Moro!

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Moro!

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 03.07.2018 1:44

Kaikki pienetkin finaalipöydät jämähtelee johonkin sijoille 7-8 koko ajan kun en vaan osaa voittaa niissä yhtäkään flippiä tai sit törmäilen johonkin nauloihin. Niukasti plussalla tän illankin grindit tässä vaiheessa ja viimenen pöytä enää jäljellä. Euron rebuy-hyperturbo. Kolme enää jäljellä siinä "huikeat" 95 euroa ekalle, mut tolla pääsis tavallaan siedettäville tuntipalkoille tästä nysväämisestä. Oon kyl pari päivää runnannu ihan naurettavalla tavalla alle ev:n flipeissä. Kertoo hm2. En jaksa kirjottaa, että olinko lopulta eka toka vai kolmas tossa hyperissä koska se ei kiinnosta edes mua itseäni pahemmin. Tavallaan. Vielä jatkuu..
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 03.07.2018 22:34

Nyt on hyvä aika pelata myös pokeria. Joka pöydässä kaikki englantilaiset sit outissa :D

editzz: Btw kolmas peräkkäinen grindi-ilta ja kolmatta kertaa peräkkäin finaalipöytään samassa 5 euron deepissä ja kolmas peräkkäinen voitollinen vuorokausi.

Betsejä ei pahemmin ollu tällä päivälle. Pari pientä ja Kolumbian tasotusmaalilla ne jäi breikkiin kun sen matsin btts osui.

Enää kaks pöytää kun yritän lopettaa tänään aiemmin. Väsyttää vähän eikä oikein jaksa keskittyä sitäkään vähää mitä yleensä.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 06.07.2018 15:14

Joo-o. Tietokone on sanomassa yhteistyösopimusta ihan lopullisesti irti. Se alkoi sammumaan itsestään toissa iltana ja kieltäytyi hetken päästä käynnistymästä ollenkaan ellei järjestelmää palauteta tehdasasetuksille ja asenneta Windowsia uudestaan. No minäpä sitten tein näin kun ei muukaan auttanu. Arvatkaas, että otinko tuossa välissä varmuuskopioita mistään. Nyt on taas sit sama juttu hm2:n ja softien kans. Kaikki lähtee alusta. Mä koitan silti tulla toimeen tällä koneella jotenkin siihen asti, että on varaa hankkia uusi. Tää oli vajaa vuos sitten korjattavana ja silloin todettiin, että korjataan nyt vielä kerran, mut kun koneella on ikää 7-8 vuotta niin ei ne mielellään ees huoltais konetta jonka korjaaminen maksaa enemmän kun mitä on koneen arvo. Ja se maksoi muistaakseeni 80 euroa tjsp, mutta jos ostan uuden niin kyllä mä siihen sit haluan ainakin jonkun 600-800 euroa minimissään sijoittaa, että on sit edes suht ok kone seuraavaks 7-8 vuodeks. Täytyy kai toivoa, että tää pysyy kasassa sen aikaa, että grindaan ton summan mikroista. En oikein haluais enää lisää lainaakaan ottaa kun sitä on tällä hetkellä jotain 13 000 euroa muutenkin ja 150 kiloa asunnosta. Ja oon käytännön varaton ja tuloton. Ja silti luottotiedot edelleen tallella. Nyt mä otan lisää Crowmooria ja alan seuraamaan futista ja paistan sisäfilepihvit joihin mulla ei oikeasti olis varaa. Mut ostin sisäfilettä ja uusia perunoita kännissä. Heräteostoksena. Oli tarkoitus ostaa halpismakaronia ja tonnikalaa. Vittu. Onneks mulla on pääkoppa sinänsä ihan ok kunnossa, että enää ei masenna mikään eikä kovin paljon edes vituta mikään. Muuten nyt ois aika passeli aika hajota ja vetää muutaman viikon putki tai naru kaulaan. Not today, my dear mielialahäiriöni! No eilen kyl vedin pienimuotoiset kännit ja saattaa olla, että tänään sama juttu. En oo ihan varma. Omistan 4 tölkkiä Crowmooria enkä toisaalta jaksais käydä enää kaupassa tai lähteä baariin.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 06.07.2018 17:10

Jaahas. Pyydettiin kylänrinksalle ja puistoon juomaan pussikaljaa. Sopivan teinimeininki tähän paikkaan. Aim in!! Käyn matkalla ostamassa 20 tikkaria ärrältä, 4 eurolla, jotta on jotain tarjottavaa jos näen söpöjä tyttöjä. Ja paikallisesta kebabbipaikasta käyn ehkä pöllimässä muutaman muumitikkarin koska paatuneet vegaanitytöt ei kuulemma voi syödä bonbonia kun niissä on liivatetta ja muumeissa ei ole. Kaikkea sitä kuuleekin. Uruguayn matsissa kosahti jo tulosvetokin kun oli 1-0 guaylle. Brasilialle on seuraavaan matsiin kans 1-0. Toisaalta oon pelannu Belgiaa mestariks ja Lukakua maalikuninkaaks, että on tossa matsissa muitakin toivottavia skenaarioita. Tätä Crowmooria tarvitsee kans lisää. Ja ehkä vegaanitytölle muumilimppari. Tai litran pullo suomiviinaa?
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 08.07.2018 16:54

Nyt vois taas kokeilla vähän grindata. Taas defaultti settingsseillä kaikki softat. Vittu. Semitiltti jo valmiiks. Ja tuli sit ryypättyä torstai ja perjantai ja otettua muutamat korjaavat vielä lauantaina. Äsken kävin 10 km lenkin eli siinä mielessä on palauduttu hyvin. Mut tosta hm2 asetusten uudelleen säätämisestä en kyl palaudu henkisesti ihan hetkeen. Enkä fyysisestikään. Mennään defaulteilla tänään ainakin aluks...
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 09.07.2018 1:02

Ihan superpientä peliä kun en oikein jaksanu luottaa, että tietokone jaksais toimia kaatumatta ja keskimäärin ehkä vaan noin 8-9 pöytää, mut alle 2 dollarin abilla (kyllä!!) 3172 kättä, vähän reilu 70 dollaria plussaa (ja lisäksi yksi 10 euron tiketti) ja pelitunteja tasan 7 h 30 min. Nyt luotan, että vekotin saattaa pysyä elossa siihen asti kunnes grindaan itelleni uuden tietokoneen ja voi pelata sentään hieman tätä isompaa. Tasohan noin pienissä oli sinänsä ihan metka, että ev bb/100 oli yli 45 ja roi yli 200% vaikka runnailin taas tosi surkeasti. Ihan kivan leppoisa mininanomikrosessio. Kattelin samalla Netflixistä Zoota kun en muista ekasta kaudesta juuri mitään ja näköjään nyt sitä on kolme kautta niin vois vaikka sen katsella seuraavaksi. Aika heikot arvostelut se muistaakseni sai ja onhan se idea tavallaan vähän hölmö, mutta minusta ihan viihdyttävä sarja noin niinkun sivusilmällä seurattavaksi.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 09.07.2018 16:01

No päivitetään ny jotain kun on grindipäivä. 20 km lenkki, chilikanaa, vihanneksia, salaattia, mikroturnauksia. Kone ei oo kaatunu pariin-kolmeen päivään. Blaa. Blöö.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 10.07.2018 1:39

Tänään 4840 kättä, 9 tuntia ja vähän reilu satanen plussaa mikroista. Ei mitään erikoista. Abi varmaan siinä 3 dollarin paikkeilla. Tipuin yhdestä yli tuhannen pelaajan turbon finaalipöydästä chiplead flipillä AK < AT riverin kymppiin kun ekalle ois ollu joku 400 dollaria. Se melkein harmitti. Mut satanen illassa on ihan hyvä mikroiluilta. Etenkin kun runi näyttäis olleen hieman alle ev:n tänäänkin. Ja tietokone päästeli yhdessä vaiheessa sisuksistaan hieman huolestuttavia ääniä, mutta pysyi tämänkin illan käynnissä kaatumatta kertaakaan. Mietin, että pitäis tässä kesä helteillä semmosen parin viikon semi lockdownin niin sais varmaan tienattua siinä sen uuden tietokoneen.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 10.07.2018 14:32

Tällä päivälle 31 km pyörälenkki takana. Tulin kotiin syömään ja ajattelin parin tunnin päästä vetää vielä saman lenkin uudestaan ennen illan grindejä. Mm-matsiin ainoastaan 1-1 tulosveto enkä varmaan muuta teekään. Mestaruusbetsithän mulla oli sit Belgialle. Mun aamupaino oli muuten tänään piiiiitkästä aikaa alle satasen ilman krapulan aiheuttamaa nestehukkaa: 99,9 kg.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 11.07.2018 1:37

6,5 tunnin mikrogrindit, vajaa 70 euroa plussaa ja runnasin edelleen tänäänkin alle ev:n. Abi edelleen siinä 3 dollaria tai vähän alle ja siinä sivussa NL10 käkkyä sillain, että pysyy pöytämäärä siinä 9-12 paikkeilla, tosin tänään tais olla 16-17 jossain välissä. Onhan tämä sinänsä helpohkoa rahaa, mut on se silti työn takana. Nordicbetillä sain kierrätettyä yhden ilmaisvedolla aiemmin tulleen voiton niin sieltä saa nyt kympin ilmaisvedolla tienatut 78 euroa ja risat. Vielä ainakin huomenna on grindipäivä. Jossain vaiheessa kai pitäis vapaakin pitää silti.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 11.07.2018 13:56

Nyt kun nämä turnaukset kuitenkin kulkee hyvin ja motivaatio alkaa pikku hiljaa löytyä niin vois laittaa nämä aktiiviset päivittäin käyttämäni nickit takasin P5:een pitkästä aikaa niin voi sieltäkin sit seurailla näitä mun mikroräpiköintejä kuka haluaa. Katotaan lähtiskö toi Suomen sijoitus 54/302 tosta taas nousuun vaihteeks.

Tästä jotenkin tuli mieleen sekin, että kun poistin joskus reilu puoli vuotta (vai oisko siitä vuosi jo) sitten profiilin Facebookista niin ei oo tullu semmosia pokerituttuja juurikaan tullu pyydettyä takaisin joihin ei ole muuten tullu pidettyä yhteyttä kuin satunnaisesti osuuksien myyntien merkeissä tms. eli jos tunnetaan ihan livenä muutenkin kuin vain pokerinickien takaa niin lisätkää mut vain takaisin. Nyt oon taas ollu jonkin aikaa Facessa omalla nimelläni ja ketään pokerituttua en oo poistanut sieltä sen takia, että ois mitään henk.koht. erimielisyyksiä tai muuta ollut :P

Oon ollu tähän asti Kroatian puolella paljon enemmän kun Englannin, mut kun oon tota ja edellisiä matseja tässä miettiny tarkemmin niin olisko se pakko vedonlyönnissä kääntyä kuitenkin Enkun puolelle? Hupibetseihin vain 1-1 ja 0-1 ja Unibetille oli 10 euron risk free bet niin siihen laitoin vaan tasurin kertoimella 3,20 tjsp.

Kolmena edellisenä päivänä oon lenkkeilly taas vaihteeks hieman vajaan 100 km, mut tänään taidan jättää lenkkeilyt väliin kun nurmikko kaipais leikkaamista ja siivotakin vähän pitäis niin käytän tän turnauksia edeltävän ajan tänään ennemmin niihin.

Vähän oon joutunu kotiuttelemaan näistä viime päivienkin pienistä voitoista, mut on joka saitilla siitä huolimatta enemmän rollia kuin muutama päivä sit ja kohta ehkä vois sentään vähän alkaa pelitasoja nostelemaan. Tänään ehkä silti vielä sillä 3 dollarin abilla ja nl10. Aina sieltä se 50-100 euroa tulee normi iltana ja satunnaisesti enemmän. Koskahan oon viimeks pelannu edes yhden tappiollisen vuorokauden. En muista enää.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 11.07.2018 23:20

Futismatsista tuli 1-1 tuloksella maksimit, mut finaalipöydät ja muuten pitkälle menneet on tänäänkin kosahdellu ohivetoihin. Silti neljäs peräkkäinen grindi-ilta on jo varmistanu samalla neljännen voitollisen session. Katotaan jos näistä kolmesta viimesestä jäljellä olevasta joku jaksais runnailla vähän paremmin kun mitä on viime aikojen trendi ollu. Ei mitään vielä sen enempää näistä. Kaikki kyllä kevyesti rahoilla jo. Päivitän lisää jos tulee jotain kivoja finaalipöytiä vielä.

888:n 5 dollarin deepstackissa ihan ylivoimanen cl-flippi AA < KQ ja siellä ykkössijalta sijalle 15/18.
Winamaxin Aquariumin voitin eilen kun nyt on pienet fieldit mm-välierien aikana ranskissaiteilla ja se on nytkin sijalla 5/20.
4 dollarin bigissä menin jo top-100:n, mut se kosahti muistaakseni törmäykseen QQ < KK. Nyt 3 dollarin big 45/64, mut ihan suht pelikelpoinen stack vielä.
Saisko vähän näihin runia, kiitos?

888:n deep jäi sijalle 15. A6s < QQ, big valunu ministackiin ja 45 jäljellä, Aquarium taas ft ja 1/9.

Bigiin triplat ja 27/38. Winamax 2/8. Sinänsä ihan hauska, että turnauksia pelatessa jää joka päivä plussalle ja tänään(kin) myös jokainen viidestä vakkarisaitista on jo varmuudella plussalla. Mitä ne turnauspelaajat aina puhuu jostain varianssista muka? Ei se mun 11,5 pelivuoteni aikana vielä kovin pahasti mun turnauspelaamista oo koskenu. Mut turnauksissa oonkin jämärahasijoja napsiva über-nitti =)

Winamax selkee cl 1/3. Big 9/32. Jälkimmäisen kun ny osais pytyttää. Reilu 1,2 kiloo eli uus tietokone napsuis nimittäin sieltä.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KissMyBass81 » 12.07.2018 0:13

KarhuPingviini kirjoitti:Mitä ne turnauspelaajat aina puhuu jostain varianssista muka? Ei se mun 11,5 pelivuoteni aikana vielä kovin pahasti mun turnauspelaamista oo koskenu.

Ihan hirveästi en ole näitä aiempia blogeja seurannut niin pakko kysyä että meneekö siis pokerirolleista iso osa kotiutukseen yms vai minkätakia jos 11,5 vuotta murskattu pelit vedellään 5e deepstackeja? Tarkoitus ei siis missäännimessä v*ttuilla vaan ihan mielenkiinnosta kysyn, tosi pientähän tässä vedellään itsekin siihennähden että paukuttanut pokeria kohta kymmenen vuotta :)

Gl peleihin!
KissMyBass81

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 12.07.2018 0:23

KissMyBass81 kirjoitti:
KarhuPingviini kirjoitti:Mitä ne turnauspelaajat aina puhuu jostain varianssista muka? Ei se mun 11,5 pelivuoteni aikana vielä kovin pahasti mun turnauspelaamista oo koskenu.

Ihan hirveästi en ole näitä aiempia blogeja seurannut niin pakko kysyä että meneekö siis pokerirolleista iso osa kotiutukseen yms vai minkätakia jos 11,5 vuotta murskattu pelit vedellään 5e deepstackeja? Tarkoitus ei siis missäännimessä v*ttuilla vaan ihan mielenkiinnosta kysyn, tosi pientähän tässä vedellään itsekin siihennähden että paukuttanut pokeria kohta kymmenen vuotta :)

Gl peleihin!

Rahat on aikanaan tötöilty ties mihin ja nyt on 150k asuntolainan lisäksi 13k muuta velkaa ja tällä hetkellä grindaan sen muutaman satasen viikossa mikroista jolla luottotiedot pysyy. Eiköhän tässä taas jonkinlainen nousu kohta lähde kun saa laskupinon ja velkataakan hieman helpottamaan. Oonhan mä joskus (2009-2010) grindannu myös NL2000-NL5000 6-maxeja, 100 ja 200 euron turbosittareita ja 100-1000 taalan turnauksia ihan kohtuullisella menestyksellä, mutta kun on kaksisuuntaisesta kärsivä moniongelmainen alkkis joka tykkää muutenkin enemmän kuluttamisesta kuin säästämisestä niin äkkiä sieltäkin alas tultiin =)

edit: Ja siis tämän pienempää en oo koskaan sentään pelannu. Tuli tuossa vaan taas alkukesästä vedettyä muutamat pienet ryyppyputket. Kyllä mä tältä tasolta oon yleensä viikossa noussu edes sinne 10d abin peleihin jos vaan jaksan grindata ja muutamassa viikossa 20-30 taalan peleihin. Siis edellyttäen, että onnistun olemaan tuon ajan ratkeamatta ryyppäämään.

edit2: Ja mainitaan nyt sekin, että isoimmillaan pokerirolli on ollu siinä 180k€ paikkeilla, mut sen vedin sileeks noin neljässä kuukaudessa kun pää enemmän tai vähemmän sekos monestakin syystä.

...
Winamaxilla tuli muuten pytty ja vetelin onnistuneesti pari kertaa itsekin ohi. Big 11/21.

-big 7/19. Kyl tää alkaa taas vahvasti vaikuttaa mun turnaukselta... Hain kaikkien jäljellä olevien statsit niin aivan super paistikas loppufieldi! Chipleadissa oleva venäläinen on ok low stakes harja, mut sen lisäks lähes pelkästään tappiollista sakkia.

-8/17 ja nyt kun mentiin kahteen viimeseen pöytään niin mun ympärillä on 4 aivan totaalipaistia! :D Olo on niinkun lapsena karkkikaupassa :D

-7 tuntia bigiä takana ja 8/14. Nää paistit on arvaamattomia ja ei täs ilman kunnon käsiä oikein pääse tekemään nousua kovin helposti. Ihan korttikuollutta ollu nyt. 334K kahdella padalla pöytään vein turnin c-r bluffilla pöydän ainoata osaavaa vihua vastaan ihan kohtuullisen kokoisen potin. Mulla oli 65s ristiä. Flop check-call ja turn check-raise tolla kädellä ihan normi kun vihu löi heikon näkösesti turnin. Jos ois tullu vahvan näköinen lyönti niin sit toi käsi toki vaan check-fold turn.

-helvetti nää paistit osuu kaikkeen... 12/13.. ihan mukava 19 bb resteal stack silti nyt. Odotellaan ny sit tuplauskättä kun ei tässä pöydässä juuri ketään voi bluffatakaan kun kaikella maksetaan.

-ja sit lahjotin passiiviselle paistille tuplat omaa tyhmyyttäni AQ < AK flipillä.. se oli vihun eka reissu 214 käteen niin totta kai ois voinu AQ:n kipata ihan helposti, mut alko turhauttaan.. 13/13 ja 8,5 bb stack… nyt vaan sit gambool i guess… blaah

-10/11 ja oon tuplannu stackin pelkillä stealeilla, mut nihkeetä tää vähän ny on... tuplat ois kivat

-ja ft-bubblessa sijalla 10/10 :D Tää summais aika hyvin mun viime aikojen runin jos onnistun ft-bubblettaan jopa 3247 pelaajan bigin :D Pohjoismainen taistelu ft-bubblea vastaan. Alle 10 bb stackilla suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen :P
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 12.07.2018 1:30

Perinteinen ft-postaus vaikka saattaa jäädä hyvin lyhyeks koska oon 3 dollarin bigissä 7 bb stackilla sijalla 9/9. Ajattelin silti tehdä epic nousut ja voittaa tän ja 1,2 k rahat uuteen koneeseen. Tulis ny edes yks kunnollinen puskukäsi. Ei näitä loppujakaan voi tämmösillä 83-offareilla roiskasta.

-8/8 ja stack 3,5 bb :D mut en oikeesti pääse puskeen. Blindeissa mulla oli eka kaks reissua edellä ja 62o ja seuraavaks pienessä blindissa 32o. Emmä näin nitti oo oikeesti, mut turha kai sitä on itseensä tahallaan pudottaa jos toiset tipahtelee mieluummin ympäriltä.

-lol 3 bb stackilla isossa blindissa ja taas 62o ja reissu ja rereissu edellä :D tästä taitaa tulla eka kerta kun kirjamellisesti kuivun blindeihin :D

-wheeee nyt mä pääsen flippaan 1,25 bb stackilla kun tuli A4o... ja oooh! nyt mulla on 5 bb stack… vähänkö nousen... heti seuraavaan käteen ois päässy avaan cutoffilta niin 72o :D

-sit 99 > A3 tuplat ja perään blindit A8s:llä ja onnistunu resteal bb vs btn nyt oon 6/7 sijalla 16 bb stackilla… tästä niiiin tulee ne nousut :D

No niin!!! Putoamiskäsi noudattikin sitten suhteellisen tuttua all-in ev tuuria :D :D :D Ei kai tässä voi kun nauraa :D
Prossat vissiin oli flopilla mulle jotain 97-3 tjsp… Mä en jaksa editoida tota järkevämpään muotoon.. Flopilla vihu vetää jo runner-runnereita ilman yhtään suoraa outtia :D Ja kun ois pitäny niin oisin ollu ihan täysillä voittotaistelussa taas mukana.

PokerStars Hand #188622288162: Tournament #2350350811, $2.94+$0.36 USD Hold'em No Limit - Level XLIII (35000/70000) - 2018/07/12 2:51:56 EET [2018/07/11 19:51:56 ET]
Table '2350350811 182' 9-max Seat #8 is the button
Seat 1: pastefericit (1641878 in chips)
Seat 2: Pedrinho8953 (3314982 in chips)
Seat 3: wallezzz (604938 in chips)
Seat 5: Amandamiau (2114174 in chips)
Seat 7: SIRyyyyKOT (3634507 in chips)
Seat 8: K-Pingu!!! (1069482 in chips)
Seat 9: app1961 (3855039 in chips)
pastefericit: posts the ante 7500
Pedrinho8953: posts the ante 7500
wallezzz: posts the ante 7500
Amandamiau: posts the ante 7500
SIRyyyyKOT: posts the ante 7500
K-Pingu!!!: posts the ante 7500
app1961: posts the ante 7500
app1961: posts small blind 35000
pastefericit: posts big blind 70000
*** HOLE CARDS ***
Dealt to K-Pingu!!! [Js Ts]
Pedrinho8953: folds
wallezzz: folds
Amandamiau: folds
SIRyyyyKOT: folds
K-Pingu!!!: raises 80500 to 150500
app1961: folds
pastefericit: calls 80500
*** FLOP *** [Tc 4s 2s]
pastefericit: checks
K-Pingu!!!: bets 229215
pastefericit: raises 1254663 to 1483878 and is all-in
K-Pingu!!!: calls 682267 and is all-in
Uncalled bet (572396) returned to pastefericit
*** TURN *** [Tc 4s 2s] [7d]
*** RIVER *** [Tc 4s 2s 7d] [5d]
*** SHOW DOWN ***
pastefericit: shows [5s 7s] (two pair, Sevens and Fives)
K-Pingu!!!: shows [Js Ts] (a pair of Tens)
pastefericit collected 2211464 from pot
K-Pingu!!! finished the tournament in 7th place and received $107.93.
*** SUMMARY ***
Total pot 2211464 | Rake 0
Board [Tc 4s 2s 7d 5d]
Seat 1: pastefericit (big blind) showed [5s 7s] and won (2211464) with two pair, Sevens and Fives
Seat 2: Pedrinho8953 folded before Flop (didn't bet)
Seat 3: wallezzz folded before Flop (didn't bet)
Seat 5: Amandamiau folded before Flop (didn't bet)
Seat 7: SIRyyyyKOT folded before Flop (didn't bet)
Seat 8: K-Pingu!!! (button) showed [Js Ts] and lost with a pair of Tens
Seat 9: app1961 (small blind) folded before Flop

vitutusedit: Jäi tämä ilta silti 230 euroa plussalle. Kai mä grindaan vielä huomennakin. Kyllä se vielä jossain vaiheessa alkaa napsuun.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit