta kusetetuksi joutumisesta ei voi sanoa samaa. Välillä tekisi vain mieli unohtaa koko juttu, mutta se ei kyllä tunnu hyvältä ihan periaatteellisten syiden takia. Ei olis oikein, että kaveri tästä ilman mitään seuraamuksia selviää.

Tällä hetkellä lisähaasteita aiheuttaa, etten saa edes viesteihini vastauksia kaverilta. Jos sama jatkuu, ei jääne muuta vaihtoehtoa, kuin lähteä säätämään rikosilmoitusten tms parissa. Mietin myös oikeilla nimillä postaamista jo, mutta en tiedä onko siitä hyöytyä, kun ei mitään pokeriaktiiveja minä tai steikattu olla. Omat stressilevelitkin on olleet pitkän aikaa muista syistä sen verran korkealla, että asian käsittely ei tällä hetkellä tunnu helpolta.
kaihis

ViestiKirjoittaja kaihis » 23.07.2018 19:44

Päätin kuitenkin twiitata tapauksesta vielä, oikeilla nimillä:
https://twitter.com/M_Kaihovaara/status ... 9802031104

Tällaisessa tapauksessa lienee tarpeellista varoittaa muita, kun kyseisellä henkilöllä on ollut itseni lisäksi ainakin yksi toinen steikkaaja, joten tässä kyseisen herran nimimerkkejä:

https://www.pocketfives.com/profiles/suurijamahtava/
(dmun ei ole alunperin hänen nickejään, vaan pelasi sillä ilmeisesti vain brittimiehen tallissa ollessaan)

Oikealta nimeltään Julius Julenius.
Jos olet hänen kanssaan tekemisissä, niin en suosittele ainakaan enempää rahaa antamaan.

edit. On esiintynyt myös nimellä ScaredMoneyLimping ainakin Twitchissä.
kaihis

ViestiKirjoittaja kaihis » 10.09.2018 1:41

Päivitelläänpä taas. Steikkikusetuksesta ei ole varsinaisesti uutta kerrottavaa, kun itselläni ei ole riittänyt kovinkaan paljon intoa asian tutkimiseen. Asiaa ei auta, että en ole saanut Juleniukseen yhteyttä suoraan tai yhteisten tuttujen kautta. On sellainen fiilis, että jos tuota oikeusteitse lähtisi ratkomaan, jään siitä prosessista odotusarvoisesti aika pienille tuntipalkoille. Lainoppineelta kaveriltanikin tuli jo vähän apuja ja mielipiteitä asiaan. Tekisi aika paljon mieli vain niellä tappiot, mutta ei sekään hyvältä tunnu, kun noin säälittävän tempun kohteeksi johtuu... Noh, katsotaan lähteekö homma jossain vaiheessa vielä etenemään.

WCOOPpien alun jälkeen olen pelannut muutamana päivänä turnauksia, ilman suurempaa menestystä. Muutama pieni finaalipöytä on tullut, mut jämäsijoja niistä. Etua tuntuu olevan, mut vähän enemmän on tullut itselle vaikeita päätöksiä, kuin mitä aiemmin tänä vuonna pelatessa. Johtunee kesän mittaisesta tauosta. Parissa sessiossa on tullut myös huomattua, että olen ihan autopilot-moodissa. Ei varmaan kovin voittavaa peliä silloin, jos muutenkin ollut haasteita. Jos tulee vielä tässä turnaussarjojen aikaan turnauksia pelattua, niin täytyy varmaan tiputtaa pöytämäärää sinne 5-6 haminoille, kun nyt tulee pelattua 8-10.

Tänään tosin tuli pientä menestystä, kun nappasin satelliitista paikan Dublinin Unibet Openiin. Päätin shotittaa suoraan 250€ finaalisatelliittiin, kun overlaytakin jäi 1250€+raket. Oli varmasti raskaimpia satelliitteja, mitä oon pelannut. Bubblessa meitä oli 4 pientä stäkkiä ja 2 isoa, ja tilanne kesti ikuisuuden.
uo_dublin.PNG
uo_dublin.PNG (58.84 KIB) Katsottu 1525 kertaa

Maltan Unibet Open oli sen verran mukava kokemus, että mielellään noihin uudestaankin osallistuu. Ja fielditkin turnauksissa tuntui siltä, että niissä voisi vaikka pärjätä.

Tämä oli vähän sisällöllisesti köyhä päivitys, mutta kunhan teki mieli raapustaa jotain ajatuksia sunnuntaipelien jälkeen. Seuraava päivitys viimeistään Dublinista, ellei vaikka turnaussarjoista napsu isoa pyttyä sitä ennen :) Tuskin tulee hirveästi pelattua taas syksyllä, kun ensi viikolla opiskelut vihdoin jatkuu.
kaihis

ViestiKirjoittaja kaihis » 07.10.2018 3:06

Vähän positiivisempaa päivitystä. Muuten ei ole juuri tullut pelailtua, mutta pelasin muutamia AFOPC-eventtejä tällä viikolla. Tänään onnisti vihdoin, kun main eventistä tuli voitto. Kovin helpolla ei voitto tullut, kun jouduin re-entryn ottamaan neljä kertaa. Finaalipöydässäkin oli omia hankaluuksia, kävin mm. yhdessä vaiheessa 3bb:n pinossa, josta sitten onnekkaasti noustiin vielä takaisin, ja taisinpa pari puolitörkeää ohivetoakin tehdä.

Anyways, nyt on hyvä fiilis! Rahojen lisäksi tuli sisäänpääsy casinolla AFOPC-voittajille pidettävään livefinaaliin, jossa on 10k palkintopotti. Loppuun vielä pakollinen pyttykuva.
Liitteet
pytty_afopc.PNG
kaihis

ViestiKirjoittaja Mattu » 07.10.2018 3:16

Onnittelut! Ansaitsit kyl voittos, vaikka kieltämättä melko kivasti napsu allinit kotii siitä 3bb tilanteesta eteenpäi. Terv. Hivenen katkera sija 5.
Vittu kun vituttaa että pelaa itse täydellisesti mutta vittu pakka on rikattu
Mattu

ViestiKirjoittaja kaihis » 07.10.2018 3:28

Mattu kirjoitti:Onnittelut! Ansaitsit kyl voittos, vaikka kieltämättä melko kivasti napsu allinit kotii siitä 3bb tilanteesta eteenpäi. Terv. Hivenen katkera sija 5.

Kiitos! Jep, taisin teikäläisenkin tiputtaa A9>QQ tjsp. Sitä se on, kun pelinä on pokeri. Että kyllä se voitto sinnekin suuntaan ennen pitkää napsuu, jos samaan malliin jatkat! Mielenkiintoinen ft oli kyllä, täytyy katsella tässä jokupäivä trackerilta kädet läpi HRC:n kanssa.
kaihis

Seuraava

Palaa alueelle Blogit