Pokerinittailua ja urheilua

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Pokerinittailua ja urheilua

ViestiKirjoittaja comakid » 20.07.2018 18:24

GNAGL kirjoitti:Varsin mielenkiintoista. Pelailin tässä aamusta Unibetillä yhtä turnausta ja yhtäkkiä rävähti ilmoituksiin, että olet saanut 5000 bonuspistettä! Ei minkäänlaista hajua mistä hyvästä tuo tuli.

50k Team Collector Raffle, luulisin.
comakid

ViestiKirjoittaja GNAGL » 21.07.2018 10:30

comakid kirjoitti:50k Team Collector Raffle, luulisin.

Niin joo se MM-kisojen joukkuekeräyshomma. Siitähän tuo todennäköisesti tulikin. Kelpaa. :)

Eilen oltiin emännän kanssa kaupungilla ja tallensin sen ajan British Openia. Mönkään kuitenkin meni, kun oli ilmeisesti ukkosten takia lähetys mennyt poikki. #-o Pelkkää mustaa ruutua näytti tallennus. No, onneksi ei ollut ratkaisupäivä. Toivottavasti täksi päiväksi on saatu kaikki kaapelikanavat näkymään.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 22.07.2018 13:19

Eilen tuli pelailtua jonkin verran turnauksia golfin ja ravien katselun ohessa. Ihan mukavasti tuli tulosta, joten alkaa tämäkin kuukausi kääntyä kohti oikeaa etumerkkiä. IPokerin 3€ bounty runas päätyyn saakka ja voitosta tuli n.43€. Edellinen pytty (freerollit pois lukien) oli muuten tullut 24.5.! :shock: Eipä ole tainnut vuosikausiin olla parin kuukauden pyttytaukoa. Volyymikin toki ollut tänä aikana varsin pientä, mutta siitä huolimatta ikävän pitkä pyttytauko.

Hyvin lähellä oli toinenkin pytty. Veikkauksen 5€ illan perinteisessä oli melkoiset lauantai-illan kännikarkelot. Ihan pelkkää lottoroiskimista oli vihujen peli. Kolme jäljellä selvä chipliidukin meni vielä noin 50BB syvänä jokaikinen käsi suoraan all-in! Siinä kun vaan odotteli hyviä koppaushanskoja niin ei aikaakaan kun olin itse chipleader ja lopulta tämä roiskija tippui itse kolmantena ulos. Suorastaan nerokas taktiikka! Kello oli noin 20:10 kun oltiin jo heads-upissa, kun yleensä tuossa turnauksessa bubblekin puhkeaa vasta joskus puoli yhdeksän jälkeen! :lol: HUP-vihu (joka vaikutti ihan solidilta kaverilta) ehdottikin flippausta, kun oltiin supersyvillä stäkeillä ja HUP olisi saattanut kestää helposti vielä vaikka puolitoista tuntia. Se sopi minulle paremmin kuin hyvin niin sai turnauksen nopeasti alta pois ja pääsi keskittymään paremmin golfiin ja raveihin. Flippaustuurit toki olivatkin sitten sitä perussettiä ja kakkossijaan oli tyytyminen vaikka mulla oli varmaan 80% chipeistä flippailun alkeassa. #-o Ihan mukavat 48€ kuitenkin tuostakin ja ilta komeasti plussalle.

Tänään vasta toista kertaa tällä kaudella Ipan futismatsiin, vaikka British Openin ratkaisupäiväkin toki houkuttaisi nähdä kokonaan livenä. Tosi mielenkiintoinen kisa, 10-15 pelaajaa on vielä voittotaistossa mukana ja isoista tykeistä noiden joukossa mm. Jordan Spieth, Tiger Woods ja Rory McIlroy. Ihan mahdotonta veikata voittajaa. Spieth toki ykkössuosikki kun on osoittanut olevansa kivikova kaveri silloin kun pääsee voittoasemiin. Tiikerin voitto kruunaisi huikean comebackin, mutta en usko suoritustason riittävän vielä ihan siihen ykkössijaan saakka. Fransesco Molinari olisi ehkäpä se minun yllätyshakuni. On ollut todella kovassa tikissä viime aikoina ja vain kolme lyöntiä kärkeä perässä. Mutta tosi avoin pakka tuo on ja sijoituksellisesti aika kaukaakin voi ihan superkierroksella tulla vielä voittoon saakka.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 23.07.2018 10:55

