Kivastihan nämä taas lähtee kulkemaan kun 50 euron Warmup menny toistaseks mun chipleadissa. Parannan viime viikkoista sijoitusta ja rahastusta tästä kyl vaikka turnaus alussa vielä onkin.
edit: Warmupissa mulla 84k, kakkosella 67k. Pingu-show ja voitan. Nii!
-valuu valuu... 30/54 ja rahoille menee 27, mut oon melko varma, että voitan tän..
-eka totaalia vs. tuplat ja sit turnin semibluffilla melko iso potti ja ekaa kertaa yli 100k stack ja 8/35... nopeesti tipahtelee porukkaa vaikka 10 min tasot.. tykkään tästä struktuurista. Just passeli tämmöseen turnaukseen. Suht isot antet ja melko isot hyppäykset blindien välillä niin pelaajamäärä 167 -> 35 kolmessa tunnissa..
Muuallakin runnailee ihan kivasti 5-10 egen turnauksissa kun ite en pelaa ny omilla ton isompia.
-4/32 eli kohta rahoilla... Vittu tää pokeri on liian helppoo. Pitäis pelata useemmin…
Ja rahoilla! 6/27 ja ihme, että se iwillhelpugleich on taas mun edellä.. Voittaaks se ihan jokaisen 50 euron turnauksen iPokalla? Ilmeisesti joo.
-13/18, vähän valunu, mut 112 euroa tästä varmaa ja plusmerkkinen sunnuntai on taas jo varmistunut... ei tappiollisia vuorokausia blogin aloituksen jälkeen
Viimeksikin oli tässä kohdassa nihkee vaihe. 14/14 ja 9 bb stack, mut nyt voi taas alkaa nouseen. 136 euroa varmaa.
12/12 ja 160 € tästä tienattu.. ja siihen tuplat ja 9/12
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!