Vähän turhankin tuttu. Tuo mainitsemasi kohtaus on kuitenkin toisesta leffasta. Jäähyväiset Kummisedälle.Pokerman82 kirjoitti:Onko Mafiaveljet tuttu leffa, jos ette oo kattonu ni siinä jätkät menee raviradalle katsomoon lyödyt vetokupongit kädes, ne alkaa kannustaa tiettyä heppaa joka johtaa sillä hetkel mutta niide vieres on semmonen läski paskakasa joka ei oo elämässää osunu yhteenkää betsii ja se kannustaa sitä samaa heppaa ni nää jätkät repi samantien vetolappunsa eikä ees kattonu miten se päätty. Mä oon toi läskipaska, kirjaimellisesti.
No vittu sekoti leffat vaik tonki monta kertaa nähny.Aanselmo kirjoitti:Vähän turhankin tuttu. Tuo mainitsemasi kohtaus on kuitenkin toisesta leffasta. Jäähyväiset Kummisedälle.Pokerman82 kirjoitti:Onko Mafiaveljet tuttu leffa, jos ette oo kattonu ni siinä jätkät menee raviradalle katsomoon lyödyt vetokupongit kädes, ne alkaa kannustaa tiettyä heppaa joka johtaa sillä hetkel mutta niide vieres on semmonen läski paskakasa joka ei oo elämässää osunu yhteenkää betsii ja se kannustaa sitä samaa heppaa ni nää jätkät repi samantien vetolappunsa eikä ees kattonu miten se päätty. Mä oon toi läskipaska, kirjaimellisesti.
Leffan päärooleissa pyörineellä Lillo Brancatolla Juniorilla (Sopranosistakin tuttu) jäi muuten mafioosovaihde vähän päälle vapaa ajallakin. Kaiken näköistä on tälle pikkunilkille ehtinyt valkokankaiden ulkopuolellakin tapahtua.
Että semmosta.
Joo 310 lyötii jo viimeyönä shakrs toronto tupla suorilta, kävin kattomas yk ni sie toha on samoilla linjoilla tosin linjana moneyline mut ammattibetsaajat sie änäriä lyö aina ml.Pokerman82 kirjoitti:Jos osuu ni ens yölle lyödää sit toronto sharks tupla koko rahalla.
En lyöny muutaku pienellä eli 50 euro 4kohteen overilapun.sharkie kirjoitti:Löitkö lisää?
Pidin tota SJ vähän vaarallisena betsinä. Nyr 3 tappioo alla ja kotipeli ni tulee varmaan hirveel motivaatiol tohon ettei pilaa kautta jo heti alkukaudesta
Miksei särkien yyvee toimi.No normiajal toimii, donskoi,vittu miksen ottanu sitä ton neekeri sijasta. Anderse otti aika näti torjunna torontolle erä loppuu.sharkie kirjoitti:Löin kans Toronto liveen voitontehostajalla -1.5 2.78