Rakeseuranta + PS pisteet myöhässä - tekninen ongelma

Keskustelua liittyen Pokerisivut.comin rakeback-tarjouksiin.

Rakeseuranta + PS pisteet myöhässä - tekninen ongelma

ViestiKirjoittaja Pokerisivut Jarkko » 05.05.2017 11:03

Hei,

Kuten olette huomanneet on Pokerisivujen palvelimella ollut "pientä" teknistä ongelmaa viime aikoina mm. kuvien ja saitin kaatuilun kanssa.

Lisäongelmia havaittu kuun vaihteessa rakepäivitysten kanssa, päivitykset eivät synkkaa pokerisivuille ja näin ollen rakeseuranta ja pisteet eivät näy pelaajilla. Monkku ja kumppanit ovat korjaamassa asiaa, mutta mikäli jollakin on näin kesän kynnyksellä akuutti tarve huhtikuun (ja esim. Pokerihuoneella myös osaan maaliskuun) PS pisteistä, voi lähettää minulle sähköpostia jarkko at pokerisivut piste com ja voin siirtää pisteet manuaalisesti.

Pahoittelut viiveestä ja kädet ristiin että homma saadaan kuntoon todella nopeasti.

Jake
Pokerisivut Jarkko

Käyttäjän avatar

Re: Rakeseuranta + PS pisteet myöhässä - tekninen ongelma

ViestiKirjoittaja PeeuuPeeuu » 06.08.2018 14:26

Moi,

jokohan asia on kunnossa. Rekkasin 23.7 olybetille teidän ohjeiden mukaisesti, mutta rakeseurantasivulla näkyy edelleen "Ei rekisteröitymisiä"

Koitin laittaa asiakaspalveluun viestiä, mutta olin matematiikasta eri mieltä kun captha.

PP
PeeuuPeeuu

ViestiKirjoittaja Pokerisivut Jarkko » 09.08.2018 10:02

PeeuuPeeuu kirjoitti:Moi,

jokohan asia on kunnossa. Rekkasin 23.7 olybetille teidän ohjeiden mukaisesti, mutta rakeseurantasivulla näkyy edelleen "Ei rekisteröitymisiä"

Koitin laittaa asiakaspalveluun viestiä, mutta olin matematiikasta eri mieltä kun captha.

PP

Moi!

Olybetilla ei ole rakeseurantaa. Rakeseuranta vain saiteilla jotka generoivat PS pisteitä, tällä hetkellä siis Unibet, Pokerihuone, PartyPoker, Bwin.
Pokerisivut Jarkko

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Ruostet » 17.08.2018 20:06

Mulla näyttää, että "ei rekisteröitymisiä", vaikka Unibetin kampanjasivulla on kyllä tiedot syötettynä... :| Saisko tuon fiksattua? :)
Ruostet

ViestiKirjoittaja Ruostet » 22.08.2018 18:25

Ei edelleenkään näy Unibetin tilin rekisteröinti/rakeseuranta. Voisiko joku tarkistaa tuon? Linkin kautta tein tilin pari viikkoa sitten. :-k
Ruostet

ViestiKirjoittaja elzzup » 03.10.2018 13:03

En jostain syystä saa lähetettyä viestiä asiakaspalveluun niin laitan tähän.

Pelasin pokerihuoneella aktiivisemmin lähinnä alkuvuodesta, mutta en ole saanut ainuttakaan vip-kaupan pistettä. Sen verran olen kuitenkin pelannut, että niitä jokunen pitäisi olla. Ja tein tilini ohjeiden mukaan sinne. Voisiko ylläpito tarkistaa mikä mättää?
elzzup

ViestiKirjoittaja Pokerisivut Jarkko » 03.10.2018 13:49

elzzup kirjoitti:En jostain syystä saa lähetettyä viestiä asiakaspalveluun niin laitan tähän.

Pelasin pokerihuoneella aktiivisemmin lähinnä alkuvuodesta, mutta en ole saanut ainuttakaan vip-kaupan pistettä. Sen verran olen kuitenkin pelannut, että niitä jokunen pitäisi olla. Ja tein tilini ohjeiden mukaan sinne. Voisiko ylläpito tarkistaa mikä mättää?

Lähetä minulle pokerihuoneen käyttis jarkko at pokerisivut .com niin tarkastetaan.
Pokerisivut Jarkko

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja NotSoFunNow » 09.10.2018 21:27

Onkohan se unibetin seurantaongelma jo ratkaistu? mulla ei ainakaan vielä näy pisteitä :-k
NotSoFunNow

ViestiKirjoittaja nilster » 13.10.2018 2:44

mun pisteet on menny nolliin jostain syystä, vaikka niitä piti aika läjä olla.
nilster

ViestiKirjoittaja elzzup » 24.10.2018 11:18

Pokerisivut Jarkko kirjoitti:
elzzup kirjoitti:En jostain syystä saa lähetettyä viestiä asiakaspalveluun niin laitan tähän.

Lähetä minulle pokerihuoneen käyttis jarkko at pokerisivut .com niin tarkastetaan.

Pistin mailia 3 viikkoa sitten, mutta ei ole tullut mitään vastausta. Onkohan maili tullut kuitenkin perille?
elzzup

ViestiKirjoittaja CopperMill » 24.10.2018 14:23

Kyllä tämä Jarkko on niin surkia tapaus hoitamaan asioita että en tajua miksi te tuette ja pidätte tätä yllä pelaamalla PS affi paikoissa?

Lähinnähän se on keskittyny postaamaan itsestään kuvia uutisiin jotka ei edes häntä koske millään tavalla,tai ei ole edes pelannut tai ole nimeä uutisessa mutta kuvassa vötkyää eikä saa mitään aikaan täällä :D =D>

Eikait kiinnosta,tosin on kyllä sen näkönenki etten ainakaan firmaani palkkais,tuskin on mikään reipas kaveri kuvista päätellen. :-k
CopperMill

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Naamis » 26.10.2018 23:42

Netti on täynnä kaikenlaisia vauvafoorumien kaltaisia kaatopaikkoja, joissa tuntemattomat ihmiset arvostelevat toistensa (varsin normaalia) ulkonäköä. Mitä jos jätettäisiin sellainen sinne? Ei taida olla kuitenkaan mikään Mr. Eurooppa -kilpailu tämä affibisnes kuitenkaan.

Siitä olen samaa mieltä, että PS:n sivujen toiminta vaikuttaa nykyään epäammattimaiselta. On enemmän sääntö kuin poikkeus että pisteet tulevat myöhässä, ja toki tässä taas viime kuunkin pisteet kelpaisi pikkuhiljaa tilille. Hyvityksiä viiveestä tulee joskus, ja se kyllä jeesaa, mutta vielä enemmän jeesaisi jos saataisiin parempaa infoa tulevaisuuden näkymistä niin lyhyellä kuin pitkällä aikavälillä. Parempaa rakeseurantaa ja edes jotain infoa siitä milloin kuukausittain pistepalautukset maksetaan.
Naamis

ViestiKirjoittaja Potmolestor » 28.10.2018 18:19

Tuntuisi olevan enemmän sääntö kuin poikkeus, että pisteiden tilitykset laahaavat pari kuukautta perässä.
Jos on teknisiä/lainsäädännöllisiä/taloudellisia ongelmia, niin niistä olisi ihan fiksua tiedottaa edes jotenkin.
Ei anna potentiaalisille uusille asiakkaillekaan kovin hyvää kuvaa, jos forumin etusivu on täynnä topiceja joissa vanhat asiakkaat ja käyttäjät valittavat hommien toimimattomuudesta.
Potmolestor

Palaa alueelle Pokerisivut.com rakeback