GNAGL kirjoitti: Ihan mahdotonta veikata voittajaa. Fransesco Molinari olisi ehkäpä se minun yllätyshakuni. On ollut todella kovassa tikissä viime aikoina ja vain kolme lyöntiä kärkeä perässä.

No ei se näköjään niin mahdotonta ollutkaan veikata voittajaa! :-D Olipahan taas kerran mahtava Major. Viimeisen päivän takaysillä oli yhdessä vaiheessa vielä kuusi pelaajaa jaetulla ykkössijalla! Melkein loppuun saakka oli vähintään kymmenellä kaverilla realistinen voittosauma. Molinari oli lopulta huikean solidi ja se ratkaisi. Ei yhtä ainoaa bogeya koko viikonloppuna kaverille! Oli loistava suoritus etenkin eilen kun olosuhteet olivat vaikeat.

Tiikeri käväisi eilen yksin kärjessäkin, mutta niin kuin vähän veikkasinkin niin ei se suoritustaso vaan vielä pysy vakaana. Joka kierroksella tulee se 2-3 kpl lyhyen putin missaamisia ja karanneita lyöntejä, mikä on ihan liikaa pienten marginaalien kisassa. Mutta onhan miehen pelaamisen taso toki hämmästyttävän kovaa luokkaa huomioiden sen missä tilanteessa Tiikeri oli vielä viime vuoden lopussa. Jos elämänhallinta ja fysiikka ovat nyt pysyvästi kunnossa niin kyllähän mies tulee vielä palaamaan Major-voittajaksikin. Ovat ne lahjat golfiin Woodsilla vaan niin huikeaa luokkaa.

Veikkausliigaa olin tosiaan eilen katsomassa paikan päällä. Näillä keleillä ihan mukavaa hommaa, kun pääkatsomo varjossa ja sopiva tuulenvire vielä kävi. Jumbo PS Kemillä ei ollut oikein mitään eväitä haastaa Ipaa ja typerä ulosajo vielä helpotti entisestään hommaa. Ilves esitteli ottelussa uuden hyökkääjän, 18-vuotiaan lupauksen Norsunluurannikolta. Sinänsä ihan potentiaalisen oloinen pelaaja, mutta ekalla jaksolla meinas kyllä mennä hermo kaveriin, kun juoksi itsensä koko ajan 2-3 metrin paitsioon! Yhtään ei seurannut puolustuksen linjaa, vaan aivottomilla pystyynjuoksuilla pilas ainakin 5 potentiaalista hyökkäystä. Rankkarissa ei ihme kyllä saanut itseään paitsioon! :-D No, ehkäpä Wiss saa taottua vähän lisää järkeä nuoreen poikaan.

Sain muuten myytyä sen nelikopterini 350 eurolla! Oli kyllä melkoisen kova freerollvoitto. Satasen arvosta käteistikettejä, jotka realisoitui 135 euroksi ja nelikopteri joka realisoitui 350 euroksi eli yhteensä noin 500€ freeroll-pytty! Rahaturnauksissa ei oo oikein tänä vuonna tahtonut runata, mutta kyllähän tuo yksittäinen freerollrunaus paikkaa aikas paljon noita huonompia runeja. Se voitto kun tuli vielä Omahassa, jossa varsinkin minun pelitaidoillani niitä runeja todellakin tarvittiin turnausvoittoon. Aika monta bad-beattia saa tulla 1-5€ turneissa, että vastaavat tuota 500€ freerollrunia! :-D
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 26.07.2018 9:15

Helteet sen kuin jatkuvat hamaan tulevaisuuteen. :no: Ikinä en ole kyllä ollut päivän lyhenemisestä yhtä iloinen kuin nyt. Tuntuisi, että vaikka päivällä on edelleen tukalaa niin edes yöt on pikkuhiljaa aavistuksen viilenemässä. Tai sitten elimistö on vain tottunut kuumassa nukkumiseen.

Toissapäivänä kun olin palaamassa aamulenkiltä kotiin huomasin, että vanhempi rouva oli juuttunut talomme hissiin. Hissi oli mennyt kerroksesta ohi eikä ovi auennut. Hissiä ei myöskään saanut liikkeelle. Tällaisilla helteillä ei ole kovin suurta herkkua juuttua hissiin, varsinkaan vanhemman ihmisen. Soitin siinä hissiyhtiöön josta luvattiin lähettää pikaisesti apua. No pikaisesti ja pikaisesti... lähemmäs puoli tuntia siinä meni... Joutui siinä jossain vaiheessa jo miettimään pitääkö soittaa 112:een, kun rouva alkoi vähän panikoimaan. Yritin rauhoitella rouvaa, mutta ei se oikein tahtonut onnistua. Rouva vaan toisteli samoja (negatiivisia) juttuja. Pitkiltähän ne minuutit totta kai tuntuvat tuollaisessa tilanteessa. Kuitenkin loppu hyvin kaikki hyvin, kun huoltomies lopulta saapui paikalle ja vapautti rouvan.

Tänään olisi tarkoitus vetää iso pokeri-ilta. Toivottavasti viime aikojen ihan positiiviset tulokset saavat jatkoa. Eilen tuli katsottua se Paalaajien kakkosjakso toisella näyttökerralla. Itse en ole vielä kahden jakson perusteella oikein löytänyt sarjasta punaista lankaa. Minun on vaikea hahmottaa millaiselle kohderyhmälle sarja on tehty. Sellaista kunnon isoa tarinaa ei oikein ole vaan ainoastaan aika hajanaisia pätkiä peräkkäin. En tiedä pitäisiköhän jaksojen olla ainakin pidempiä niin päästäisiin asioissa vähän syvemmälle. Sitä videomateriaalia kun on varmasti tallennettu tunteja ja tunteja. Vähän syvällisempää otetta kaipaisin ja enemmän tarinamaisuutta. En esimerkiksi ymmärtänyt miksi herolle piti nyt yhtäkkiä koutsata texasturneita sen omaha-cashin sijasta? (kun ainakin oman bloginsa perusteella Reportaasi ei missään tapauksessa ole siirtymässä turnauspelaajaksi) Asiaa ei mitenkään pohjustettu tai sitten se meni ainakin minulta täysin ohitse.

Toistaiseksi ei ole ainakaan vielä syntynyt minkäänlaista käsitystä siitä miten heron pokeritaival on koutsauksen myötä edennyt. Kaivattaisiin rehellisiä fiiliksiä siitä kuinka helppo on ollut sisäistää uutta tietoa, minkälaisia vaikeuksia on taipaleen varrella ollut ja minkälaisia onnistumisen elämyksiä koettu. No, ehkäpä noita on vielä tulossa seuraavissa jaksoissa.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 27.07.2018 10:48

Sellainen pokeri-ilta sitten eilen. Oli niin karmeaa suorittamista, ettei paljon tekisi mieli edes muistella. :no: En tiedä mikä oli, mutta oli kyllä ehdottomasti oman pelaamisen osalta tämän vuoden heikoin ilta. Voisiko tästäkin syyttää hellettä? Tuntui, ettei ajatus kulje yhtään. Koko ajan oli pieni kiire päällä pöytien kanssa kun simppelienkin päätösten tekeminen kesti ja kesti. Huonoja ratkaisuja tuli roppakaupalla ja lisäksi vielä useampikin missclick. :-s Kuoppaa ei tullut onneksi kuin jotain 10€, kiitos hyvien tuurien. Nyt tuli kyllä vedettyä itse ohi aika monta kertaa vihuista. Ilman noita olisi tullut tuloksellisesti melkoinen katastrofi-ilta. Jos olis ollut järkevä niin sitä olisi keskeyttänyt regaamisen siinä vaiheessa kun näki, ettei aivot toimi normaalilla tavalla. Sitkeästi kuitenkin vaan vedin täyden setin. Ei olis kannattanut. Nyt täytyy kyllä vahvasti harkita sitä, ettei ainakaan koko illan settejä vedä enää näillä helteillä. Tai sitten pitää ainakin ehdottomasti vähentää pöytämäärää tuolta normaalista kymmenestä johonkin kuuteen-seitsemään.

Todella urheilukuollutta ajanjaksoa mennään, mutta tällä viikolla Dartsin World Matchplay Blackpoolissa on tuonut sentään vähän piristystä. Aivan hurjaa dartsia on nähty. Turnauksen iso tarina on hollantilainen Jeffrey de Zwaan, joka oli lähes täysin tuntematon suuruus ennen kisojen alkua. No eipä ole enää. Zwaan kaatoi ensimmäisellä kierroksella ykkössijoitetun Michael van Gerwenin eikä tahti ole yhtään laantunut senkään jälkeen. Mies on nyt jo neljän parhaan joukossa.

Eilen nähtiin aivan huikea taisto Gary Andersonin ja Joe Cullenin välillä. Matsi ratkesi vasta jatkolegeillä ja kruunuksi tuli vielä tällainen suoritus:

Vieläkin tulee kylmiä väreitä, kun katselee tuota videota. Oli ensimmäinen kerta kun näin 9-tikkasen (tietämättä sitä etukäteen).

Vaikka Anderson on kova luu niin kun on katsonut de Zwaanin suorittamista kisoissa niin on vaikea ymmärtää miten miehelle annetaan semifinaalissa jopa yli kolmen ja puolen voittokertoimia. Ihan minimissään kyllä kerran kolmesta vie tässä vireessä de Zwaan matsin ja itse ajattelin ainakin panostaa kisojen sensaatioon vähän rahaa semeissä.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 27.07.2018 15:37

Olen tässä pohtinut vielä tuota eilistä. Olisikohan helteen sijasta/lisäksi eräs toinen asia voinut vaikuttaa siihen, ettei aivot ja päätöksenteko oikein toimineet eilen. Uusin nimittäin tässä vähän aikaa sitten silmälasini ja nyt minulla on ensimmäistä kertaa lähilasit käytössäni. Eilen oli ensimmäinen kerta kun käytin noita lähilasejani isossa pokerisessiossa. Sinänsä tuntui kyllä, että lähilaseilla näki paremmin kuin kaukolaseilla, joten siinä mielessä olisi voinut kuvitella vaikutuksen olevan ennemminkin positiivinen. Pääkopalla kuitenkin tuppaa kulumaan aina aikaa uusiin laseihin tottumisessa. Olin käyttänyt noita lähilaseja jo muutaman kerran lyhyitä aikoja, mutta eilen tosiaan ensimmäistä kertaa pitkässä pokerisessiossa. Olisivatkohan aivot jotenkin kuormittuneet/rasittuneet uusista laseista tottumisen puutteen takia? En tiedä. Saattoi toki johtua myös siitä helteestä ja kuumuudesta tai sitten sattui muuten vain olemaan huono päivä.

Kohta on lähtö emännän kotiseuduille, jossa kuluu tämä viikonloppu. Yritän parhaani, jotten missaisi ainakaan pahasti viikonlopun ykköstapahtumaa eli Kuninkuusraveja (telkkarista siis). Ehdottoman hieno tapahtuma aina tuo. Kuninkuuskisassa on aika selvät sävelet. Itse olisin ainakin yllättynyt ellei Costello nappaisi ensimmäistä kuninkuuttaan, niin hurja peli se on ollut tällä kaudella. Oli viime vuonna jo toinen kuninkuuskisassa ja nyt tällä kaudella on ollut vielä ihan eri tasolla tuohon nähden. Kuningatarpuolella voittajaa onkin vaikeampi ennakoida. Sen verran pahasti on tammojen puolella pakka auki, että sanoisin jopa 7-8 osallistujalla olevan mahdollisuudet seppeleeseen, jos kaikki menee nappiin. Akaasia, Huimariina ja Saaga S ovat toki ne suosikit, mutta itse heitän varmaan jonkun roposen likoon yllättäjien puolesta. Niitä voisivat olla ainakin Vieskerin Virva, Marj-Lovviisa ja Sävel-Taika.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 30.07.2018 11:33

Viikonloppureissusta kotiuduttu. Piti vetää nyt pieni päiväsetti pokeria, mutta jotenkin ei oo yhtään kiinnostusta pelata. Niinpä laitoin vaan pari pöytää pyörimään tohon kakkosnäyttöön ja teen tässä samalla muuta nettisurffailua.

Kuninkuusraveista tittelin saivat lopulta Akaasia ja Costello. Tammojen yllättäjäehdokkaani Sävel-Taika jäi lopulta harmittavasti kakkoseksi. Mukava 47:n kerroin ois tullut kotiin, jos olisi tittelin voittanut. Toisaalta Akaasian ohjastajalle Markku Hietaselle seppeleen todellakin soi. Mies kun on ohjastanut jo 1950-luvulla ja nyt vasta sai ensimmäisen kunkkaritittelin!

Costello hoiti odotetusti kuninkuuden helpohkosti itselleen. Jollei tule terveyshuolia niin saattaa tulevina vuosina hallita kuninkuuskisoja jopa Vieskermäiseen tapaan.

Dartsissa Gary Anderson pelasi semifinaaleissa aivan huikeasti ja vaikka sensaatiomies De Zwaankin pelasi hyvin niin ei se vaan riittänyt. Finaalissa Anderson olikin sitten yllättävän suurissa vaikeuksissa. Semeissä todella heikolla 90:n keskiarvolla voiton ottanut Mensur Suljovic pelasi nyt vuorostaan unelma-dartsia ja oli todella lähellä järjestää jättiyllätyksen. Lopulta jatkolegeissä Anderson otti kuitenkin omansa. Koko turnaus huomioiden oli täysin ansaittu titteli. Suljovic pelasi todella hyvin oikeastaan vain finaalissa. Erittäin mielenkiintoinen TV-laji kyllä tuo Darts varsinkin kun laittaa vielä pientä betsiä sisään. Vaikken satunnaisella seuraamisella minään lajin asiantuntijana voi itseäni vielä pitää niin jotenkin tuntuisi, että matseja katsomalla löytyy hyviä kertoimia yllättäjille. Herkkä laji kuitenkin kyseessä ja noiden huippujenkin suoritustaso ailahtelee jonkin verran matsien välillä. Silloin kun joku pelaaja on tikissä niin nuo maailman top pelaajatkin ovat täysin kaadettavissa yksittäisessä ottelussa.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 01.08.2018 9:52

Niin kuin pitkäaikaiset blogini lukijat tietävät, en ole pokerin osalta erityisen "kirjaoppinut". Pelin teoriaan olen yhä 10+ pelivuoden jälkeenkin perehtynyt vain pintapuolisesti. Olen pelannut ihan lapsesta saakka kaikenlaisia korttipelejä ja pokerinkin olen opetellut pääosin pelaamalla. Toki ihan perusasiat olen aikoinani lukenut ja opiskellut, mutta pääosin olen pelityylini itse pähkäillyt. Tästä huolimatta olen ollut voittava pelaaja oikeastaan päivästä 1 saakka. En ole tälle mitään muuta selitystä keksinyt kuin sen, että minulla oli jo ennen Texas-pokerin aloittamista muiden korttipelien kautta (Sökö, Kopu, Bridge jne.) niin vahva pohja, että olin pelin perusasioista monia muita nopeammin kartalla (ja sehän riitti jo voittavaan pelaamiseen tuolloin pokeribuumin alkuvaiheissa).

No, tämä hieman erilainen taustani pokerin osalta tuottaa aina silloin tällöin yllätyksiä. Joistakin aivan simppeleistä perusjutuista olen saattanut olla pitkään täysin pihalla. Tällaisia yksittäisiä virheitä tuli huomattua kun Pokerisivujen kautta alkoi näkymään Twitch-lähetyksiä. Niiden katselu on tässä hiljalleen varmaankin kaikkein räikeimmät perusvirheet korjanneet pelistäni.

Sitten joskus tulee yllätyksiä myös toiseen suuntaan. Näin tapahtui tänään kun lukaisin tuon Anttosen artikkelin moderni short-stack peli osa 2. Tätähän hehkutettiin etukäteen niin, että artikkeli tulee sisältämään todella edistyksellistä, maata mullistavaa uutta pokeritietoa. Alkoi kyllä naurattamaan juttua lukiessani, sillä olen pelannut jo vuosikausia pienellä stäkillä BB:ltä juuri noin kuin artikkelissa neuvotaan! :lol: Itse pähkäilin jo aikoja sitten, että on täysin järjetöntä roiskia sillä 5-10 BB:n stäkillä big blindiltä all-inejä (keskinkertaisilla taskukorteilla), kun voi sen sijaan katsoa halvalla flopin ja tehdä päätöksen vasta sen jälkeen. Tuo artikkeli oli kuin suoraan omasta pelikirjastani kirjoitettu. :P Joissakin asioissa olen siis pokerissa ollut täysin pihalla ollut muumio ja joissakin taas näköjään moderni edelläkävijä! :-D
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 01.08.2018 17:16

Heinäkuun jälkeen nettipokerivuosi 2018 näyttää tältä:

Kuva

Vaikea kuukausi takana. Helteiden myötä peli ei ollut tikissä eikä oikein motivaatiokaan kohdallaan. Todella heikon kuukauden alun jälkeen sieltä väännettiin kuitenkin heinäkuun saldoksi lopulta +135€. Tulokseen ihan tyytyväinen olosuhteet huomioiden, mutta pelaamisen tasoon en. Oli muuten 17. peräkkäinen plussakuukausi. Helmikuussa 2017 viimeksi ollut miinusmerkkinen kuukausi.

Veikkauksella 2-3 kuukauden infernot taukosivat ja sieltä tuli suurin osa kuukauden plussista. Muilla saiteilla ei mitään ihmeellistä, pikkuplussaa tai pikkumiikkaa.

Elokuulle ainoa tavoite on saada nostettua oma suoritustaso normaalille levelille. Heinäkuussa suotuisat runit pelastivat paljon. Omaan peliin ei voi tosiaan olla kyllä pätkääkään tyytyväinen. Eiköhän se keskittyminen ole jälleen olennaisessa ja päätöksenteko terävämpää kun nämä hirmuhelteet tästä pikkuhiljaa väistyvät.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 03.08.2018 8:44

Eilen sain itseni motivoitua peleille. Karmea ilta oli. Pääosin. Tuntui, ettei oikein mikään onnistunut ja turnaukset hyytyi kerta toisensa jälkeen jo ennen rahasijoja tai minirahoille. Pelasin hieman normaalia pienemmällä pöytämäärällä ja sen myötä sellaista liiallista kiirettä ei nyt ollut toisin kuin viime viikon isossa sessiossa. Omaan suorittamiseen en silti edelleenkään ollut tyytyväinen. Kai se on vaan uskottava, että silloin kun kämpässä lämpötila on siellä lähes kolmenkympin hujakoilla niin pääkoppa ei vaan ole mintissä. Edelleenkään ei se päätöksenteko ja keskittyminen ollut sellaista kuin pitäisi.

Turnauspokerissa on se hyvä puoli, että vaikeankin illan voi pelastaa yksi ainoa turnaus. Näin kävi lopulta eilen, kun ainoana kunnolla runannut Partyn 5 dollarin PKO eteni aina finuun saakka. Tuosta lopulta sija 3/462 ja noin 112$. \:D/ Ilta tuon ansiosta ihan mukavasti plussalle, vaikka muissa turneissa ei tullut oikein mistään mitään. Varsinkin Unibetillä oli suorastaan koominen ilta. Freerollit mukaan lukien tuli pelattua siellä 10 bounty-turnausta. Saldo: nolla rahasijaa, nolla bountya! :lol:

Tuossa Partyn PKO:n finussa jäi yksi käsi syömään miestä. 5 jäljellä koppasin BB:ltä SB:n all-inin 44:lla (coveerasin vihun). Kyseessä chipliidupotti ja panoksena iso bounty + payjump. Vastassa oli Q9. Osuin flopilla settiin, mutta eiköhän sieltä vihu saanut lopulta suoran maaliin! #-o Tuo kun olis tullut kotiin niin ois ollut hyvät saumat napata vaikka se pytty mikä olis tuonut varmaankin yli tuplat tuohon nyt saamaani rahastukseen verrattuna. No, hyvä näinkin. Maistuu aina hyvältä kun todella vaikean illan saa yhdellä isolla rahastuksella plussalle.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 05.08.2018 10:19

Eilinen päivä meni Teivon Toto76-raveissa. Tuli nähtyä samalla ekaa kertaa "oma" heppakin livenä. Ollaan emännän kanssa mukana Liigajoukkueiden kanssa yhteistyössä toteutetussa Raviliigassa. Luonnollisesti itse ostin osuuden Ilveksen hepasta ja emäntä puolestaan osuuden Tapparan hepasta. :) Eilen hepat olivat samassa opetuslähdössä. Ipan heppa Rehab totta kai oli ensimmäisenä maalissa. :-D Toki tuossa lähdössä ei varsinaisesti sijoituksista vielä ajettu. Lähdön jälkeen päästiin katsomaan ja rapsuttelemaan heppoja myös tallialueelle. Mielenkiintoista seurata minkälaisia juoksijoita nuorukaisista kuoriutuu. Rehab jouduttiin tuossa jo ruunaamaan, kun poikaa kiinnosti tammat paljon enemmän kuin juokseminen. :-D Kova oli pojan kohtalo, mutta raviuran kannalta varmastikin oikea ratkaisu.

Tänään olisi tarkoitus mennä Tammelaan, kun mitalitaistelun kannalta Ipalla on todella tärkeä matsi Honkaa vastaan. Eikä tässä ole onneksi enää viikkoakaan jääkiekko-Ipankaan kauden avaukseen! \:D/
GNAGL

ViestiKirjoittaja peeksa » 08.08.2018 11:48

Tuleeko Valioliigasta ennakkoa?
peeksa

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja GNAGL » 08.08.2018 13:35

peeksa kirjoitti:Tuleeko Valioliigasta ennakkoa?

Juuri Endbossin kanssa tuossa aamulla pähkäiltiin kolumnien jatkoa ja päädyttiin siihen, että ainakin Liigan alkuun saakka Valioliiga on pääfokuksen alla. Pienen kesätauon jälkeen tässä siis ollaan palailemassa takaisin kirjoitushommiin. Tämän viikon aikana kirjoitan Valioliigan voimasuhteista ennakkoa ja sitten tosiaan ainakin Liigan alkuun saakka tarkoitus on tehdä aina viikon alkupuolella yhteenvetoa edellisen viikonlopun Valioliiga-kierroksesta ja ennakoida samalla potentiaalisia pelikohteita tulevalle kierrokselle.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 10.08.2018 9:56

Kesätauolta palattu sorvin ääreen. Valioliigaennakossani pohdin sarjan voimasuhteita näin kauden alla:
https://www.pokerisivut.com/blog/gnagl/liverpool-heittaa-valioliigassa-haasteen-citylle.html
GNAGL

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit