Moro!

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Moro!

ViestiKirjoittaja vlarmrghulis » 12.06.2018 11:38

KarhuPingviini kirjoitti: No jotenkin oli se lähes kaikkein tarpeellisin jääny sinne tallentamatta eli pokerijutut. Kun jäi vaan se siirtäminen taannoin kesken enkä muistanu jatkaa. Nyt asentelen tässä sit uudelleen Holdem Manageria ja pokerisoftia koneelle ja tietysti sieltä on myös kaikki softien asetukset, layoutit, hm2-statsit ja hud, databaset, notet ja vittu kaikki kadonnu! Käytännössä lähes kaikki pokeriin liittyvä poissa.

Been there done that eikä niin kauan aikaa sitten ja on kyllä yks helvetin työmaa saada tuo kaikki edes osittain takaisin tai samaan kuosiin kuin aiemmin, olettaen että myös sulla oli paljon dataa pelaajapooleista ja HEM conffit mintissä :no: tietotekniikka on kyllä perseestä välillä mut voimia silti ja tsemppiä peleihin! Toivottavasti tällä kertaa päästään lukemaan Pingun blogia pidempäänkin.
vlarmrghulis

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 12.06.2018 14:31

Tänään ei ainakaan tuu pahemmin juttua pokerista kun hajoilen näiden softien kans. Oon pelannu tänään 41 kättä käkkyä tasoilla nl2-nl10 ja netonnut 0,15 dollaria. Perkele! Kahdeksan päivää putkeen kun teen samat profitit niin saan tölkin olutta pelkillä pokerivoitoilla! Äsken kuuntelin ihan aikani kuluks myyntimiehen tunnin sepustuksen aurinkopaneeleista. En oo hankkimassa (koska yksin asuvana mun sähkönkäytöllä niillä kestäis lähemmäs 20 vuotta maksaa itsensä takaisin) mutta se tuli silti ihan sopivaan kohtaan, että sai hetkeks pois ajatukset pokerisoftista. Ny kirjasto, kuntosali, apteekki, kauppa ja pitiköhän mun käydä vielä jossain muuallakin. Pääasia, että pääsee hetkeks pois neljän seinän sisältä. Hajoon tähän asentamiseen, mut teen kaiken kyl mahdollisimman ajatuksella ja huolella nyt, että ei menis tää säätäminen ihan hukkaan. Koht mulla on maailman hienoin monitoimihudi. Opetan sen vielä keittään turnaustauolle kahvitkin! Ja niin realistiset layoutit pokeripöydissä, että joudun grindaan arskat päässä ettei vihut pysty lukeen mua.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 13.06.2018 11:36

Ei taida tulla grindattua pahemmin vielä tänäänkään. Lähden kohta Rajamäelle (missä se sit lieneekään, kai jossain Hyvinkää-Lohja -akselilla) avustajaksi ja "asiantuntijaksi" pianokaupoille. Hyvin tää mun "enjuoenääjuurikaan" taas toimii blogin alotuksen jälkeen koska olin eilen kaverilla ja sillä oli about 9 litraa valkoviiniä hanapakkauksissa ja juotiin ne tyhjäksi ja puhuttiin henkeviä, mut ei siitä määrästä näköjään tullu edes krapulaa niin jatkan taas tänään tätä "enjuoenääjuurikaan" linjaa ja käyn ehkä hakemassa pari kylmää Crowmooria lähiärrältä. Toi R-kioskien: iso Crowmoor 3 euroa on muuten aika hyvä tarjous jos sattuu pitämään kyseisestä siideristä. Sehän on jo halvempaa kuin Lidlissä. Josta ei saa Crowmooria, mut saa Magnerssia joka on close enough ja maksaa siellä 3,29 euroa/tölökki.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 13.06.2018 19:03

Sieltähän lähti sit sukulaisille mukaan paikan kallein piano, mut ai että!! Mä pääsin kokeileen omakotitalon hintaista Steinwayn flyygeliä! Mä alan säästää just ny! Ai että ois just passelin kokoinen vehje tohon mun ruokapöydän kohdalle! Sanoinko jo, että "ai että"? Mä lähden nyt ostamaan noin 14 miljoonaa litraa olutta ja juon siitä tänään ekat 12,8 miljoonaa litraa.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 14.06.2018 13:22

Päivitän viime aikaiset kuulumiset tällä kertaa musiikkivideon muodossa:

Ja totean vain, että sandwich päivässä pitää parittelusuhteen pirteänä.

Ei mul ny muuta. Otan oluen.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 14.06.2018 13:25

Koitan kohta alkaa taas pelaamaan myös pokeria ja urheilemaan.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Angelarch » 14.06.2018 14:41

...,

..., 52 korttia, ...

...
Angelarch

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 16.06.2018 7:46

No tulihan siinä sit ti-to muutamana päivänä juotua aika paljon olutta ja sen semmosta, mut ei niin paljon, että ois tullu missään vaiheessa edes krapulaa. Viikonloppuna nyt ei muutenkaan viitsi kun kaikenmaailman amatöörit on taas liikenteessä niin tässä vois hyvin vaikka lähteä pyörälenkille ennen kun alkaa grindaamaan ja säätämään noita hudijuttuja. Ahdisti kyllä niin paljon niiden uudelleen säätäminen, että siinä oli hyvä tekosyy lähteä "muutamalle". Ja toki siinä, että kaverit sattu just pyytämään. Oli ihan hauskat kolme päivää neljän eri kaveriporukan seurassa ja ekana päivänä tuli sen verran paljon otettua sitä valkkaria, että pari seuraavaa päivää oli enää käytännössä tasottelua juomisen osalta. Osasinhan mä taas! Oli hauskaa, kukaan ei mokaillu mitenkään pahemmin eikä tullu krapulaa. Noin ton pitäis aina mennä ja kun käy tälläin kerran kuukaudessa tjsp niin ei haittaa mitään eikä mene rahaakaan liikaa. Kohta grind. Alkuillasta tulee kyllä sit sukulaisia kylään tuohon isälle ja oon luvannut mennä kokkailuavuksi. Loimulohta, suppilovahverokastiketta, uusia perunoita, tuoretta salaattia, namnam! Ja koska mun sukulaiset kyseessä niin ei sillonkaan tule juotua kuin vettä niin tulee vaan just sopiva tauko grindeihin tuosta.

edit: Seuraava posti tulee koskemaan pokeria. Mun hudi on ihan kohta valmis. Niinkun siis varmuudella ainakin ennen maanantaita. Tai keskiviikkoa.

Onneks oon joskus kirjottanu Pokeritietoon tommosen:
https://www.pokeritieto.com/keskustelu/ ... d*#p923898
Käytän tota omaa kirjotusta pohjana kun teen uuden.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 17.06.2018 13:32

No niin. Tänään taas turnauksia ekaa kertaa sit viime sunnuntain ja taas on iPokalle 50 euron tiketti käyttämättä niin vois tietysti ottaa taas jonkun tommosen viime viikon tapaisen ft:n ainakin sillä. Vielä suihku ja ruokaa ja futista kun tulin just salilta ja alottelen grindejä sit joskus klo 17-18 aikoihin. Melko maltillista volyymia tänäänkin ja aika pieniä turnauksia ton 50-euroisen lisäks.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 17.06.2018 17:35

Kivastihan nämä taas lähtee kulkemaan kun 50 euron Warmup menny toistaseks mun chipleadissa. Parannan viime viikkoista sijoitusta ja rahastusta tästä kyl vaikka turnaus alussa vielä onkin.

edit: Warmupissa mulla 84k, kakkosella 67k. Pingu-show ja voitan. Nii!

-valuu valuu... 30/54 ja rahoille menee 27, mut oon melko varma, että voitan tän..

-eka totaalia vs. tuplat ja sit turnin semibluffilla melko iso potti ja ekaa kertaa yli 100k stack ja 8/35... nopeesti tipahtelee porukkaa vaikka 10 min tasot.. tykkään tästä struktuurista. Just passeli tämmöseen turnaukseen. Suht isot antet ja melko isot hyppäykset blindien välillä niin pelaajamäärä 167 -> 35 kolmessa tunnissa..

Muuallakin runnailee ihan kivasti 5-10 egen turnauksissa kun ite en pelaa ny omilla ton isompia.

-4/32 eli kohta rahoilla... Vittu tää pokeri on liian helppoo. Pitäis pelata useemmin…

Ja rahoilla! 6/27 ja ihme, että se iwillhelpugleich on taas mun edellä.. Voittaaks se ihan jokaisen 50 euron turnauksen iPokalla? Ilmeisesti joo.

-13/18, vähän valunu, mut 112 euroa tästä varmaa ja plusmerkkinen sunnuntai on taas jo varmistunut... ei tappiollisia vuorokausia blogin aloituksen jälkeen ;-)

Viimeksikin oli tässä kohdassa nihkee vaihe. 14/14 ja 9 bb stack, mut nyt voi taas alkaa nouseen. 136 euroa varmaa.

12/12 ja 160 € tästä tienattu.. ja siihen tuplat ja 9/12
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 17.06.2018 20:45

Ja niinhän se meni taas se ainoa 50 euron turnaus finaalipöytään. Shorttina rimpuillaan taas sijalla 8/9 iPokan Warmupissa, mut tää on sen verran Premiumia pienempi, että mun kuuluu mennä kolmen joukkoon joten kohta alkaa tuplailu.

Ja tuplat! 4/9. Joo. Mun. Aina...

No voi voi. Sijalle 8. jäi nyt sit tällä kertaa A7o < 88 bvb ja 232 euroa tuli siitä. On nää silti kivoja rahastuksia kun pelaan vaan 5-10 euron turnauksia ja nää on promoista tulleita ilmaisia tikettejä =)

yöeditti: Eipä mitään kovin merkittävää tapahtunu loppujen lopuks tän illan grindeissä. Tasasta nysväämistä. Pääsee ennen puol kahta nukkumaan...
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 18.06.2018 21:33

Pientä grindailua tässä Englannin matsia seuratessa. Neljä mikropöytää vaan nyt ja pelit kokolailla breikissä tai korkeintaan vähän reilun kympin plussalla. Tuli kyllä yks hieno käsi niinkin pienessä kun NL16 zoomissa kun floppasin nuttisuoran ja eka vihu vetää kunnon 8 x potin överishovet siihen suoraan ja seuraava perästä maksaa ja molemmilla osumaton AK. Kaikkee sitä näkee. Pöytä tais olla T76 ja mulla 98s eli molemmat vihut veti kuollutta jo flopilta kun ei siellä ollu edes backdoor värinvetoja. Potti oli muistaakseni 41 dollaria eli ainakin toinen vihuista oli vähän shorttina. Sääli kun hm2 käsihistoriat ei toimi mulla nyt.

Enemmän tässä alkaa tämä matsi jännittää kun muutaman egen monarissa oli pari ekaa matsia oikein ja tähän ois 1-1, 1-2. Kertoimet noille 447 ja 393 eli helppo rivi, mut kyllä mulle tuommoinen 80 euron molemmin puolin oleva voitto kelpais oikein mainiosti 7,20 euron sijoituksella. Etureidet on niin kipeenä treenistä nyt, että en pääse tuolista ylös ilman tukea. Nyt ois tarkoitus tässä tehdä neljänä päivänä kunnon salitreenit niin sit saa hyvällä omallatunnolla vetää kunnon ruokaövereitä pitkin juhannusta.

edit: 78,70 euroa tuli monarilla ja iPokalta tuli taas yks 50 euron tiketti.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 19.06.2018 20:53

Missä motivaatio grindaamiseen? Tänään oli softat auki 4 tuntia alkuillasta. En saanu edes alotettua enkä pelannu kättäkään. Treenit kulkee ja tulokset nousee mikä onpi kiva juttu. Huomenna pääsee kivan tytön kans sushille ja leffaan. Sekin on kiva juttu. Kuuluukohan mulle muita kivoja juttuja. Se, että kohta on juhannus on melko neutraali juttu, mut on siinä se kiva sivujuttu, että pääsee grillaan ja vetään muutamat ruokaöverit. Minähän meinaa grillaan vaikka tulis taivaalta pieniä kodinkoneita. Koska juhannus! Nii! Huomenna joudun taas grindaan ainakin 50 euron Warmupin iPokalla niin grindaan siinä sit samalla muutakin eli some poukker is kaming. Don't stay tuned. Mie haluun olla rauhassa ja höpöttää itsekseni. Nii. Tai no ei sen väliä. Ei mul vaan oo juuri mitään asiaa koska mun elämässäni ei nykyään tapahdu mitään ja oon näköjään taas vaihteeksi liian laiska grindatakseni kovin paljon...
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 21.06.2018 1:55

Ihan kivat sushit oli. Juhannuksena ehkä vielä samassa seurassa vähän lisää jatkosushia. Nyt pääsee onneks nukkumaan. Aamulla pitäis olla salilla klo 11 ja tuli tässä pullo viiniäkin juotua, mut enköhän selviydy.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 21.06.2018 20:36

Treenit kulkee ja sarjapainot alkaa olla samalla tasolla kun viimeksi kymmenisen vuotta sitten, mut pokerisoftia en taida jaksaa avata tänäänkään. Futista, saunomista, kokkailua ja ehkä yks leffa ennen nukkumaanmenoa.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit