Pokerinittailua ja urheilua

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Pokerinittailua ja urheilua

ViestiKirjoittaja sharkie » 28.09.2018 23:33

GNAGL kirjoitti: Kyllähän tää on meidän kausi! :yes:

En oo seurannut liigaa mutta ilmeisesti Ipa pelannut hyvin. Mutta tarkoittaako meidän kausi sitä että mennäänkö pleiareihin vai taistellaan jopa voitosta?
sharkie

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja GNAGL » 29.09.2018 9:39

sharkie kirjoitti:En oo seurannut liigaa mutta ilmeisesti Ipa pelannut hyvin. Mutta tarkoittaako meidän kausi sitä että mennäänkö pleiareihin vai taistellaan jopa voitosta?

Tuo on hieman humoristinen hokema, joka lähti Ilves-faneilta HPK-harkkamatsin suvereenin voiton tuulettelusta. Ipa-fanit jos jotkut osaa ottaa ilon irti pienistä asioista! :-D Vähän pakkokin ottaa kun muita ei ole tässä 2000-luvulla ollut edes tarjolla. :)

Ei tässä nyt sentään ihan mestaruudesta haaveilla. Tai haaveillaan toki, mutta ei se nyt ole ihan vielä tällä kaudella ajankohtaista. Minulle se "meidän kausi" tarkoittaisi sitä, että Ilves olisi läpi kauden hyvä jääkiekkojoukkue, joka taistelisi kaikkia joukkueita vastaan tasapäin voitoista. Ja ennen kaikkea TUOTTAISI KERRANKIN NIITÄ POSITIIVISIA ELÄMYKSIÄ ENEMMÄN KUIN TUSKAA JA PETTYMYSTÄ! Tuloksellisesti oma tavoitteeni joukkueelle on puolivälieriin eli kahdeksan parhaan joukkoon selviäminen.

Olemme pelanneet erittäin hyvin niin harkkamatseissa kuin runkosarjan alussakin. Itse otan aina ilon irti silloin kun se Ilveksen kohdalla on mahdollista. Lupaava alku, mutta rehellisesti sanottuna en itse tee kuuden pelikierroksen jälkeen vielä kovin isoja päätelmiä mistään joukkueesta koko kauden osalta. On ihan turha ilkkua vielä Tapparan jähmeästä alusta eikä Ilveksenkään pirteä alku tarkoita vielä mitään omien tavoitteiden nostamista. Tämän kauden Ilveksessä on hyviä elementtejä ja Kivi on yleensä osannut vielä kehittää hienosti joukkueen peliä kevättä kohden. Täydet mahdollisuudet siis on tuohon "meidän kauteen", mutta kaikkien joukkueiden peli kehittyy ja vireet aaltoilevat paljon kauden aikana. Kausi näyttää mihin asti rahkeet riittävät. Toistaiseksi olen nauttinut Ilveksen peliesityksistä, vaikka on tappioitakin tullut. Ilves on kuitenkin jostain syystä ollut loka-marraskuussa aina vaikeuksissa. Mielenkiintoista nähdä olisiko tällä kertaa toisin. Keväällä Kvien joukkueet ovat yleensä aina tikissä, joten pitäisi yrittää selviytyä hyvissä asemissa joulun yli.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 01.10.2018 10:21

Ilves haki lauantaina tärkeän voiton Hämeenlinnasta. Mielestäni oltiin taas vastustajia ehkäpä juuri tuon maalin verran parempia. Nenonen heitti pari unelmakutia pienistä kulmista ja niiden myötä meni lopulta homma tiukaksi, vaikka johdettiin jo 0-2. Kerrankin myös hieman hyvää runia Ilveksellä! HPK nimittäin tasoitti pelin viimeisellä minuutilla, mutta maali oli liikahtanut Heleniuksen torjunnan seurauksena juuri ja juuri pois kannattimeltaan. Niinpä maali lopulta hylättiin! :yes: Täysin sääntöjen mukaanhan tuo meni, mutta ei kyllä välttämättä niin kovin oikeudenmukainen ole sääntö. Ei tuomittu edes rankkaria tuosta, vaikkakaan se ei kyllä miltään tahalliselta maalin siirtämiseltä vaikuttanutkaan. Voin silti samaistua kerholaisten fiiliksiin. Muistan jostain 5-6 vuoden takaa kuinka Kuopiossa Kalpaa vastaan Ipa järjesti aivan ottelun viimeisillä sekunneilla Ville Korhoselle tasoituspaikan tyhjän maalin eteen. Kuopiolaisten molari siirsi tahallaan maalia ja näin maali hylättiin. Kohtuuttomalta tuntui, vaikka tilanteesta rankkari tuomittiinkin. Lopulta oikeus sentään voitti kun Korhonen tasoitti pelin tuosta rankkarista ajassa 59.59 ja Ipa voitti jatkoilla pelin. Kyllä sääntöjä voitaisiin mielestäni muuttaa niin, että maali voidaan hyväksyä vaikka maali olisi hieman pois paikaltaankin, jos maalin synty olisi ollut ilmeinen ilman maalin siirtymistäkin. Hyvä kuitenkin, että kerrankin jokin sääntötulkinta koitui Ilveksen eduksi. Rasti seinään! :o

Eräs vuoden kohokohdista eli Ryder Cup pelattiin viikonloppuna. Mahtava kisa on kyseessä. Hieman hommaa latisti tällä kertaa Euroopan ylivoima. Ei tuossa USA päässyt oikein kunnolla edes iholle sen jälkeen kun kisa alkoi perjantai-iltapäivänä kääntymään Euroopalle. Kenttä sopi huomattavasti paremmin eurooppalaisille ja amerikkalaiset olivat huutomyrskyssä tosi vaisuja aivan kuten neljä vuotta sittenkin, kun kisa viimeksi Euroopassa pelattiin.

Pokerin osalta syyskuu oli kyllä karmein kuukausi miesmuistiin. JOS tässä motivaatiota on kuukausisaldoa laskea niin rahaturnausten osalta tappiokuukausi sieltä kyllä paljastuu todella pitkästä aikaa. Freerolleissakin kuukausi oli sysimusta. Aina eiliseen saakka. Taisin blogissakin pari kertaa mainita kuinka CoolBetillä pakka on ollut täysin jääkylmä niin rahaturnauksissa kuin uuden pelaajan freerolleissakin. No vihdoin siitä tasan viimeisestä mahdollisuudesta sitten napsui! Eilen tuli nimittäin kakkossija 1000€ Level Up freerollista! Siitä mukavat 185€ + 22€ satelliittitiketti! \:D/ Kyllä oli lähellä pyttykin. HUPissa pääsin yrittämään sitä KJ vs 63. Ei pitänyt. Voitolla olisi tullut melkein sata euroa lisää + 55€ tiketti. Ollaan nyt kuitenkin tyytyväisiä tuohonkin. Tasan kuukauden viimeisenä päivänä sentään yksi positiivinen pokeripäivä! :lol:
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 02.10.2018 13:39

Kumma juttu muuten kuinka paljon vaikeampi on saada itsensä motivoitua pokeriyhteenvedon tekemiseen huonon kuin hyvän pokerikuukauden jälkeen. :-D Mutta tässäpä tämä syyskuun jälkeen:

Kuva

Laskennan jälkeen sieltä paljastui kuin paljastuikin tappiokuukausi. Kokonaiset -6€! :-D Oli kyllä huomattavasti vähemmän kuin mitä kuvittelin. Jotenkin sitä usein tuppaa mielessään yliarvioimaan tappiopäiviä. Jos olis tiennyt, että noin tiukilla on niin olisin grindannut tuloksen vikoina päivinä väkisin plussan puolelle. :-D Tosiasia joka tapauksessa on nyt se, että 18 peräkkäisen plussakuukauden putki tuli päätökseen. Joskushan sen tappiokuukaudenkin oli pakko tulla. ITM% syyskuussa ihan normaali. Ei vaan runannut endgameissa.

Jotta saadaan vähän positiivisempaakin antia postaukseen niin tehdään samaan syssyyn vuoden kolmas freeroll/kampanja -päivitys. Niiden osalta vuosi näyttää koko lailla +2010€ tällä hetkellä. Yhteensä vuosi siis pokerin osalta noin +3685€. En oikein osaa sanoa olenko tuohon tyytyväinen vai en. Freeroll/kampanja -settien saldo on ollut positiivinen yllätys, mutta rahaturnauksista olisin ehkä odottanut vähän parempaa tulosta.

Tässä on työttömyysjakson aikana käynyt moniakin suunnitelmia tulevaisuuden osalta mielessä. Tän viikon perjantaina saattaa olla yksi käännekohta, kun mulla on työhaastattelu Helsingissä. Ei tietenkään mitään takeita, että paikkaa mulle ees lopulta tarjotaan, mutta vaikka tarjottaisiin niin vähän ristiriitaiset fiilikset. Lähinnä sen takia koska työ sisältäisi jatkuvaa reissaamista mikä vähän tökkii ajatuksena. Isoja ratkaisuja täytyy joka tapauksessa lähikuukausina suunnitelmien osalta tehdä. En niitä asioita viitsi edes kovin syvällisesti avata täällä blogissa. Linjana kun on blogin alusta saakka ollut pitää nuo työkuviot mahdollisimman paljon kirjoitusten ulkopuolella. Samaa linjaa oon tässä jatkanut työttömyydenkin aikana. Ei ole halua kaikkia ajatuksia tänne blogin puolelle tuoda.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 03.10.2018 10:49

GNAGL

ViestiKirjoittaja sharkie » 03.10.2018 10:57

Arsu voitti 2-0

t. pilkunnussija
sharkie

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja GNAGL » 03.10.2018 11:34

sharkie kirjoitti:
Arsu voitti 2-0

t. pilkunnussija

Kunhan testasin lukeeko noita kukaan :wink: Ja sitä paitsi Watfordin olis kuulunut voittaa ottelu 0-2 :-D

Ei vaan, thx! Kirjoitusvirheiden bongaajia tarvitaan aina kun itse on niille usein sokea.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 03.10.2018 21:15

Tähän on tultu. Ei esitetty lähellekään kauden parasta ja silti HIFK kaatuu puhtaasti 3-0 ilman suurempia ongelmia! Ollaan muuten sarjataulukossa sijalla 3. Nyt naatitaan niin kauan kuin voidaan! \:D/

Tää on NIIIIIIIIIIIIN meidän kausi! :-D
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 08.10.2018 10:19

Päivitelläänpäs välillä blogiakin ja tehdään maanantain perinteinen suosikkijoukkuekatsaus. Ilves jatkoi kuin jatkoikin voittokulkuaan lauantaina! Pumppu oli jonkin verran kovilla, oli taas sen verran vaiherikas vierasmatsi. Pelin ensimmäinen puolisko oltiin jonkinlaisessa ahdingossa, vaikka ansaitsemattomasti siinä saatiinkin 2-0 -johtoasema. Pelicans painoi hulluna päälle eikä tahdottu oikein päästä mihinkään omalta alueelta. Molari piti meitä pystyssä. Sitten kun jälkimmäinen puolisko pelattiin paremmin niin molari alkoi imuroimaan! :roll: Pari ikävää takaiskua päästettiin kolmanteen erään, mutta tämän kauden joukkue on tehty eri puusta kuin aikaisemmat! Ei lannistanut edes päästetty alivoimamaali lopussa, vaan nopea kuitti ja jatkoilla voitto himaan! Kyllähän tämä edelleen näyttää meidän kaudelta! :yes:

Ei sillä, on tässä vähän synkempiäkin pilviä alkanut kasaantumaan taivaan rantaan. Viime viikon otteluissa ei kyllä oltu pelillisesti yhtä hyviä kuin sitä ennen. Vastustajat pääsi mylläämään aika paljon meidän puolustusalueelle, kun kaikissa alkukauden otteluissa homma oli toisinpäin. Lisäksi meiltä on vastustajat nyt teloneet kahdessa viime matsissa Miehon ja Suomen sairastuvalle. Kummastakaan tilanteesta ei muuten tullut edes rangaistusta! Kumma juttu kun meiltä heitetään kyllä äijää ulos olkapäällä suoritetuista "polvitaklauksistakin". :-k Materiaali on meillä tunnetusti kapea joten kahden hyökkääjän poistuminen kahdesta ensimmäisestä ketjusta kyllä tuntuu. Sitten on vielä tapaus Riku Helenius. Periaatteessa torjunut ihan hyvin muuten, mutta kahdessa peräkkäisessä vierasmatsissa on mennyt nyt yhteensä neljä kutia sisään olemattoman pienestä kulmasta! Ei kyllä yleensä ole varaa antaa vastustajalle kahta ilmaista maalia per matsi. Noista ollaan nyt selvitty tehokkaan hyökkäyspelin ansiosta, mutta ei sama voi pitkään jatkua.

Arsenal sen kuin voittaa, vaikkeivat peliesitykset todellakaan häikäise. Ihan jäätävällä prosentilla ollaan viimeistelty viime matseissa. Kyllä mua silti nauratti jonkin verran eilen kun selostaja hehkutti Arsenalin virettä maasta taivaaseen ja nosti joukkueen jopa mestariehdokkaaksi. Mitään sellaista en kyllä ole ainakaan vielä nähnyt, mutta voihan joukkue tuosta toki Emeryn komennossa vielä parantaa peliesityksiään. Kyllähän voittaminen tekee jo sinällään aina hyvää joukkueelle ja nostaa itseluottamusta. Voisiko tämä muka olla Ilves- ja Arsenal -fanin unelmakausi? :-s Ei kai nyt sentään. Enköhän mä kohta herää unesta ja huomaan molempien seilaavan pitkässä tappioputkessa! :lol:

Ei sillä, suosikkijoukkueideni kolmannen lenkin eli Green Bay Packersin meininki vaikuttaa siltä, ettei tässä missään fantasiaunessa olla. Eilen tuli jälleen kriittinen tappio divisioonavastustaja Detroitille. Harvoinpa sitä häviää matsin, jossa voittaa edetyt jaardit 521-254! Näin kuitenkin kävi eilen GB:lle johtuen kolmesta pallon rähmäyksestä ja siitä, ettei meidän yleensä niin luotettava potkaisija Mason Crosby saa tällä hetkellä palloa mistään haarukkaan. Ei hyvältä näytä! :no:

Perjantaina olin tosiaan Helsingissä työhaastattelussa ja nyt odotellaan mihin suuntaan kohtalo elämässä heittää. Vaikea sanoa miten tuo haastattelu meni. Lopussa toinen haastattelija sanoi, että olen "mukavan reipas ja rempseä". Mitä sitten tuo tarkoittaakaan. Voi kyllä olla, että olin joiltain osin haastattelussa vähän liiankin rehellinen. Mä oon vaan jotenkin niin kyllästynyt nykyisin näyttelemään jotain muuta ihmistä. Sitä on kyllä nuorempana tullut tehtyä ihan riittämiin. Yleensähän esim. työhaastattelut, treffit ja sukulaisjuhlat on sellaisia, että sinun pitäisi näytellä sellaista "ihanneihmistä" jollainen vastapuoli odottaa sinun olevan. "Kaikki mahdollinen on hyvin elämässä, olen menestynyt, kunnianhimoinen, sosiaalinen, itsevarma supermies". :P Mä en vaan yksinkertaisesti jaksa enää tollasta. :-D Jotenkin tollaset "näytelmät" on vaan niin älyttömiä ja naurettavia. Jos en omana itsenäni kelpaa esimerkiksi tuohon työpaikkaan niin sitten en kelpaa. :)
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 10.10.2018 10:12

Olen yleensä hyvä haistelemaan ja ennustamaan Ilveksen otteluita + kauden suuntaa. Tänään on sellainen tilanne, että pelaan ensimmäistä kertaa tällä kaudella Ilvestä vastaan. Tähän saakka kauden alussa on tuntunut koko ajan siltä, että Ilves on aliarvostettu ja että sille tarjotaan liian hyviä kertoimia. Peli on vaan kulkenut niin hienosti jo harjoituspeleistä lähtien niin kuin olen moneen kertaan todennut. Harmi kyllä en ole Ilveksen puolesta lyönyt kertaakaan vetoa (jotain taikauskoa/pelkoa tuplavitutuksesta), mutten myöskään kertaakaan sitä vastaan. Tänään tosiaan ensimmäistä kertaa, kun vastassa on Jukurit. Miksi näin? Tässä hieman perustelua:

Ilveksen peliesitykset eivät mielestäni voitoista huolimatta olleet enää viime viikolla yhtä loistokkaita kuin sitä ennen. Ollaan alkukaudella oltu liikkeessä vastustajia jatkuvasti edellä, mutta viime viikon matseissa tuntui, että oltiin potkun verran perässä. Aika pitkälti puolustustaisteluiksi meni ottelut. Positiivinen puoli oli kieltämättä se, että laadukkaasti puolustettiin ykkössektoria vaikka paineen alla oltiinkin. Pitkässä juoksussa tuollaisilla peliesityksillä ei kuitenkaan oteta enää samalla tahdilla voittoja kuin mitä nyt on tehty.

Toiseksi, Jukurit on jostain syystä ollut joka kausi tosi hankala vastus meille. En tiedä mikä siinä on. Hakametsässä yleensä puolustavat aina aivan loistavasti, odottavat kärsivällisesti meidän virheitä ja iskevät niistä tarvittavat osumat. Jukurit on aloittanut erittäin hyvin kautensa. Tuntuu, että ovat heikomman viime kauden jälkeen löytäneet taas oman tyylinsä ja ovat erittäin sitoutunut joukkue. Meillä on varmaankin kakkosvahti Antti Lehtonen nyt maalissa, mikä tuo pienoisen kysymysmerkin lisää.

Ilvekselle olisi niin tyypillistä, että nyt kun on mennyt suotuisasti niin puseroon hiipii sellainen pieni tyytyväisyyden tunne varsinkin kun vastassa on vielä "nimetön" Jukurit. Yhtään ei olisi kuitenkaan heitä vastaan varaa antaa löysää. Tänään on mielestäni erittäin hyvä henkisen puolen mittari meidän tämän kauden joukkueelle. Itse pelkään vahvasti, että tänään tulee tappio. Toivon olevani täysin väärässä ja Ipa esittää timantinkovaa asennetta + palaa pelillisesti viime viikkoa edeltävälle tasolleen.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 10.10.2018 20:21

Odotetun tuskainen vääntöhän siitä matsista tuli. Ei se Ipalta niin loistokasta tänäänkään ollut, mutta tällä kaudella meillä on joukkue, joka osaa VOITTAA! Se on kuulkaas Meidän Kausi! \:D/
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 11.10.2018 11:17

Valioliigan viikkokatsaus:
https://www.pokerisivut.com/blog/gnagl/liverpool-passiivisena.html

Tuli eilen vedettyä neljän turneen päiväsetti tuolla "rangaistustyylillä" eli LAGisti. Kirjoittelen ajatuksiani sessiosta sitten kun ehdin, todennäköisesti en kuitenkaan vielä tänään.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 12.10.2018 10:27

Tuli tosiaan hävittyä tylysti KissMyBassille Aasin turnaussarjan haaste. Selityksiähän tappiolle löytyisi kyllä roppakaupalla, mutta en nyt lähde sille tielle. :P Parempi voitti, ei kai siinä taiston tauottua mitään muuta voi todeta.

Haasteen häviöstä rangaistuksekseni valikoitui lopulta se, että minun täytyi pelata yksi pokerisessio erittäin LAGilla tyylillä (tarkemmat speksit löytyvät KMB:n blogista). Toteutin tämän keskiviikkona neljän turnuksen sessiossa. Miksi vain neljä turnausta? No ensinnäkin, KMB ei määritellyt kuinka iso session piti olla. :) Valikoin neljän turnauksen session koska en olisi mitään kovin isoa multitablausta pystynyt tekemään täysin uudella pelityylillä, KMB:n antamia chartteja samalla katsellen. Lisäksi ajattelin myös samalla hieman tutkia sitä miten vihut reagoivat LAG-pelityyliin ja pidin tukkimiehen kirjanpitoa joistakin asioista. Neljä turnausta jotka pelasin olivat:

Starsin 1,10$ Freezeout
Starsin 1,10$ Bounty
IPokerin 1€ Freezeout
Unibetin 1€ Turbo Bounty

Tässä ajatuksiani sessiosta. Ymmärtääkseni session tarkoituksena ei ollut roiskia chippejä ihan sokeana sinne tänne, vaan pelata laajalla käsivalikoimalla mahdollisimman järkevää pokeria. Tämä tuotti kuitenkin jonkin verran tuskaa, koska usein chippejä oli jo roiskittu melkoiseen tahtiin sisään ennen kuin minun vuoroni tuli. Silloin kun pääsin järkevästi reissaamaan, vihut eivät (odotetusti) korotuksiani pätkääkään kunnioittaneet. Pidin tilastoa siitä miten vihut reagoivat preflopin raiseeni/3bettiini:

Kaikki kippasivat 3.7%!!!
1 maksu 11.1%
2 maksua 29,6%
3 maksua 22.2%
4 maksua 3.7%
Re-raise 14.8%
Re-raise + 1 maksu 7.4%
All-in 7.4%

Vihuja ei siis saa noissa dollarin/euron turnauksissa kippaamaan preflopissa (ainakaan turnauksen alkuvaiheissa). En siis itse ymmärrä miksi meidän kannattaisi heikohkoilla käsillä kasvattaa pottien kokoja preflop. Vihut kippasivat myös hyvin vähän flopin jatkolyönteihin. Vasta turnin toinen conttari alkoi tuottamaan tulosta mikäli vihut eivät olleet osuneet.

Yhdestä turnauksesta tipuin jo 10 jaon jälkeen kun hävisin siinä täydellä kädellä isommalle täpölle. Parista muustakin turnauksesta tipuin kohtuullisen nopeasti. Unibetin euron bounty runasi finuun saakka pitkälti sen ansiosta, että voitin yhden ison 4-way all-inin 77:lla kun vastassa oli muun muassa AA (sijalta 6/159 lopulta ulos). Pääosin pääsin siis pelaamaan vain turnauksen alkuvaiheiden pokeria. Omasta aggressiosta en nähnyt olevan kerrassaan mitään hyötyä. Myöhäisempään vaiheeseen edenneissä turnauksissa (varsinkin ei bounteissa) aktiivisesti pelaaminen olisi saattanut olla huomattavasti kannattavampaa. Vihut roiskivat noissa euron/dollarin turnauksissa niin ihmeellisesti chippejä alkuvaiheessa, etten minä ainakaan keksi miten aggressiivisesti pelaaminen voisi kannattaa. Tämän kokeilun jälkeenkin aion edelleen pelata nittaillen, pitkälti flopin kautta potit pelaten (monstereita lukuun ottamatta). :) Niin kuin olen itsekin todennut niin bubblen lähellä ja finuissa aggressio tuottaa kyllä usein tulosta microissakin. Turnauksen alkuvaiheessa se ei kuitenkaan ainakaan minun pokeritaidoillani vaikuta kannattavalta. Ehkä paremmat pelaajat osaavat sitten lukea noita micropaistien muuveja niin hyvin, että osaavat exploitata niitä. Itse en saa mitään selkoa vihujen rangeista ja logiikasta tuossa alkuroiskimisessa.

Eilen tuli pelattua sitten iso iltasessio "omalla peliltyylillä". :) Oli pitkästä aikaa sellainen "helppo" pokerisessio eli lähti alusta saakka runaamaan ihan hyvin ja jotenkin päätöksenteko tuntui koko illan helpolta. Rahasijoja pukkasi oikealta ja vasemmalta. Kunnon tulos tehtiin IPokerilla, jossa runaili mukavasti. Illan kruununa 5€ freezeout vietiin päätyyn saakka ja pytystä kivat noin 93€. Erittäin lähellä oli toinenkin pytty IPokerilla. 0.50€ rebarissa olin jo hyvässä johdossa HUPissa, mutta levelöin sitten itseni yhteen typerään all-in maksuun ja homma kääntyi siitä. Sijasta 2/160 tuli noin 25€, ei pytty olisi onneksi ollut kuin 15€ enemmän joten ei maksanut rahallisesti isosti tuo yksi typerä maksu. Koko illan saldo noin +70€. Tosi kiva oli kerrankin pelata loppuillasta hyvällä mielellä kun plussailta oli jo varmistettu.
GNAGL

ViestiKirjoittaja dulle11 » 12.10.2018 11:11

Ens kerralla sitten rangaistukseksi hra Gnagl joutuu pelaamaan 10€ turnauksen omalla rollilla. 20€ ois kai jo liian julmaa :wink:
dulle11

ViestiKirjoittaja jippee » 12.10.2018 12:23

dulle11 kirjoitti:Ens kerralla sitten rangaistukseksi hra Gnagl joutuu pelaamaan 10€ turnauksen omalla rollilla. 20€ ois kai jo liian julmaa :wink:

Haasteen sisällöstä en ole tietoinen, mutta pitää kyllä sanoa, että rangaistus on ollu kyllä varmaan nössöin tai sympaattisin mitä on tullu vastaan. :lol:
jippee

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit